globalmoto_kveten





Téma: návrat 2T. Ví o tom někdo něco ???
 
3.12.2011 v 13:44
Když začátkem letošního roku byla schůzka několika lidí (2.04.2011 v Římě), kde jednali o možném návratu 2T na silnice a závodní dráhy, nebral jsem tuto informaci nějak vážně i když byl jedním z účastníků spičkový ladič a konstruktér Gabriele Gnani . Je to ten který se také odílel na FGR. Každý vidím kam moto GP promotér dotáhl, když z těchto závodů chtěl udělat F1 na motorkách. Málem tento cirkus položil (dávno se již nejedná o sport) Finanční náročnost je taková, že továrny samy nejsou bez pomoci dalších silných sponzorů postavit konkurence schopnou motorku a jet s ní seriál. Myšlenku jsem začal brát vážně až když jsem se dočetl, že sám Casey Stoner prohásil větu která je až na konci článku : „Hodně se mi líbí dvoutakty, byl bych šťastný, kdyby se vrátily GP500.“
Včera jsem hledal informace a zjistil jsem toto. Měly by se jet třída 50,125 a 250cm.
Motory by měly být i 2T druhé generace. Palivo by bylo BIOPALIVO. Motor by používal patent vstřikování směsi přímo do válce až po uzavření výfukových kamálů. Tím by se zamezilo unikání části paliva do výfuku. Ve válci by byla chudá směs rozdělená na tři vrstvy. Tí by bylo možné dosáhnout až 50% snížení emisí a 50% snížení spotřeby.
Celý projekt by měl být projekt prototypů otevřený jak pro 2T tak pro 4T, ale další alternativy mimo elektro motorů. Něco z technických předpisů:
povolevé hlukové limity:
2-taktní:98.5 dB / A
4 takt: 98.5 dB / A
Jakékoliv jiné budoucí potenciální motory: 99.0 dB / A
Typ motoru
Jsou povoleny všechny typy spalovacích motorů
Nejsou povoleny elektromotory jako hlavní motor
Jsou povoleny KERS (systém rekuperace kinetické energie) (mechanické, elektrické nebo jiné)
Kompresor:
Jsou povoleny všechny kompresor systémy: turbo, kompresor objemu, Comprex, nebo jiné
Systém pro kompresi vzduchu ve válcích, počet kompresoru systému je libovolný.
U všech kombinacích motorů a pohonných hmot, bude uložena maximální spotřebu paliva.

Je výrazně omezeno používání elektriniky.

Celý projekt CCRT by měl startovat příští rok a jedn závod by měl být v Brně. Chtěl jsem se zeptat, nevíte někdo o tom více?????????????????????

Takže tento projekt není vyloženě seriál pro 2T a je to mistrovství s minimem omezení. Omezení jsou hlavně ekologii.
pozvání na seminář Intercontinental závod mistrovství Tech
je to přeloženo googlem.
Vážení kolegové, závodníků a konstruktérů

Jsme rádi, že Vás pozvat na seminář věnovaný zahájení nové motocyklové mistrovství světa závodní série pro čisté prototypy o 50 - 125 - 250 ccm motory, zvláštní pozornost bude zaměřena na ekologii. Toto setkání se bude konat v Římě dne 2. dubna 2011 v 09:00 na letišti Marriot Hotel Roma letiště, v pěší vzdálenosti od Fiumicino.
Vydáme projekt podrobně a část konference bude věnována technické návrhy možných účastníků na konečný návrh technického předpisu.

Mluvčí dne bude:
Franco Barazzutti (tvůrce a režisér)
Luigi Favaro (vice president UEM)
Jan Thiel (motor designer a konstruktér), exkluzivní rozhovor zaznamenal z Thajska
Joerg Moeller (návrhář motoru) bude potvrzeno
Gabriele Gnani (motocykly konstruktéra)
Mike Austin (motor designer)
V případě účasti Dolph Van de Woude R (motor designer)
Intercontinental závod mistrovství Tech
Vážení kolegové, závodníků a konstruktérů

Program:
9,20 Barazzutti Franco - Přivítání a prezentace
9:40 Barazzutti Franco - Expozice projektu a cíle
9,55 Luigi Favarato - Evropská federace a obvodů
Franco Barazzutti 10:10 - Úvod do technické předpisy: obecné limity, a paliva
10,30 G. Gnani - technické a ekonomické proveditelnosti
10:55 Mike Austin - představení nového motoru 2t ATH, úvahy o vstřikování paliva do 2T
11:15 Jan Thiel - Obecné úvahy a význam šampionátu, konkurenční analýzy (zaznamenané video)
11:35 Přestávka na kávu
12:10 Franco Barazzutti mod:. Vymezení technických pravidel: Názory a podněty účastníků
13:00 ukončení akce a uzavření rejstříku nebo nezávazné konsensus
nová motorka 50cm na tento seriál
názor nejlepšího ladiče Jan Thiel
Mistrovství světa dosáhla děsivé úrovně degradace, Dorna zkreslil lidské a technické obsah, nebo moderní jízda na motorce, co je třeba udělat, aby vrátili důstojnost sport a techniků pracujících v celku a ne jen ti pozastavení fakta jen ty, které fungují.
Další jelen národ v technologii vedly ke všem stejný motocykl bez velké představivosti, aby přišla s výzkumem a absurdní 4t motocyklu značky z řady, to už není mistrovství světa, ale v lize, nebo nějaký jednotlivec.
Chyby jsou obsaženy v-předpisů Pravděpodobně Další hodnocení chyb, kvůli nedostatku znalostí věci chybu, nebo jsou 3 posunutí kola, stejně jako rozhodnutí, to hloupé technické provedení sektoralismu povede ke stejně absurdní říct, že možná pomaleji než kategorií nebo menšího významu.
Technickými předpisy této nové myšlenky se silnou stopu, je velmi důležité pro budoucnost závodů, je nyní možné spustit neznečišťující, alternativní paliva, jako užívání alkoholu, všichni který může dát maximální bezpečnost pro čištění, nízké náklady, a jak vyšší výkon. S tímto rozhodnutím chci zdůraznit, že je to možné udělat něco úplně nového v čistotě.
Nová pravidla tohoto šampionátu opraví nerovnováhy technologie, nepřirozené soutěž o duhu.
Mistrovství světa má vždy zaplatit konečný výraz technologie na dvou kolech, a technické ah přepravovány na silničních vozidel, nyní je přesně opak, s tímto ligy nebudete chtít obnovit to, co zbylo před 30 lety pro pokrok a vývoj technologické a lidské, aby 360 stupňů.
Jen z pohledu řidičů, bude šampionát přijít z tohoto vysoce profesionální řidiče a vysoký lidský obsah.
Scénáře budou velmi zajímavá technologie, čímž se výkon na 125 kvůli průchodu paliva a technologie, moderní a bez, například lze očekávat, že 60 hp motor s rychlostí 260 km za hodinu, je to jako dobrý důvod k podpoře iniciativy.
Z tohoto šampionátu mohl vyjít motor budoucnosti.
Stejně tak věk "maximální a minimální Dorna pilot udělá chybu, když víte, trochu" historii tohoto sportu si uvědomit, že tam historicky nohu řidiče, který jezdil až do stáří v jedné kategorii s vynikajícími výsledky a přejít na vyšší Zvažoval Posunutí je právo na návrat, lidé byli odborníci, kteří mají práci rafinované metody, aby vám na nejvyšší úrovni na kole.
Každý si musí udělat to, co považuje za správné a pohodlné bez ohledu na věk, to není jen sportovní soutěže.
Na závěr bych rád zdůraznil atmosféru závodů, že dnes se stala velmi agresivní a se špatnou etiky a lidskosti, příklad nerovnosti a vyloučení, je rozdělení většina polí:
Vzhledem k tomu, 125 a 250, musí být rozděleny a za omezených nebo venku v parku?
Jakmile tam nebyly žádné rozdíly mezi malými a velkými vysídlení, nejhorší a nejlepší soužití v klidné a přátelské, troufám si říct, velkou rodinu, s naší ligy ochoten zkusit znovu tuto zasláním jinou zprávu.
I když to bude mít prospěch nákladů, což konzervativní odhad Může být snížen na polovinu.
Udržovat závody spustit a není třeba mega pohostinnost, většinu času prázdný a nejméně 15 lidí, kteří slouží nevím co.
S tímto ligy Můžete nahlédnout možnost, že druhý zlatý věk motocyklového sportu.
28/03/2011 28/03/2011
Jan Thiel
Bangplug Pakkret Thailand Plug strach Pakkret Thajsko
tady je odkaz na web nové série

Naposledy editováno 04.12.2011 17:50:09

návrat 2T. Ví o tom někdo něco ???

3.12.2011 v 14:51 | Nahoru | #1
přímé vstřikování paliva po zavření výfukových kanálů? to už používaly staré ruské dehťáky ne?

edit: třídy by byli lepčí 125, 250, 350 .

Naposledy editováno 03.12.2011 14:52:45

návrat 2T. Ví o tom někdo něco ???

3.12.2011 v 16:07 | Nahoru | #2
IvoTregr: Kde ses tohle dočetl, můžeš sem dát odkaz? Bylo by to super, dvoutakt je dvoutakt, to je jasná věc!!!

návrat 2T. Ví o tom někdo něco ???

3.12.2011 v 16:12 | Nahoru | #3
To nevím kde to vzal,ale tenhle člověk má samý dobrý témata

návrat 2T. Ví o tom někdo něco ???

3.12.2011 v 16:18 | Nahoru | #4
Přiznám se, že o tomto projektu nevím zhola nic, a slyším o něm poprvé.

návrat 2T. Ví o tom někdo něco ???

3.12.2011 v 16:42 | Nahoru | #5
bylo by to hezký ale dost o tom pochybuju že by bylo efektivní/levný vyvíjet 2t co by splnoval emisní normy ,ale třeba až lehne eu a brusel

návrat 2T. Ví o tom někdo něco ???

3.12.2011 v 16:47 | Nahoru | #6
dávám si to jako další dílek do skládačky... hned vedle jo Bimotí 2T motor představený letos myslím

návrat 2T. Ví o tom někdo něco ???

3.12.2011 v 17:19 | Nahoru | #7
2T prosim!!!!

návrat 2T. Ví o tom někdo něco ???

3.12.2011 v 17:30 | Nahoru | #8
byla by to paráda kdyby se do těch pilníků začalo zase investovat do vývoje v enduru už se začínaj znova prosazovat v trialu to má převahu a do motocrossu to čekáme každou chvilku už aby ten předraženej nikam nevedoucí ekoblázinec byl za náma Honda a její lobing za 4t
se pomalu nachyluje ke konci

návrat 2T. Ví o tom někdo něco ???

3.12.2011 v 17:47 | Nahoru | #9
Já si myslím že by se do toho továrny moc nehrnuly. Přece jen 2t už nikdo v silnicích nevyrábí.

1 reakcí na tento příspěvek návrat 2T. Ví o tom někdo něco ???

3.12.2011 v 18:12 | Nahoru | #10
nejmarkantnější srovnání 2t-4t se ukazuje v trialu kde honda-montesa má fenomenálního pilota ale musí investovat do techniky násobně více než né příliš vzdálená 2taktní konkurence v fmx pár borců 4takt jede ale je to spíš snaha se odlišit od ostatních než že by to byla výhoda je to asi naopak. Pokud by se vrátila i třída 500 na okruhy byl bych nadšen

(reakce na) návrat 2T. Ví o tom někdo něco ???

3.12.2011 v 21:46 | Nahoru | #11

sxs525 píše: nejmarkantnější srovnání 2t-4t se ukazuje v trialu kde honda-montesa má fenomenálního pilota ale musí investovat do techniky násobně více než né příliš vzdálená 2taktní konkurence v fmx pár borců 4takt jede ale je to spíš snaha se odlišit od ostatních než že by to byla výhoda je to asi naopak. Pokud by se vrátila i třída 500 na okruhy byl bych nadšen


1 reakcí na tento příspěvek návrat 2T. Ví o tom někdo něco ???

3.12.2011 v 22:35 | Nahoru | #12
Bral bych dvoutakty, ale ty třídy... 50 ccm o ničem, 125 ccm a 250 ccm v pohodě, ale chtělo by to také něco jako 400 ccm nebo rovnou pětistovky!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) návrat 2T. Ví o tom někdo něco ???

4.12.2011 v 01:21 | Nahoru | #13

AKRO píše: Bral bych dvoutakty, ale ty třídy... 50 ccm o ničem, 125 ccm a 250 ccm v pohodě, ale chtělo by to také něco jako 400 ccm nebo rovnou pětistovky!



Tie 500-ky 2T. Tie nám chýbajú asi najviac.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) návrat 2T. Ví o tom někdo něco ???

4.12.2011 v 17:17 | Nahoru | #14

Chip27 píše: Tie 500-ky 2T. Tie nám chýbajú asi najviac.



já myslím že v rámci poměřování pindíků by byla nejlepší litrová třída ve 2T

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) návrat 2T. Ví o tom někdo něco ???

4.12.2011 v 17:19 | Nahoru | #15

seikos píše: já myslím že v rámci poměřování pindíků by byla nejlepší litrová třída ve 2T



že by Erik vytáhl výkresy starého 4válcového 2T 750ccm? (samo že by musel převrtat ) to bylo hrozný monstrum

návrat 2T. Ví o tom někdo něco ???

4.12.2011 v 17:26 | Nahoru | #16
Škoda že o tom nikdo nic neví, nebo ti co ví sem nechodí. Udělám dnes doplnění o nějaké odkazy a info

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) návrat 2T. Ví o tom někdo něco ???

4.12.2011 v 17:31 | Nahoru | #17

VlastíkPlamínek píše: že by Erik vytáhl výkresy starého 4válcového 2T 750ccm? (samo že by musel převrtat ) to bylo hrozný monstrum



hele, výkonu není nikdo dost ne? Každej druhej den tady čtu, že to mají lidi v hlavě srovnaný, že za to budou tahat tak aby s tím jeli bezpečně. A to je to tady samej střelec. Litrový 2T by mohlo dávat tak 330-360 koní, takže by kdyžtak piloti z MotoGP pobrali zkušenosti na zdejším fóru.

1 reakcí na tento příspěvek návrat 2T. Ví o tom někdo něco ???

4.12.2011 v 17:55 | Nahoru | #18
je to doplněné ale překlady jsou google dost kostrobaté. Je to nutné číst a chápat jako celek ne slovo po slovu. Koho to zajímá, najde si další info na netu. Sám neví co si o tom mám myslet, ale myšlenta není špatná. Posunout vývoj hoodně dopředu.

další možné řešení motoru. Mělo by to mít horzý litrový výkon

Naposledy editováno 04.12.2011 17:58:45

(reakce na) návrat 2T. Ví o tom někdo něco ???

26.12.2011 v 19:30 | Nahoru | #19

IvoTregr píše: je to doplněné ale překlady jsou google dost kostrobaté. Je to nutné číst a chápat jako celek ne slovo po slovu. Koho to zajímá, najde si další info na netu. Sám neví co si o tom mám myslet, ale myšlenta není špatná. Posunout vývoj hoodně dopředu.

další možné řešení motoru. Mělo by to mít horzý litrový výkon


Jojo. Tohle měl financovat i Bill Gates. Myslel jsem, že se o tom dozvím něco víc,ale je kolem toho ticho po pěšině...

návrat 2T. Ví o tom někdo něco ???

26.12.2011 v 22:07 | Nahoru | #20
IvoTregr gratuluju,téma jako hrom,jsem sice odjak živa čtyřtaktak ale je pravda že na silnici už nejde koukat,v tomto případě jsem jednoznačně pro dvoutakt a at to jedou klidně dohromady,kdo chce 4t at ho jede kdo chce 2t at jede,alespon bude konečně porovnání.Hlavně at jim zakážou tu nemožnou elektroniku,abs a kontrola trakce do motosportu nepatří,od toho je pilot aby to uřídil a né nakej komp fuj

návrat 2T. Ví o tom někdo něco ???

26.12.2011 v 22:17 | Nahoru | #21
bylo by to prvni rozumne rozhodnuti po dlouhe dobe

(reakce na) návrat 2T. Ví o tom někdo něco ???

26.12.2011 v 22:51 | Nahoru | #22

seikos píše: hele, výkonu není nikdo dost ne? Každej druhej den tady čtu, že to mají lidi v hlavě srovnaný, že za to budou tahat tak aby s tím jeli bezpečně. A to je to tady samej střelec. Litrový 2T by mohlo dávat tak 330-360 koní, takže by kdyžtak piloti z MotoGP pobrali zkušenosti na zdejším fóru.



hehe akorát by nad těma motorkama musely lítat tankovací letadla, páč přeci jen GPčka nejsou závod na půl kola

návrat 2T. Ví o tom někdo něco ???

26.12.2011 v 23:08 | Nahoru | #23
Je třeba si uvědomit, že pokus udělat motocyklovou F1 nevyšel a málem umřela nejvýkonější třída. Nový seriál rozhodně nebude moci konkurovat ve sledovanosti a v mediálním zájmu. Musí si své místo teprvě najít. Dorna, aby zachránia situaci, jde cestou cupových závodů, kde bude více v popředí jezdecké umění. Nový seriál se chce vymanit ze všech omezení, aby se podpořil vývoj nových technologíí. Ty se dnes téměř zastavili a jde dopředu asi jen elektronika. Protože nebude takový mediální zájem, bude málo spozorů, málo peněz.. i špičkových a drahých jezdců... Protože jsme teprve na startu, je těžko odhadnout kam se to celé bude vyvíjet. Určitě budou nutné korekce v následujích letech, ale to je život
Přiznám se, že jsem podrobně nestudoval jak se k tomu staví FIMM a co na to řeknou japonci.
Myslím, že to bude dobrá příležitost pro malé firmičky a menší značky. Hodně se to bude odvíjet jak se organizátorům podaří přitáhnout média. Jestli se to nějak časem podaří, přitáhne to i japonce se všemi klady i zápory.

Naposledy editováno 27.12.2011 11:35:14

1 reakcí na tento příspěvek návrat 2T. Ví o tom někdo něco ???

26.12.2011 v 23:54 | Nahoru | #24
obavam se ,ze sikmooci soudruzi nedovoli aby se opet prodavali jen pisty a ojnice,zjistili ,ze omnoho vetsi byznys je kolem ventilu....

(reakce na) návrat 2T. Ví o tom někdo něco ???

27.12.2011 v 09:23 | Nahoru | #25

jarek38 píše: obavam se ,ze sikmooci soudruzi nedovoli aby se opet prodavali jen pisty a ojnice,zjistili ,ze omnoho vetsi byznys je kolem ventilu....


Nezbývá, než pomocí právních kliček šikovně obejít tuto zkostnatělou ideologii a nalít nový a čerstvý vítr do plachet. Vstříc nový technologiím, vstříc novým zážitkům..... zpátky ni krok.
Já tedy jenom nevím, jestli je pro tyto snahy správná doba.... i když připravit si půdu pod nohama asi neuškodí.

návrat 2T. Ví o tom někdo něco ???

21.1.2012 v 11:29 | Nahoru | #26

návrat 2T. Ví o tom někdo něco ???

21.1.2012 v 14:24 | Nahoru | #27
Tááák prima, konečně se to povedlo... Mluvilo se o tom od Poznaně 08, což byl poslední závod téhle série ...

Když to klapne, tak už se těším na Schleiz

návrat 2T. Ví o tom někdo něco ???

22.1.2012 v 17:24 | Nahoru | #28
tak o tomhle už jsem něco zaslechl a nejvíc by k tomu byl schopný říct Pierre Coppa, který se motá hodně blízko. Jen tuším, že zmiňoval povolení i elektromotorů a místo 50ccm 80 ccm. pro jezdce z MS ale asi zatím nezajímavá alternativa z důvodu malé prestiže..

Naposledy editováno 22.01.2012 17:25:42
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist