Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=


Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.12.2011 v 17:38 | Nahoru | #5911

matuS píše: mam dobru skusenost s gipro, na suzuki stacilo rozpojit jeden konektor a prepojit...



Bojim se ze na R6 to takhle snadny nebude, prze jeji RJ kvalt neresi a tudiz asi nevi ne ? Takze se musi napichnout asi vic kabelu nez jen jedna svorkovnice. Ale ok, pisu si hlas pro gipro :)

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.12.2011 v 17:52 | Nahoru | #5912
Ozzy_> bude to brnkačka

Montáž kabelové sady i ukazatele GIpro X-Type je nedestruktivní a pro připojení ukazatele není potřeba žádné přerušování kabelů či letování kabelů.
Všechny potřebné komponenty, jako jsou kabelové zástrčky či propojky, jsou v dodávce balení kabelové sady k ukazateli, stejně jako český i anglický montážní příručka i uživatelský návod.


Taky jdu do něj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.12.2011 v 18:17 | Nahoru | #5913

Ozzy_ píše: Bojim se ze na R6 to takhle snadny nebude, prze jeji RJ kvalt neresi a tudiz asi nevi ne ? Takze se musi napichnout asi vic kabelu nez jen jedna svorkovnice. Ale ok, pisu si hlas pro gipro :)



Tsiii blaho, ty ur resis takovy veci jo??? Tak to jsem pekne pozadu...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.12.2011 v 19:57 | Nahoru | #5914

Hela píše: Tsiii blaho, ty ur resis takovy veci jo??? Tak to jsem pekne pozadu...



Tak motorka uz ma najeto 28 kilometru, nejvyssi cas TO resit ne ?

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.12.2011 v 21:10 | Nahoru | #5915
rowan> Koukni se na to pořádně. V nadpisu je 1098 a 1198 ale za titulkem "Kategorie" je i 848

3 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.12.2011 v 22:23 | Nahoru | #5916
kluci, jak je to s nahrejvakama?
U nas vsichni chvalej Tyrex, jasna vec. Jak je to treba s TTSL? Muze nekdo rict proti Tyrexum jak si stojej? Nemci je velmi chvalej, ale treba neznaj Tyrex... Anebo je Tyrex slusnej nahrivak za penize ktery stoji, protoze TTSL je treba jeste lepsi ale taky drazsi...? ..tedy vyplati se koupit TTSL v zajmu rovnomerneji nebo lepe zahratejch gum za ca. 450,-- Eurobonů, nebo jsou Tyrexi opravdu taky v pohode...?

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.12.2011 v 22:43 | Nahoru | #5917
vůbec neřeš a vem Tyrex, ty nový jsou bezkonkurenční

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.12.2011 v 22:47 | Nahoru | #5918
SPIJKER> Tyrex je spica

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.12.2011 v 22:49 | Nahoru | #5919
SPIJKER> tyrex venku neznaj bo se tam prodávaj pod jinou značkou, stejně tak ve francii a španělsku. teď mam troje nahřejváky, capit standart, tyrex evo a nějaký americký (nevim co je to za značku), je to všechno podobný, pouze odporovej drát stejně vinutej, spíš si myslim záleží na regulaci a spínači, kdy třeba tyrex standart má výkyv třeba 15 stupňů mezi zapnutím/vypnutím a evo maj jenom 2 stupně, tj. udržujou stálejší teplotu. podstatný je, že pokud mam srovnatelnej výrobek vyráběnej v česku, jasně ho podpořím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.12.2011 v 23:06 | Nahoru | #5920

inkvizitorr píše: SPIJKER> tyrex venku neznaj bo se tam prodávaj pod jinou značkou, stejně tak ve francii a španělsku. teď mam troje nahřejváky, capit standart, tyrex evo a nějaký americký (nevim co je to za značku), je to všechno podobný, pouze odporovej drát stejně vinutej, spíš si myslim záleží na regulaci a spínači, kdy třeba tyrex standart má výkyv třeba 15 stupňů mezi zapnutím/vypnutím a evo maj jenom 2 stupně, tj. udržujou stálejší teplotu. podstatný je, že pokud mam srovnatelnej výrobek vyráběnej v česku, jasně ho podpořím



jojo, pokud je srovnatelnej. Proto se ptam. 15 a 2 stupne je srovnatelny? ..nachci setrit na nepravym miste, ale nadruhou stranu si nechci koupit nafoukanou hyenu, kdyz bude nase stejne dobre fungovat..
ale jestoi to dobre chapu ta rozdil 2 a 15 stupnu je na stejny znacce jen nizsi a vyssi model ja? Tedy rozdil zpusobuje ta regulace?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.12.2011 v 23:08 | Nahoru | #5921

Nikotýn píše: vůbec neřeš a vem Tyrex, ty nový jsou bezkonkurenční



Nikotyne, DAWE - ..diky za tip kluci.. ale da se to nekde jeste prechroustat polopatičtejc.. jsou nekde nejaky data?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.12.2011 v 23:14 | Nahoru | #5922
SPIJKER> o exaktnich datech nevim, ale nepidil jsem se po nich. Vychazim z praxe a ta rika ze Tyrex fumguje vyborne a dlouho. Loni jsem kamaradovi pujcoval predek, protoze mu jeho Capit za 15t odesel, letos zase druhemu najednou nehral zadni motoGP (ten original) a o mesic pozdeji po reklamaci opet.... takze Tyrexy pravidelne pujcuju udel toho ze bydlis u okruhu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.12.2011 v 23:16 | Nahoru | #5923
SPIJKER> jo, vem tyrex evo (to sou ty dražší) a budeš spokojenej modely 2012 už budou mít mimo analogickýho kolečka na regulaci ještě digitální číslíčkovej display se stupněma, takže budou zas o něco víc cool

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.12.2011 v 23:20 | Nahoru | #5924

inkvizitorr píše: SPIJKER> jo, vem tyrex evo (to sou ty dražší) a budeš spokojenej modely 2012 už budou mít mimo analogickýho kolečka na regulaci ještě digitální číslíčkovej display se stupněma, takže budou zas o něco víc cool


značkuju, taky dikes

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.12.2011 v 23:24 | Nahoru | #5925

Dawe02 píše: SPIJKER> o exaktnich datech nevim, ale nepidil jsem se po nich. Vychazim z praxe a ta rika ze Tyrex fumguje vyborne a dlouho. Loni jsem kamaradovi pujcoval predek, protoze mu jeho Capit za 15t odesel, letos zase druhemu najednou nehral zadni motoGP (ten original) a o mesic pozdeji po reklamaci opet.... takze Tyrexy pravidelne pujcuju udel toho ze bydlis u okruhu.



hlavne ze nejsi lakota..

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.12.2011 v 23:24 | Nahoru | #5926

inkvizitorr píše: SPIJKER> jo, vem tyrex evo (to sou ty dražší) a budeš spokojenej modely 2012 už budou mít mimo analogickýho kolečka na regulaci ještě digitální číslíčkovej display se stupněma, takže budou zas o něco víc cool



Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.12.2011 v 23:25 | Nahoru | #5927
Dawe02: to bych bral bydlet u okruhu ... . jinak já mam taky CAPit a zatim jsem snimy spokojen (ťuk ťuk ťuk) a taky je občas pučuju... tak jsem zvědav jak dlouho vydržej..

4 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.12.2011 v 13:24 | Nahoru | #5928
Chlapi, řešim problém na R1 2006.

Potřeboval bych vědět, jestli se vám to na ni (těm co ji mají nebo měli ) stalo nebo děje a čím by to mohlo být zapříčiněné.

Na konci sezóny jsem padl v Brně, nic velkého. Pak jsem byl ještě jednou jezdit a shledal jsem, že se motorka přehřívá. Za jízdy je vše ok, ale jak jsem přijel do padocku a motorku odstavil, teplota vylezla až na 115 stupňů. Musel jsem nechat zaplou elektriku, aby se seply sahary (sepínají při cca 105). Nevím, jestli to dělá R1 normálně nebo kde hledat problém.

Díky za rady.

Naposledy editováno 19.12.2011 18:51:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.12.2011 v 13:51 | Nahoru | #5929
Nik.333> 115 bych videl jeste stale jako normalni, bohuzel. Nemuze to bejt tim ze jsi to predtim min sledoval?

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.12.2011 v 13:56 | Nahoru | #5930
Nik.333> já mám teda R6 08 a dělá mi to taky, tak to nijak neřešim. Myslim, ale že když byla teplota okolo 25° tak se to stíhalo uchladit i za jízdy.

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.12.2011 v 14:01 | Nahoru | #5931
R1 na to údajně trpí, tak třeba to je normální kdo ví

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.12.2011 v 14:16 | Nahoru | #5932

SPIJKER píše: Nik.333> 115 bych videl jeste stale jako normalni, bohuzel. Nemuze to bejt tim ze jsi to predtim min sledoval?



..jeste pokud se dobre pamatuju, tak jsem mel na 07 urcite 117 a na nynejsi 2001 dokonce snad 120 v brne kdyz jsem cekal az nas vypustej.. a to uz jsem byl hodne nervozni

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.12.2011 v 16:07 | Nahoru | #5933
Tak je pravda, že jsem to před tím tolik nesledoval. Ale na druhou stranu, když jsem nedávno přišel do garáže s tím, že kouknu jestli u ní mám dost vody v chladiči a nechal motorku zahřát na adekvátní teplotu s tím, že jí ještě potom přihřeju vrkáním plynu, tak ta teplota taky vylítla na těch 115.

Tak nevím jestli je to normální.

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.12.2011 v 16:35 | Nahoru | #5934
Ahoj, doufám že v tomhle tématu neurazim - kdyby měl někdo zájem zbyly mi doma komplet lamináty, tlumič řízení Hyperpro a laďák Creptus s držákem, vše na ZX6R 636 03/04...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.12.2011 v 17:40 | Nahoru | #5935

Nik.333 píše: Chlapi řešim problém na R1 2006.

Potřeboval bych vědět jestli se vám to na ni (těm co ji mají nebo měly ) stalo nebo děje a čím by to mohlo být zapříčiněné.

Na konci sezóny jsem padl v Brně, nic velkého. Pak jsem byl ještě jednou jezdit a shledal jsem, že se motorka přehřívá. Za jízdy je vše ok, ale jak jsem přijel do pedocku a motorku odstavil teplota vylezla až na 115 stupňů. Musel jsem nechat zaplou elektryku aby se seply sahary (sepínají při cca 105). Nevím jestli to dělá R1 normálně nebo kde hledat problém.

Díky za rady.



Kámoš na ní dával přídavnej chladič, taky se přehřívala.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.12.2011 v 19:08 | Nahoru | #5936
Nik.333> jestli si dobre pamatuju, resil to tady uz dany co jezdi r1.. radil motocool factory line - racingova chlad. kap., mozna silikonovy hadice a pryc saharu, ktera brani pruchodu vzduchu pri jizde.. samozrejme pak je peklo cesta do boxu nebno start... jestli teda mas r1 jen na okruh.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.12.2011 v 20:38 | Nahoru | #5937
Dan675> R1 mám jen na okruh. Tu kapalinu bych mohl zkusit, ale s tou saharou nevim, při jízdě je teplota na optimálních cca 90 stupních. Teplota stoupá, když se rapidně sníží nápor vzduchu tudíž při zastavení. A pak mě to překvapilo i v garáži, kdy jsem jen vrkal plynem.

Rád bych, aby se také vyjádřil někdo kdo R1 04-06 jezdí/l.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.12.2011 v 21:17 | Nahoru | #5938
Nik.333> UPLNE NORMALNI U R1 ja mel 05 ,pomuze ti ven termostat,jina specialni kapalina(ja pouzival denikol),nechat vetrak kterej spina,popripade si ho udelej na solo vypinac,na tvoje jezdeni to musi stacit ,odzkouseno ,jestli ne tak financne narocnejsi varianta zavodni chladic nebo pridavnej,hadice,pak na hadice male hlinikove chladice atd.,cihni na EAGLE RACING Marek Kana to tam ma vsechno pekne napsane o R1ckach

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.12.2011 v 10:48 | Nahoru | #5939
Nik.333> Je to normální, mám 07 a to samé, při jízdě jak říkáš cca na 90 stupních. Po zajíždění do boxů, popřípadě vypnutí nastane markantní nárůst teploty. A to mám poměrnou část hadic nahrazenou hliník. trubkou. Jinak používám kapalinu Denicol a větráky spínají v cca. 90 stupních.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.12.2011 v 10:50 | Nahoru | #5940
Dafitaci> Eagle racing znám, velmi zajímavé stránky. Ok, nevěděl jsem jestli jsem si toho nezačal všímat až po tom pádu nebo jestli to dělala i před tím.

Ještě mi prosím prozraď jaký termostat na vyndání máš namysli??

Dík

AldaK7> Takže je to asi jasné, vyměním kapalinu a možná si nechám udělat ten sólo vypínač.

Naposledy editováno 20.12.2011 10:52:38
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1195, 1196] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35871 Dnes v 20:18 Ozzy_
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 600 Dnes v 14:08 IvanDvoutakťák
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 6 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65


TOPlist