Téma: Věci a fígle při cestování

29.3.2012 v 14:46

Za sebe bych doporučil jeden takovej fígl a to vyměnit si s kámoši klíčky od motorek hodí se když ho ztratíte (popř. stačí dát na nějaké jiné, nezamčené! místo)

Zamykání řešíme klasickým řetězem a visacím zámkem . Letos bude ještě vylepšení. Aby se neodřeli kola zabalit, nebo zašít do hadru.

Proti dešti jsem koupil v Lídlu návleky na ruce (asi za 150 Kč) a to bylo jediné co jsem měl po příjezdu suché. Letos plánuju koupit nepromokavý pracovní oblek (do 200 kč).

A asi zbytečná, ale dobrá rada. Nářadí se nedává do spod všech věcí!!!!
1 2

30.3.2012 v 10:27 | Nahoru | #31
Mne se osvědčili hlavně fazetky, sidce po lesích na enduru, ale hodí se snad na všechno .

30.3.2012 v 13:54 | Nahoru | #32
Takové ty umělohmotné stahovací pásky. různé velikosti. Malé zámečky a lanko na přivázání hadrů, když se de na procházku.

1 reakcí na tento příspěvek Věci a fígle při cestování

30.3.2012 v 15:00 | Nahoru | #33
na přivázání oblečení+helma používám dlouhej cyklo zámek pořídim ještě ochrnej pytel do kterého to nacpu už zamčené

30.3.2012 v 15:47 | Nahoru | #34
,,Tohle téma jsem založil, abychom si mezi sebou vyměnili užitečné rady a více, či méně známe fígle při cestování. Mám tím na mysli, jak třeba řešíte cennosti při stanování, nebo pokud jdete od motorek, zabezpečení motorek, jídlo, ochranu před deštěm a prostě všechno co vás k tomuhle tématu napadne.

Zamykání řešíme klasickým řetězem a visacím zámkem . Letos bude ještě vylepšení. Aby se neodřeli kola zabalit, nebo zašít do hadru .

A asi zbytečná, ale dobrá rada. Nářadí se nedává do spod všech věcí!!!! ´´

By mě zajímalo, jak ty kola zašíváš do hadru. To s tím potom jezdíš, nebo je pokaždý vypářeš a zašiješ znova?

Naposledy editováno 30.03.2012 15:49:40

30.3.2012 v 15:50 | Nahoru | #35

FishX3 píše: zda si koupit návleky a jaké na rukavice (ty hadrové co jsi koupil jsou opět píčovina, protože to velmi brzy proteče skrze švy - časem netěsní, kdežto gumové rukavice těsní a nevíc sev nich i lépe manipuluje s věcmi),

Já taky nechci, abychom se hádali, jestli tohle vlákno má nebo nemá smysl. Mě jde o to, aby tady byli i věci, který by mě nenapadli hledat a přesto nám všem mohli pomoct.

Jinak s těma rukavicema nemůžu souhlasit! Nevim, jestli teda myslíme stejný. Mám tyhle a dva dny v kuse v dešti (od Baltu až domů) a ruce naprosto v suchu. Máš pravdu, že s prsťákama by se líp manipulovalo, ale nepřijde mi to nějak hrozný.

Nevim, jakou cenu považuješ za levný řetěz. Tenhle mám zadarmo, nicméně pokud mi hodíš nějakej odkaz na dobrej řetěz, tak budu uvažovat o koupi. Přivazujeme vždy tak 3-5 motorek.

Teď jsem si ještě vzpoměl, že vozíme vlhčené ubrousky na plexi u helmy. Určené na okna u auta. Maj to v drogerii asi za 18 kč a jejich tam 10. Určtě dobrá věc, každý víme co lítá hmyzu

Effa> Já používám na zamknutí helmy a oblečení cyklozámek, jak píše kawapavel. Vždycky dáváme všechny věci do pytlů do odpadkových košů. Výborná věc pokud prší!

Na pneumatiky vozím malou cyklistickou pumpičku, která se vejde pod sedlo. Sice foukat kolo je na dlouho, ale lepší než nic. Ještě letos chci pořídit nějakou sadu na opravu pneu.

30.3.2012 v 16:03 | Nahoru | #36

L.A.Syčák píše: ,

Samozřejmě jsem myslel ten řetěz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věci a fígle při cestování

30.3.2012 v 16:18 | Nahoru | #37

Ferda22 píše: - kreditky: nasrat na Visa Elektron. Vzít normál embosovanou VISA Partner. Baba u přepážky bude kecat že je to zbytečný, ale poslat jí v řiť.
Dobrý je taky záchrannou kreditku třeba Mastercard. Každá banka to lidem cpe zadarmo.
Taky mít hotovost na dvě části. Jednu mívám v motorce, druhou v peněžence.

- Dále svítilnu (nejlíp čelovku).
- kus pořádnýho hadru. Člověk sí říká k hovnu, ale až do motky budete hrabat, tak poznáte.
- tlustou zpěvněnou izolačku
- šroubky a matky každé velikosti
- nemoky
- moiru
- lanko univarzální velikosti + matku na rozklepnutí (pro ty co maj ještě lanka)
- lepení na kola
- pojistky, žárovky a komplet nářadí
- dráty (zvonkáč a silnější - nejlíp s krokosvorkama)
Jo a až se bude stanovat, tak moto zaparkovat ke stanu tak ať se kolem o něj opírá. Když budete v noci chrápat, jen sáhnete daným směrem a víte že jí ještě nikdo nešlohl.

že ty jawíš? jinak ty šroubky a matičky nepochopím

Naposledy editováno 30.03.2012 16:18:18

30.3.2012 v 23:07 | Nahoru | #38
Já myslim že to nejdůležitější je jet s lidma o kterých vim že se na ně mohu spolehnout a se kterejma je mi dobře...

Naposledy editováno 30.03.2012 23:10:54

1 reakcí na tento příspěvek Věci a fígle při cestování

31.3.2012 v 11:14 | Nahoru | #39
Po první moto dovolené jsem zjistil že tahat sebou jídlo je zbytečné,lepší je si koupit něco čerstvého a taky rád ochutnávám zahraniční speciality,k řetězům -po shlednutí testů jsem zjistil že neochrání žádný nejlepší je mít dobrou pojistku a řetěz mám dělaný samodoma koupený v železářství uvnitř ještě protažený lankem protože velké kleště ho nepřecvaknou a zloděj musí mít i štípačky a mám ho v zašitém látkovém obalu z nějaké šusťákoviny abych s nim nic nepoškrábal,když nás jede více zamykáme mota tak že každý uzamkne svým řetězem přední se zadním kolem druhé motorky tak vám stačí normální délka a nemusíte shánět nic extra dlouhého a hodně se mi osvědčil kufr konkrétně od givi mám Maxii vejdou se tam 2helmy nemusím se s něma tahat a třeba i přezutí a jiné věci jak se dá využít a věci mít uzamčené

31.3.2012 v 11:34 | Nahoru | #40
Taky manuál mít sebou neni uplně od věci...

2.4.2012 v 12:01 | Nahoru | #41

Dominik-Duka píše: že ty jawíš? jinak ty šroubky a matičky nepochopím

Občas něco upadne.:) I když je fakt, že naspoledy jsem pro sebe náhradní šroubek použil před 6ti lety ve Finsku a to jen proto, že mi místní laponec co mi svařoval prasklý držáky na brašny, imrvere kradl šroubky co odmontoval. Jako byl to samozřejmě asi jen zvyk si ty šroubky rvát do kapes, ale řekni mu ať to vrátí. Jsem byl rád, že jsme se nějak domluvili ("rukama-nohama" ) ...a taky, že za tu prácičku nic nechtěl.

Jinak šroubky a komplet nářadí vozím i když necestuju. Topcase mám k VFRu přidělaný natvrdo, tak proč nevyužít místa. A že hodněkrát zastavuju u motorek co jsou odstavený za krajnici.

2.4.2012 v 12:09 | Nahoru | #42

hlinik11 píše: Po první moto dovolené jsem zjistil že tahat sebou jídlo je zbytečné

K tomuhle se absolutně přikláním. Já jsem sice konzervář a rád si užívám motodovolenou alá tramp, ale tyhle polotovary si nakupuju v místních hyperkrámech. Třeba v rakousků jsem jednou koupil bramborovej guláš a to byl mazec. Nic rozvařenýho, žádná pachuť. Hromada libovýho masa, brambor, prostě delikátní.:) ...horší je když není čas na nákup bo kamarádí tlačí na odjezd. To pak člověk sežere i francouzkou polívku s kokosovou tatrankou.

2.4.2012 v 12:16 | Nahoru | #43

L.A.Syčák píše: Do toho seznamu bych ještě přidal kulmu, fén a mikrovlnku.

Ono se chlámeš (jako mě naposledy Rutan když jeli do Chorvatska), ale jak pak rád využil moji malou sekerku když se jal přehazovat brzdový kotouče v jednom kempu u Trenta.

Ale musí se nechat, že některý balení jsem dříve přeháněl viz. foto