Jedou:
Pabol
Alenka
Šťovík
Kmaciček
Fonďák
Pavla
Hrobař
Wendy
Nevyjádřili se:
Raptík
XT550
44822Tom
Radisx nepřijede.
Takže pánove 28.9.2012 sraz majitelu a fandů FJ se uskuteční v arealu byvaleho SVAZARMU
Paskov .Je to mezi Ostravou a Frydkem Místkem očekavani budetev odpolednich hodinach. Bližši informace dodam přes PM .Počasí by mohlo klapnout
http://wwwendy.rajce....cz/2012-09_FJ_sraz/
http://hrobar75.rajc...54fb5f67b071cc84c/cs
Problemy radosti a jine ..............
nechť niť slouži k vzajemne pomoci všem fandům tohoto stroje
Yamaha FJ 1200 je příkladem motocyklu,který aniž by se sám změnil,postoupil během času ze superbiku ke sportovnimu motocyklu.Dynamický vývoj a skutečnost,že vzduchem chlazeny řadový čtyřvalec v dvojitém kolébkovem rámu zůstal po dobu 6ti let téměř stejný,vedly ke změně názoru a postojů.
Firmou Ymaha prakraktikovaná stálost modelů,ale i zdařilý koncept FJ 1200,který býl dlouho téměř bez konkurence,vedly k tomu,že se stal jedním z nejúspěšnějších motocyklů obsahové třídy.FJ 1200 z dnešního hlediska přirozeně nikdy nebyl sportovním motocyklem.Ostatně s hmotnosti 259kg je příliš těžký a poloha,kterou při jízdě zujímá řidič,rozhodně není sportovní.Ale mohutný kroutící moment velkého čtyřventilového motoru s miskovitými zdvihátky o objemu 1188cm3,stejně jako vynikajicí ochra♥nou proti větru a pohodlné sedlo i pro spolujzdce mu propůjčuji nejlepší kvality cestovního vozidla,které mezitím využili jiní výrobci .Když se motocyklu dostalo statutu rychlého cestovního stroje,pěstovala jej firma Yamaha dlouhou dobu .začalo to v roce 1986 zvětšením zdvihového objemuz 1079cm3 na 1188cm3 a skončilo roku 1988 větší kapotaží,komfornějším sedlem ,novým designem ráfku předního kola,zvětšeným ze 16" na 17",silnějšími brzdovými čelistmi i kotouči a digitálním zapalováním.Motor je výhodný a úsporný.Při obsahu nádrže (22l) se maximální dojezd pohybuje mezi 200 až 350km.Na nastavení pérování a volbu pneumatik reaguje podvozek různě.Při optimálním vyladění je stejnou měrou zajištěna stabilita na rychlých dálnicích i snadná ovladatelnost na silnicích s mnoha zatáčkami .Vysoká hmotnost je jedním z charakteristických rysů stroje.Ale čtyřpístové brzdové čelisti jsou zárukou bezpečné jízdy i při vysokých výkonech.
Čtyřválcový a čtyřtakt,řadový
1188cm3,74kW(100k)při
8500/min,259kg.
Výška sedla 78cm
208km/h
15850DM.
Testovací hodnoty
0-100km/h:3,4s
5.rychlostní stupeň 60-140km/h:8,2s.
Spotřeba:6,8l/100km
Palivo:Normal.Akční radius 323km.
To vše psal katalog-MOTOR roku 1990
Uzavřeno 30.01.2012 v 19:19 uživatelem Šťovik
Otevřeno 30.01.2012 v 19:19 uživatelem Šťovik
4.5.2013 SE KONA DRUHY ROČNÍK SRAZU MAJITELU FJ
http://www.mapy.cz/#...8.349696_49.995028_7
Zde místo dane udalosti letošni hostitel Radisx
k pití místni zlatavy mok Šerak
Bližši info aktualně na teto niti!!!!
Naposledy editováno 18.09.2013 18:08:25
Chtel jsem delat udrzbu na FJ ale ta zima me odrazuje. V letě si rikam kolik toho v zime neudelam az bude cas ale kdenic tunic
WWWendy píše: Jo to bych taky potřeboval, ještě s ní nejsem tak srostlej a každou chvíli se snažim řadit šestku
Vlastně mě by stačilo, kdyby to nějak ukazovalo že už dál nejde řadit
Dej mi odkaz kde si to koupil.
Já zatím řešil a vyřešil pípáky na blinkry. Abych je nezapomínal vypínat. Ale ještě nevím jestli se to osvědčí, zdá se mi to moc potichu. Nemohl jsem to otestovat za jízdy. Asi budu muset koupit silnější model.
U 1100 je samovypínání blinkrů , u 1200 to nemáš? Tu mojí 1200 zatím ještě nemám vyzkoušenou, tak nevím.
1 reakcí na tento příspěvek sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte
Radisx píše: Malá rekapitulace PIRELLI SPORT DEMON najeto 4400km ve dvou na delší vzdálenosti (dálnice) prední sjetá o 1mmm (4,5mm nová) zadní sjetá o 2,5mmm (7,5mm nová)
což úbytek směsi je v pohodě, hlavně ale jestli jsou ty gumy po dálničních vložkách ještě použitelný i v zákrutách
1 reakcí na tento příspěvek sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte
Pabol píše: Ta šestka by se hodila jako srážeč otáček a snižovač vibrací na dálnici
ja na dalnicu moc nejezdim bo pak ta guma hlavně zadni jde do tmy a potom se stim neda jezdit do zataček
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte
Šťovik píše: Pabol> nexistuje nepromok ktery neprochčije jsou spíše neprosery
a kdeže se to prodává?
1 reakcí na tento příspěvek sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte
1 reakcí na tento příspěvek sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte
2 reakcí na tento příspěvek sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte
Kochač píše: uplně vše!co to dělá kdyby byly membrány v karbecích v pprrrrrrrrrr????a stejně nic????
blbě to půjde do otáček, na volnoběh to musí jet.
Když jsi vykuchal ten kohout, teče z hadičky? Jsou plný karbce? zkoušel jsi je vypouštět, jestli ve všech je benzin?