Téma: 2-t vs 4-t
 
18.10.2007 v 11:39
Zdar.
Mám husku 125 2-t a zkoušel jsem se sní trápit v lese ,ale je to fakt trápení ,kvuli pruběhu výkonu motoru.Delší prudké výjezdy nejsem schopen dát :( ,prostě motor jak jednou padne pod výkonovou špici je to v prd...Chvilku jde ještě spojčit ,chvilku se modlit a pak jen najít strom o zapření.Chtěl bych vedět jak je to s vetším dvoutaktem jako třeba ktm 300 nebo třeba gas gas 300.Dá se pruběh srovnat se 4-t (450) ? Je to bez kopancu ?Dva takty se mi líbí nerad bych se snimi zatím loučil.
Díkes

(reakce na) 2-t vs 4-t

18.10.2007 v 14:31 | Nahoru | #31
Joraell-TE>>
no to jako ne - vono já si furt předsavuju ty mrdaly od nás jak lítaj po lesních cestách a myslí so že sou mistři světa. Když se řekne jízda v lese, tak mě málokdy trknou takovýhle podmínky - musim si to taky někdy zkusit, abych měl možnost posoudit i druhou stranu - zatim lítám a vždycky sem lítal mx, po lese pouze přejíždim a před cca 2 rokama sem měl odbobí výletů, ale to je tak všechno

2 reakcí na tento příspěvek 2-t vs 4-t

18.10.2007 v 15:43 | Nahoru | #32
a pozor další zajímavá myšlenka tady padla. kdo bude lepší mx jezdec v lese nabo enduro jezdec na mx trati? :P

(reakce na) 2-t vs 4-t

18.10.2007 v 16:21 | Nahoru | #33
TOM_TE450>To je asi stejný jako jestli "se šípkovou nebo se zelím". :)
Čistě teoreticky a obecně si myslím, že při enduru se jezdí i MX část, takže to budou taky znát ........ale zase třeba na letošní 6D snad vybrali spíš motokrosaře. :/
Když ten jezdec umí, tak je to asi jedno.
http://sport.idnes....131659_motorsport_ot

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-t vs 4-t

18.10.2007 v 16:31 | Nahoru | #34
jo jo to vím však taky sou kluci co jezdí enduro pěkně naštvaní když jedou nekolik let na šestce a pak jim tam federace nasadí Kadlečka no snad to dobře dopadne

(reakce na) 2-t vs 4-t

18.10.2007 v 20:16 | Nahoru | #35
ja osobne si myslim ze o neco lepe pojede endurista na MX nez motocrosar enduro ..

2-t vs 4-t

18.10.2007 v 20:16 | Nahoru | #36
No, oni moc dobre vedi, proc vybrat treba Cadu...je to sice motokrosar, ale teamu hooodne pomuze na cross testech, viz jeden letosni test na MS, kdy zajel 4.cas v E2...Loni na ISDE Zaremba na dvacce zajizdel taky hodne husty veci, ale ten ma s endurem uz zkusenosti vic, ze...

Jo, s Kadleckem, to nevim... :/


Jinak jsem rad, ze jsme se vyhli vsem tem debatam s Autorem :D

2 reakcí na tento příspěvek 2-t vs 4-t

19.10.2007 v 06:18 | Nahoru | #37
spatky k tematu,4t nebo 2t je na dlouhy debatovani.kazdy ma svoje a kazdymu sedi neco jinyho.ale jezdit se 125 po lese to uz chce fakt skusenost.predpokladam ze je to motocross coz ma prevodovku na prd do lesa.a zadnej kroutak a porad se to musi tocit.tudis kazda chybicka a podrazuje se a stejne ten motor nema kroutak aby to uz roztocil.endurova 200,nebo 250 je akorat stim 300kilem se uz musi v technyckych usekach hodne opatrne.ja ted jezdim na 2t a 4t a musim ric ze radsi osedlavam 2t a to hlavne kvuli vaze a tezisti.on ten 4t prece jen utaha cloveka vic.nechcu se prit co smrdi a co ne ale kdyz se dotoho leje co ma(plnej sintas) tak me to teda voni :P

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-t vs 4-t

19.10.2007 v 06:59 | Nahoru | #38

PetrTM píše: Já se s Autorem klidně pohádám rád, pokud na 2T UMÍŠ JEZDIT, tak s ním bez problémů vycukneš to co na 4T. Navíc má 2T 250 a vejš na rozdíl od motokrosovejch 4T sametovej průběh spodku. Stačí jen naučit se trochu pracovat se spojkou a pak po lese budeš král...přece jen o nějakejch 20 kg vyšší hmotnost u 4T se musí někde projevit. nedávno jsem testoval betu 525 07, a po zpětném přesednutí na moji TM 300 jsem se cítil jako king a bylo mi jasný že o výměně nemůže být ani řeč :cool: . Mou další vyvolenou je nyní GG 300 08 :)

PS.: a když porovnáš nároky na údržbu + pořizovací cenu + cenu dílů 2T versus 4T, není pro hobíka myslím moc co řešit :)


Netřeba se hádati,netřeba někoho žrát.... každý nechť má to,co mu po chuti...
Škoda jen,že jsi zdaleka. Mohli jsme to vyzkoušet v praxi. Rád bych si to nechal předvést,jak 2T má navrch nad 4T. Opravdu. Já osobně tomu nevěřím(2T u nás jezdí)ale třeba by jsi mě to opravdu dokázal.
Minule mě o tom samém přesvědčovaly čtyřkolky. V praxi totálně propadly. Ale keců na skle a v hospodě měly tolik,že jsem přemýšlel,že prodám motku a půjdu do 4kol... :)
Po předvedení v praxi plky ustaly,ale jen vůči mě. Neznalému o5 vnucovaly svoji propagandu o tom,že s tím jde vyjet i Macochu...:D

1 reakcí na tento příspěvek 2-t vs 4-t

19.10.2007 v 08:22 | Nahoru | #39
osobně opravdu nevím kdo dá víc jestli endurák nebo motokrosař a především na Kadlece sem na šestce moc zvedavej jak zaválčí?

(reakce na) 2-t vs 4-t

19.10.2007 v 09:16 | Nahoru | #40
pozik>a jaký konkrétně 2T a 4T srovnáváš?
Já jsem si taky zkoušel 2T a byl jsem z něho zase unavenej víc, ale asi to bylo tím že s tím neumím.. + DR-Z je teda extrémně neunavující čtyřtakt (jet třeba na nějaký těžším ostřejším šestikilu tak asi mluvím jinak)

(reakce na) 2-t vs 4-t

19.10.2007 v 09:16 | Nahoru | #41
TOM_TE450>v mým případě je to jasný kdo bude kde lepší - ten druhej :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-t vs 4-t

19.10.2007 v 09:40 | Nahoru | #42
Autor> JJ, netřeba se hádati...já si takový svůj obrázek malinko udělal minulej rok při Ukončení sezóny v Kácově...je tam takovej vyhlášenej kopec jménem Střelnice (možná že někdo odsud to bude znát) :) . Bylo nás tam tehdy asi patnáct, nahoru jsme se dostali čtyři, a z toho všichni na 2T :) ...ostatní ventiláři (včetně třeba Bořka Klečky kterej dost suveréně vévodil přeboru v E3) v tom kopci asi během deseti pokusů pokaždý vyhnili...mokrý kořeny prostě těžkejm ventilům nesvědčili *no* ...ten dvoutakt je takovej kamzík no :D . Mimochodem je poučný přerčíst si jeden test v ČMN, kde porovnávali 2T 450 vs. 2T 300...je to zde http://gasgas.cz/images/ostatni/press2.pdf v podstatě s tím co tam napsali se naprosto ztotožňuju...tam kde se na 4T trápíte prožíváte na 2T radost z jízdy :) . Ale je fakt každýho věc co sedlá, já jen nemám rád takový ty kategorický řeči "4T je bomba, 2T je mrdka"...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-t vs 4-t

19.10.2007 v 09:59 | Nahoru | #43
pozik>>
Mám enduro 125 husku wr. Ten krouták v spodních táčkách mi příjde jako alfa omega v lese.Tam kde 4-t v technický pasáži jen vbrblá dávám spojce co proto.Příjde mi ,že pokud ji jednou v kopci podtočím ,chce to nejdříve vypláchnout motor aby zpět chytnul vrch sílu.Ale to už stojím :D .Jinak suběktivně jsem se schodli (uplný hobíci) .že 4-t (450) unavý méně.Asi je to tím kopance či co ,prostě nás boleli víc ruce zté dvacky.Ale je to jen pocit.

(reakce na) 2-t vs 4-t

19.10.2007 v 10:04 | Nahoru | #44
Edit: Radši nic :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-t vs 4-t

19.10.2007 v 10:16 | Nahoru | #45
Antigos>Srovnávat 125 2t a 450 4t není úplně košér. 125 prostě není obsah do lesa.

(reakce na) 2-t vs 4-t

19.10.2007 v 10:18 | Nahoru | #46
PetrTM>Myslíš Kácov na Kutnohorsku ? na trati jsem tam jezdil, za tou nedodělanou fabrikou na likvidaci lednic, kde je ten výjezd?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-t vs 4-t

19.10.2007 v 10:20 | Nahoru | #47
Jezi>>
Jasně toho jsem si plně vědom a já se nekloním ani k 2-t ani 4-t.Jen kolem mne všcini dva takty zavrhly.Já se jich tak rychle nevzdávám jen to chce asi tu 300-ku.Co ta tvoje 250 má to kopanec ?

(reakce na) 2-t vs 4-t

19.10.2007 v 10:28 | Nahoru | #48
Antigos> Vona je to právě 260 a oproti tej 250 je to neskutečnej traktor, jedničku používám když se chci rozjet, jinak na 2 se dá jet pod volnoběh a docela pěkně se sebere (po rovině, v kopci už ne tam tak od těch 3000), Byl sem z toho neskutečně překvapenej, taky bych už do 25O nešel a kdybych měl koupit další moto bylo by to asi 300ka. Jinak kopanec tam není, ale jasně poznáš že ležíš na plynu, protože to nekutečně taha za ruce. Kolikrát jedu všude o kvalt dva víc a kámoš předemnou mi stejně neujede a to to jenom převaluju. Chybí tam ale ten pocit z krocení steklýho stroje a není to takovej zážitek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-t vs 4-t

19.10.2007 v 10:35 | Nahoru | #49
Antigos>>
Jasně toho jsem si plně vědom a já se nekloním ani k 2-t ani 4-t.Jen kolem mne všcini dva takty zavrhly.Já se jich tak rychle nevzdávám jen to chce asi tu 300-ku.Co ta tvoje 250 má to kopanec ? [/quote]
Jo oni tě chcou taky uvrtat do 4T aby tě případný servis stál tolik co je :lol:

2-t vs 4-t

19.10.2007 v 10:46 | Nahoru | #50
Každý má svoje 2T/4T - nejlépe odzkoušet - není T jako T :lol: . Vyber na co máš prachy a zkušenosti.
Jestli někoho 4T utlouká nebo nevyjede výjezd - tak blbě vybral motorku nebo neumí jezdit - chvíli se to dá svádět na ...gumy ....motorku ....4T .... pak se stane že přijede týpek na starý 4T vráně s ojetou gumou a prostě to DÁ. :)
Po vlně 4T prichází vlna 2T - těm co neumí to nezabírá!!!!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-t vs 4-t

19.10.2007 v 10:48 | Nahoru | #51
Prda1>>
Jasně toho jsem si plně vědom a já se nekloním ani k 2-t ani 4-t.Jen kolem mne všcini dva takty zavrhly.Já se jich tak rychle nevzdávám jen to chce asi tu 300-ku.Co ta tvoje 250 má to kopanec ? [/quote]
Jo oni tě chcou taky uvrtat do 4T aby tě případný servis stál tolik co je :lol: [/quote]
Zase tady někdo oblbuje... :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-t vs 4-t

19.10.2007 v 10:59 | Nahoru | #52

MikiberG píše: [quote=Prda1][quote=Antigos]
Jasně toho jsem si plně vědom a já se nekloním ani k 2-t ani 4-t.Jen kolem mne všcini dva takty zavrhly.Já se jich tak rychle nevzdávám jen to chce asi tu 300-ku.Co ta tvoje 250 má to kopanec ?


Jo oni tě chcou taky uvrtat do 4T aby tě případný servis stál tolik co je :lol: [/quote]
Zase tady někdo oblbuje... :lol: [/quote]
ani ne vcera si kamos dovezl FE 400 ze servisu GO hlava + pist a par veci okolo 36 000 :P ale musim rict tedka to jede pekelne takto ten husar v zivote nejel :)

(reakce na) 2-t vs 4-t

19.10.2007 v 11:02 | Nahoru | #53
MikiberG>Já to tak nemyslel že ho to příjde nějak dráž mám kros jen jako doplněk a nemám moc zkušeností jen sem tím chtěl říct že ho kámoši ukecávají na 4T at sou na tom všichni stejně když to klekne :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-t vs 4-t

19.10.2007 v 11:07 | Nahoru | #54
Joraell-TE> No zas to neprehanej. 36 jablek za GO hlavy a pistu + par veci okolo... to "okolo" muselo byt snad vcetne nove prevodovky a jeste vidle k tomu;) Kor kdyz na husara sedi klasicka loziska a ne zadne atypy...
Zase tu 2taktari nedelejte ze 4T takove drama.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-t vs 4-t

19.10.2007 v 11:12 | Nahoru | #55
RadiXS>mam ti tu nascanovat fakturu s vymenenejma dilama ? je fakt ze veci okolo par bylo .. ale kolem 25 000 slo jenom na tu hlavu plus pist.. + prace 4000

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-t vs 4-t

19.10.2007 v 11:20 | Nahoru | #56
Joraell-TE> A co tam na te hlave za 19 tisic delali? ;) Kdyz pominu teda ten pist...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-t vs 4-t

19.10.2007 v 12:17 | Nahoru | #57
RadiXS>no da se rict ze vsechno .. nevim zda si mel nekdy nejakej 4t rozdelanej ... ale neni tam zadnej skritek co tam na 3 smeny tuka po ventilech kladivkem ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-t vs 4-t

19.10.2007 v 12:57 | Nahoru | #58
Joraell-TE>>
Řekni taky B: kolik do toho motoru kdo vrazil do teď. ( do 2T musíš dávat po troškách furt)
Už to tady řešil tuším Karlos a dopočítal se tuším k tomu že to je +-0 možná trochu pro 4T
No já už něco rozdělanýho měl a navíc dělám ve službách a vím že ND + repasy se dost nastavujou aby byla práce za co nejmíň protože tu lze porovnat a většina laiků podle ní vybírá.
Pro prču sem můžeme hodit náklady 4T + 2T :)

(reakce na) 2-t vs 4-t

19.10.2007 v 13:06 | Nahoru | #59
MikiberG> ok hodme jsem naklady, nebp lepe tu tabulku Karlose

4 reakcí na tento příspěvek 2-t vs 4-t

19.10.2007 v 13:30 | Nahoru | #60
Mám najeto 350hod/12000km Husaberg 450/05
18000,-Kč benzín při 5l/100km/30kč/l (bere mezi 4-5l)
5250,-Kč olej měním po 10hod - 1litr
1050,-Kč filtr dávám ho každou 5výměnu
3000,- Kč rolny + rozvoďák (oboje po 170 hod)
součet : 27300,- zhruba za 2roky
náklady na 1hod motoru jsou cca 80,-Kč
No a teď sem hoďte někdo 250/300 2T náklady motoru bez vzduch. filtru.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist