2 reakcí na tento příspěvek Jawa z Argentiny
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa z Argentiny
VeFeRák píše: To je spíš ostuda Jawy, že prodá značku...Jasně, objeví se tady Copo a vysvětlí nám, že tahle motorka je úplně super, že jsme kokoti, že nám nestačí, když jemu jo, ale to nevadí...
No... ono spíš jestli nejni ostuda to co vyrábí tady. Na příkladu Blaty a FGR je jasně vidět že stačí jít správným směrem. Pro značku s takovou tradicí by to neměl být problém. Ale je - jestlipak není "něco" špatně?
apropo ta Argentinská 350 vypadá líp jak cokoli co se tady vyrábí
1 reakcí na tento příspěvek Jawa z Argentiny
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa z Argentiny
Danny350 píše:
apropo ta Argentinská 350 vypadá líp jak cokoli co se tady vyrábí
Není to žádná argetinská motorka, ani Yuki není žáden výrobce motorek, je sprostá čína, která se prodává pod spoustou obchodních značek. A jawa povolila (za určtiě pěkný obnos) to v Argentině prodávat pod značkou Jawa. Stejně jako povolila použít název Jawa new pionýr na šroty od Brídy (Motoscoot), ale tam naštěstí jawa brzy pochopila svůj omyl a nepovolila mu dále značku jawa používat.
Jinak o argetinské Jawě už tady toho bylo napsáno dost..
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=81570&fid=3
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=106050&fid=3&pgr=17#goto5520511
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=111475&fid=60
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=60006&fid=3&p=12#goto4671752
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=45811&fid=3
Na jednu stranu prodávají čínské noname stroje pod značkou jawa, ale na druhou stranu jsou to nadšenci a mají značku jawa raději než většina čechů.. A bojují za ní jako Copo za čínu
Naposledy editováno 06.01.2012 10:17:50
1 reakcí na tento příspěvek Jawa z Argentiny
Velebnosti, jdu blejt
1 reakcí na tento příspěvek Jawa z Argentiny
VeFeRák píše: počkej, ten Duck, nebo jak se to mělo jmenovat, se fakt dělá? Resp. prodává jako Jawa?
Jo, od roku 2007
Cituji přímo ze stránek motoscootu
2.12.2005 Motoscoot - podepsána licenční smlouva o užívání ochranné známky JAWA s vlastníkem ochranné známky a úzké spolupráce s Jawou (Týnec). Motoscoot a.s. se stává členem JAWA rodiny, v oblasti výroby i vývoje a prodeje motocyklů.
od ledna 2006, ihned po uzavření aliance JMT (Jawa, Motoscoot ,Tmec), začíná úzká spolupráce s Jawou (Týnec) v oblasti společného vývoje, designu, dealerské sítě (prodejců) a tech. zabezpečení. Motoscoot dále svým rozhodnutím ruší z hlediska úzkého zaměření na spolupráci s Jawou své další aktivity jako např. dealerství Yamahy, Aprilie a Malaguti.
Díky této spolupráci vznikl nový model v retrostylu Pionýra - JAWA NEW PIONÝR 50 ccm.
Na vývoji a výrobě se podílel pan Brída (majitel Motoscootu), pan Brigula a pan Vajda. Během necelých dvou měsíců byl vyroben funkční vzorek (výr. č. 0/555).
V březnu 2006 jsme na výstavě Motocykl 2006 představili moped NEW PIONÝR. V březnu se nám také podařilo po náročném jednání přesvědčit našeho čínského partnera, abychom mohli společně rozjet výrobu v Číně.
Duben až červen 2006 probíhá velkosériová výroba NEW PIONÝRA v naší továrně v Číně. Současně s výrobou probíhají globální euro homologace.
V červnu 2006 byla Ing. Brídou provedena definitivní a detailní fyzická kontrola výroby v továrně v Číně (včetně kontroly detailů, lakování linek, ...).
5.9.2006 byl oficiálně spuštěn v Národním technickém muzeu v Praze prodej NEW PIONÝRA pro naše zákazníky.
Od prvotního nápadu po realizaci uplynulo pouhých 6 měsíců!!!
Náš kalendář přestaveb a Pionýra byl nominován na kalendář roku 2007.
V březnu 2007 na výstavě Motocykl 2007 ve světové premiéře představili naše novinky:
JAWA 125 DUCK a JAWA PIONÝR 125 BLACK DEATH.
Během roku 2007 se začaly do Jawy ROBBY dodávat spolehlivé a v naší Betce prověřené motory TMEC 50 ccm. Řada ROBBY se unifikuje na díly z betek.Motor TMEC 250 ccm se bude dodávat do Jawy 250 Travel, která byla veřejnosti představena na výstavě Motocykl 2007.
Duben 2007 - nevídaná celorepubliková marketingová akce se Sazkou s možností vyhrát našeho pionýra, spoty ve všech TV, radiích a tištěných médiích.
červen 2007 - po masivní dubnové celorepublikové akci se SAZKOU (v reklamním klipu vystupuje Pavlem Liška a náš vytuněný NEW Pionýr), přišla v červnu další mega akce - turné se skupinou Monkey Business podpořené 4 min. videoklipem s Pionýrem s názvem KIT BIKE. Mimochodem krabice s modelem pionýra 1:1 z tohoto klipu visí u stropu naší prodejny v Opavě.
V červnu 2007 ujel PIONÝR za 3 týdny 8 500 Km po Evropě a Africe a to bez jediné závady! Více na serveru www.motorkari.cz.
V červnu 2007 vyšla kniha "Jawa 50 Pionýr" věnovaná čistě jen pionýru.
Kniha obsahuje informace od historie až po současnost - tj. našeho NEW Pionýra.
V červnu 2007 jsme spustili stránky v angličtině: www.jmtalliance.com (nebo též www.jawa-motor.com )
leden 2008 - začátek prvních práci na myšlence a skici dalšího našeho budoucího produktu a to:New Velorex k 60 th-Jubilee uvedeni na trh a s představením v roce 2010 k výročí .
březen 2008 - na Motocyklu 2008 představen Jawa Pionýr - Black Death v obsahu 140 ccm s DOHC - 4ventil
listopad 2008 - Vánoční akce v celé ČR s Nokií, náš Jawa New Pionýr 2008.
únor 2009 - úzká spolupráce s firmou X1 o vývoji nových motocyklů na bázi našeho Pionýra se čtyřtaktním motorem, kdy používáme základ rámu a motor, studie a fotky k vidění zde a fyzicky v Opavě
březen 2009 - Představení našeho Jawa New Pionýra pro Rusko.
červen 2009 - Výstava Autosalon v Brně. Představení vylepšené verze našeho Jawy new pionýra – black deatha a naší přestavby Yamaha Vmax.
září 2009 - začátek prací na našem novém originálním projektu New Velorex (předpoklad ukončení - únor 2010) více na www.new-velorex.cz
červen 2010: edice limitovaných pionýru v barvách a designu Kofoly k 50-tému výročí založení Kofoly v ČR a SR, Made in Motoscoot Kofola limitovaná edice
říjen 2010: předán do stálé expozice motocyklů Jawa - náš New Pionýr z limitované edice s výrobním číslem 555 do Národního technického muzea v Praze. certifikát pravosti | darovací smlouva zde
leden 2011: oficiální představení našeho nového produktu - ekologického: JAWA e-kolo, s vlastním designem, výbavou, důkladně odzkoušeného a prověřeného produktu vyráběného pouze z kvalitních materiálu vč. nizké hmotnosti celého Jawa e-kola a to 24 kg, kdy jsme tedy tímto našim Jawa e-kolem od roku 2011 s použitím vyhradně kvalitní- lion battery rozšířili portfolio naších vlastních již stávajících a úspěšných produktů jako je Jawa Betka a Jawa New Pionýr.
březen 2011: vlastní návrh designu úpravy pro naší Jawa Betka rybářská, golfová, myslivecká.
červen 2011: 14.6.2011 představení Velor-x-trike a vlastních produktů JAWA pro USA trh studentům z Austinu ze ST.EDWARD´S UNIVERSITY. foto zde.
srpen 2011: probíhá první testování plně automatického motoru do naší Jawa betky či pionýra ve 12V verzi, který jsme vyvinuli ve spolupraci s firmou TMEC. více zde
On to je vlastně hrdina
Naposledy editováno 06.01.2012 11:24:04
Jen by mě zajímalo, zda v Jawě chápou, že veškeré naděje na zmrtvýchvstání alá výroba retromodelů je tímto definitivně v pr.. prachu, protože obchodní značku JAWA tímto hodili do septiku.
Btw, doufám že tu žádný poblázněnec alá Copo z Bošáce nezačne vykřikovat něco o světovosti značky, protože bych se už asi opravdu nasral.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa z Argentiny
c.j. píše: Není to žádná argetinská motorka, ani Yuki není žáden výrobce motorek, je sprostá čína, která se prodává pod spoustou obchodních značek. A jawa povolila (za určtiě pěkný obnos) to v Argentině prodávat pod značkou Jawa. Stejně jako povolila použít název Jawa new pionýr na šroty od Brídy (Motoscoot), ale tam naštěstí jawa brzy pochopila svůj omyl a nepovolila mu dále značku jawa používat.
Jinak o argetinské Jawě už tady toho bylo napsáno dost..
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=81570&fid=3
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=106050&fid=3&pgr=17#goto5520511
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=111475&fid=60
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=60006&fid=3&p=12#goto4671752
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=45811&fid=3
Na jednu stranu prodávají čínské noname stroje pod značkou jawa, ale na druhou stranu jsou to nadšenci a mají značku jawa raději než většina čechů.. A bojují za ní jako Copo za čínu
Ono je v podstatě jedno co to je, jen říkám že to vypadá rozhodně líp než design jawáckej. Kvalitu atd. z fotky posoudit nelze, nicméně obávám se že jawácká kvalita současných dní je nějde na úrovni číny kdo ví jestli (bohužel). Takže ono jedna věc je že dávaj logo na nějaký číny, druhá je zda ty číny nejsou lepší něž co je schopna sama jawa vyrobit.
A taky se můžem bavit o tom že čína dělá malorážky za levný peníz, ale má tržby ze kterých může financovat vývoj a jednou nám vytřou zrak. Kdežto jawa má hovno a ne tržby takže se snaží akorát prodávat logo dokud má ještě nějakou cenu...
1 reakcí na tento příspěvek Jawa z Argentiny
VeFeRák píše: To je spíš ostuda Jawy, že prodá značku...Jasně, objeví se tady Copo a vysvětlí nám, že tahle motorka je úplně super, že jsme kokoti, že nám nestačí, když jemu jo, ale to nevadí...
ano je dobra, mam ju, nemal som s nou problem. Vzdy som len napisal, ze nemam s nou problem a nic ine. No a nikdy som nikomu nenapisal, ze je kokot
a to nie som jediny spokojny majitel
Danny350 píše: No... ono spíš jestli nejni ostuda to co vyrábí tady. Na příkladu Blaty a FGR je jasně vidět že stačí jít správným směrem. Pro značku s takovou tradicí by to neměl být problém. Ale je - jestlipak není "něco" špatně?
apropo ta Argentinská 350 vypadá líp jak cokoli co se tady vyrábí
a este k tomu Ta 350 chodi na cinu velmi dobre a bezproblemovo
1 reakcí na tento příspěvek Jawa z Argentiny
Cumho píše: Do tohohle bych šel
http://jawacz.com.ar...p;id=000052# [/quote]
Však můžeš, u nás se to prodává jako Yuki Daytona 350 http://www.yuki.cz/skutry-motocykly-ctyrkolky/motocykly/chopper/yuki-350-daytona-218.html