Naposledy editováno 07.12.2011 14:00:26
1 reakcí na tento příspěvek Harley za jazdy zhasina..
mm-art-airbrush píše: Problém bude v krmení, jakej konkrétně ale těžko tady zjistíš.
V krmeni to asi nebude,ked piše""Pri znova naštartovani nechyti, len smrdi nespalenym benzinom, ale ked počkam asi minutu tak zasa naštartuje a ide normalne až do chvile, kym sa to zasa všetko nezopakuje,čo je asi pol hodina jazdy. "".Takže skôr by som to videl a možno trepnem,na cievky?Predpokladam že ten Harley ma cievky alebo niečo,na ten zmysel.Ak benzin smrdi,znamena že benzin tam ide a ak by bol benzin zly,tak by to neštartovalo lahko a keby to už aj naštartoval,trhalo by to a vôbec by to nešlo dobre.
Takže si myslim,že cievky alebo niečo na ten zmysel.
Kdesi som to čital,myslim že to bolo ale na BMW strankach,podobny problem mal jeden chalan.Podobne priznaky.menil skoro všetko,čo sa dalo.Nakoniec vymenil cevky a bolo po probleme.
Ozaj,kable na fajky by som tiež skusil.Môže to mať aj niekde oxidaciu a nemusiš to vidieť.
Naposledy editováno 07.12.2011 14:54:02
U buellu tam je a pokud je teplota nebezpečně vysoká, tak nejdřív vynechává snad každý druhý zapálení a pokud se situace nelepší a motor je ještě teplejší následuje vypnutí zapalování úplné...takže jestli neni zakopanej pes někde tam (čidlo hází špatné údaje o teplotě a nebo je v řídící jednotce nastavená špatná teplota pro vypnutí motoru(pokud si s ECM někdo hrál...)). To by i odpovídalo vzhledem k tomu, že se to děje až po nějakém čase (motor se zahřeje) a nastartovat jde zase až po chvíli (motor trochu vychladne).
Každopádně držim palce ať to je prkotina vyřešená za pár minut.
Edit: Ale zase když píšeš, že po vyřazení na neutrál to běží, tak to nevim bo kvůli teplotě by to asi zdechlo i na ten neutrál...
Tak už jedině skříplá odvzdušňovací hadička (nebo ucpanej jinej systém odvzdušnění) od nádrže...klasická banalita co potrápila už mraky lidí :)
Naposledy editováno 07.12.2011 15:39:24
1 reakcí na tento příspěvek Harley za jazdy zhasina..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Harley za jazdy zhasina..
.
Je to tedy jen muj názor, nemusíš ho vůbec brát v zřetel.
.
Každopádně držim palec, ať to vyřešíš bez nutnosti odvážet motorku do servisu.
2 reakcí na tento příspěvek Harley za jazdy zhasina..
Zpět k HD - netušil jsem, že to amík, který zadal výrobu do Číny, zkopíroval takhle dokonale Nemáš na mašině vstřiky a ŘJ Delphi? Vyměnil jsem za asistence ochotného servisáka VŠECHNO na vstřikování, relé spínající čerpadlo v nádrži atd. a NIC nepomohlo, motorka se vypínala po zahřátí po pár desítkách km, pak po jednotkách km, pak už třeba 2x za minutu. Pořád jsem hledal nějakou součástku, která se přehřívá, přidal jsem si resetovací spínač na napájecí kabel ŘJ, nepomohlo nic, než jsem víceméně náhodou sáhl na faston přívodu k zapalovací cívce a on byl uvolněný. Vyměnil jsem ho za ekvivalent z mého starého BMW a od té doby ANI JEDNO rozsvícení červené kontrolky se zastavením motoru.
Můžeš mít problém jinde, ale určitě nezaškodí pohýbat všemi konektory mezi ŘJ a zbytkem motoru, protože jsou to jen plíšky, které se mohou vyviklat a ŘJ evidentně počítá závady typu "odpojení zapalovací cívky/přerušení vodiče" a jakmile napočítá do "X", tak prostě motor vypne.
ŘJ si některé chyby pamatuje jen dokud má napájení, proto zkus odkrytovat mašinu, pokud vypneš elektriku, odpojíš řj, připojíš ji, otočíš klíčkem a motor naskočí a reaguje na přidání plynu, tak jsi právě přišel na to, co s tím bylo
2 reakcí na tento příspěvek Harley za jazdy zhasina..
ja bych tipoval taky zavadu na dodavce benzinu, klidne takovou tu mechanickou klasiku.. ucpanej filtr u cerpadla, mozna bych pro jistotu zkusil i otevrit vicko nadrze az to bude blbnout , jestli neni ucpany odvzdusneni - nevim jak ma HD konstruovanou pumpu ale myslim ze podtlak v nadrzi se taky pozna.
pak uz by musely nastoupit sofistikovanejsi metody jak psal SS124 .. merit tlak paliva atd.
rrss: vypadky zapalovani by se asi neprojevovaly tim ze motor bezi na volnobeh a zacne se dusit az kdyz pridas...
navic tyhle rozpojeny kontakty/zkraty v elektronice dokaze ridici jednotka celkem spolehlive identifikovat.. kdyby to napichl na diagnostiku tak to bude hlasit vadnou civku apod...
u suzuki je jeste obvykle ze dojde k poskozeni snimace polohy skrtici klapky.. tzn neodpovida jeho odpor tomu jak je otevrena klapka fyzicky a jednotka tam leje moc nebo malo benzinu.. tohle bych tady asi vyloucil.. ale to jen tak pro inspiraci.
Naposledy editováno 08.12.2011 08:14:17
assassin píše:
u suzuki je jeste obvykle ze dojde k poskozeni snimace polohy skrtici klapky.. tzn neodpovida jeho odpor tomu jak je otevrena klapka fyzicky a jednotka tam leje moc nebo malo benzinu.. tohle bych tady asi vyloucil.. ale to jen tak pro inspiraci.
tu možnost bych uplně nezavrhoval, nevim jak to maji řešený klasický Harleye, ale u Buellu (do roku 2008) se musí sem tam provést reset polohy škrtící klapky...nic složitýho pokud máš soft...
Ale vyloučil bych to spíš z důvodu že píše, že s tim byl na diagnostice...a reset polohy je 1. věc co by měli udělat ať už stim chtěj dělat cokoli.
Naposledy editováno 08.12.2011 08:44:14
1 reakcí na tento příspěvek Harley za jazdy zhasina..
Naposledy editováno 08.12.2011 11:54:30
assassin píše:
rrss: vypadky zapalovani by se asi neprojevovaly tim ze motor bezi na volnobeh a zacne se dusit az kdyz pridas...
Viz třeba piercák pod tebou. Já tvrdím, že na volnoběh to vibruje jinak než po přidání plynu. A v nějakých kritických otáčkách (mě to třeba dělalo při ubrání plynu, jak také píše zakladatel vlákna) prostě faston zajiskří, motor začne kuckat. Po načtení nějakého počtu chyb ŘJ vypne zapalko a nenastartuješ. Po pauze zas jo.
Může to být úplně něčím jiným, ale taky třeba zrovna tímhle. Nebo ten naskříplý zapalovací kabel... to je to samé, taky to závisí na otáčkách, podle toho, jak motorka vibruje, kabel začne vynechávat.
jak pises ze kdyz jednotka hodi chybu ze to vypne.. po x chybach... docela specialita u tve moto.. japonci to nedelaj... ale tak HD zas bude mit trosku jinou elektroniku. ale kontrolku FI mit bude.. tzn kdyby to bylo v te "nizkonapetove" casti ala konektor civek, konektor jednotky atd tak by svitila kontrolka FI...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pneu na H-D Harley Davidson FLHS Electra Glide Sport, Harley Dav... | Drucko | 11 | 21.4.2021 v 21:42 zolikvtx |
Aretace plynové rukojeti [1, 2] Harley Davidson FLSTI Heritage Softail | Číkus | 43 | 16.5.2010 v 17:24 Číkus |