globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
14.1.2012 v 10:27
Zdravím. Jen pro inspiraci. Už jsem měl po krk jezdit na R1 v provozu. 4 roky stačily. Kolena obroušený kopa adrenalinu ale taky minimálně 10x kousek od smrti. Nutilo mě to pořád jezdit jako prase. Posez a výkon. Jezdit rychle a bát se rychlosti na silnicích mezi auty. Tak jsem si řekl, že pokud nejsou peníze na okruh že jdu do nakeda kolem oběmu 600. Řekl jsem si že nepotřebuju jezdit nad 210 a mít zase litra. Projel jsem gsr a sv 650 a stalo se nečekané. Ta malá mršina sv 650 mě chytla za srdce. Už pokuuju kterou si vyberu.

A dotaz na vás: Taky jste někdy přešli ze silnější motorky na slabší ale pořád zábavnou? Z jaké na jakou jste přešli? At se trochu pobavíme, když už je ten sníh venku.

Uzavřeno 18.01.2012 v 14:15 uživatelem adosmoto


Naposledy editováno 14.01.2012 10:43:22

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 20:54 | Nahoru | #301

adosmoto píše: Kurva ale ta je dobrá, ted si mě dostal přiznám se. Ted mám z toho hlavu jak pátrací balon



Osobne bych tak byl pro SV1000. Funguje to cele trosku lepe.

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 21:52 | Nahoru | #302

meerecheck píše: To je taky pro decka Kamos to mel, 2x byl se mnou na vylete a zkus hadat, co koupil. Tvoji K2 Neboj, budu se o ni starat jako o svou .



néééé vážně?! Ty vole udělal si mi hroznou radost fakt strašnou
jsem rád že to máš ty, respektive někdo od tebe. Pokud jí to jelito nějak nezprasilo tak za ní ručím..... fakt si mě dostal. Když jsem jí měl já tak byla jak nová, vyleštěná že bys z ní mohl jíst.

díky za info

hele a není to ten co mi psal?! Nějakej kluk mi psal tak 4měsíce zpátky že se na ní pojede mrknout

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 21:54 | Nahoru | #303
adosmoto> Hele já jsem na tom SV 1000 jel v polokapotě a i když podvozek je takovej tourist tak fakt je to nebe a dudy, to je můj názor... aby zas někdo neřek bůhví co.
Motorem to jede pěkně, respektive dááááleko líp než ta 650 hele někde se svez a uvidíš a tahle je myslím hodně dobrá nabídka. Kdyžtak jsem každej den na vysočině pracovně a když budeš hodnej, můžu na ní zaject mrknout

Jinak mně osobně se víc líbí ten model s polokapotkou, třeba tahle http://www.tipmoto.com/motorky/suzuki/197247-sv-1000-s.html

Naposledy editováno 16.01.2012 22:04:48

2 reakcí na tento příspěvek Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 22:08 | Nahoru | #304
no abych nekecal, tak sem šel z hrozné mrdky blada 92 na H6 98 a super. malinko hůř to brzdilo, jelo stejně, žralo vím , ale na svezení o 200% lepší...

jooo, grassele a prý se máš povozit s bigama na dubé. a než se začneš smát, tak se zeptej meerechecka, on ti poreferuje...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 22:13 | Nahoru | #305
Dolík....> Co bych tam jako dělal?! Prej s bigama

já na dubou a podobný trasy nejezdím, nemám rád tyhle široký silnice

Meerecheck dostal na prdel od duristů jo?!

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 22:15 | Nahoru | #306
Dolík....> Jinak jako třeba mně H6 bavil hodně, 98 sice byl napřevodovanej ale líbilo se mi to až na ten kroutící rám

Ale fakt hooodně mně překvapilo CB600f 07, to mně fakt bavilo hodně, kdyby to mělo stavitelnej podvozek tak to bylo daleko lepší než Z1000 08 ta Z1000 08 je normálně totální vysavač, nejede to ani ve spod, ani ve vrchu a jede to jak šestikule úplně bez pocitu....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 22:30 | Nahoru | #307
[quote=PietroTedesco]psal jsi,že ti to žere 5,5.Tak já ti říkám,že s R1 se dá jet i za 5,2. :) Teda je to jízda,že jedeš max. do 130,spíš to kilo,ale dá se. Tohle téma sleduji dost dlouho ale tohle je moc .Ušetřím na ss litr a budu jezdit do kila- to snad ne to si koupím enduro tak 80.Každý se tady dohaduje s Grasslem ale on asponˇví k čemu litr slouží. . Jinak každý jsme jinný ale mít motku na machrování je k bbbblití.

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 22:41 | Nahoru | #308
Ten přechod hodně těch vyježděnejch bikerů R1 / GSX-R / CBR-RR / ZXR / VTR / ,... a těch dalších něj nej nej nedoporučí, tu každý potřebuje mít minimálně litra, 180 kobyl, max nad 290 - jinak není IN.

Je pravda, že SV 650 je lacinější motorka, s dobrým motorem, dobrým rámem a slabším podvozkem a brzdami.

Má ale svou DUŠI a IMAGE a je to pohodová mašinka.

Já již mám druhé SV 650 S K2000 / K9 a namám s ní problém ani na okruhu (nezávodím se supersporty to by u vyježděných nešlo ale většinu šestkek sportovně cestovních není problém) není problém udělat 1200 km za 12 hodin.

Jednoduše SV-čkář kašle na pověry a jezdí

Já mám na dvou SV 650 S najeto 90.000 km bez nehody, 280 koleček v Brně a loni jsem při návratu z MotoGP z Assenu dal 1150 km z toho 880 km v dešti za 13 hodin (Němcko po dálníci 200 km/h v dešti - Bridgestone Batallax 023 to jistí )

P.S. Za to že pojedeš na supersportu o 90 km/h rychleji a o 0,9 sec budeš více zrychlovat z 0 na 100 km/h si běžně nic nekoupíš, maximálně křížek vedle cesty. Zase ušetříš minimálně 6.000 Kč na 10.000 km na malonákladovosti SV-čka , pravděpodobnost, že spadneš je podstaně menší pokud ho dobře obuješ.

jeden cestopis - http://www.motorkar...ssen-2009-13978.html

Naposledy editováno 16.01.2012 23:03:25

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 22:43 | Nahoru | #309

banzai píše: [quote=PietroTedesco]psal jsi,že ti to žere 5,5.Tak já ti říkám,že s R1 se dá jet i za 5,2. :) Teda je to jízda,že jedeš max. do 130,spíš to kilo,ale dá se. Tohle téma sleduji dost dlouho ale tohle je moc .Ušetřím na ss litr a budu jezdit do kila- to snad ne to si koupím enduro tak 80.Každý se tady dohaduje s Grasslem ale on asponˇví k čemu litr slouží. . Jinak každý jsme jinný ale mít motku na machrování je k bbbblití.



Na SV 650 S K9 (dvě svíčky na válec) se dá jet když nepospícháš do 130 km s lehkým zápěstím za 3,2 l/100km - na to si ale většina lidí moto nekupuje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 22:45 | Nahoru | #310

GRASSEL píše: Dolík....> Co bych tam jako dělal?! Prej s bigama

já na dubou a podobný trasy nejezdím, nemám rád tyhle široký silnice

Meerecheck dostal na prdel od duristů jo?!



čím širší, tím máš větší výhodu.... no, nebudu psát, on ti to určitě popíše, ale bigaři říkali, že konečně zdatný "soupeř"...

starý H6 je boží, jen by to chtělo rám a brzdy...

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 22:48 | Nahoru | #311

RosSV píše: Na SV 650 S K9 (dvě svíčky na válec) se dá jet když nepospícháš do 130 km s lehkým zápěstím za 3,2 l/100km - na to si ale většina lidí moto nekupuje


Motorka snu , to byl u meho 954RR problem. I kdyz jsi ho netrapil to tak pod 7 jit nechtel. Na druhou stranu ani pri tahani (v ramci mych chabych moznosti) pres 8 moc nesel. No uvidime co ted. Ted ho mam v lepsim stavu.

Naposledy editováno 16.01.2012 22:51:17

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 22:51 | Nahoru | #312
Loni jsem řešil podobný problém. Strašně moc, ale opravdu strašně, jsem chtěl gsxr 1000 k1, najednou jsem měl na gsxr 1000 k3 a v tu chvíli sem si řek že to nechci. Vím že bych prasil a zase se někde rozstřelil. Tak jsem vybíral, ne co létá hyper super rychlostí, ale co mě bude bavit. A ejhle, tahle malá mrška (sv 650 s celokapota)splnila mé očekávání ( jenom podotknu, že než jsem se rozhod, projel jsem nějaký ty máně co se mně líbily). Spodek, zvuk, provozní náklady, zátah ve středu i ve čtvrtek....prostě velká prdel. I po sezoně si myslím, že jsem se rozhod dobře. Jo předtím jsem vlastnil 750 řaďák. Jenom člověk nesmí na dálnici, tam to umře v tachometrových 217 a každý napomádovaný macho v tédéíčku f červenym íčku s tebou bude chtít závodit. Jo k tomu litru sv, projevem je to stejný, akorát to víc rve šponu a stavjá se to na zadní i na trojku.

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 22:55 | Nahoru | #313
Já jezdil ZZR1100 (150k) a z ní skočil a F650GS (50k). Bylo to teda s pauzou, ale vzhledem k účelu používání to vůbec nebylo špatný.. Nehledě na to, že pak můžeš znova zažívat ten skvělej pocit novýho, silnějšího stroje...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

16.1.2012 v 23:19 | Nahoru | #314
grassel

já na dubou a podobný trasy nejezdím, nemám rád tyhle široký silnice



no nevim...podle me sou siroky treba buchlaky..duba je klasicka silnice.,.urcite ne ale naka širočina

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

17.1.2012 v 01:35 | Nahoru | #315
adosmoto...Nenech si do toho kecat a ber co se líbí tobě.
Každej má rád přece to své



Naposledy editováno 17.01.2012 01:38:59

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

17.1.2012 v 07:10 | Nahoru | #316

banzai píše: [quote=PietroTedesco]psal jsi,že ti to žere 5,5.Tak já ti říkám,že s R1 se dá jet i za 5,2. :) Teda je to jízda,že jedeš max. do 130,spíš to kilo,ale dá se. Tohle téma sleduji dost dlouho ale tohle je moc .Ušetřím na ss litr a budu jezdit do kila- to snad ne to si koupím enduro tak 80.Každý se tady dohaduje s Grasslem ale on asponˇví k čemu litr slouží. . Jinak každý jsme jinný ale mít motku na machrování je k bbbblití.

až zas příště budeš blejt sračky z huby,tak si přečti za jakých podmínek jsem toho docílil ty chytroline,za další až někoho budeš považovat za někoho kdo s tím na čem jezdí,tak jen machruje,tak to dělej u lidí co znaš.Ty si jezdi třeba na obláčku a do mě se neser,protože ti může být úplně u prdele jak a na čem já jezdím,jelikož ty jsi mi na to nedal,ty se mi o to nestaráš.Teď jse jdi třeba posrat to mi je jedno.

Naposledy editováno 17.01.2012 07:39:07

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

17.1.2012 v 07:41 | Nahoru | #317

Dolík.... píše: čím širší, tím máš větší výhodu.... no, nebudu psát, on ti to určitě popíše, ale bigaři říkali, že konečně zdatný "soupeř"...

starý H6 je boží, jen by to chtělo rám a brzdy...



tak samozřejmě že je to lepší, máš výhodu a je to relativně bezpečnější ale mně tyhle trasy nebavěj,,,,,

za prvý jsou moc profláknutý, ať kvůli fízlům tak blbům co to "neumí" a hlavně jde o to že oproti úzký okresce musíš letět skoro dvojnásobnou rychlostí abys dosáhl stejnýho "efektu" když letím na okresce 200-250 je to větší masakr než na takovýhle 400kmh

Na těch uzonkejch silničkách mně baví že pociťuješ každej kilometr v hodině navíc a do toho ty ostrý horizonty atd.

Nicméně každýho baví něco jinýho

ale můžu ti říct že jsem ani nevěřil jakej mazec může bejt ject rovně jednou jsem letěl v takový aleji široký tak 5m 270kmh, ty vole to byl hukot

Hele a co jsou ty Bigaři kurva?!

Naposledy editováno 17.01.2012 07:53:40

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

17.1.2012 v 07:43 | Nahoru | #318

dejf. píše: grassel


no nevim...podle me sou siroky treba buchlaky..duba je klasicka silnice.,.urcite ne ale naka širočina



Tyvole vidíš, máš pravdu spletl jsem si to s tou šířkou beru zpět

nicméně na Dubý mi vadí ta profláknutost to nedělá dobrotu

Naposledy editováno 18.01.2012 08:05:18

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

17.1.2012 v 08:38 | Nahoru | #319

GRASSEL píše: Hele a co jsou ty Bigaři kurva?!



aaale, to je jen banda takových ukecaný mrdalů... meerecheck ti k tomu určitě napíše víc, já su eště větší mrdal, jak oni...

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

17.1.2012 v 08:50 | Nahoru | #320
Taky jsem toužil po co nejvýkonější motorce ,tak jsem si před lety koupil tehdy zánovní CBR 1000RR. Měl jsem ji sezónu a kousek a vzpomínám na ni v dobrém ,ale těch situací ,které byli na hraně bylo fakt dost a jsem rád ,že to dobře dopadlo. Potom jsem koupil na cestování VFR 800 a bylo to fakt super a víc jsem si při ježdění odpočinul a užil si to. Nyní jsem si pořídil Monstera S2R 1000 = zase méně koní a doufám více zábavy. Takže tyhle myšlenkové pochody docela chápu. Jen to SV 650 mi přijde trochu nudné.

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

17.1.2012 v 09:53 | Nahoru | #321
Er6 se 180st. klikou pálí po 180 a 540st, V90 dvouválce po 270 a 450st (užší véčka ještě pravidelněji)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

17.1.2012 v 10:14 | Nahoru | #322
bledemon> Hele ciste ze zvedavosti, proc se pise ze palej po 180 a 540 stupnich? Proc se nepise ze palej treba kazdejch 360 stupnu? Nebo ze palej na nule a 360? Proc se tam na zacatku pricita tech 180? Nebo to mam chapat tak ze to pali, pak to udela jeden a pul otacky a pali a pak zase pul otacky a pali znova? Ja nikdy poradne nevim, jak si mam tohle vysvetlit.

E: Uz to chapu. Prohlidnul jsem si servisni manual.

Naposledy editováno 17.01.2012 10:23:12

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

17.1.2012 v 10:22 | Nahoru | #323
pylot> každej válec pálí na 0 a 360, ale jde o to o kolik jsou ty zážehy válců vůči sobě posunutý.

e: teda těch 720, už taky píšu kraviny

Naposledy editováno 17.01.2012 10:41:02

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

17.1.2012 v 10:22 | Nahoru | #324
Já přešel z CBR 954 FireBlade na Suzuki 1800 Intruder

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

17.1.2012 v 10:39 | Nahoru | #325
k výbuchu u 4T válce dochází po 720st (2otáčky), u řaďáku se vychází z přesazení dolních čepů, u véček je převážně společný čep a časování určí úhel válců

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

17.1.2012 v 11:18 | Nahoru | #326

GRASSEL píše:
Hele a co jsou ty Bigaři kurva?!


Btw jsem taky dojat, to vis, puvodni bike celebrity Na jare uz mame domluvenou "skolu", tak predpokladam, ze motorka bude pekna a cela dlouhou dobu.

A Bigari ? Z toho by ses posral. To bylo za dob, kdy jsem mel srada 600, jezdil v teniskach, riflich a textilni Padane S nasi bandou jsme jeli na zatacky a jel s nami i Vlasta na 800 Bigu. Vyfuk, pretryskovano, normalni drapaky a tak. Sama sranda, ale zadny reci o tom, jak jezdi, to uz jsem tusil, ze to bude zazitek. Vis sam, kdo moc mluvi a teoretizuje, jezdi jako lama ( zatim jsem se nikdy nespletl )a naopak. Takze cesta do Mikulova uz byla zajimava, kdyz jsem tam prilitli, sve silnicni kolegy jsem predjel a palil to za Vlastou. Dojel jsem ho, ale nepredjel. Prvne i jednovalec jede, ty naklony co na tom predvadel, to mi padla brada. Takze ja za nim, mladou za zady, stupacky po zemi a ve 2 zatackach jsem mlady odrel spicky bot za zadnich stupackach, takze po zastaveni mi hned jednu triskla. A pokracovalo se dal, rozbite nerozbite cesty, pisek nepisek, takze obcas to gsxr klouzlo, ale supercorsy drzely Nakonec mi Vlasta rekl, ze docela dobry Holt utazene zatacky a proste silnicni motorka neni tak obratna. Takze ano, nedokazal jsem v zatackach predjet borce na Bigu. Holt to ma v pazi

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

17.1.2012 v 12:21 | Nahoru | #327
Z R1 na SV? Pokus jsi zamýšlel změnu stylu jízdy,(popisované kličkování mezi autama,atd) tak to sis moc nepomohl. Pořád jsi u sporta,jen máš slabší motor a trošku jiné jízdní vlastnosti. Záleží tedy co máš na mysli tou ,,zábavnou motorkou".
Pokud jsi chtěl hlubší změnu a jsi na to psychicky připravený-rozhodnutý,mrkni do kategorie cestovních endur. Svezeš se i tam kde ses na R1 nesvezl,užiješ si pohodlí a pokud umíš jezdit, tak to v případě chuti natřeš kdejakému hrbatému rádoby-sporťákovi.
PS:Pokud tě sv-čko oslovilo, tak se vyprdni na to co ti tu kdo píše a užij si jí.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

17.1.2012 v 14:05 | Nahoru | #328
GRASSEL> jo todle video znam. Tim ze dubou jezdim, tak si podle tacho z toho videa dokazu udelat vobrazek, ze jeli asi fak palici jak kráva. Jinak 5:37 bylo asi divení trošku ...co me ale sere, ze pak hned plnej knedlik a 2 kila ve vesnici. To uz mi prislo zbytecny...

edit: proflakly je to tam dost, takze se snazim vyhejbat vikendum. Nejen kuli policajtum, kerejm vobcas rupne f kouli a vemou treba i vrtulnik. Ale hlavne kvuli lidem. Je toho tam pak tolik, ze je to vo drzku. A jak pises, hodne lidi tam lita jak magori, aniz by to treba meli nauceny. Je tam spoustu magoru stylu "bud a nebo". A kazdej vejkend minimalne jeden nakej vaznejsi crash (ty mensi pangejtáře ani nepocitam, tech je nespočet). Takze ja si tam spis jezdim, kdyz to de, vo vsedni dny. To sem tam vicemene sam a je to na cajk

Naposledy editováno 17.01.2012 14:11:38

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

17.1.2012 v 15:31 | Nahoru | #329
Já kdybych přestupoval z R1 dolu, tak bych bral něco jako FZS 1000 Fazer. Je to pohodlný a nebude to takový výkonostní propad jako SV.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

17.1.2012 v 15:43 | Nahoru | #330
dejf.> VIDEO: Jestli takhle někdo jezdí na silnici tak je u mě vymatlaný hovado a patří za mříže. To je jak střílet mezi lidi kulometem: "nebojte já su profík já nikoho netrefím". Je to zkrátka nemorální. Kdo tohle obdivuje je u mě DEBIL!!!
Policajti maji ode mě povoleno, v případě nutnosti, takovéhoto jezdce i sestřelit.

To sem se zase nasral
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 4 Dnes v 15:06 TomasRA
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35792 Dnes v 07:00 Animals21
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
Budiky Suzuki SV 650 Treable 6 4.5.2024 v 14:43 Mňojo
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete


TOPlist