pylot píše: vonZahn> Jo prijde mi to nebezpecny a ne uplne citelny ale treba to je tim ze ja jsem zvyklej na dvouvalce. A meli byste si zopakovat co znamena slovo linearni. Vsichni ho pouzivaj jak se jim zachce a je uplne jedno jestli mluvej o jednovalci kterej jede dole a nahore umre nebo ctyrvalci kterej dole nejede a nahore se splasi.
Graf Hondy Hornet CB600F:
Graf Suzuki SV1000
Jak je vidět, točivej moment vypadá u každý úplně jinak. V 6000 ot. má SV o polovinu vyšší výkon než CB
Naposledy editováno 12.01.2012 09:47:04
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Buď a nebo
Kubát píše: vonZahn> dobře, ale rozdíl 11° v naklonění těla není přece smrtelný rozdíl. oproti sportu mají obě motorky vzpřímený posed
Porovnávám teda H6 z 1999 a litrový SV z 2004, ale ten rozdíl je fakt znatelnej. Někomu ten sportovnější posez vyhovuje ale, mně nikoliv. a k tomu krouťáku, co je na 4válcích nebezpečnýho na klidným nárustu? Že by někdy začalo hrabat kolo a nešlo ukočírovat to jsem u Horneta asi neslyšelOmar_Bomba píše: ktera je pohodlnejsi pro spolujezdce? taky premyslim nad SV, hornetem a dalsima.. ale musim myslet aj na batuzek, ktery obcas nahodim a chci si udelat delsi vylet..
Hornet má určo pohodlnější sedlo. Kamaráda mladá na SV nadává, ta moje na Hornetu sice taky, ale ne tak brzo1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Buď a nebo
ptaak píše: Porovnávám teda H6 z 1999 a litrový SV z 2004, ale ten rozdíl je fakt znatelnej. Někomu ten sportovnější posez vyhovuje ale, mně nikoliv. a k tomu krouťáku, co je na 4válcích nebezpečnýho na klidným nárustu? Že by někdy začalo hrabat kolo a nešlo ukočírovat to jsem u Horneta asi neslyšel
nebezpecnyho je to ze to vypada ze to vubec nejede a pritom clovek docela leti...
1 reakcí na tento příspěvek Buď a nebo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Buď a nebo
assassin píše: nebezpecnyho je to ze to vypada ze to vubec nejede a pritom clovek docela leti...
Tak zrovna na H6 když nemáš žádný plexi nebo tak, tak docela cítíš kolik jedeš A pokud nechceš tak to tolik nejede a má to klidný vzestup výkonu. Teď už samo neřeším, co si má autor koupit, to už záleží na něm.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Buď a nebo
ptaak píše: Tak zrovna na H6 když nemáš žádný plexi nebo tak, tak docela cítíš kolik jedeš A pokud nechceš tak to tolik nejede a má to klidný vzestup výkonu. Teď už samo neřeším, co si má autor koupit, to už záleží na něm.
ja chapu jak to pilot myslel, ja sem vzdycky jezdil na litrech .. nikdo ze znamejch nemel sestku a kdyz sem se poprve svezl na B6 a pak na H6 tak sem drzel jedna plnej - cekam kdy se to dostane do otacek kdy to zatahne a nastoupil omezovac... 2,3.. rikam si to je mrtvy, kouknu na budik a tam 170.. na TL tam jezdim o 20 pomaleji.. proste kdyz to vic "taha za ruce" tak to vypada ze to "jede" i v mensi rychlosti...
H6 a TL/SV jede hodne podobne co se rychlosti tyka, ani jedna te druhe vyrazne neujizdi, ale pocitove je to jinak.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Buď a nebo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Buď a nebo
Majklos píše: ptaak> Myslím že Assasin nemá zrovna na mysli jestli na tom fouká, podívej se ještě na ty grafy ještě jednou. Hornet začíná jakž takž jet na 8 tis, to už tam máš na dvojku řekněme 150? To sv za to rve docele slušně od 4000, proto to připadá že to jede jak svině i když rychlost zdaleka není tak vysoká.
Já vím jak to myslel, proto jsem psal, že pocitově jo. Že má pravdu. Ale dodával jsem, že ten čtyřvál (H6) tě zase nepustí dál kvůli větru. A oprava, dvojka má v omezu 130-1401 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Buď a nebo
ptaak píše: ... a k tomu krouťáku, co je na 4válcích nebezpečnýho na klidným nárustu? Že by někdy začalo hrabat kolo a nešlo ukočírovat to jsem u Horneta asi neslyšel
Ono nejde o hrabani na rovince. Jezdils nekdy na okruhu? Zacala ti v zatace pri pridavani plynu pochodovat prdel bokem? Na ctyrvalci v tyhle situaci dostanes highsider spis nez na dvouvalci.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Buď a nebo
pylot píše: Ono nejde o hrabani na rovince. Jezdils nekdy na okruhu? Zacala ti v zatace pri pridavani plynu pochodovat prdel bokem? Na ctyrvalci v tyhle situaci dostanes highsider spis nez na dvouvalci.
nezlob se na mě, ale highsider nemá s koncepcí nic společného. možná u starých 2t 500ccm ale ne u normálníč čtyřválců
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Buď a nebo
Kubát píše: nezlob se na mě, ale highsider nemá s koncepcí nic společného. možná u starých 2t 500ccm ale ne u normálníč čtyřválců
No s tim ja nesouhlasim. Pokud se ti kolo zacne trhat v otackach kde mas ten prudkej narust momentu tak ti budou otacky protacejicihose kola stoupat rychlejc nez u dvouvalce, kterej zadnej takovej narust nema. Jestli tvrdis ze to tak neni tak taky napis nejaky oduvodneni svyho nazoru.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Buď a nebo
2 reakcí na tento příspěvek Buď a nebo
Kubát píše: já ti nevím, jezdil jsem V2 i V4 a nikdy jsem highsider nedostal, takže nevím co je náchylnější. spíš to bude článek mezi sedlem a řidítkama
Koncepcí je 4V určitě náchylnější. Tím jak je tam rovnoměrnější podání výkonu - jako bys stejnou vzdálenost ve stejnym času ušel dvouma velkejma, nebo čtyřma malejma krokama, zjednodušeně řečeno - nemá guma čas získat trakci zpět, respektive je pod stálým přísunem výkonu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Buď a nebo
Kubát píše: já ti nevím, jezdil jsem V2 i V4 a nikdy jsem highsider nedostal, takže nevím co je náchylnější. spíš to bude článek mezi sedlem a řidítkama
no tak to seš hovno střelec naposledy předjíždím kamion v serpentínách z roztočený dvojky sem švihnul za jedna a málem mě předběhl zadek, ustál jsem to, kamióňáka asi málem schvátil infakt a nahoře na kopci jsem si říkal, že sem blbej jak daleko vidím a stalo se to jen proto, že jsem předtím drandil 14dní šicí stroj (4vál)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Buď a nebo
ptaak píše: pylot> No já byl jen v Mýtě, převody do pomala a na dvojku při plným plynu to neudělá nic. Takže nevím jaký to je
Vidis ja mam o 20 koni min a prdel mi tam bokem pochodovala a to ne jednou. I kdyz je pravda ze nejdivocejsi to bylo jeste kdyz jsem jezdil na diablo stradach. Ted mam qualifiery a ty toho snesou znatelne vic. I kdyz zase me malem pustili na ty vrchni rovnejsi casti. Ze prej se asi prehraly.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Buď a nebo
assassin píše: z tehle dvou bych ja volil SV.
Já taky,hornet může brzy omrzet kdežto SV je tzv. továrna na zážitky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Buď a nebo
Dominik-Duka píše: no tak to seš hovno střelec naposledy předjíždím kamion v serpentínách z roztočený dvojky sem švihnul za jedna a málem mě předběhl zadek, ustál jsem to, kamióňáka asi málem schvátil infakt a nahoře na kopci jsem si říkal, že sem blbej jak daleko vidím a stalo se to jen proto, že jsem předtím drandil 14dní šicí stroj (4vál)
To ale není highsider jeho vrchnosti,to ti jenom ustřelilo milostpane
pylot píše: Vidis ja mam o 20 koni min a prdel mi tam bokem pochodovala a to ne jednou. I kdyz je pravda ze nejdivocejsi to bylo jeste kdyz jsem jezdil na diablo stradach. Ted mam qualifiery a ty toho snesou znatelne vic. I kdyz zase me malem pustili na ty vrchni rovnejsi casti. Ze prej se asi prehraly.
Tak já měl řezaný slick, a ten jak se zahřeje tak suprHodně štěstí při výběru .
1 reakcí na tento příspěvek Buď a nebo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Buď a nebo
http://www.motorkari...f-hornet-284572.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Buď a nebo
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Součásti systému vstřikování paliva... Honda CB 600F Hornet, Yamaha SR 400, Yamaha FZ6 Faze... | Mufiozo | 9 | 11.6.2024 v 16:00 Mufiozo |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet | Radysek79 | 8 | 27.4.2024 v 15:23 lenkochal |
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet | Paťas96 | 5 | 23.4.2024 v 20:43 holl75 |
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet | vodnikw | 6 | 17.4.2024 v 19:08 Anti |