Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
matuS píše: mam dobru skusenost s gipro, na suzuki stacilo rozpojit jeden konektor a prepojit...
Bojim se ze na R6 to takhle snadny nebude, prze jeji RJ kvalt neresi a tudiz asi nevi ne ? Takze se musi napichnout asi vic kabelu nez jen jedna svorkovnice. Ale ok, pisu si hlas pro gipro :)
Montáž kabelové sady i ukazatele GIpro X-Type je nedestruktivní a pro připojení ukazatele není potřeba žádné přerušování kabelů či letování kabelů.
Všechny potřebné komponenty, jako jsou kabelové zástrčky či propojky, jsou v dodávce balení kabelové sady k ukazateli, stejně jako český i anglický montážní příručka i uživatelský návod.
Taky jdu do něj
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Ozzy_ píše: Bojim se ze na R6 to takhle snadny nebude, prze jeji RJ kvalt neresi a tudiz asi nevi ne ? Takze se musi napichnout asi vic kabelu nez jen jedna svorkovnice. Ale ok, pisu si hlas pro gipro :)
Tsiii blaho, ty ur resis takovy veci jo??? Tak to jsem pekne pozadu...
3 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
U nas vsichni chvalej Tyrex, jasna vec. Jak je to treba s TTSL? Muze nekdo rict proti Tyrexum jak si stojej? Nemci je velmi chvalej, ale treba neznaj Tyrex... Anebo je Tyrex slusnej nahrivak za penize ktery stoji, protoze TTSL je treba jeste lepsi ale taky drazsi...? ..tedy vyplati se koupit TTSL v zajmu rovnomerneji nebo lepe zahratejch gum za ca. 450,-- Eurobonů, nebo jsou Tyrexi opravdu taky v pohode...?
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
inkvizitorr píše: SPIJKER> tyrex venku neznaj bo se tam prodávaj pod jinou značkou, stejně tak ve francii a španělsku. teď mam troje nahřejváky, capit standart, tyrex evo a nějaký americký (nevim co je to za značku), je to všechno podobný, pouze odporovej drát stejně vinutej, spíš si myslim záleží na regulaci a spínači, kdy třeba tyrex standart má výkyv třeba 15 stupňů mezi zapnutím/vypnutím a evo maj jenom 2 stupně, tj. udržujou stálejší teplotu. podstatný je, že pokud mam srovnatelnej výrobek vyráběnej v česku, jasně ho podpořím
jojo, pokud je srovnatelnej. Proto se ptam. 15 a 2 stupne je srovnatelny? ..nachci setrit na nepravym miste, ale nadruhou stranu si nechci koupit nafoukanou hyenu, kdyz bude nase stejne dobre fungovat..
ale jestoi to dobre chapu ta rozdil 2 a 15 stupnu je na stejny znacce jen nizsi a vyssi model ja? Tedy rozdil zpusobuje ta regulace?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Nikotýn píše: vůbec neřeš a vem Tyrex, ty nový jsou bezkonkurenční
Nikotyne, DAWE - ..diky za tip kluci.. ale da se to nekde jeste prechroustat polopatičtejc.. jsou nekde nejaky data?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
inkvizitorr píše: SPIJKER> jo, vem tyrex evo (to sou ty dražší) a budeš spokojenej modely 2012 už budou mít mimo analogickýho kolečka na regulaci ještě digitální číslíčkovej display se stupněma, takže budou zas o něco víc cool
značkuju, taky dikes
Dawe02 píše: SPIJKER> o exaktnich datech nevim, ale nepidil jsem se po nich. Vychazim z praxe a ta rika ze Tyrex fumguje vyborne a dlouho. Loni jsem kamaradovi pujcoval predek, protoze mu jeho Capit za 15t odesel, letos zase druhemu najednou nehral zadni motoGP (ten original) a o mesic pozdeji po reklamaci opet.... takze Tyrexy pravidelne pujcuju udel toho ze bydlis u okruhu.
hlavne ze nejsi lakota..
inkvizitorr píše: SPIJKER> jo, vem tyrex evo (to sou ty dražší) a budeš spokojenej modely 2012 už budou mít mimo analogickýho kolečka na regulaci ještě digitální číslíčkovej display se stupněma, takže budou zas o něco víc cool
4 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Potřeboval bych vědět, jestli se vám to na ni (těm co ji mají nebo měli ) stalo nebo děje a čím by to mohlo být zapříčiněné.
Na konci sezóny jsem padl v Brně, nic velkého. Pak jsem byl ještě jednou jezdit a shledal jsem, že se motorka přehřívá. Za jízdy je vše ok, ale jak jsem přijel do padocku a motorku odstavil, teplota vylezla až na 115 stupňů. Musel jsem nechat zaplou elektriku, aby se seply sahary (sepínají při cca 105). Nevím, jestli to dělá R1 normálně nebo kde hledat problém.
Díky za rady.
Naposledy editováno 19.12.2011 18:51:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
SPIJKER píše: Nik.333> 115 bych videl jeste stale jako normalni, bohuzel. Nemuze to bejt tim ze jsi to predtim min sledoval?
..jeste pokud se dobre pamatuju, tak jsem mel na 07 urcite 117 a na nynejsi 2001 dokonce snad 120 v brne kdyz jsem cekal az nas vypustej.. a to uz jsem byl hodne nervozni
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Tak nevím jestli je to normální.
Nik.333 píše: Chlapi řešim problém na R1 2006.
Potřeboval bych vědět jestli se vám to na ni (těm co ji mají nebo měly ) stalo nebo děje a čím by to mohlo být zapříčiněné.
Na konci sezóny jsem padl v Brně, nic velkého. Pak jsem byl ještě jednou jezdit a shledal jsem, že se motorka přehřívá. Za jízdy je vše ok, ale jak jsem přijel do pedocku a motorku odstavil teplota vylezla až na 115 stupňů. Musel jsem nechat zaplou elektryku aby se seply sahary (sepínají při cca 105). Nevím jestli to dělá R1 normálně nebo kde hledat problém.
Díky za rady.
Kámoš na ní dával přídavnej chladič, taky se přehřívala.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Rád bych, aby se také vyjádřil někdo kdo R1 04-06 jezdí/l.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Ještě mi prosím prozraď jaký termostat na vyndání máš namysli??
Dík
AldaK7> Takže je to asi jasné, vyměním kapalinu a možná si nechám udělat ten sólo vypínač.
Naposledy editováno 20.12.2011 10:52:38
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1195, 1196] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35871 | Dnes v 20:18 Ozzy_ |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 600 | Dnes v 14:08 IvanDvoutakťák |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 6 | 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |