paolo_novy Přidat reklamu

Téma: za studena jo za tepla ne.
1.5.2012 v 19:13
zdravim za studena kdyz prijdu do garaze tak nekdy na prvni slapnuti chytne ale jak nato sednu a a jedu se projet a dostane prasek a tak nekdy se mi stane ze zastavim a jak se chci rozjet a nebo jen sahnu na plyn tak proste zdechne a pak ju nemuzu nakopnout jedine roztlacit uz me to sere porad neco s bergem a prej drzaky motory si predstavuju teda jinak apson pul roku bez nake vaznejsi chyby ale to je co den to den. volnobeh jde pekne nic nerapluje nic ale proste jak mi nekde scipne v lese je to konec sem v pi.... a to doslova.

Uzavřeno 03.06.2012 v 20:10 uživatelem Kuratk0

za studena jo za tepla ne.

1.5.2012 v 19:28 | Nahoru | #1
ještě nehaž flintu do žita vyměň svíčku a dej bacha na tepelnou hodnotu... stopro je to svíčka

za studena jo za tepla ne.

1.5.2012 v 19:36 | Nahoru | #2
ahoj no svicku sem tam hodil novou ale jakou svicku tam mam mrsknout. no ja ju nehazu do zita. ale musim koupit volnobezku spojku. rozvodak jen pro sichr a dalsi kraviny. baterku a mozna i starter zacal motat strasne pomalu ale to mozna ta volnobezka zacala delat.

za studena jo za tepla ne.

1.5.2012 v 19:44 | Nahoru | #3
NGK DCPR8E tuhle svíčku doporučuje výrobce tak zkus tuhle stojí kolem 150 Kč... a že startér točí pomalu bude nejspíš baterkou, měřil jsi ji? měla by mít kolem 12,3 V ale jestli je stará tak je možné že už nestíhá kapacitou při zátěži (startování motoru) takže se startérem se moc neunáhli, dej druhou baterku a uvidíš co to bude dělat... a jestli máš špatnou volnoběžku tak ta na tom taky může mít svůj podíl, snaž se ji co nejdřív vyměnit...

za studena jo za tepla ne.

1.5.2012 v 19:48 | Nahoru | #4
no tudle tam mam. a volnobezku sem vypral zatim ven a ten starter sem taky mel venku vycistil sem ho aatd ale skousel sem to nahodit na kabely na auto a mota to porad stejne

za studena jo za tepla ne.

1.5.2012 v 20:07 | Nahoru | #5
teda chlape jak to děláš co mašina to spousta závad... co karbec nebo filtr?

za studena jo za tepla ne.

1.5.2012 v 20:16 | Nahoru | #6
tyjo karbec to ma akceleracku ten sem cistil a filtr taky nevim mam porad smulu delam pro moto co to jde rad se vozim na spolehlivem moto tudiz tomu dam co chce ale kdyz chce porad neco a km neujete zadne.

za studena jo za tepla ne.

1.5.2012 v 20:27 | Nahoru | #7
to samé mi dělala xr 600 před cca 10-ti lety....

nakonec to bylo zapalováním....,to samé co ty,za studena v pohodě,za tepla na pikaču,měnil jsem svíčky,káble fajfky,ladil karbec.... no a jednonoho dne jsem už to nenastartoval-nešla jiskra-odešlo cdi,tak jsem koupil tuším za 4000kč dělaniko od ignitechu a od té doby chytala jak cumel..

koukni na jiskru,jestli je fakt "řádná"

za studena jo za tepla ne.

1.5.2012 v 20:48 | Nahoru | #8
V první řadě si si nekoupil moto na ježdění ale na spravování než si to koupil měl si se poradit s někým kdo ví která bije takto si pouze naletěl tomu co to před tebou dobastlil a ty se nyní motáš v bludným kruhu ,tento ročník to má prostě za sebou a ani 30 000 investic ti nezaručí spokojenost ,píšeš sem do fora už po čtvrté s tím samím a poradit si nenecháš .Pokud nevíš co s tím jedině fachmana šikulu nebo servis -krejčí dobrý chleba neupeče...

za studena jo za tepla ne.

1.5.2012 v 21:54 | Nahoru | #9
katros chapu te ale mit 150 tis tak bych si koupil moto na jezdeni a ne na spravovani ale jelikoz je nas tu fakt moc co ty prachy tolik nemame tak si musime stim nak poradit.nedelam stoho novou moto ale at to funguje aspon normalne

za studena jo za tepla ne.

2.5.2012 v 06:56 | Nahoru | #10
Husaberg za 40 000 ani kawasaki ani ktm za 40 000 nebude tip ťop ,tato cenová relace je vražedná....

za studena jo za tepla ne.

2.5.2012 v 19:35 | Nahoru | #11
hele kdyz sem ju koupil tak startovala vpohode a byla tam svickaDCPR9E pak podle vyrobce tam ma byt DCPR8EKC a nejde za tepla nastartovat jen roztlacit ale na tu svicku co tam byla to jezdilo vpohode pak to se mi stalo ze sem to nemohl nakopnout tak sem koupil novou podle vyrobce tu 8cku a za tepla to nenakopnu dneska sem prisel do garaze a na prvni slapnuti a to v teniskach ale jak nato sednu a ujedu cca 2km proste to poradne zahreju tak pak jak chcipnu nebo me chcipne je konec.

za studena jo za tepla ne.

31.5.2012 v 23:35 | Nahoru | #12
Čau Kuratk0,závada vyřešena , prdlo těsnění pod hlavou místo oleje mlíko sucho v chladiči a místo 1L oleje(mlíko) vytekli 2L.Tak máš co spravovat,ale pak se 100% povozíš.

1 reakcí na tento příspěvek za studena jo za tepla ne.

1.6.2012 v 04:03 | Nahoru | #13
cus tak ne tesneni ale gufero na pumpe. a je po problemu.

1 reakcí na tento příspěvek za studena jo za tepla ne.

1.6.2012 v 14:47 | Nahoru | #14
No tak to buď rád, každopádně Houser je celkově dost zbědovanej. Vohnutý řidítka, tečou tlumiče,centrál rezatej, těsnění na motoru starý jak Husar sám.... Měl by jsi to uvést v inzerci na pravou míru, protože kdyby jel někdo přez půl republiky tak ti dá do tikve.

(reakce na) za studena jo za tepla ne.

1.6.2012 v 15:08 | Nahoru | #15

chiro2 píše: No tak to buď rád, každopádně Houser je celkově dost zbědovanej. Vohnutý řidítka, tečou tlumiče,centrál rezatej, těsnění na motoru starý jak Husar sám.... Měl by jsi to uvést v inzerci na pravou míru, protože kdyby jel někdo přez půl republiky tak ti dá do tikve.



Vyborny stav

za studena jo za tepla ne.

1.6.2012 v 15:09 | Nahoru | #16
Ještě jsem zapoměl na uraženou páku dekompresoru.

(reakce na) za studena jo za tepla ne.

1.6.2012 v 15:10 | Nahoru | #17
Kuratk0> Našel jsi ten vzduchovej filtr? Musel spadnout vzádu jak jsme se otáčeli...

za studena jo za tepla ne.

1.6.2012 v 17:09 | Nahoru | #18
To vypadá na - málo jetý a před 10 Mth GO motoru.

za studena jo za tepla ne.

3.6.2012 v 20:07 | Nahoru | #19
hele jestly se ti neco nelibi tak mlc radsi akorat rejpes frajo! takovej hrdina si tam u me nebyl no. a za dalsi je to 2002 a co chces novou motku? za par korun? to fakt nekoupis. a kdyby tam byla go a vse 100%stav tak to fakt neprodam za tudle cenu.a riditka vohle?kdepak? asi si byl moc tlumice tecou to jo ale centralu nic neni.a cus
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dotaz ohledně přečerpávání paliva z... Husaberg FE 501 Jirka010 0 7.4.2024 v 15:08 Jirka010
Husaberg fe 501 homologační štítek Husaberg FE 501 tomf12 9 16.2.2021 v 15:07 Folby
Prosba o radu:Husaberg dekompres Husaberg FE 650, Husaberg FE 501, Husaberg FE 570 Anti 9 14.6.2020 v 19:36 Anti
Poškozený Nikasil Husaberg FE 501 Anti 29 5.4.2020 v 22:58 Mirek12
Husaberg fe501 2003 servisní manuál Husaberg FE 501 Benjos 1 15.12.2019 v 16:02 Kohlstein


TOPlist