Dakar - Od roku 2011 je změna pravidel, jsou povoleny pouze do 450 ccm (a 3 náhradní motory) přinesla očekávané renesanci válce.
Na fotografii je studie z KTM oddělení vývoje, který je jasně viditelný, kde cesta pokračuje: lehké, ale odolné 450-vybavení v rally s dvojitým čepu řízení. To vše ve velmi nekompromisní směs, která se vyvíjí absolutně účelnost a jejich optické podněty. Pozoruhodné je stabilní rameno, (téměř) neexistující zadní rám, obrovský vzduchový filtr a "hodně" cool. Všechno ostatní se skrývá v dutinách pod sedadlem a čalounění, je pravděpodobně nádrž. Mohlo by to vypadat jako KTM závodník roku 2013. 2012, jeden je spokojen s více konvenční přední vidlice.
Pozornost by měla být také zahájena pět Husqvarna 449. na TE Také s touto značkou / model: GAS GAS (ES 450), Yamaha (WRF / YZF 450), Honda (CFR
Je to z google překladače , nechtělo se mi to přepisovat.
Naposledy editováno 26.01.2012 20:01:40
1 reakcí na tento příspěvek Co říkáte na tohle?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co říkáte na tohle?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co říkáte na tohle?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co říkáte na tohle?
Kazy píše: Uvalak> Vždyť jsem přeci jasně napsal, že je to "Fake". Psal jsem jen obecně o té konstrukci. Jak to funguje. Je mi jasné, že tohle je blbost. Ale to je přeci zřejmé.
To, ze je to fake, je jasny snad kazdymu (ja sam jsem to psal asi pred tejdnem ), komentoval jsem jenom to, ze je dost nerealny aby se to pouzilo na enduru