paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Buď a nebo
11.1.2012 v 14:33
Nazdar lidi, hodlám koupit moto a nemůžu se rozhodnout mezi těmito dvěmi (H6 a SV litr) oboje kolem rv06. Vím, že téma ohledně výberu mota je tu časté a ohrané a většinou lidi píšou ´´projeď se a uvidíš´´ a taky že mají pravdu. Ale zajímaly by mě informace co se týkají spolehlivosti, technického provedení a kvalitě obou produktů. Moc zkušeností nemám ( jawa 350, gs500, a letos jsem trochu projel XR650 v motardové upravě),každopádně bych chtěl něco na výlety a každodenní ježdění do práce, školy atd. možná i na nějakou větší výpravu v létě. Jako student moc peněz nemám, tak bych chtěl něco co bude fungovat a jezdit. Dík za každý názor a radu.

(reakce na) Buď a nebo

12.1.2012 v 09:45 | Nahoru | #61

pylot píše: vonZahn> Jo prijde mi to nebezpecny a ne uplne citelny ale treba to je tim ze ja jsem zvyklej na dvouvalce. A meli byste si zopakovat co znamena slovo linearni. Vsichni ho pouzivaj jak se jim zachce a je uplne jedno jestli mluvej o jednovalci kterej jede dole a nahore umre nebo ctyrvalci kterej dole nejede a nahore se splasi.


Graf Hondy Hornet CB600F:

Graf Suzuki SV1000

Jak je vidět, točivej moment vypadá u každý úplně jinak. V 6000 ot. má SV o polovinu vyšší výkon než CB

Naposledy editováno 12.01.2012 09:47:04

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Buď a nebo

12.1.2012 v 10:16 | Nahoru | #62

Kubát píše: vonZahn> dobře, ale rozdíl 11° v naklonění těla není přece smrtelný rozdíl. oproti sportu mají obě motorky vzpřímený posed

Porovnávám teda H6 z 1999 a litrový SV z 2004, ale ten rozdíl je fakt znatelnej. Někomu ten sportovnější posez vyhovuje ale, mně nikoliv. a k tomu krouťáku, co je na 4válcích nebezpečnýho na klidným nárustu? Že by někdy začalo hrabat kolo a nešlo ukočírovat to jsem u Horneta asi neslyšel

(reakce na) Buď a nebo

12.1.2012 v 10:17 | Nahoru | #63

Omar_Bomba píše: ktera je pohodlnejsi pro spolujezdce? taky premyslim nad SV, hornetem a dalsima.. ale musim myslet aj na batuzek, ktery obcas nahodim a chci si udelat delsi vylet..

Hornet má určo pohodlnější sedlo. Kamaráda mladá na SV nadává, ta moje na Hornetu sice taky, ale ne tak brzo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Buď a nebo

12.1.2012 v 10:19 | Nahoru | #64

ptaak píše: Porovnávám teda H6 z 1999 a litrový SV z 2004, ale ten rozdíl je fakt znatelnej. Někomu ten sportovnější posez vyhovuje ale, mně nikoliv. a k tomu krouťáku, co je na 4válcích nebezpečnýho na klidným nárustu? Že by někdy začalo hrabat kolo a nešlo ukočírovat to jsem u Horneta asi neslyšel



nebezpecnyho je to ze to vypada ze to vubec nejede a pritom clovek docela leti...

1 reakcí na tento příspěvek Buď a nebo

12.1.2012 v 10:23 | Nahoru | #65
z tehle dvou bych ja volil SV.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Buď a nebo

12.1.2012 v 10:45 | Nahoru | #66

assassin píše: nebezpecnyho je to ze to vypada ze to vubec nejede a pritom clovek docela leti...

Tak zrovna na H6 když nemáš žádný plexi nebo tak, tak docela cítíš kolik jedeš A pokud nechceš tak to tolik nejede a má to klidný vzestup výkonu. Teď už samo neřeším, co si má autor koupit, to už záleží na něm.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Buď a nebo

12.1.2012 v 11:08 | Nahoru | #67

ptaak píše: Tak zrovna na H6 když nemáš žádný plexi nebo tak, tak docela cítíš kolik jedeš A pokud nechceš tak to tolik nejede a má to klidný vzestup výkonu. Teď už samo neřeším, co si má autor koupit, to už záleží na něm.



ja chapu jak to pilot myslel, ja sem vzdycky jezdil na litrech .. nikdo ze znamejch nemel sestku a kdyz sem se poprve svezl na B6 a pak na H6 tak sem drzel jedna plnej - cekam kdy se to dostane do otacek kdy to zatahne a nastoupil omezovac... 2,3.. rikam si to je mrtvy, kouknu na budik a tam 170.. na TL tam jezdim o 20 pomaleji.. proste kdyz to vic "taha za ruce" tak to vypada ze to "jede" i v mensi rychlosti...

H6 a TL/SV jede hodne podobne co se rychlosti tyka, ani jedna te druhe vyrazne neujizdi, ale pocitove je to jinak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Buď a nebo

12.1.2012 v 11:13 | Nahoru | #68
assassin> Jo pocitově jo. Spíš když vezmeš v potaz ten odpor větru, tak SV má plexi a přeci jen nějaký kapoty za který se schováš, u H6 nic. Takže pocitově to nejede, tachometrově jo a fouká.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Buď a nebo

12.1.2012 v 11:28 | Nahoru | #69
ptaak> Myslím že Assasin nemá zrovna na mysli jestli na tom fouká, podívej se ještě na ty grafy ještě jednou. Hornet začíná jakž takž jet na 8 tis, to už tam máš na dvojku řekněme 150? To sv za to rve docele slušně od 4000, proto to připadá že to jede jak svině i když rychlost zdaleka není tak vysoká.

Buď a nebo

12.1.2012 v 11:31 | Nahoru | #70
Jinak jsem pro esvéčko, hondu nebrat. Ev kdyby tady kolega chtěl pořádnou motorku, tak TL. Ale tam zas ten posed, no

(reakce na) Buď a nebo

12.1.2012 v 14:30 | Nahoru | #71

Majklos píše: ptaak> Myslím že Assasin nemá zrovna na mysli jestli na tom fouká, podívej se ještě na ty grafy ještě jednou. Hornet začíná jakž takž jet na 8 tis, to už tam máš na dvojku řekněme 150? To sv za to rve docele slušně od 4000, proto to připadá že to jede jak svině i když rychlost zdaleka není tak vysoká.

Já vím jak to myslel, proto jsem psal, že pocitově jo. Že má pravdu. Ale dodával jsem, že ten čtyřvál (H6) tě zase nepustí dál kvůli větru. A oprava, dvojka má v omezu 130-140

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Buď a nebo

12.1.2012 v 20:15 | Nahoru | #72

ptaak píše: ... a k tomu krouťáku, co je na 4válcích nebezpečnýho na klidným nárustu? Že by někdy začalo hrabat kolo a nešlo ukočírovat to jsem u Horneta asi neslyšel

Ono nejde o hrabani na rovince. Jezdils nekdy na okruhu? Zacala ti v zatace pri pridavani plynu pochodovat prdel bokem? Na ctyrvalci v tyhle situaci dostanes highsider spis nez na dvouvalci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Buď a nebo

12.1.2012 v 20:26 | Nahoru | #73

pylot píše: Ono nejde o hrabani na rovince. Jezdils nekdy na okruhu? Zacala ti v zatace pri pridavani plynu pochodovat prdel bokem? Na ctyrvalci v tyhle situaci dostanes highsider spis nez na dvouvalci.


nezlob se na mě, ale highsider nemá s koncepcí nic společného. možná u starých 2t 500ccm ale ne u normálníč čtyřválců

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Buď a nebo

12.1.2012 v 20:38 | Nahoru | #74

Kubát píše: nezlob se na mě, ale highsider nemá s koncepcí nic společného. možná u starých 2t 500ccm ale ne u normálníč čtyřválců

No s tim ja nesouhlasim. Pokud se ti kolo zacne trhat v otackach kde mas ten prudkej narust momentu tak ti budou otacky protacejicihose kola stoupat rychlejc nez u dvouvalce, kterej zadnej takovej narust nema. Jestli tvrdis ze to tak neni tak taky napis nejaky oduvodneni svyho nazoru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Buď a nebo

12.1.2012 v 21:59 | Nahoru | #75
pylot> No já byl jen v Mýtě, převody do pomala a na dvojku při plným plynu to neudělá nic. Takže nevím jaký to je

2 reakcí na tento příspěvek Buď a nebo

12.1.2012 v 22:10 | Nahoru | #76
já ti nevím, jezdil jsem V2 i V4 a nikdy jsem highsider nedostal, takže nevím co je náchylnější. spíš to bude článek mezi sedlem a řidítkama

(reakce na) Buď a nebo

13.1.2012 v 11:59 | Nahoru | #77

Kubát píše: já ti nevím, jezdil jsem V2 i V4 a nikdy jsem highsider nedostal, takže nevím co je náchylnější. spíš to bude článek mezi sedlem a řidítkama



Koncepcí je 4V určitě náchylnější. Tím jak je tam rovnoměrnější podání výkonu - jako bys stejnou vzdálenost ve stejnym času ušel dvouma velkejma, nebo čtyřma malejma krokama, zjednodušeně řečeno - nemá guma čas získat trakci zpět, respektive je pod stálým přísunem výkonu.

Buď a nebo

13.1.2012 v 16:38 | Nahoru | #78
Nemáte někdo zkušenost v rozdílu přední vidlice u H6 mezi rv.2004 a 2005 ?? Je ta UpSideD. vidla tak znatelně vychytanější ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Buď a nebo

13.1.2012 v 16:50 | Nahoru | #79

Kubát píše: já ti nevím, jezdil jsem V2 i V4 a nikdy jsem highsider nedostal, takže nevím co je náchylnější. spíš to bude článek mezi sedlem a řidítkama



no tak to seš hovno střelec naposledy předjíždím kamion v serpentínách z roztočený dvojky sem švihnul za jedna a málem mě předběhl zadek, ustál jsem to, kamióňáka asi málem schvátil infakt a nahoře na kopci jsem si říkal, že sem blbej jak daleko vidím a stalo se to jen proto, že jsem předtím drandil 14dní šicí stroj (4vál)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Buď a nebo

13.1.2012 v 18:09 | Nahoru | #80

ptaak píše: pylot> No já byl jen v Mýtě, převody do pomala a na dvojku při plným plynu to neudělá nic. Takže nevím jaký to je

Vidis ja mam o 20 koni min a prdel mi tam bokem pochodovala a to ne jednou. I kdyz je pravda ze nejdivocejsi to bylo jeste kdyz jsem jezdil na diablo stradach. Ted mam qualifiery a ty toho snesou znatelne vic. I kdyz zase me malem pustili na ty vrchni rovnejsi casti. Ze prej se asi prehraly.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Buď a nebo

13.1.2012 v 18:29 | Nahoru | #81

assassin píše: z tehle dvou bych ja volil SV.



Já taky,hornet může brzy omrzet kdežto SV je tzv. továrna na zážitky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Buď a nebo

13.1.2012 v 18:31 | Nahoru | #82

Dominik-Duka píše: no tak to seš hovno střelec naposledy předjíždím kamion v serpentínách z roztočený dvojky sem švihnul za jedna a málem mě předběhl zadek, ustál jsem to, kamióňáka asi málem schvátil infakt a nahoře na kopci jsem si říkal, že sem blbej jak daleko vidím a stalo se to jen proto, že jsem předtím drandil 14dní šicí stroj (4vál)



To ale není highsider jeho vrchnosti,to ti jenom ustřelilo milostpane

(reakce na) Buď a nebo

13.1.2012 v 18:39 | Nahoru | #83
Ďuričko> tady předseda má pravdu. navíc třeba u mé rsv s antihopem brzdí motor snad míň jak čtyřvál. ikdyž to co tu popisuje páter se mi stalo už kdysi dávno na gsxr 750

(reakce na) Buď a nebo

14.1.2012 v 10:49 | Nahoru | #84

pylot píše: Vidis ja mam o 20 koni min a prdel mi tam bokem pochodovala a to ne jednou. I kdyz je pravda ze nejdivocejsi to bylo jeste kdyz jsem jezdil na diablo stradach. Ted mam qualifiery a ty toho snesou znatelne vic. I kdyz zase me malem pustili na ty vrchni rovnejsi casti. Ze prej se asi prehraly.

Tak já měl řezaný slick, a ten jak se zahřeje tak supr

(reakce na) Buď a nebo

14.1.2012 v 10:58 | Nahoru | #85

Ďuričko píše: Já taky,hornet může brzy omrzet kdežto SV je tzv. továrna na zážitky

Tak tak

Buď a nebo

17.1.2012 v 23:01 | Nahoru | #86
Ja přestupoval z GS500 jako ty, zvolil jsem pro změnu 4V a zmíněného Horneta 900, ze začátku mi přišel hrozně nudný oproti GS. To bylo nejspíš jen tím, že to jede pořád :D. Kdežto u GS musíš pořád kvaltit a ten slabší podvozek tomu dává větší adrenalin - čistě subjektivní dojmy. Na hornetu je pocit jistoty a přesnosti v zatáčkách. Moto mám na stejný učel používání a nemůžu si jej vynachválit, ikdyž pořádná dovča mě na ní letos teprve čeká. Dlouhodobější spotřeba 5,6 l/100km - vyměna pouze spotřebáků a ted i ladáků, origo zvuk je uspávající.
Hodně štěstí při výběru .

(reakce na) Buď a nebo

17.1.2012 v 23:31 | Nahoru | #87

Kubát píše: seikos> ta jestli jezdil na gs 500, tak to zas takové rodeo nebude. jestli se nepletu tak sv 1000 má antihop, tudíž i při prudším podřazení nebrzdí tolik motorem jako gs 500


SV1000 nemá antihop

1 reakcí na tento příspěvek Buď a nebo

19.1.2012 v 20:54 | Nahoru | #88
Jestli máš všech pět pohromadě a budeš jezdit hlavou, kup si SVčko. S tou spotřebou u SVčka to není tak hrozný. Záleží, jak za to taháš. Já třeba ve dvou, při klidné jízdě mám spotřebu 5,5 a když za to fakt vezmu tak i 11 litrů. A gumy to žere zase podle toho, jak za to taháš. Ale jinak zvuk dvouválu je mnóóóóhem hezčí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Buď a nebo

23.2.2012 v 09:37 | Nahoru | #89
Ten H9 určitě není špatná varianta, ne-li dokonce ideální.. Kdybys váhal, můj je na prodej..
http://www.motorkari...f-hornet-284572.html

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Buď a nebo

23.2.2012 v 14:18 | Nahoru | #90
MiCM> No silně nad tím uvažuju, jak moc spěcháš na ten prodej ??
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Součásti systému vstřikování paliva... Honda CB 600F Hornet, Yamaha SR 400, Yamaha FZ6 Faze... Mufiozo 9 11.6.2024 v 16:00 Mufiozo
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti


TOPlist