globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Poslední ze všech si počkal na mě.
13.4.2012 v 11:10
Ahoj borci, tak už jsem se konečně rozhoupal a vyrazil sem si pro motůrek, a jak mi bylo řečeno je už poslední, takže jen tak tak. Ale do rozjezdění ještě hromada práce, tipy a rady od vás maj teď pro mě cenu zlata, takže prosím piště co můžete nechci nic pokazit :) Díky.

Poslední ze všech si počkal na mě.

13.4.2012 v 11:35 | Nahoru | #1
Gratulace a upřímná závist
Uvažoval jsem o něm do foroty,ale pořád to odkládal
Tak mam hovno

1 reakcí na tento příspěvek Poslední ze všech si počkal na mě.

13.4.2012 v 11:59 | Nahoru | #2
Díky ale, motor je to poslední, moje telátko je stále rozložené v krabici a největší souboj mě teprve čeká, vůbec nevím zda to zmáknu. Jinak sem po něm koukal už kolem vánoc, ale nakonec sem od toho vypustil, od té doby se prodali 2 nebo 3 další tohle byla fakt náhodička že to vyšlo, ale má tam etě motory z SP 1 :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poslední ze všech si počkal na mě.

13.4.2012 v 13:14 | Nahoru | #3
ShortyF4zEr> To je jako fungl nový motor?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poslední ze všech si počkal na mě.

13.4.2012 v 13:30 | Nahoru | #4
mischa638> Ano, dozvěděl jsem se o této možnosti tady na fóru od assassina. Než jsem na něj našetřil zmizeli další 3. A chci poděkovat za tip. Brzy budou díly ze starého motoru.

1 reakcí na tento příspěvek Poslední ze všech si počkal na mě.

13.4.2012 v 13:34 | Nahoru | #5
Stejně ho v bimotě nejspíš dokurvili ,nicméně závist veliká,pořád jsem si říkal,že kdyby něco,tak ted už nic.

(reakce na) Poslední ze všech si počkal na mě.

13.4.2012 v 13:37 | Nahoru | #6
ShortyF4zEr> Tak to je nášup, to grutuluji k takové koupi Kdyby se dal někde sehnat nový motor na moje ZXR, beru ho všema deseti A na kolik taková sranda vyšla jestli se můžu zeptat?

Poslední ze všech si počkal na mě.

13.4.2012 v 13:39 | Nahoru | #7
Bomba!!! Gratulace!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poslední ze všech si počkal na mě.

13.4.2012 v 13:43 | Nahoru | #8
Jasek> To neříkej ani ze srandy :D prej tam maj sví časování pro magneti marelli, a udajně má o 8 kobyl víc. Ale me je to k ničemu jen práce navíc.

Poslední ze všech si počkal na mě.

13.4.2012 v 14:04 | Nahoru | #9
jůůůů, gratulace

(reakce na) Poslední ze všech si počkal na mě.

13.4.2012 v 14:20 | Nahoru | #10
ShortyF4zEr> kolik vyjde takovej motor?

2 reakcí na tento příspěvek Poslední ze všech si počkal na mě.

13.4.2012 v 15:05 | Nahoru | #11
Shorty: hele kdyz ho kupoval asi 2 roky zpatky Luna98 tak mu typek tvrdil ze uz ma jen dva a od te doby jich prodal tak 6 :) takze bych se ani moc nedivil kdyby se tam za chvili objevil zas

ten motor je podle me uplne stejnej... az teda na cislo a typ motoru.. s cim muzes mit problem na evidencce a STK... napis Lunovi jak to vyresil....

zxr: naposled co sem na nej koukal tak byl za 1600Ecek... ale postupne cenu zvysoval, takze tipuju ze ted byl neco kolem 2tis?

ja na nej taky tak dlouho koukal, az me prestalo TL brat natolik abych do nej koupil motor v cene dvou motorek.... tzn az ten muj zakuka tak pujde tele do srotu a ja poridim konecne nejakou normalni motorku

Naposledy editováno 13.04.2012 15:06:29

(reakce na) Poslední ze všech si počkal na mě.

13.4.2012 v 15:28 | Nahoru | #12

assassin píše: tzn az ten muj zakuka tak pujde tele do srotu a ja poridim konecne nejakou normalni motorku



2T 500ccm?

Poslední ze všech si počkal na mě.

13.4.2012 v 15:31 | Nahoru | #13
Krásná práce Gratulace

(reakce na) Poslední ze všech si počkal na mě.

13.4.2012 v 22:07 | Nahoru | #14
assassin> Jojo už jsem mu zkoušel psát čekám jen na reakci, o tom přepisu čísla v tp už jsem informovanej. Ale spíš mě zajímá jak složitý je vyměnit rotor časování, tvrdil mi že to jediný budu muset pač ty bimoty prej mají dělaný na magneti marelli a mají o 8 kobyl víc, ukazoval mi tam ty rotory origo suza a origo z te bimoty, melo jinak nálitky na senzor a byl znatelně lehčí. Takže jestli jsem ho pochopil pokud chci o 8 kobylek víc tak cdi z bimoty nebo přehodit. Ale mám strach, snad to nejde zamenit abych ho tam nedal blbě a nerozhasil to. jinak cena ted byla 1750 :( sice víc než byl ale stále krásná cena.

2 reakcí na tento příspěvek Poslední ze všech si počkal na mě.

13.4.2012 v 22:46 | Nahoru | #15
Jůůů, tak na mě zbyde už jen ten závodní motor za 150tkč No moc jsi mě nepotěšil, že už motory došly Ale už mám v záloze jinej jetej, můj už má k dnešku 140321km a furt chodí Tak snad tuhle sezónu ještě dá a pak popřemejšlím Jo a nebuď zklamanej ten novej cvaká taky, je to vlastnost TLR engine až jsem z toho Lunovýho byl překvapenej sice míň ale cvaká

(reakce na) Poslední ze všech si počkal na mě.

13.4.2012 v 23:09 | Nahoru | #16
dewwil> Tak ta spojka je luxusní

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poslední ze všech si počkal na mě.

14.4.2012 v 01:17 | Nahoru | #17
dewwil> Tyy jo, mám za to že jsem ho viděl na ebay, byl tam sotva týden :D není to uprava od HRC racing nebo tak něco? Hodně našlapanej ale těch penízků :-/ A ty tvoje km dost nedávám,co tam liješ za olej nějakej vývojovej z nasa?? Když v něm nebude bušit klika jak v tom mém tak snesu vše už aby vrčel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poslední ze všech si počkal na mě.

14.4.2012 v 07:33 | Nahoru | #18

ShortyF4zEr píše: dewwil> Tyy jo, mám za to že jsem ho viděl na ebay, byl tam sotva týden :D není to uprava od HRC racing nebo tak něco? Hodně našlapanej ale těch penízků :-/ A ty tvoje km dost nedávám,co tam liješ za olej nějakej vývojovej z nasa?? Když v něm nebude bušit klika jak v tom mém tak snesu vše už aby vrčel.



Ahoj, jj byl na Ebayi, on se tam jednou za čas vždycky na chvíli objeví od jednoho a tentýž člověka, buď si prodej vždycky rozmyslí nebo mu spíš za něj nikdo takovej ranec nedá tak to stáhne. Jinak je narvanej race dílama od Yoshimury, který už dneska neseženeš nebo jsou za hroznou palici, proto je ten motor tak drahej, doma mám kopii katalogu co by měl ten Race Engine obsahovat přímo na TLR, ale k tomu by ti víc řekl asi Yoshboy, ten byl dokonce v jůesej omrknout poslední dvě AMA TL1000R a navštívil i továrnu Yoshimura Tady u toho co je na prodej je výhoda, že k tomu dává i spoustu těch racingovejch důležitejch dílů, ale samostatně ty díly neprodá, pouze s tím motorem

e: jinak k mýmu TLR, leju pouze 10W-40 Motul 5100 po každých 6000km i s filtrem, a každých 12000km někdy i dřív nový svíce a sem tam kontrola a seřízení ventilů, teď byla na seřízení po 32000km(nějak jsem neměl čas chvíli nejezdit a dát to seřídit) a všechny vůle OK, kromě jednoho sacího na př. válci a výfukovýho na zad. válci, jinak byla 3x měněná spojka, jednou ECM, bo mi ho jeden Koudelka omylem odpálil resp. vyhořel ovládací okruh palivové pumpy co ovládá pal. relé (než se sehnala nová ECM tak to šlo ochcat přemostěním kablíků od relátka, ale mělo to jednu nevýhodu, že občas nešel vypnout motor ani chcípákem a ani klíčkem takže klasicky přes kvalt a pak si musel vytáhnout pojistku od pal. pumpy, jinak běžela dál dokud ti to nevyflákalo baterku), ve středu jsem zase na vyjíždce zůstal viset před Zbraslaví bo mi to na rovince zdechlo a vybliklo na mě FI, tak mě polil pot co to zas odešlo, no spustil jsem autodiagnostiku a chyba C23, manuál jsem u sebe neměl tak to spravil telefon do Davle Robertovi a bum ho Tip Over Sensor (náklonové čidlo) a jelikož jsem vždy připraven tak jsem z pod bobíka vytáhl sadu nářadí "malý nezbeda", demontoval sedlo řidiče a kuk ho uklepal se mi držák TOS a sensor se válel na regulátoru, zalovil jsem v sadě a vytáhl tkaničku a tou jsem omotal pohyblivej věnec senzoru, aby se nemohl hýbat, zašrouboval krytku TOS zpět drátem zaaretoval k držáku nadrže a během 15min. jsem frčel dál, jinak žádný velký závady nebyly, jo akorát tam mám teď už třetí regulátor dobíjení, ne že by ty předtím nějak nefungovaly, ale dávaly mi na volnoběh 13,5V a při zátěži v otáčkách to padalo na 12,3V, teď už je to OK 14,1V na volnoběh a 13,2-13,7V při zátěži v otáčkách...

Naposledy editováno 14.04.2012 07:53:08

1 reakcí na tento příspěvek Poslední ze všech si počkal na mě.

14.4.2012 v 22:00 | Nahoru | #19
Gratulace k motoru, funglovka je voňavka poslední to rozhodně není, krom toho on neni taky jedinej kdo ty motorý nový má...přemýšlel jsem že bych si ho taky koupil na výstavku do svýho muzea ale času dost...on se ještě někde nějakej objeví, o motoru s tou suchou spojkou se pořád jedná tak se uvidí

(reakce na) Poslední ze všech si počkal na mě.

15.4.2012 v 10:47 | Nahoru | #20
YOSH_BOY> Díky, jej to já zas nevím. Dozvěděl jsme se jen o tomto prodejci, tvrdil že jich nakoupil před nějakýma rokama 20 a že jinej jak tenhle už nebude, ale uvidíme lidi toho neska napovídaj :) mno jako kdybys se ti podařilo pošéfit tento tak to by byla asik solidní raketa :D ty jooo alee za ty peníze bych možná už povážil zda nekoupím jinej stroj Jinak ještě jste mi nikdo nějak neupřesnil jak je to s tím časováním celkem mi to vrtá v hlavě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poslední ze všech si počkal na mě.

15.4.2012 v 10:53 | Nahoru | #21
dewwil> takže říkáš motul 5100 10w40?? Právě uvažuji co bude nejlepší olej, kor pro zajíždění
na foru jsou ohledne toho různé názory, můj adept byl castrol power 1 racing 10w50 ale zase si říkám že by to chtělo olej kterej byl v tu dobu výroby nejpoužívanější bo nejlépe která značka je doporučená pro tento stroj. A s tím regulátorem myslíš že to kolísání mohlo mít vliv na výkon v otáčkách? já se koukal že už tam nemám originálni reguloš, ani zdaleka tak nevypadá je nějakej větší ale snad líp pro mě že byl měněný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poslední ze všech si počkal na mě.

15.4.2012 v 12:04 | Nahoru | #22
ShortyF4zEr> jj, Motul se mi osvědčil ve více motorkách tak neleju už nic jinýho, třeba do GSX1100R jsem lil Repsol a brala mi cca 1l na 1000km a po přechodu na Motul se spotřeba snížila o půl litru, a ještě do B12 jsem lil Motorex a ten byl taky OK, jednou jsem tam nalil Castrol a klouzala mi spojka....jinak výkon by kolísat mohl, když to nedobíjí jak má...když mi to blbě dobíjelo tak do 4000ot/min to bylo v pohodě a po překročení těchto otáček to bylo jak kdyby mi někdo vypnul motor, tak jsem musel jet cca 30min. do 4tisíc než se to jakžtakž dobilo Jo a lej tam 10W-40, ten tam patří...aspoň při tom záběhu...

(reakce na) Poslední ze všech si počkal na mě.

17.4.2012 v 19:08 | Nahoru | #23
dewwil> říkáš tedy motul. Já jel zatím vše gps castrol a v poho jen mi někdo říkal že po motulu zůstava ten "sliz" na stěnách skříně a že po gps je čistej ale třeba jen fáma. Zkusím tedy Motul když je odzkoušený u tebe jinak s tím dobíjením taky oříšek přemluvit to telátko neposlušný

Poslední ze všech si počkal na mě.

17.4.2012 v 20:08 | Nahoru | #24
jj, Motulem nic nezkazíš a fajnšmekři lejou Motul 300V 10W-40, ale to už je spíš mrhání penězma, to 300V totiž několikanásobně převyšuje všechny specifikace a má nádherně svítivou žlutozelenou barvu(bratr ho dopřává svý RSV Factory), ale viděl bych to spíš na race použití, to naše šolichání kolem komína umaže skoro jakejkoliv oil
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... Wanislav 4 29.7.2023 v 19:16 assassin
TL1000R střílí do výfuku [1, 2] Suzuki TL 1000R Wanislav 35 7.5.2023 v 16:09 assassin
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R dewwil 39 15.4.2023 v 19:21 dewwil
Motor TLR/TLS Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R Rolda89 2 23.10.2022 v 09:06 Rolda89
Seřízení motoru Suzuki TL1000R a Tl... [1, 2] Suzuki TL 1000R JENDA426 31 2.9.2021 v 10:24 Anti


TOPlist