globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: azovské moře - jezero -

4.3.2012 v 09:52
Ahojky,
při toulkách na moto, rád vyhledávám destinace které jsou až opuštěné.
Celou zimu přemíšlím o Azovském moři (jezeru), nikde jsem nenašel žádný článek ani cestopis. O to víc se tam chci podívat!!! Byl jste tam někdo, nebo znáte někdo, někoho kdo tam byl? Pokud ano prosím o odkaz nebo kontakt!!!
Děkuji Bačauky

Naposledy editováno 04.03.2012 09:54:46

4.3.2012 v 10:00 | Nahoru | #1
a kruci. Se stydím. Nedostatky v zeměpisu. A není to, podle mapy, daleko. Na UK jsme byli, ale o Azovském moři jsem až do teď neměla ponětí. Budu to tu sledovat, snad se někdo znalý najde

2 reakcí na tento příspěvek azovské moře - jezero -

4.3.2012 v 10:03 | Nahoru | #2

4.3.2012 v 10:30 | Nahoru | #3
nakano> což to jo, to jsem našla taky, ale myslím, že Bačauky chce raději nějaký článek, či cestopis, než suchá fakta

4.3.2012 v 18:45 | Nahoru | #4
Kouknul bych na cestopisy o Krymu. Ale rozhodně nečekej, že to tam bude opuštěné, spíš naopak.

5.3.2012 v 00:15 | Nahoru | #5

nakano píše: 5 vteřin: http://cs.wikipedia.org/wiki/Azovsk%C3%A9_mo%C5%99e

Na Wikipedii jsem koukal jako na první, ale tam bohužel do dnes nic není

1 reakcí na tento příspěvek azovské moře - jezero -

5.3.2012 v 08:59 | Nahoru | #6

5.3.2012 v 18:05 | Nahoru | #7
možná bych ti mohl přispět troškou infa. Byl jsem v Mariupoli, bo jedna kamoska tam bydlela a nechtelo se jí vlakem, tak jsem ji vzal. Jel jsem tedy autem, ale to je ted fuk .
Cestopis bych vypotil, ale je to na dlouho. Takže. Asi nej cesta tam je přez Ostravu do Polska a na UA, na Kijev a z nšho dolu na Oděsu ( pěkné město ) a pak podle moře, kolem Krymu, kterej jsem bohužel neprojel, ale prý jako paráda, bo se koupeš v moři a čučíš na zasněžené hory .

Krajina super, hodně rovinky, asi valíš půl hoďky rovně, pak mírná pravá a zase rovně

Neměl jsem tempomat, takže noha auuu a na moto to bude asik nůďo. Ale to je věc názoru samozřejmě

Lidi: super, pohostinní, žádný partizáni s Ákáčkama, jak jsem si myslel, ale super. Kakdý ty zkášeš, što ty inostráněc, moho se přetrhnout a čechy mají hodně rádi........Jágr, charošij chakejist a už tě lejou vodkou.

Silnice: jo, ukrainské Darogy, kapitola sama pro sebe........takže enduro sebou, bo na ničem jiném bych to neriskoval, pokud nechceš kroužit po dálnici sem a tam , jenom

Jídlo a pití: paráda, játrama jsem si kůži propíchl až doma, takže klika

Ceny: ubytko a jídlo cca, jak tady - vybíral jsem lepší hotely

Policajti: konec, prostě.....bločky nedávají, takže většina pokut jde do jejich kapec a podle toho se i snaží . A že se snaží, jsou všude a měří i v noci, takovýma pistolkama, co vypadají, jak dětské platové hračky. Normál pokuta je cca 50 hřiven, což je cca 175 kč, takže zadara. Ale ejhle, cizinci to mají jináč, ja dostal hned 150 a to uz jsem se nesmál. Takže te styví za vse a vsude a i když jsi v kolone, vytáhnout tebe a zakží těbja, čto ta jéchal býstro a když se bráníš, že jsi v koloně, hned vyhrozují, doklady chteji brát atd. Takže jedine jim říci, že zavoláš ambasád a větsinou se leknou.
PS: za tech pár tis km jsem potkal i slušné policisty: slovy 1 ks

tak to bude ve skratce, doufám, že aspon trošku jsem pomohl

jo, ještě jedno téma : hygiena ...... síla, jako, když mas ve vesnici koupelnu s tepl vodou, jsi uz nekdo, jináč to jistí studna na dvoře . Ale to ti nehrozí. Taky bych vybíral hotel s hl.parkováním, bo bych nechtěl druhý den valit pjéééšo

HUA

9.3.2012 v 21:27 | Nahoru | #8
MOOOOOOOOC DĚKUJI!!!

10.3.2012 v 20:46 | Nahoru | #9
Zastavovali jsme se opláchnout u Azovského moře v 1997 cestou z Kavkazu, takže už je to pár let, ale mohu potvrdit poznatky Romaria. Utkvělo mi v paměti, že řeka Don v Rostově byla dost špinavá a samotné Azovské moře je docela přírodní karikatura. Je neskutečně plytké, takže námořníci tam by snad ani nemuseli umět plavat, ke břehu by případně došli pěšky . Seš 100 m od břehu v ,,moři" a ještě sis nenamočil plavky. Jinak pláže klasicky písčitotravnaté a nepřipadalo mi to tam moc opuštěně (Azov, Rostov na Donu), spíš zanedbaně. Cestu jsme tehdy absolvovali autobusem Karosa a vzhledem ke stavu ukrajinských cest před těmi autobusáky dodnes smekám.

13.3.2012 v 20:45 | Nahoru | #10
Náhodou jsem zrovna koukal na videa z té oblasti http://en.wikipedia.org/wiki/Arabat_Spit

Edit:
Arabatská kosa

Rusky Arabatskaja strelka - písečná kosa na východě poloostrova Krym, 113 km dlouhá, široká 270 m až 8 km. Odděluje záliv Sivaš od Azovského moře.

Naposledy editováno 13.03.2012 20:47:15

14.3.2012 v 15:23 | Nahoru | #11
to je mazec .........na silnicku by to moc nebylo

jo Ps: meli, good stranky a good videa