paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?
15.12.2011 v 21:26
Nechci tady ani tak řešit, v jaké skutečné kvalitě jsou dovážené stroje od ČÍNSKÝCH výrobců. Netoužím tu ani řešit to, jestli jsou větší šmejdi výrobci, dovozci, nebo kupci. Spíše mne zajímá výsledné rozložení sil v anketě.
(pozn. vulgární, zesměšňující příspěvky a příspěvky mimo téma mohou být odstraněny- děkuji za pochopení)

Uzavřeno 14.10.2012 v 22:39 uživatelem Marex

Blokovaní uživatelé: dualmatess, Matess727x
Anketa: Koupím čínskou mašinu? Proč?
Ano. Jsou to kvalitní stroje.
11%
38
Ano. Na kvalitnější nemám.
5%
16
Nevím. Zvažuji.
3%
9
Ne. Mám obavy ze zpracování.
14%
49
Ne. Jsou to zmetky.
58%
204
Ne. Už jsem se poučil.
10%
34

2 reakcí na tento příspěvek Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?

Skvělá odpověď, děkuji! 18.12.2011 v 21:17 | Nahoru | #181
no nečetl jsem to tady celé, zdaleka ne, ale zapojím se

měl jsem tu čest s novými čínskými skůtry, jmenovitě značky MPKorado, po několika prodaných kusech si už tatínek řekl: Dost! Mizerné rabaty a příšerná drbačka takovou věc přivést k životu a vychytat nemoci. Před prodejem jsme měnili hned před prvním startem svíčky za NGK, zapalovací kabely, fajfky, olej, procházeli jsme značnou část elektroinstalace a hned preventivně rozebírali karburátory. Když to jelo a byl u nového majitele, tak většinou při prvních 500 km se objevovaly nějaké závady, ty se vychytaly a dál už ty skůtry jezdí v klidu, už jsme s tím větší problém neměli, až na pár vyjímek. Celkový verdikt: Nebrat!

Dělal jsem GO motoru kentoya zoom 50 4T - 4000 km a totálně vysypané ložisko na klice! Bída! A atypické rozměry, takže to člověk nemohl nahradit SKFem. Teda oni tam měli na tom ložisku napsané číslo, tak jsem to podle nich zakoupil SKF ložiska a ejhle, oni ty čísla nemají kompatibilní se standartem! Paráda, takže tam musely jít nové číňany. Co se ale musí nechat, že po strojírenské stránce ten motor není opracovaný vůbec zle.

Jiank sám jezdím Yamahu YBR 125 - motor je vyroben v Číně podle TP, celá motorka má napsaného výrobce MBK France, co je z číny a co ne tím pádem není jasné, ale dost možná se to ve Francii jen skládá. Za 3 roky provozu se neobjevila jediná sebemenší závada! Úžasně spolehlkivý stroj, který můžu každému s klidným svědomím doporučit. Spotřeba 2,2 - 2,7 litru, měním akorát pneu, olej atd. Výborný stroj a s čínou určitě má co dočinění, takže tak i tak. Přímo čínskou motorku jako například Tmec bych si ale určitě v životě nekoupil. Nemluvě o tom, že japonec ze 70. let číňanovi koupenému tento rok o stejném objemu i počtu taktů může těžce natrhnout p*del! Ve kvalitě, spolehlivosti ale taky výkonově. Teda za předpokladu, že ten Japonec bude uveden do stavu nového.

Naposledy editováno 18.12.2011 21:19:19

1 reakcí na tento příspěvek Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?

18.12.2011 v 21:18 | Nahoru | #182
Nejvíce se mi líbí lidé kteří vživotě na čínské motorce neseděli, a hlasují otom že to jsou zmetky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?

18.12.2011 v 21:43 | Nahoru | #183

chiro2 píše: Třeba švagrův synátor koupil X-moto 250typ Sračka na 2. Povídá mi: Já to koupil za 22 000,- a ty vůl dáš 40 za ojetou?Máš sice o 10 kw víc, ale já to doženu převodama. Mno, po cca 500 km ulámaný ventily, po 1000km rozvody na hadry a po 1200 km to leží ve stodole jako mrcha a tím mladej s motorkama skončil. Bohužel, i kup první motky, může změnit lidské touhy na celý život. Mám dojem že ji má na Motoinzerci za 8000. Tak proč to sem proboha tahaj? Né, proč to lidi kupujou? Z toho vyplívá, že laciný, dvakrát placený.


Tk muj X-motos má v terénu natočeno přes 8 tis. km a motor přede jako kotě. Vubec celá moje X-motos mi přijde dobře udělaná, na to, že je to čína a že to stálo funglový dvacku Ono se sem totiž dováží různé napodobeniny X-motos pofidérní kvality. Čína kopíruje čínu, je v tom hroznej hokej...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?

18.12.2011 v 22:32 | Nahoru | #184

dančic píše: no nečetl jsem to tady celé, zdaleka ne, ale zapojím se

měl jsem tu čest s novými čínskými skůtry, jmenovitě značky MPKorado, po několika prodaných kusech si už tatínek řekl: Dost! Mizerné rabaty a příšerná drbačka takovou věc přivést k životu a vychytat nemoci. Před prodejem jsme měnili hned před prvním startem svíčky za NGK, zapalovací kabely, fajfky, olej, procházeli jsme značnou část elektroinstalace a hned preventivně rozebírali karburátory. Když to jelo a byl u nového majitele, tak většinou při prvních 500 km se objevovaly nějaké závady, ty se vychytaly a dál už ty skůtry jezdí v klidu, už jsme s tím větší problém neměli, až na pár vyjímek. Celkový verdikt: Nebrat!

Dělal jsem GO motoru kentoya zoom 50 4T - 4000 km a totálně vysypané ložisko na klice! Bída! A atypické rozměry, takže to člověk nemohl nahradit SKFem. Teda oni tam měli na tom ložisku napsané číslo, tak jsem to podle nich zakoupil SKF ložiska a ejhle, oni ty čísla nemají kompatibilní se standartem! Paráda, takže tam musely jít nové číňany. Co se ale musí nechat, že po strojírenské stránce ten motor není opracovaný vůbec zle.

Jiank sám jezdím Yamahu YBR 125 - motor je vyroben v Číně podle TP, celá motorka má napsaného výrobce MBK France, co je z číny a co ne tím pádem není jasné, ale dost možná se to ve Francii jen skládá. Za 3 roky provozu se neobjevila jediná sebemenší závada! Úžasně spolehlkivý stroj, který můžu každému s klidným svědomím doporučit. Spotřeba 2,2 - 2,7 litru, měním akorát pneu, olej atd. Výborný stroj a s čínou určitě má co dočinění, takže tak i tak. Přímo čínskou motorku jako například Tmec bych si ale určitě v životě nekoupil. Nemluvě o tom, že japonec ze 70. let číňanovi koupenému tento rok o stejném objemu i počtu taktů může těžce natrhnout p*del! Ve kvalitě, spolehlivosti ale taky výkonově. Teda za předpokladu, že ten Japonec bude uveden do stavu nového.



Přesně tohle tady chybělo. Dík za reakci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?

19.12.2011 v 09:25 | Nahoru | #185

Vladimir-U. píše: Nejvíce se mi líbí lidé kteří vživotě na čínské motorce neseděli, a hlasují otom že to jsou zmetky


Když je holka blbá a škaredá, tak se s ní nemusím ženit, abych to vyzkoušel.

Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?

19.12.2011 v 10:21 | Nahoru | #186
Co máte kdo proti čínským motorkám? Si to s vámi po jednom vyřídím!!! Ostatně v mým profilu se můžete mrknout, jak jsem hustokrutá bikerka!

1 reakcí na tento příspěvek Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?

19.12.2011 v 15:22 | Nahoru | #187
tak ja som dal "ne.uz sem se poucil."
ja som kupil Adams 125 a az na to ze ma stal jak Vespa mam na neho mile a usmevne spomienky.pridavam priblizny vypis problemov vs Km ...

0km dym po prvom starte,vraj to je normalne
16km odpadnute predne prase,poskodeny rafik
20km dotahujem vsetky sroby,lebo niekto to zabudol
100km stale dym za studena.
300km hadze olej do vzduchoveho filtra,nepodarilo sa nikdy odstranit
1000km elektrika.zhasne,ide obden,alebo nahodne,3x za sebou v servise,chyba neodstranena.vymenil som hlavne konektory,vsetko OK.
2000km zistujem ze mi to zerie 1L oleja na 1000km
3000km odpalilo sviecku
4000km vybite vsetky silenbloky medzi motorom a kostou
5000km rovnanie zadneho rafku,smirglovania "super" sklovitych gum KENDA
6000km starter to vzdal
7000km stale nejake chybne spojenie v elektrike smeroviek
8000km kontrola valca a generalka hlavy kvoly spotrebe oleja,chyba nenajdena a neurcena...
9000km odislo plynove lanko,brzdy vyrazne slabsie aj ked su udrziavane
10000km vadne relatko smeroviek
10500km odisiel prepinac na svetla
12000km predal som ju po 4 rokoch za 11% povodne ceny.som stastny ze je to prec...

myslim ze po tomto si clovek rozmysli do coho sa oplatia dat peniaze...

2 reakcí na tento příspěvek Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?

19.12.2011 v 15:27 | Nahoru | #188
zabudol som este dodat ze upadlo zrcatko a stale som musel vymyslat sposob ako dotajovat sroby,lebo bolo len viac a viac strhnutych zavitov.hlavne na plastoch.variator drzal naposledy uz len na troch orginalnych...

(reakce na) Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?

19.12.2011 v 15:48 | Nahoru | #189
mlynec998> vyčerpávající popis spolehlivosti Snad si po přečtení tohoto každý dvaktrát rozmyslí než koupí skůtr třeba v Tescu

(reakce na) Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?

19.12.2011 v 17:53 | Nahoru | #190

dančic píše: no nečetl jsem to tady celé, zdaleka ne, ale zapojím se

měl jsem tu čest s novými čínskými skůtry, jmenovitě značky MPKorado, po několika prodaných kusech si už tatínek řekl: Dost! Mizerné rabaty a příšerná drbačka takovou věc přivést k životu a vychytat nemoci. Před prodejem jsme měnili hned před prvním startem svíčky za NGK, zapalovací kabely, fajfky, olej, procházeli jsme značnou část elektroinstalace a hned preventivně rozebírali karburátory. Když to jelo a byl u nového majitele, tak většinou při prvních 500 km se objevovaly nějaké závady, ty se vychytaly a dál už ty skůtry jezdí v klidu, už jsme s tím větší problém neměli, až na pár vyjímek. Celkový verdikt: Nebrat!

Dělal jsem GO motoru kentoya zoom 50 4T - 4000 km a totálně vysypané ložisko na klice! Bída! A atypické rozměry, takže to člověk nemohl nahradit SKFem. Teda oni tam měli na tom ložisku napsané číslo, tak jsem to podle nich zakoupil SKF ložiska a ejhle, oni ty čísla nemají kompatibilní se standartem! Paráda, takže tam musely jít nové číňany. Co se ale musí nechat, že po strojírenské stránce ten motor není opracovaný vůbec zle.

Jiank sám jezdím Yamahu YBR 125 - motor je vyroben v Číně podle TP, celá motorka má napsaného výrobce MBK France, co je z číny a co ne tím pádem není jasné, ale dost možná se to ve Francii jen skládá. Za 3 roky provozu se neobjevila jediná sebemenší závada! Úžasně spolehlkivý stroj, který můžu každému s klidným svědomím doporučit. Spotřeba 2,2 - 2,7 litru, měním akorát pneu, olej atd. Výborný stroj a s čínou určitě má co dočinění, takže tak i tak. Přímo čínskou motorku jako například Tmec bych si ale určitě v životě nekoupil. Nemluvě o tom, že japonec ze 70. let číňanovi koupenému tento rok o stejném objemu i počtu taktů může těžce natrhnout p*del! Ve kvalitě, spolehlivosti ale taky výkonově. Teda za předpokladu, že ten Japonec bude uveden do stavu nového.



na rozdiel od teba, ja som pred prvym startom nemusel menit kable a sviecky. Motorka mala v sebe kvalitne kable a viecky NGK uz mala tiez v sebe. Jazdi vyborne, zere to nieco malo cez 3 litre, max som mal 3,5. Na zastaraly typ motora ma vykonu dost a urcite by motor zvladol viac vykonu, ale netreba ho presilovat, takze ratam, ze vydrzi este dost. Spojka ma cez 26 000, tak uz budem ratat s tym, ze budem menit v novej sezone. Mozno vydrzi, mozno nie. Uvidim. Zase 120e za novu spojku nie je moc. Motorka nema obmedzenie kilometrov v zaruke, tak mi ju mozno vymenia, mozno nie. Uvidim. Keby som si ju mal platit, tak 120eur zase nie je moc za novu. KEby mi prdol starter, tak 70eur tiez nie je moc. Tych startov kolko mal, tak aj tak drzi vyborne. To je vsetko co sa tyka motorky. Dielov je dost a su lacne.

Mam este aj skuret, rocnik 2006 a doteraz slape bez problemov. Tento rok som menil akurat novu baterku. Cinska tam bola od novoty a nikdy som ju na zimu nevytahoval. Skuter vyuzivam aj cez zimu. Tento rok som vymenil aj variator a remen. Vsetko bolo povodne. Motor drzi dobre, akurat treba na zimu prestelovat volnobeh. Tento vikend uz som presteloval. Asi bude treba vymenit membranu cerpadielka. Uz ju mam nachystanu, stala 3 eura.

Celkom na cisto cinske stroje mi to poslucha vyborne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?

19.12.2011 v 17:55 | Nahoru | #191

Marex píše: Přesně tohle tady chybělo. Dík za reakci.



ja som zazil s mojou motorkou a skutrom presny opak. Netrebalo mi nic generalkovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?

19.12.2011 v 18:03 | Nahoru | #192

mlynec998 píše: tak ja som dal "ne.uz sem se poucil."
ja som kupil Adams 125 a az na to ze ma stal jak Vespa mam na neho mile a usmevne spomienky.pridavam priblizny vypis problemov vs Km ...

0km dym po prvom starte,vraj to je normalne
16km odpadnute predne prase,poskodeny rafik
20km dotahujem vsetky sroby,lebo niekto to zabudol
100km stale dym za studena.
300km hadze olej do vzduchoveho filtra,nepodarilo sa nikdy odstranit
1000km elektrika.zhasne,ide obden,alebo nahodne,3x za sebou v servise,chyba neodstranena.vymenil som hlavne konektory,vsetko OK.
2000km zistujem ze mi to zerie 1L oleja na 1000km
3000km odpalilo sviecku
4000km vybite vsetky silenbloky medzi motorom a kostou
5000km rovnanie zadneho rafku,smirglovania "super" sklovitych gum KENDA
6000km starter to vzdal
7000km stale nejake chybne spojenie v elektrike smeroviek
8000km kontrola valca a generalka hlavy kvoly spotrebe oleja,chyba nenajdena a neurcena...
9000km odislo plynove lanko,brzdy vyrazne slabsie aj ked su udrziavane
10000km vadne relatko smeroviek
10500km odisiel prepinac na svetla
12000km predal som ju po 4 rokoch za 11% povodne ceny.som stastny ze je to prec...

myslim ze po tomto si clovek rozmysli do coho sa oplatia dat peniaze...



no vidis a dal si na nom peknych 12 000km. Inac, co mozes cakat od vzduchaca, co je cely zakrytovany. Len problemy.
Motorky Adams drzia celkom slusne a maju ten isty motor. Poznam majitelov co kupovali amase skutre v Tescu a rychlo sa pototo a motorky kupene tiez v Tescu drzia doteraz. U hentych modelov bol problem v tom, ze pod kryt nesiel vzduch a ta vrtula co bola na motore z boku moc toho nevychladila. Trebalo do neho narezat zopar dier pod sedakom a hned by to vydrzalo.

(reakce na) Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?

19.12.2011 v 18:09 | Nahoru | #193

mlynec998 píše: zabudol som este dodat ze upadlo zrcatko a stale som musel vymyslat sposob ako dotajovat sroby,lebo bolo len viac a viac strhnutych zavitov.hlavne na plastoch.variator drzal naposledy uz len na troch orginalnych...



citujem z tvojho profilu: "praskol zvar ramu na pravej strane.ale je to zarucna vymena.vraj sa to este nestalo bez havarie"

tak to je zaujimave a vraj na Yamahach nic nepraska, nic sa nepovoluje a nekazi sa!!!

2 reakcí na tento příspěvek Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?

19.12.2011 v 18:10 | Nahoru | #194
Na yamahu dost skoro na praskanie ramu v zaruke inac!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 reakcí na tento příspěvek Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?

19.12.2011 v 18:22 | Nahoru | #195
dalej ta spojka na tej yamahe, tak to ma uz tedia riadne rozosmialo

Naposledy editováno 19.12.2011 19:09:21

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?

19.12.2011 v 19:07 | Nahoru | #196
copo> tak hele, už se s tím prostě smiř, nikdo ze zdejších motorkářů (až na pár vyjímek) neskočí na to, že čína rovná se kvalita. zpochybňuješ tu zkušenosti lidí, kteří se těžce spálili a nesmyslně poukazuješ na něco, co se může stát i na bmw. Nikdo neříká, že Honda nebo H-D nemůže mít problémy, ale čínský stroje prostě nejsou na úrovni konkurencea jediný důvod, proč je lidi kupujou je nízká cena.

(reakce na) Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?

19.12.2011 v 19:15 | Nahoru | #197

dr.rath píše: copo> tak hele, už se s tím prostě smiř, nikdo ze zdejších motorkářů (až na pár vyjímek) neskočí na to, že čína rovná se kvalita. zpochybňuješ tu zkušenosti lidí, kteří se těžce spálili a nesmyslně poukazuješ na něco, co se může stát i na bmw. Nikdo neříká, že Honda nebo H-D nemůže mít problémy, ale čínský stroje prostě nejsou na úrovni konkurencea jediný důvod, proč je lidi kupujou je nízká cena.



ja nikoho skusenosti nespochybnujem, pisem moje skusenosti a kedze nemam problem, tak nemozem nadavat!!!

A hlavne tu furt niekto pizuje, ze ine motorky ako cinske sa nekazia a nakoniec si staci pozriet forum kolko je tam ziadoszi o pomoc pri rieseni problemu a este k tomu sa to serka v zaruke a praskaju ramy

Ja mam doma dva cinske stroje a nemam problem a mam na tom nabehane aj dost kilometrov. Na to ze su to cinske stroje, tak idu bez problemov.

No a Ty uz pochop, ze nie vsetko cinske je zle. Nikdy som nenapisal, ze cinske stroje sa nekazia. Napisal som svoje skusenosti s tym co mam a mam len pozitivne skusenosti. No a nie som jediny spokojny s tym co mam ja

(reakce na) Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?

19.12.2011 v 19:21 | Nahoru | #198

dr.rath píše: copo> tak hele, už se s tím prostě smiř, nikdo ze zdejších motorkářů (až na pár vyjímek) neskočí na to, že čína rovná se kvalita. zpochybňuješ tu zkušenosti lidí, kteří se těžce spálili a nesmyslně poukazuješ na něco, co se může stát i na bmw. Nikdo neříká, že Honda nebo H-D nemůže mít problémy, ale čínský stroje prostě nejsou na úrovni konkurencea jediný důvod, proč je lidi kupujou je nízká cena.



no a este k tvojej pozamke, ze ludia kupuju to co je lacne mozem napisat len to, ze pre mna je 2200 Euro dost a nie je to malo co som dal za motorku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?

19.12.2011 v 19:41 | Nahoru | #199

copo píše: ja som zazil s mojou motorkou a skutrom presny opak. Netrebalo mi nic generalkovat


Jasný. Už jsi to psal dostatečněkrát. Pro mne je názor prodejce (byť bývalého), velmi hodnotný. Pokud by prodával ty stroje dodnes,asi by je nehanil veřejně, aby neprodával.
"Můj" servisák mi taky pověděl hodně zajímavých věcí o Yuki a Kentoya a já mu po své zkušenosti slíbil, že mu už NIKDY ŽÁDNOU ČÍNU (nemyslím jídlo ) NEPŘIVEZU.
Nevymlouvám ti nic z toho, co píšeš. Jenom mne to nepřesvědčilo o kvalitě čínských motorek.
To, že tobě jezdí dobře, je podle mne spíše vyjímka potvrzující pravidlo. Ať ti to dobře jezdí dál.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?

19.12.2011 v 19:45 | Nahoru | #200

copo píše: Na yamahu dost skoro na praskanie ramu v zaruke inac!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Mno já to u Yamahy snad ještě neslyšel.... stát se to ale může i u tryskáče. Na druhou stranu u čínských motorek to je běžná- chronická závada. Slýchám to poměrně často....(opět netvrdím, že se rozpadne tobě- a nepřeji ti to).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?

19.12.2011 v 20:08 | Nahoru | #201
copo> starky,troska pouvazuj a pouc sa od inych.ja som to pouzival ako street na vyblaznenie.to jest z kazdej zatacky po zadnom.sem tam som to pres.al,tak som musel ist tvrdo dolu.to ze sa to nestava inym strojom,to je iba ze nevedia ovladat moto.znicit sa da vsetko.

sam som nasiel {dozvedel sa}iba asi 5 FZ1 ktorym sa to stalo.to je pri predaji od roku 2006 a vyrobenych 50.000 kusov kuua zanedbatelne...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?

19.12.2011 v 20:12 | Nahoru | #202
copo> netrep.ja som asi len s tym chladenim nemal problem.v lete som dal predsa z predu krytku dole,ktore je na to aby sa to odvetravalo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?

19.12.2011 v 20:22 | Nahoru | #203

Marex píše: Jasný. Už jsi to psal dostatečněkrát. Pro mne je názor prodejce (byť bývalého), velmi hodnotný. Pokud by prodával ty stroje dodnes,asi by je nehanil veřejně, aby neprodával.
"Můj" servisák mi taky pověděl hodně zajímavých věcí o Yuki a Kentoya a já mu po své zkušenosti slíbil, že mu už NIKDY ŽÁDNOU ČÍNU (nemyslím jídlo ) NEPŘIVEZU.
Nevymlouvám ti nic z toho, co píšeš. Jenom mne to nepřesvědčilo o kvalitě čínských motorek.
To, že tobě jezdí dobře, je podle mne spíše vyjímka potvrzující pravidlo. Ať ti to dobře jezdí dál.



lenze ten predajca pravdepodobne videl viziu velkych penazi, zarobit na ludoch a predat produkt s mozno 200percent ziskom. Brutalne zarobit na hlupych ludoch, co sa nechaju zlakat na lacny produkt. Pri zaruke pouzit stare zname finty: to je zlym zaobchadzanim, presie lste po riadnej jame, chod te si pytat skody k spravcovi komunikacie, motorka Vam padla, mal ste malo oleja a bla bla bla
To je realita!!
A ked si predajca nevie uhrat zaruku u dodavatela, tak nech sa nepusta do takeho obchodu. V prvom rade si treba dohodnut zaruky.
Co ja poznam kopec predajcov co predavaju produkty z polska a ciny, tak maju moznost dodania tovaru zo zarukou a bez zaruky. Tovar bez zaruky je za brutalne nizke ceny, tak si tovar predajcovia kupuju bez zaruky. Zopar kusov tovaru pouziju na zarucne opravy. Ono aj tak sa da robit dobre biznis, ale treba si to dobre ustrazit.
NO a to je ten najvecsi problem.
Ja keby som chcel tak fungovat, tak si na tovare co budem pustat do sveta urobim dobry predpredajny servis a hlavne si urobim dobru predajnu zmluvu. Nie blok o predaji. Bez podpisanej zmluvy by som nepredal jediny kus, ktoremu by som neveril. Zakon to umoznuje a mam vyhrane zo zarukou. Najdem na motorke skrabanec, kusok nejakeho odreteho miesta a uz sa nebudem zo zarukou s nikym bavit. Pouzil by som potom jednoduchu univerzalnu vyhovorku: Nesetrne zaobchadzanie a pravdepodobne ste padol, alebo Vam padla nastartovana motorka, hrkotala nejaky cas a cerpadlo Vam nenatiahlo olej a motor sa poskodil.

Poznam dealera co predava kawasaki, ducati a hondu. Motorky ma od dovozcov bez zaruky a ma na nich obrovsky zisk. Co sa tyka zarucnych oprav, tak ma na to vytvorene rezervy a z toho ich riesi. Ma dobre postavenu predajnu zmluvu a ak pride k nemu majitel neskorsie na prehliadku ako by mal, tak ma hned po zaruke. Co sa tyka nakladnejsich oprav ak je problem s motorom, ze nejde, tak pouzije jednoduchu vyhovorku: malo oleja bolo, nemazalo! Mate smolu, padla Vam zaruka. No a malokoho napadne si hned skontrolovat olej, ked dovezie motorku do servisu a pripadne si to skontrolovat pri odovzdavani motorky na zarucnu opravu.

Teraz kamarat riesi u toho dealera svoju ducnu 848 race. Motorku kupoval u neho na jazdenie na okruhu a obcas na cesty. Treti krat mu klakol motor, nastastie na konci sezony. Nechcel corse, pretoze dava motorke zabrat na okruhoch. Race ma brutalny zberac dat a su tam zapisane vsetky data ohladne jazdy. Skusal na kamarata take finty, ze motor na okruhu prehrial a same bla bla bla. Lenze po vyhodnoteni dat sa nenaslo ziadne nesetrne zaobchadzanie a RACE ma vydrzat brutalne zatazenie. Dohodnute maju 20 000km na zaruku pri jazdeni okruhovo. ZAruka sa vztahuje na vsetko, len nie na brzdy. Ducna ma len 4000km a taky klepajuci motor som uz dlho nepocul. Dva krat menili loziska na kluke. Teraz to vyzera na to iste.

Nie vsetko je kvalitne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?

19.12.2011 v 20:24 | Nahoru | #204

mlynec998 píše: copo> netrep.ja som asi len s tym chladenim nemal problem.v lete som dal predsa z predu krytku dole,ktore je na to aby sa to odvetravalo...



tak to ja nemozem vediet, ze si Ty mal nejaku krytku. Ten co som poznal ja, tak ten nemal ziadnu krytku. Narezalo sa tam viac riadnych dier a skutrik si potom jazdil donemoty

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?

19.12.2011 v 20:29 | Nahoru | #205

mlynec998 píše: copo> starky,troska pouvazuj a pouc sa od inych.ja som to pouzival ako street na vyblaznenie.to jest z kazdej zatacky po zadnom.sem tam som to pres.al,tak som musel ist tvrdo dolu.to ze sa to nestava inym strojom,to je iba ze nevedia ovladat moto.znicit sa da vsetko.

sam som nasiel {dozvedel sa}iba asi 5 FZ1 ktorym sa to stalo.to je pri predaji od roku 2006 a vyrobenych 50.000 kusov kuua zanedbatelne...



no vidis a teraz si sa pekne prekecol. Tomu sa povie nesetrne zaobchadzanie!
Si si mal na take jazdenie kupit motorku, ktora je na to urcena. Nejake super moto a nie FZ1 ktore si svojou nesetrnou jazdou poskodil

Mozno si sa aj tak spraval ku skutriku a preto sa ti kazil. Mozno si odblokoval variator, nech to chodi rychlejsie a mozno si dal vzduchovy filter prec, dal si tam filter hned na sanie a ine blbosti. Trisky, CDI...
A o tom to je, niekto si zadovazi nieco slabe a pomale a chce z toho casom dostat nieco viac. Lenze, ked je nieco stavane na nieco, tak sa to ma aj tak pouzivat a nie prerabat. Netvrdim, ze si to robil, ale je to mozne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?

19.12.2011 v 20:33 | Nahoru | #206
copo> To je marnej boj, tady se budou upalovat čínské čarodějnice, pozor ať tě taky nepozvou!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?

19.12.2011 v 20:35 | Nahoru | #207

Marex píše: Mno já to u Yamahy snad ještě neslyšel.... stát se to ale může i u tryskáče. Na druhou stranu u čínských motorek to je běžná- chronická závada. Slýchám to poměrně často....(opět netvrdím, že se rozpadne tobě- a nepřeji ti to).



tomu praskaniu a lamaniu sa povie nesetrne zaobchadzanie!
Sam majitel FZ1 sa uz priznal.
No a ja keby som chel motorku ako cross, tak urcite sa nebudem pozerat po cinach, ale po overenej znacke.
A na to sa treba pozerat pri kupe a kupovat podla toho na co to chce majitel. Ja som si preliezol servere po celom svete a nenasiel som ziaden problem s praskanim ramu, poruchou motora. Nesiel som do toho neuvazene, lebo som nechcel vyhodit 2200 euro len tak. Vedel som ze kupujem cinu a aj tak som sa k motorke spraval

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?

19.12.2011 v 20:37 | Nahoru | #208

copo píše: lenze ten predajca pravdepodobne videl viziu velkych penazi, zarobit na ludoch a predat produkt s mozno 200percent ziskom. Brutalne zarobit na hlupych ludoch, co sa nechaju zlakat na lacny produkt. Pri zaruke pouzit stare zname finty: to je zlym zaobchadzanim, presie lste po riadnej jame, chod te si pytat skody k spravcovi komunikacie, motorka Vam padla, mal ste malo oleja a bla bla bla
To je realita!!
A ked si predajca nevie uhrat zaruku u dodavatela, tak nech sa nepusta do takeho obchodu. V prvom rade si treba dohodnut zaruky.
Co ja poznam kopec predajcov co predavaju produkty z polska a ciny, tak maju moznost dodania tovaru zo zarukou a bez zaruky. Tovar bez zaruky je za brutalne nizke ceny, tak si tovar predajcovia kupuju bez zaruky. Zopar kusov tovaru pouziju na zarucne opravy. Ono aj tak sa da robit dobre biznis, ale treba si to dobre ustrazit.
NO a to je ten najvecsi problem.
Ja keby som chcel tak fungovat, tak si na tovare co budem pustat do sveta urobim dobry predpredajny servis a hlavne si urobim dobru predajnu zmluvu. Nie blok o predaji. Bez podpisanej zmluvy by som nepredal jediny kus, ktoremu by som neveril. Zakon to umoznuje a mam vyhrane zo zarukou. Najdem na motorke skrabanec, kusok nejakeho odreteho miesta a uz sa nebudem zo zarukou s nikym bavit. Pouzil by som potom jednoduchu univerzalnu vyhovorku: Nesetrne zaobchadzanie a pravdepodobne ste padol, alebo Vam padla nastartovana motorka, hrkotala nejaky cas a cerpadlo Vam nenatiahlo olej a motor sa poskodil.

Poznam dealera co predava kawasaki, ducati a hondu. Motorky ma od dovozcov bez zaruky a ma na nich obrovsky zisk. Co sa tyka zarucnych oprav, tak ma na to vytvorene rezervy a z toho ich riesi. Ma dobre postavenu predajnu zmluvu a ak pride k nemu majitel neskorsie na prehliadku ako by mal, tak ma hned po zaruke. Co sa tyka nakladnejsich oprav ak je problem s motorom, ze nejde, tak pouzije jednoduchu vyhovorku: malo oleja bolo, nemazalo! Mate smolu, padla Vam zaruka. No a malokoho napadne si hned skontrolovat olej, ked dovezie motorku do servisu a pripadne si to skontrolovat pri odovzdavani motorky na zarucnu opravu.

Teraz kamarat riesi u toho dealera svoju ducnu 848 race. Motorku kupoval u neho na jazdenie na okruhu a obcas na cesty. Treti krat mu klakol motor, nastastie na konci sezony. Nechcel corse, pretoze dava motorke zabrat na okruhoch. Race ma brutalny zberac dat a su tam zapisane vsetky data ohladne jazdy. Skusal na kamarata take finty, ze motor na okruhu prehrial a same bla bla bla. Lenze po vyhodnoteni dat sa nenaslo ziadne nesetrne zaobchadzanie a RACE ma vydrzat brutalne zatazenie. Dohodnute maju 20 000km na zaruku pri jazdeni okruhovo. ZAruka sa vztahuje na vsetko, len nie na brzdy. Ducna ma len 4000km a taky klepajuci motor som uz dlho nepocul. Dva krat menili loziska na kluke. Teraz to vyzera na to iste.

Nie vsetko je kvalitne



No tak to je překvapení. Fakt myslíš, že to prodejce dělá kvůli zisku? Copo! Elaborát pěknej, ale naprosto zbytečnej.

Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?

19.12.2011 v 20:38 | Nahoru | #209
copo straštně tapetuješ a meleš blbosti pořád dokola Vypadá to dost směšně, víš to?

(reakce na) Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?

19.12.2011 v 20:39 | Nahoru | #210

Marex píše: No tak to je překvapení. Fakt myslíš, že to prodejce dělá kvůli zisku? Copo! Elaborát pěknej, ale naprosto zbytečnej.



Neblázní, firmy si přece zakládáš proto abys dělal charitu (jak se dočteš o vlákno vedle )!
Téma je zamknuto


TOPlist