Naposledy editováno 05.02.2009 19:42:31
1 reakcí na tento příspěvek Olej do benzínu do 2-taktu
Mě by zajímalo kdo tu jezdí top oleje 1:60 ??? (jak doporčue v manuálech KTM pro 250/300) KTM samozdřejmě uvádí "svůj" Crosspower2T. Jezdím Motul 710 1:50, přes teplou sezonu po lehkém prohřátí motoru a vyfuku není dým vidět, samozdřejmě kromě trošku na max otáčkách při otevřené přívěře. Na kraji výfuku se samozdřejmě najká ta kapka černoty vždycky najde.
Motul 800 je luxus, krásně spaluje, májí ho poblíž za 400 Kč po litovkách, tak bych rád věděl jestli by to zvládl 1:60 (protože je minimálně tak dobrý jako Motorex CrossPower2T), pak bych do něho šel namísto M 710 (325 Kč) 1:50.
V každém případě co sem slyšel a viděl i tady fotky motorů po otevření - Motul 800 + 100 okt. Shell Benzín (250/300) tak je to neuvěřitelně čisťoučké, a pro čistotu kolene a vaty v koncovce to musí být super.
1 reakcí na tento příspěvek Olej do benzínu do 2-taktu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej do benzínu do 2-taktu
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej do benzínu do 2-taktu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej do benzínu do 2-taktu
Lukasisko píše: marko> Kurňa však Davidovi od vás to dycky voní, že bych to bral do auta jako voňavku Já ředím 1:50, olej Midland a nezadřel jsem ještě..v Husqvarně jsem jezdil 710 a taky v pohodě..benzin vždy natural 95. Opravdu je tam takový rozdíl, když naliju 98, nebo je to placebo? dokáže mě to někdo vysvětlit co udělá víceoktanový benzin?
Nejde snad přímo o zadření, ale o životnost pístu, ložisek a spol. Já jezdím polosyntetický OMV Moto 2T (nebo tak nějak) v poměru 1:50. Na Gasu EC250 mám najeto nějakých 8800 km s původním pístem. K výměně se určitě schyluje, ale i s tímto nespeciálním a nedrahým olejem (110,- Kč/L) není problém. Nehoním to do úmoru, to ne, ale i tak...
1 reakcí na tento příspěvek Olej do benzínu do 2-taktu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej do benzínu do 2-taktu
603356596 píše: Motul 800 versus Mobil 1 Racing 2T
Motul je dobrej olej, Ale je tady několik výrobků na stejné úrovni. Nebo i lepší.A čistota pístu není zdaleka ovlivněna mazivem, ale neméně hraje roli bohatost směsi a i jízdní styl, jak je motor v zátěži.
Fakt stím mám bohaté zkušenosti.
alesmoto píše: Motul je dobrej olej, Ale je tady několik výrobků na stejné úrovni. Nebo i lepší.
A čistota pístu není zdaleka ovlivněna mazivem, ale neméně hraje roli bohatost směsi a i jízdní styl, jak je motor v zátěži.
Fakt stím mám bohaté zkušenosti.
Jo má pravdu chlapec! S kámošem jezdíme stejnej olej a já měl o poznání černější píst jak on! Holt za to málo tahám nebo mám moc bohatou směs
1 reakcí na tento příspěvek Olej do benzínu do 2-taktu
1 reakcí na tento příspěvek Olej do benzínu do 2-taktu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej do benzínu do 2-taktu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej do benzínu do 2-taktu
kubosh píše: fleglpavel> co to je elf 7,nikde jsem nenasel,mas nejaky odkaz ja pouzivam elf competition,mas n ejakej odkaz?
elf htx 976
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej do benzínu do 2-taktu
Králík. píše: Lukasisko> Nevím, co to udělá ve 2T, tam jsem jezdil vždy Natural. Do Sherca mi byl doporučen 100 oktan, tak leju Vervu od Benziny a líp to startuje
souhlas lip startuje na vervu i zx10ka a vejfuk je take uplne cistej bez sazi.
A to je 4t