Díly se daj sehnat nove jen ty bezne spotreby jako desticky retezovka atd. kdyz se ti vysere prevodovka jako me tak budes shanet mezi lidma jetou prevodovku nebo zadrenej motor za sileny prachy. Takze pokud koupis dobre je to v pohode jinak trpi na zapalovani malo to dobiji obcas se zapalko zblazni :lol: ale byva to jen chvilkovy pomateni. Co sem mel tak problemy tak servisy od toho davali ruce pryc a kdyz si to vzali tak to stalo vic nez motorka. Kdyz v kramu hledaji dily na elefanta tak jim to nic nenajde ale ze tam pasuje plno dilu z mita frecce supercity atd. to uz nevi retezovy kolecko tam mam z hondy XLr takze kdyz se snazis tak se to da s tema dilama zvladnout, ale me osobne to nevyhovuje. Jinymi slovy Italii uz nikdy jezdi to hezky, ale spolehlivost pokud nekoupis vsechno novy (zapalko, spojka, prevodovka, nikasil, pistni sada z toho vetsina se uz nesezene mimo nicasil a pistni sady) na bodu mrazu. Na zaver vsechny tyhle stroje muzou bejt spolehlivy, ale stoji to desny prachy, takze motorka je to s malou porizovaci cenou, ale udrzba ti to mnohokrat vynahradi. Zkratka motorka pro bohace. Ale to plati pro vsechny 2T kdyz jsou jeste k tomu styry jako elefant, tamanaco atd. tak je to jeste horsi je to docela slozitej stroj a dost to starne zejmena zapalovani jeste kdyz k tomu pripoctez ze se u toho vystridalo nekolik majitelu kazdej se tam nejak podepsal urcitym bastlem a potom se uz muzes jit odstrelit. Jednoznacne NEKUPOVAT!!!!!! ( je to muj osobni nazor to co jsem vyse napsal vychazi z mych zkusenosti s elefantem )