Většinou jsem motorku stejně k ničemu nepoutal a to ani k druhé. Je k němu lepší přístup na kleště a i když koupím kvalitní zámek, nemám takovou záruku v řetězu. Cenově mě to vychází taky +- stejně.
Kromě psychologického efektu, že velký řetěz vypadá nedobytně, možnosti připoutání k něčemu (což jsem nevyužil) a toho, že na něj asi nezapomenu při rozjezdu napadají někoho další výhody zámku s řetězem?
Nebo respektive jaké jsou nevýhody zámku na kotouč (neužíval jsem tak neznám)? Nebo který se vám jeví jako vhodnější.
Řeším samozřejmě zabezpečení mašiny mimo domov - ulice, parkoviště, kemp.
Dík
1 reakcí na tento příspěvek Zámek řetěz nebo na kotouč
mmks píše: Děkuju. Jak jsem psal, dřív jsem používal řetěz, ale ten už nemám. Většinou jsem stejnak nenašel nic k čemu jde připnout. K poutání helem a třeba i bundu jsem tahal klasický cyklo zámek, je delší. Z alarmu mám strach z falešných poplachů. Švárovy houkal jednou furt a představa, že si nechám motorku někde v kempu, u hotelu apod. odejdu pryč a ono to tam bude řvát, mě celkem děsí (vidím min mašinu sundanou ze stojánku). Asi půjdu teda do obojího.
Falešnej poplach na alarmu jsem zaznamenal v kempu v noci jednou. Pršelo, takže se asi senzor zbláznil. Chce to dávat zámek tak, aby byl krytej kolem a pokud možno i blatníkem. Jinak OK. U xeny hodně lidí nadávalo, že nehouká, vybíjí baterku a podobně. Používám ji nonstop od jara 2011 a funguje spolehlivě. Stojí v nevytápěný garáži, takže i když byly v zimě ty drsný mrazy. Po měsíci stání v mrazech stačilo do kola strčit a krásně se rozeřvala. Jen to chtělo trochu zkoušení, než jsem našel takovej zámek, kterej by pasoval na moje kotouče (průměr pinu, hloubka nasazení.
1 reakcí na tento příspěvek Zámek řetěz nebo na kotouč
1 reakcí na tento příspěvek Zámek řetěz nebo na kotouč
aaamoto píše: To už spíš přijedou čtyři borci v dodávce a je jim jedno kam to má reprák, naložijou a jedou.
A proto se snažím motorku mít zabezpečenou vždy jak kotoučem, tak řetězem přivázanou k něčemu pevnýmu. Nestačí ji pak jen drapnout a odnést, musí se ještě přestřihnout řetěz, do toho bude řvát alarm z kotoučáku... Nic není 100%, ale tohle by snad mohlo většinu amatérů odradit.
E: to s tim ucpáním repráku jsem psal spíš proto, že když se za podobnou cenu dělají i typy, který to maj líp vyřešený, bylo by zbytečný brát ten, co ho má zvenku...
Naposledy editováno 08.04.2012 10:36:17