globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: laďáky a cestování mimo Čr
 
19.2.2012 v 13:52
Rád bych se zeptal, kde-státy, a jak se dá jet s ladáky? Prostě s výfuky, od které nemám homologaci,žádný DB Killer a tak

Kde si dát na to pozor a kde to naopak tolerují.

Neustále slyším o Rakousku a podobně, ale pak vidím fotky z cest a všude stovky motorek a zdá se mě divné, že by všichni zejména chopry,cruisery měli origo laufy.

rád bych v létě cestoval, mám teď ladáky. Chci si ted dát dynojet kit a odladit na brzdě. A nerad bych pak v létě dával zpět seriovky a "kazil" si motor.

Díky za rady,zkušenosti, státy kde si dát bacha, pokuty a atd.
Anketa: Cestujete s "laďáky"?
Neměl jsem s tím nikdy problémy mimo ČR
34%
17
Cestuji, ale bojím se....
14%
7
Cestuji, a už jsem dostal pokutu
4%
2
Necestuji radši, nestojí to za risk
6%
3
Jezdím kolem komína, max mě sousedi nenávidí
42%
21
Předchozí
1 2
Následující

laďáky a cestování mimo Čr

19.2.2012 v 14:26 | Nahoru | #1
Jezdím hodně Rakousko,Alpy a z mé zkušenosti mě už hodněkrát kontrolovali.Hlavně je zajímá homologace a musíš mít ve výfuku vložku,mají někdy takový drát a zkouší,jestli máš výfuk pruchodný nebo ne.

laďáky a cestování mimo Čr

19.2.2012 v 14:31 | Nahoru | #2
a jak tam toleruji nehomologovanou koncovku s db killerem

laďáky a cestování mimo Čr

19.2.2012 v 14:36 | Nahoru | #3
Na bandasce mám nehomo a tak ho nechávám doma a dávám origo. Na 14tce mám vykořistěný originály, tže klidný svědomí, ale jak nemají homologaci, tak by mohl být problém. Je fakt že u čoprů se to toleruje víc, než u SS. Při první jízdě jsem s laufama na čopru měl trochu staženou prdel, ale po týdnu v rakousku už to neřeším a nikdy problém nebyl.

1 reakcí na tento příspěvek laďáky a cestování mimo Čr

19.2.2012 v 14:37 | Nahoru | #4
To by mě taky zajímalo. Mam údajně homologovaný, ale žádný číslo nebo ečko na výfuku neni a papír k tomu žádný neexistuje. Ale je to údajně homologovaný. Vložku do něj mam. Stačí mi to? Nebo radši namontovat originál? Značka je Hurric

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) laďáky a cestování mimo Čr

19.2.2012 v 14:51 | Nahoru | #5
Jon5> Zeptej se u výrobce, když si nejsi jistej nebo stačí u distributora...
Většinou to bývá, že si lidi doma tahaj vložku a jezdí bez ní, ale ven ji dávají z5, pže je homologovaná... Vnemecku chodí s drátem, jak ti ho šoupnou hluboko do laufu, tak jsi v pí...

Naposledy editováno 19.02.2012 14:52:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) laďáky a cestování mimo Čr

19.2.2012 v 14:53 | Nahoru | #6
motodawe> Na internetu píšou, že má homologaci, mě spíš zajímal názor místních. Já ho koupil starší. Vždycky jsem myslel, že to musí mít buď papír nebo číslo vyražený

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) laďáky a cestování mimo Čr

19.2.2012 v 15:01 | Nahoru | #7
Jon5> číslo by asi měl mít a není třeba jen na tý vložce? Max nějakýho distributora a nechat si vystavit novej certifikát...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) laďáky a cestování mimo Čr

19.2.2012 v 15:04 | Nahoru | #8
motodawe> Neni. A certifikát k tomu údajně neexituje. Proto je to pro mě záhada, že by to mělo homologaci. Pro jistotu jsem originál neprodával...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) laďáky a cestování mimo Čr

19.2.2012 v 15:12 | Nahoru | #9
Jon5> Bude asi lepší ho dát, když pojedeš za čáru, je lepší to nepokoušet. Vím o člověku, co ho tam odstavili... A to tě nenechají pak čekat na to, až pro tebe někdo přijede, zavolají ti odtah, musíš zaplatit předem a pak tě vyexpedujou na hranice! Zbytečný starosti...

laďáky a cestování mimo Čr

19.2.2012 v 15:14 | Nahoru | #10
číslo s éčkem by měl mít někde zvenku na plášti,na Mivvu to je vygravírovaný a ještě homologační kartička samo,že když jedeš bez killeru tak to berou jako nehomo.

Naposledy editováno 19.02.2012 15:15:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) laďáky a cestování mimo Čr

19.2.2012 v 15:17 | Nahoru | #11
motodawe> Taky si to myslim. Nebudu dráždit hada bosou nohou

(reakce na) laďáky a cestování mimo Čr

19.2.2012 v 16:35 | Nahoru | #12
nemáte někdo na ukázku jak vypadá ta kartička, nebo nějaký odkaz. Mám s vložkama a s číslem, ale kartičku ne. Že bych nějak okopíroval a doladil to číslo podle vejfuků

laďáky a cestování mimo Čr

19.2.2012 v 16:41 | Nahoru | #13
neumím to sem vložit,je to plastová kreditka se znakem EU OFFICIAL HOMOLOGATION PASS a ještě v dalších 5jazycích a na druhý straně je číslo s éčkem co je na výfuku a na jaký je to typ motorky

1 reakcí na tento příspěvek laďáky a cestování mimo Čr

19.2.2012 v 17:25 | Nahoru | #14
tak celkem zajímavé inforace....netušil jsem že je to za čárou tak ostré.

Takhle to vidím dát na cestování zpět originál a hold chudák motor. To bude bohatá směs jak děs.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) laďáky a cestování mimo Čr

19.2.2012 v 19:03 | Nahoru | #15
To je ono, hlavně ať to dělá co největší rachot, ale pak když se má jet za čáru, tak jsou stažený půlky... Dobře vám tak, když je někdo línej zainvestovat do pořádnejch trubek!

Jinak kámoš s obyč rourama dojel až do Dánska, dost pomohlo, že jsme jeli ve skupině, tak se to pak ztratí, ale je to risk... Já si myslím, že to za to nestojí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) laďáky a cestování mimo Čr

19.2.2012 v 19:46 | Nahoru | #16
motodawe> Dawe,co myslíš zainevstovat do pořádných trubek?Já zainvestoval 20 litrů a homologaci nemají

laďáky a cestování mimo Čr

19.2.2012 v 19:52 | Nahoru | #17
Nikdy jsem s tím neměl problém a to nás i stavěli,myslím že základ je nedělat voloviny a když je vidíš tak nemachrovat a zavřít plyn a v klidu probublat,ale novou koncovku už ted budu kupovat s homologací,rozdíl v ceně je už zanedbatelný a náhoda je blbec.

(reakce na) laďáky a cestování mimo Čr

19.2.2012 v 20:28 | Nahoru | #18
goldi> To máš sice pravdu, ale ty tvoje nedělají kravál na pět kilometrů...

1 reakcí na tento příspěvek laďáky a cestování mimo Čr

19.2.2012 v 20:29 | Nahoru | #19
Tak to s tím drátem je zajímavé,co když mám origo výfuk a drát projde až do kolena?

(reakce na) laďáky a cestování mimo Čr

19.2.2012 v 20:55 | Nahoru | #20
Dandyfzs> pak tam nemáš tlumící vložku,z origo se dají taky vytáhnout
motodawe: nejde o kravál,ale o homologaci,když tě stopnou,máš smůlu s karaválem i menším kraválem jen možná pravděpodobnost,že tě zastaví je o něco menší

2 reakcí na tento příspěvek laďáky a cestování mimo Čr

19.2.2012 v 21:40 | Nahoru | #21
Jezdím hodně Rakousko,Alpy a z mé zkušenosti mě 1x, slovy jedenkrát kontrolovali cca za 15 let. v rakousku s TRX ,který dělalo rachot jak blázen...Guzzi taky otevřená,homol. vložky jsem pak už nechával doma...zkrátka sranec na to a až to jednou přijde tak za ty leta se ten flastr rozpustí...prdím na to bez laďáku si jízduvůbec neužiju...šicí stroj ve mne emoce nevyvolává...

(reakce na) laďáky a cestování mimo Čr

20.2.2012 v 09:01 | Nahoru | #22
lopata75> ty samý zkušenosti.Jezdím na varanech s laďákama po rakousku už 10 let a žádnej problém.Každá druhá místní motorka je s laďákem...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) laďáky a cestování mimo Čr

20.2.2012 v 09:49 | Nahoru | #23
lopata75> No, tohle jsem si taky říkal, teda až do tý doby, co nás zastavili v Rakousku a kamaráda nenechali odjet (o pokutě ani nemluvím). Možná jsme jen měli smůlu na nekompromisní policajty, v každým případě dali na výběr dvě možnoasti - buď nebude motorka dál pokračovat po vlastní ose, nebo bude mít homologovaný laufy. Do tý doby bude parkovat na místní policejní stanici. Takže pro nás vejlet skončil, otočili jsme to zpátky a kamarád si druhý den přijel s vozejkem (naštěstí to nebylo daleko od hranic). Ovšem na druhou stranu musím přiznat, že kontroly laufů jsem od devadesátýho roku zažil jen dvě (z toho jednu na přechodu ve Strážným, tam tím dřív byli pověstní) a to jezdíme ven každý rok.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) laďáky a cestování mimo Čr

20.2.2012 v 12:33 | Nahoru | #24
Scoob MTR> Jasně, že se to může stát - proto vozím vložky do homologovanýho laďáku s sebou a v případě průseru se to budu snažit na místě namontovat

laďáky a cestování mimo Čr

20.2.2012 v 13:18 | Nahoru | #25
Ve Švýcarsku mě brali a hned po čem šli byl výfuk a hloubka vzorku u pneu. Naštěstí jsem měl origo a na něm vyraženou homologaci a penu nové, ale jinak jsem vždy jezdil s laďákem bez vložky. Od té doby jezdím ven jen s origo a jsem v klidu. Záleží na koho narazíš. Když na pi*u, tak seš jasnej.
Jinak jsem si měřil zvuk s vložkou (kalibrovaným přístrojem) u mého laďáku a měl by mít dle výrobce 92dB, ale při měření se ukázalo, že má nějakých 98dB. Mám k výfuku i homologační kartu, kterou se mám prokazovat při kontrole, pač na výfuku není homologace vyražena, ale byl jsem upozorněn, že s touto kartou můžu tak max. odhánět komáry v zahraničí.

(reakce na) laďáky a cestování mimo Čr

20.2.2012 v 14:44 | Nahoru | #26
Šemík> jo, tohle je rozumný, aspoň můžeš pokračovat. Pokuta sice zamrzí, ale nechat motorku bůhvíkde a muset se pro ní pak vracet...

laďáky a cestování mimo Čr

20.2.2012 v 19:59 | Nahoru | #27
já měl na ZZR svody plus koncovku Laser a vyraženo jen:USE FOR RACING je teda fakt že při delší cestě už to byl opruz to poslouchat.Vyjet stím ven bych si netroufnul

laďáky a cestování mimo Čr

22.2.2012 v 23:56 | Nahoru | #28
Měl bych taky dotaz,můžu bez obav do zahraničí,když jsem nahradil kaťák Y-svodem a koncovku sice nemám originál,ale má číslo homologace a éčko?

laďáky a cestování mimo Čr

23.2.2012 v 13:49 | Nahoru | #29
Miluji když slyším zvuk motorky A to bydlím 10km od cesty ze které je slyším

laďáky a cestování mimo Čr

11.3.2012 v 20:07 | Nahoru | #30
o tech drátech jsem to taky slyšel, ale určo bych kvuli tomu nesháněl origo lauf. To to raději risknu
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist