prosím vás chci se zeptat zda do čezety 488(125) nacpu motor ze 175ky(treba 487).
Děkuji
2 reakcí na tento příspěvek Výměna motoru za 175ccm
Naposledy editováno 17.02.2012 10:02:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna motoru za 175ccm
nebo vymenit Valec+ojnici+pist+karbec + jeste par drobnosti, to by myslim melo stacit aby jsi z toho mel normalni 175ccm, kartery a prevodovku nechat puvodni
Ja bych to resil vymenou motoru a jeho perazenim cisel, 125ccm motor bych nechal bez uprav a rozhodne ho neprodaval! kdyz to potom prodas v kuse, tak bude vice zajemcu, tech motorek moc neni, takze bych ji zbytecne nekurvil
1 reakcí na tento příspěvek Výměna motoru za 175ccm
rozdíly mezi motory 487 a 488 jsou, SETRVAČNÍKY KLIKOVÉ HŘÍDELE, píst, válec, karburátor, sekundární převod, OJNICE JE SHODNÁ!
motory zaměnit v rámu lze, ale musí se vyřešit typové čílo motoru (předělat).
Kropovez: znalec motor 477 od 487 rozezná, je tam nemálo změn, takže pokud by byl nějakej extra všímavej technik stk, mohl by mít kecy... ale řešit to nebudou.
motor 477 je ohledně výkonu, proti 487 lepší.
Naposledy editováno 17.02.2012 15:52:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna motoru za 175ccm
EDIT: tak mýlka... ojnice jsou stejný, v tom katalogu jsou rozdílný celý ojniční sady, konkréttně je odlišný pístní čep
kropovez> podle katalogu ND jsou kolena odlišné
Naposledy editováno 18.02.2012 15:37:18
Zdvih je dán přesazením čepu ojničního vůči ose rotace klikovky, který je dán vzdáloností vývrtů pro ojniční čep, na setrvačnících. On má ale celý motor, takže nemusí řešit jinou kliku, bloky jsou prakticky stejné a úchyty do rámu stejné.
1 reakcí na tento příspěvek Výměna motoru za 175ccm
1 reakcí na tento příspěvek Výměna motoru za 175ccm
tak jsem nakonec vyměnil jen části. Do 488čky jsem fouknul píst, válec a hlavu ze 477čky. Nechtělo se mi půlit motor a tak jsem to chtěl zkusit bez kliky. Koukal jsem na technický informace obou motorek a zdvih mi vyšel o 7mm jinak. Po přimontování válce a pístu byl v nejvyšším bodu píst ponořen o necelé 4mm od okrajů válce. Mám dojem že i u klasické 175ky píst nebyl vodorovně s okraji. Tak jsem si řekl že bych mohl mít štěstí a smontoval jsem to. Motorka jede, jde do plných otáček a drží i volnoběh. Bohužel zatím strašně žere benzín, je tam zatím předstih ze 488čky a karbec jsem zatím taky nešteloval ani nečistil(karburátor je z 250tky). Myslíte že to bude fungovat? Díky.
původní klika: když seš s tím spokojený, je to tvůj boj... můj názor je ten, že to nepojede tak "normálně" jako originál 175ccm, může tu být problém s otevíráním přepouštěcích kanálů v úvratích a pak je tu taky něco čemu se říká komprese...
Naposledy editováno 22.07.2012 14:03:56
ale chytrému napověz a blbého raději v rámci vylepšení genofondu lidstva zabij.
já už sem nebudu psát nic, protože znalý věci dopodrobna, napíšu, "pepíčku musíš takhle protože je to nutný pro A, B, C, D....." pepíček jinak a pak se diví....
a pak to dorazí banda idiotů, co ví hovno, ale mají potřebu se ke všemu vyjádřit, byť problematiku neznají víc, než metodou jedna paní povídala.....
takže hošíci, pokud jste opravdu takoví kreténi, nemám důvod se zde dále zdržovat.
Naposledy editováno 24.07.2012 23:21:26
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
olej do tlumiče ČZ 125/488 | Stapio | 8 | 27.3.2022 v 20:28 cmiral |
pístní kroužky ČZ 125/488 ČZ 125/488 | Stapio | 9 | 13.2.2022 v 21:46 Stapio |
Válec ČZ ČZ 125/488 | Stapio | 7 | 31.1.2022 v 18:30 Destroyer |
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 12 | 8.1.2022 v 17:43 Gahan37 |