Asi podle některých je to pouze mašinou - z toho mě vyplývá, že by na jeho bike mohli posadit kohokoli a zajel by minimálně stejně .
Ano, v sezoně 2010 neodpovídal mechanismus pohonu vaček. V sérii je to řešeno rozvodovým řetězem. Ale jeho bike a týmového kolegi (Camiera) měl pohon ozubeným soukolím. Dalo by se tedy uvažovat že to né zcela korenspondovalo se sériovostí .... kde je ale ta hranice ? V té době ještě nebylo vysloveně zakázáno změna pohonu vaček, bylo to tedy legální, ale chytře vyřešené. Že by to ale mělo tak výraznej podíl na Biaggiho titulu no nevim nevim .
Když už Aprilka má vše v pořádku (pravidla jsou asi jasněji a více do podrobnosti dořešená), tak pro některé z vás Max stále jezdí na motorce MotoGO, jak je tedy možný že se vůbec dostane do volnejch treninků, kvald a samotnýho závodu. Technický komisaři nejsou žádní blbci a už od loňska byli přísní Max neMax.
Já to vidim asi tak: Max bude jedit hluboko v poli a nikdo ani nekvákne, jakmile ale je vidět na stupních vítězů nedej bože na stupni nejvyšším, tak je najednou něco na jeho motorce asi zakázanného - to smrdí tak trochu nepřejícností a závistí .
Max vykročil do nové sezony 2012 nejlépe jak mohl ! On, celej jeho tým a vývojáři z Noale jistě tvrdě dřeli a dnes to bylo na jeho jízdě vidět a řikejte si co chcete.
Jen pro zajímavost jsem přidal anketu abych viděl podíl názorů pro a proti regulérnosti jeho motorky vůči jeho soupeřům ve WSBK .
Pište názory a hlasujte !
Naposledy editováno 26.02.2012 19:24:33
Jo informace sice nějaký má, ale odkud? Z MotoGP a nejspíš logicky od Ducati, nikoliv z SBK.
A dovedu si ty pindy představit, když jejich značce Aprilka konkuruju. Typické pomluvy konkurence.
On totiž sterj Abája taky řekl, když se padla otázka na techniku Ducati GP, že tomu nerozumí, že jsou tam na to odborníci. A druhým dechem jako dokáže posoudit, která součástka na Aprilce je proti předpisům a nebo rovnou říct, že je to bajk MotoGP?
1 reakcí na tento příspěvek Max a jeho ¨prototypový¨ speciál ...
Jo informace sice nějaký má, ale odkud? Z MotoGP a nejspíš logicky od Ducati, nikoliv z SBK.
A dovedu si ty pindy představit, když jejich značce Aprilka konkuruju. Typické pomluvy konkurence.
On totiž sterj Abája taky řekl, když se padla otázka na techniku Ducati GP, že tomu nerozumí, že jsou tam na to odborníci. A druhým dechem jako dokáže posoudit, která součástka na Aprilce je proti předpisům a nebo rovnou říct, že je to bajk MotoGP?
2 reakcí na tento příspěvek Max a jeho ¨prototypový¨ speciál ...
pasolini píše: brzda123:
Jo informace sice nějaký má, ale odkud? Z MotoGP a nejspíš logicky od Ducati, nikoliv z SBK.
A dovedu si ty pindy představit, když jejich značce Aprilka konkuruju.
na tomhle taky něco bude...
pasolini píše: Kubát: dotaz na Tebe. RSV4 není produkční motorka? Jestli ne, jak to, že ji mají za rohem na krámě?
no maj tam vystavenej wsbk speciál ne?!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Max a jeho ¨prototypový¨ speciál ...
pasolini píše: brzda123:
Jo informace sice nějaký má, ale odkud? Z MotoGP a nejspíš logicky od Ducati, nikoliv z SBK.
A dovedu si ty pindy představit, když jejich značce Aprilka konkuruju. Typické pomluvy konkurence.
On totiž sterj Abája taky řekl, když se padla otázka na techniku Ducati GP, že tomu nerozumí, že jsou tam na to odborníci. A druhým dechem jako dokáže posoudit, která součástka na Aprilce je proti předpisům a nebo rovnou říct, že je to bajk MotoGP?
Odkud a jak dobrý info má,se musíš zeptat jeho. Ale podle mně má dobrý vztahy z Dell Ignou z dob,kdy Karel Aprilku jezdil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Max a jeho ¨prototypový¨ speciál ...
Gigi: "Hele Karle, my jsme udělali GP motorku, ale nikomu to neříkej".
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Max a jeho ¨prototypový¨ speciál ...
a teď dotaz na tebe: jaký měla tato produkční motorka pohon rozvodů, když závodní speciál měl v roce 2010 pohon ozubenými koly?
2 reakcí na tento příspěvek Max a jeho ¨prototypový¨ speciál ...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Max a jeho ¨prototypový¨ speciál ...
když si každý bude dělat co není výslovně zakázáno, tak z toho bude komedie :-/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Max a jeho ¨prototypový¨ speciál ...
Kubát píše: dewwil> v roce taším 2007 bylo diskvalifikováno 5 hond ze závodu, protože jejich zadní osa se neshodovala s osou produkční verze. taky se ptám, jakou jim to přineslo výhodu?
když si každý bude dělat co není výslovně zakázáno, tak z toho bude komedie :-/
Za osu ? To snad ne, co je to za píčovinu ?! A co předloni Suzuki s uložením kyvný vydlice ? Taky to prej bylo na hranici pravidel ale přihmouřili nad tim oči .....
1 reakcí na tento příspěvek Max a jeho ¨prototypový¨ speciál ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Max a jeho ¨prototypový¨ speciál ...
AKRO píše: Jsou to celkem zbytečné polemiky, pokud je nechají jezdit a komise neshledala nic nedovoleného, nemá to cenu řešit!
Akro, naprostý souhlas. Pak ale nechápu, proč na druhou stranu neustále řešíš, jestli je Aprilia (ART)týmem CRT, či nikoliv?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Max a jeho ¨prototypový¨ speciál ...
Kubát píše: dewwil> v roce taším 2007 bylo diskvalifikováno 5 hond ze závodu, protože jejich zadní osa se neshodovala s osou produkční verze. taky se ptám, jakou jim to přineslo výhodu?
když si každý bude dělat co není výslovně zakázáno, tak z toho bude komedie :-/
No prostě využili mezer v pravidlech, to je celý, příště to v pravidlech třeba bude a Max bude mít po oz. kolečkách na rozvodech...
1 reakcí na tento příspěvek Max a jeho ¨prototypový¨ speciál ...
1. má to vliv v na výkon
2. od loňska jezdí bez koleček, tak čím to je, že je tak dobrej?
Není to náhodou jezdcem?
1 reakcí na tento příspěvek Max a jeho ¨prototypový¨ speciál ...
dewwil píše: No prostě využili mezer v pravidlech, to je celý, příště to v pravidlech třeba bude a Max bude mít po oz. kolečkách na rozvodech...
asi tak...
teď trochu odbočím, ale třeba red bully v F1 se svejma přítlačnejma křídlama... taky využili něčeho co není zakázaný až na samou hranici, aby byli co nejrychlejší... to je prostě typickej postup při závodění, mám prachy který se nebojim investovat, tak vylepšuju káru/bajk, abych byl co nejrychlejší. ostatní usnou na vavřínech, ale to není můj problém, oni mají stejný možnosti... o tom je závodění, o snaze co nejvíc vylepšit svůj stroj
mamba54 píše: Akro, naprostý souhlas. Pak ale nechápu, proč na druhou stranu neustále řešíš, jestli je Aprilia (ART)týmem CRT, či nikoliv?
To je ovšem MGP Mambo! Jak jsem už psal, jediná cesta pro MGP jsou odlehčené a upravené Superbiky!
pasolini píše: Brzda123: vím, že série nemá kolečka, ale:
1. má to vliv v na výkon
2. od loňska jezdí bez koleček, tak čím to je, že je tak dobrej?
Není to náhodou jezdcem?
Jen jezdcem to myslím není.Spíš fakt asi využili pravidel až na samou hranu.Ale že je jezdec skvělej,o tom není pochyb.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Max a jeho ¨prototypový¨ speciál ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Max a jeho ¨prototypový¨ speciál ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Max a jeho ¨prototypový¨ speciál ...
imoladu píše: Orgovany> Větší otvor v osce kola,než je homologovaný,ale jednalo se o 600SSP
Že by odlehčení ?