paolo_novy Přidat reklamu

Téma: rsv par otazok
3.4.2012 v 20:31
nazdar, par bezvyznamnych otazok na rsv:
ked zastanem, dost smrdi benzin, nikde netecie co podla mna je to dost citit,(zyf alebo bandit co som mal, benzin nebol citit takmer vobec)
ako zistim ci mi funguje antihop?? samozrejme neradte ze mam ist na okruh a dat riadnu sodu
ako to je so stojanom?? nejako sa mi zda ze je nejaky kratky, ked hu nedam na uplnu rovinu, by sa isto prevratila
to by bolo zatial vsetko, dufam ze to nikoho nezatazuje
Předchozí
1 2
Následující

rsv par otazok

3.4.2012 v 20:35 | Nahoru | #1
este jedna otazka, pristrojovku mam podsvietenu na zeleno, keby chcem cervenu, myslim ze asi nepomoze vymenit len tie crievka za cervene na ziarovkach

rsv par otazok

3.4.2012 v 20:54 | Nahoru | #2
Benzín občas je cejtit když tomu dáváš na prdel i na mým SV a pamatuju si že když jsme měli doma Opel Vectra OPC (2.8 V6 turbo) tak tam když jsem přijel do garáže a vystoupil z auta tak to byla vůně jak na benzínce
Stojánek nevím jakej to má..
Antihop zkusíš tak že podřadíš a buď se ti kolo sekne nebo ne maximálně se ti trošku zablokuje kolo, ale zvládneš to i na silnici, kvůli tomu nemusíš chodit na okruh
A podsvícení budíků - rozeber celý budíky a vyměň tam ledky za červený.. (aspoň tak to jde na SV)

1 reakcí na tento příspěvek rsv par otazok

3.4.2012 v 20:59 | Nahoru | #3
Benzín mi byl cítit po jízdě z wejfucku (otevřený Fuel) ... neřešil jsem to. Antihop je to takovej poloviční a na drtivé většině aprilek časem přestal fungovat. Nějaký problém s membránou. Stojánek pasuje z VTR, jinak se dá upravit naříznutím, ohnutím a následný zavařením. Zelené podsvícení je O.K. neměň ho... škoda Favorit ho měl taky a jak byl oblíbený.
Měl jsem ji necelé dva roky a bezproblémová motorka. Je to taková "slátanina"....italskej desing, japonská elektrika a rakouskej motor.

Naposledy editováno 03.04.2012 21:09:25

rsv par otazok

3.4.2012 v 21:03 | Nahoru | #4
Aprilky dost topěj a všechno teplo ti jde na nádrž tudíž to voní benzinem, stojan tam stojí za prd takže stav jen na pevném základu, pár už jich ze stojánku padlo...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rsv par otazok

3.4.2012 v 21:07 | Nahoru | #5
italšrot> antihop skusim na rovine, len uvazujem ako to skusim, ale myslim si ze by to slo takimto sposobom: pojdem cca 100 na stvorke, podradim do dvojky? a potom by som mal citit ci kolo smika alebo nie??
podsvietenie asi nevyriesim lebo tam su len ziarovky co maju na sebe zelene crievka, sa mi zda ze aj tapeta v budikoch je do zelena
ten smrad mi ide isto niekde s pod nadrze, nie z vyfuku, neviem ci tam je nejaky prepad. dnes som tankoval, daval som si pozor aby som nevylial ani kvapku inde ako do nadrze. tak neviem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rsv par otazok

3.4.2012 v 21:12 | Nahoru | #6
martinsalko> ten stojan je podla mna zo zliatiny, by som neveril ze ked ho reznem a zazvaram, tak podla mna to nebude ono, nebudem mat dobry pocit, moto je dost tazka, ale zvarat stojan, to asi nie

(reakce na) rsv par otazok

3.4.2012 v 21:13 | Nahoru | #7

martinsalko píše: italšrot> antihop skusim na rovine, len uvazujem ako to skusim, ale myslim si ze by to slo takimto sposobom: pojdem cca 100 na stvorke, podradim do dvojky? a potom by som mal citit ci kolo smika alebo nie??
podsvietenie asi nevyriesim lebo tam su len ziarovky co maju na sebe zelene crievka, sa mi zda ze aj tapeta v budikoch je do zelena
ten smrad mi ide isto niekde s pod nadrze, nie z vyfuku, neviem ci tam je nejaky prepad. dnes som tankoval, daval som si pozor aby som nevylial ani kvapku inde ako do nadrze. tak neviem


Hele pokud to nemáš v ruce tak bych takovým způsoben antihop nezkoušel. Přeženeš to, on fungovat nebude a už se vezeš. Já celé dva roky nevěděl jestli funguje (tvrdil jsem si, že jo ) a to jsem se s tím nijak nemazlil. Ten benál fakt nevím... může to být spoustu věcí, ale pokud nekape tak bych to neřešil. Hold ta nádrž je přímo pod nosem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rsv par otazok

3.4.2012 v 21:15 | Nahoru | #8

martinsalko píše: martinsalko> ten stojan je podla mna zo zliatiny, by som neveril ze ked ho reznem a zazvaram, tak podla mna to nebude ono, nebudem mat dobry pocit, moto je dost tazka, ale zvarat stojan, to asi nie


Takhle to tady kluci řešili... tuším Fizzer

(reakce na) rsv par otazok

3.4.2012 v 21:18 | Nahoru | #9
italšrot> ten antihop, to len uvazujem, nejako ho nepotrebujem, tak nebudem zbytocne riesit
benzin?? neviem, myslim si ze vsetky moto maju nadrz nad motorom a vypary niesu az take ako na rsv-čke

1 reakcí na tento příspěvek rsv par otazok

3.4.2012 v 21:20 | Nahoru | #10
ten antihop ti to ze 4ky blokne stejně, ale ne tak moc jako na jiném 2V bez antihopu, já když jezdil na bratrovým RSV tak to reagovalo jemnějš při podřazování než na TLR...Jinak pod nádrží jsou přepadový hadice, který na Mille vedly do takovýho bazmeku pod sedlem (nevím jestli to maj i novější RSV, bratr mi zakázal jeho Factory rozebrat) a ty občas vylítly a chcal tam z přepadu benzin místo pod motorku, pak byla ještě jedna závada a tou byla přepadová hadice přímo v nádrži, která se vyvlíkla uvnitř u víčka a jak se vzala plná ttak to chcalo přepadem, spraveno otvorem v nádrži po odmontovaném čerpadle novou šroubovací svorkou na hadice, ale připadali jsme si jak gynekologové amatéři

e: jo a ještě může rosit banjo na hlavním přívodu paliva do motoru, taky jsme se s tím setkali, je to jak hadička od brzdy na pumpě...

Naposledy editováno 03.04.2012 21:26:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rsv par otazok

3.4.2012 v 21:27 | Nahoru | #11
dewwil> tie prepadove hadice musim kuknut, lebo ked som prvy krat daval hore nadrz som nevedel ze na pantoch, tak som sa snazil hu celu demontovat, vtedy mi vypadli dve prepadove hadice na boku, ale bolo pekne vidiet kde sa odpojili. ale aj tak asi dam dole nadrz celu aj kvoli kontrole filtra v nadrzi, bez uplnej demontaze sa neda pozriet, tak aspom budem vidiet ako to tam je
ten antihom by ma ale aj tak zaujimal ci ide, alebo nie, lebo si rychlo zvykam a stale viac a viac si dovolujem
len stale mam pocit akoby tam nieco hrkotalo a kopec inych zvukkov ale to je asi kvoli 2v
napr, ked mam neutral, tak tak nieco akokeby hrkoce, ked stlacim spojku, tak je to o dost tichsie,
tie vybracie su dost silne, ale som aj tak nadmieru spokojny, aj ked ten vykon nieje az taky brutal ako sa pise, no aj tam je to parada

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rsv par otazok

3.4.2012 v 21:34 | Nahoru | #12
martinsalko> to dělá spojka ten zvuk... jinak on celej ten Rotax žije nějak svým životem

(reakce na) rsv par otazok

3.4.2012 v 21:39 | Nahoru | #13
dewwil> ale nie je to problem? ze to tak nejako hrkoce?
viem ze ducati to je strasny randal, ale u rotaxu neviem,prvy krat som pocul zvuk 2V z blyzka na mojej rsv-čke

rsv par otazok

3.4.2012 v 21:40 | Nahoru | #14
Ten antihop nemusíš zkoušet jelikož i kdyby tam nebyl tak to bude úplně stejný, jízda na okruhu co před zatáčkou to smyk .... aspoň mě nefungoval ... takže antihop se chová tak nějak hoooodně divně ... měl jsem r.v.03

Naposledy editováno 03.04.2012 21:42:18

rsv par otazok

3.4.2012 v 21:54 | Nahoru | #15
jestli jede antihop poznáš i podle tvrdosti páčky spojky nejvíc při podřazování. Při vypnutém motoru jde páčka spojky hodně ztuha, po nastartování jde už lehčeji a když brzdíš motorem a kopeš kvalty dolů tak jde spojka mačkat nejlehčeji. Funguje ta na principu podtlaku v sací potrubí a když motor běží- saje vzduch, u membrány je podtlak a ten lehce vymačkává spojku. Při podřazování je podtlak větší a spojku to jakoby vymačkává víc- páčka spojky jde lehčeji vymačkávat. Snad to zní aspoň trochu logicky.

1 reakcí na tento příspěvek rsv par otazok

3.4.2012 v 22:00 | Nahoru | #16
Ty zvuky jsou normální, ty co hrozej destrukcí motoru poznáš, bratr by mohl vyprávět, začlo to takovým drsným pískáním(jakoby vysypané ložisko) a skončilo to rozervanýma ozub. kolama u spojky, způsobené utržením vyvažovací podložky ze zajišťovacího klínku na vyvažovacím hřídeli před klikovou hřídelí, vrazila do ozubení kol a ty se roztrhly, naštěstí při 50km/h, po výměně koleček, spojkového koše, oil čerpadla a vyčistění motoru jsme tam už tu podložku nedávali a RSV lítá dodnes a jde líp za plynem tím, že jsme odstranili setrvačnou hmotu...

(reakce na) rsv par otazok

3.4.2012 v 22:06 | Nahoru | #17
akurat dnes som si vsimol, ze pri podradovani mi ide spojkova packa o poznanie lahsie, tak asi bude fungovat, pri vyssej rychlosti radim hore bez spojky, ide to krasne, ked je moto vypnuta, packa ide dost tazko, ked hu dam niekomu stlacit tak sa len usmieva ze budem mat inac silne prsty na urcite veci, ved viete co myslim , ale ked motor fiči, tak ide o poznanie lahsie.
tie zvuky by som chcel porovnat s inou rsv aby som vedel co tam patri a co nie

2 reakcí na tento příspěvek rsv par otazok

3.4.2012 v 22:07 | Nahoru | #18
jo a pak byla taky kuriozní závada, když motorka začla hulit jak o život a brala si litr oilu na 100km, nevěděli jsme co tomu je až pak se zjistilo, že prdla ta membrána na antihopu a podtlak bral oil do sání...hulilo to jak dýmovnice...když se vám to někde stane tak ucpat hadici co vede do víka spojky a můžete sice bez antihopu dojet domů...

(reakce na) rsv par otazok

3.4.2012 v 22:12 | Nahoru | #19
tak to je veeeeelmi dobra rada

rsv par otazok

3.4.2012 v 22:57 | Nahoru | #20
na téma stojan je tu samostatnej thread. Já sem to vyřešil stojanem z CBR1000RR 04-07. všechno pasuje, je dobře dlouhej, čidla sedí. POkud to má bejt úplně dokonalý tak ho stačí ješte trochu víc ohnout

rsv par otazok

3.4.2012 v 23:02 | Nahoru | #21
zkontroluj přepady jestli to smrdí

rsv par otazok

4.4.2012 v 09:14 | Nahoru | #22
Občas taky cejtím benzín, hlavně s plnou nádrží po prudkým brzdění. Myslím že je to normální. Ale pokud máš plechovou nádrž (pokud máš zelený podsvícení = před FL model, tak plechovou nádrž máš) zkontroluj si přední úchyt, občas tam vznikají mikrotrhliny a prolíná benzín. Nebo ten úchyt rovnou upadne a ty se divíš proč se ti nádrž vlní mezi nohama

Jak poznat jestli funguje antihop nevím, nějak jsem nezaregistroval že tam vůbec je Ale u mě je to "silnější" spojkou. Zkontroluj membránu (pravá strana motoru, dekl na osmi m5 imbusech, akce na pár minut bez nutnosti vypouštění oleje) a jednosměrnej ventil (červenej - v lepším případě bílej bazmek na hadici co vede ze spojkovýho deklu) - musí jít profouknout jen směrem K sání, v opačném ne. Tady je častý kámen úrazu, vevnitř je takový gumový ostří který se časem utrhne a nedrží to podtlak.

Stojan nejlíp pasuje z 04-07 (??) blejda, VTRkovej mám v krabici ale je oproti originálu šíleně těžkej a musí se upravit kvůli čidlu stojánku.

Ohledně podsvícení - rozebrat přístrojovku, na žárovkách je taková zelená šprcka, tak tu vyměnit za oranžovou. Ale stejně, po FL model má i jinej design pozadí otáčkoměru apod... Nesral bych se do toho, pokud to funguje - když už, tak bych povyměňoval žárovičky za LED.

rsv par otazok

4.4.2012 v 09:23 | Nahoru | #23
Jo a ještě jedna věc, za žádnou!!!!! cenu se nesnaž zkoušet antihop tím, že podřadíš "do omezovače". ME a RP motory mají vačky na hřídelích pouze nalisované a je známo mnoho případů, kdy se při přetočení motoru nebo častym štěkání v omezovači ty vačky pootočí - myslim že dál hovořit netřeba...
[img]
[img]
[img]

rsv par otazok

4.4.2012 v 11:41 | Nahoru | #24
Já bych mu spíš doporučil, aby zkusil V2, kde anithop není a pak zjistí, že vlastně v RSV funguje, ale tak jako tak to prostě šmejruje, to je jasný

rsv par otazok

4.4.2012 v 16:40 | Nahoru | #25
Ja mam pod stojanem navarenej jeste asi 1,5cm a je klid.

1 reakcí na tento příspěvek rsv par otazok

4.4.2012 v 19:53 | Nahoru | #26
Je fakt, že ten stojánek je děsnej aušus! Horší snad měl jen kámoš na Ducati ST2. Jako sklon O.K. ale zase se i po mírném odlečení motorky sám zaklapl. Když sis toho nevšiml a nebyl zvyklý bajk šel k zemi. Ten antihop bych fakt neřešil... takové TLR ho nemá a že to je splašené mrcha!

(reakce na) rsv par otazok

4.4.2012 v 22:59 | Nahoru | #27
nazdar, antihop necham tak ako je, pravdepodobne ho nebudem potrebovat, myslim si o sebe ze som aj tak len vykendovy jazdec.
inač tie foto ventilov su brutal
podsvietenie by som riesil ale le v tom pripade keby tam boli smd led, no niesu tam, tak kaslem na to
este jedna vec, kade maju ist origo lanka na plyn z rukovete??ja ich mam z hora, znamy ich ma zo spodu, no aj tak nam obydvom suchaju lanka o display, ako teda??

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rsv par otazok

6.4.2012 v 12:16 | Nahoru | #28

dewwil píše: jo a pak byla taky kuriozní závada, když motorka začla hulit jak o život a brala si litr oilu na 100km, nevěděli jsme co tomu je až pak se zjistilo, že prdla ta membrána na antihopu a podtlak bral oil do sání...hulilo to jak dýmovnice...když se vám to někde stane tak ucpat hadici co vede do víka spojky a můžete sice bez antihopu dojet domů...



jako uvažoval jsem o RSV ale jak to čtu tak mě přešla chuť se po tom vůbec dívat

(reakce na) rsv par otazok

6.4.2012 v 12:54 | Nahoru | #29

dareckov píše: jako uvažoval jsem o RSV ale jak to čtu tak mě přešla chuť se po tom vůbec dívat



No hele pár sporadickejch závad to má, ale zpravidla jsou tak známý že stačí zagůglit a máš do pěti minut opravíno
Jinak jsou tyhle bajky celkem "bulletproof shit" jak jsem tuhle zahlíd na rsvzone

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rsv par otazok

6.4.2012 v 14:50 | Nahoru | #30

dareckov píše: jako uvažoval jsem o RSV ale jak to čtu tak mě přešla chuť se po tom vůbec dívat


Je to tak jak píše FiZzeR a já jen dodám, že RSV musíš chtít a né o něm jen uvažovat. Pak dopadneš jako já
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 14 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 209, 210] Aprilia RSV 1000 WenCa 6276 29.8.2024 v 16:32 Mileek
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 Bu_back 53 19.6.2024 v 14:11 alpiniště
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr

TOPlist