díval jsem se na netu ze zvědavosti po skůtrech a narazil na pár zajímavých inzerátů. Jen by mě zajímal Váš názor, zda má cenu koupit sněžný skútr třeba za 20-25 000 a hrabat se v něm a občas povozit. Máme chatu v Krkonoších a přeci jen zima bývá občas dlouhá a sněhu mrtě. Neorientuje se někdo více v této problematice? Myslím, že 2t skůtr o objemu do 500 ccm by mohl mít slušný výkon. Nejradši bych něco na papírech. Co by jste doporučili za osvědčené a na opravy nenáročné držáky? A že se tak blbě ptám- jsou papíry k něřemu dobrý, když stejně pásová vozidla nemůžou na silnici? A jak to bývá s TK? Díky za odpovědi
2 reakcí na tento příspěvek Sněžný skůtr
Naposledy editováno 04.03.2012 00:55:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sněžný skůtr
Dandule píše: Potom asi Tajgu je maličko neohrabaná, není to závodák... Ale dokáže vytáhnout z Pece na Růžovou horu snad cokoli a je to držák. Jo ale ten desing, no Zkrátka žigulík
Já tě jednou v tom íčku asi zasypu. Furt tam někam vozim beton ... Karlštejn, Karlštejn ... a nikde nic neni vidět. Vy to tam nějak podkopáváte, ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sněžný skůtr
Dandule píše: Potom asi Tajgu je maličko neohrabaná, není to závodák... Ale dokáže vytáhnout z Pece na Růžovou horu snad cokoli a je to držák. Jo ale ten desing, no Zkrátka žigulík
nechci skůtr za 200 klacků, nýbrž za 20 Nějakou klasiku, kterou si dám do garáže a budu se v tom hrabat a občas se svezu Skůtr není motorka. pokud nemá člověk chatu, kam se jinak nedostane, stačí se na tom v zimě párkrát svézt a dušička bude mít klid. Ale hzase ne nějakou línou mrchu, proto uvažuju o dvoutaktu. nehledě na to, že 2t motory jsou naprosto blbovzdorný a jednoduchý motory, takže i proto. Abych se tom mohl v klidu hrabat. přeci jen 4t už je trochu větší kurvítko.