Je možné, že se to přidřelo, nebo praskl blok a voda teče do převodovky i motoru ? nebo jen těsnění pod hlavou, nebo simering na pumpě ?
Už jste někdo něco podobného řešil ?
Díky všem za rady a odpovědi.
Žádná škoda nevznikla, jen jsem vyměnil olej, a Kawa šlape jako hodinky. Asi bych našel i video s utopením, protože to nějaký "dobrák" natočil.
Doufám, že to u tebe nebude nic vážnýho.
U tebe nevim jak byla motorka dlouho pod vodou a hlavně jí hned našlapovat,když nevíš kam se všude dostala voda,byla asi chyba.Z chladiče ti mohla ubejt voda,když to přehřeješ a trochu jí vyhází přepadem.
Ta kaše z přepadu,tak to nevim,ale odkalil bych karbec, vymněnil bych olej,filtr a když to bude čistý a motor bude běhat normálně,tak bych to dál neřešil.Jestly z něj jdou ale divný zvuky,tak tě rozebrání motoru stejně čeká.
1 reakcí na tento příspěvek Voda v motoru
Co prý pomáhá, je mít naolejovaný vzducháč. Ten když potopíš, tak prý nepropustí vodu a motor zdechne sám, aniž by se voda dostala nad píst a prokticky zastavila motor. Pokud je motorka hodně pod vodou, voda ti do motoru stejně nateče třeba přes výfuk/sání a přes otevřený ventily, ale to už potom stačí jen "odvodnit" , ale nubudeš mít třeba ohlou ojnici.
Stav, co popisuješ, vypadá na pěkný záděr. Pokud ti ubyla i voda z chlazení, mohlo dojít díky prudkýmu zchlazení k deformaci/prasknutí třeba hlavy. Ale to jen odhaduju.
Kamarád loni v létě taky utopil Kawu a měl s tím potom hodně trablů. Nakonec koupil jiný motor.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Voda v motoru
Jen doplnění - ten vzducháč se neolejuje jen kvůli loknutí vody, ale celkově kvůli správné filtraci vstupního vzduchu. "Voděvzdornost" je vedlejší efekt
Naposledy editováno 16.10.2011 12:40:24
Tank píše: Janek>
Jen doplnění - ten vzducháč se neolejuje jen kvůli loknutí vody, ale celkově kvůli správné filtraci cstupního vzduchu. "Voděvzdornost" je vedlejší efekt
Ty woe , tebe taky potkám všude . S tím filtrem máš recht. já to do utopení nevěděl. Jsem myslel, že samotný molitan stačí .
1 reakcí na tento příspěvek Voda v motoru
1 reakcí na tento příspěvek Voda v motoru
holt teď budou dlouhé zimní večery, tak se na to při televizi podívám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Voda v motoru
motorbikesh píše: .. Spíš jsem si myslel, jak byla v hodně náklonu, jestli se ta voda z chladiče nemohla dostat do převodovky a motoru ....
Ne, ani kdyby ležela na boku, tak se voda z chladiče nemůže do motoru dostat Logicky - voda je pod tlakem, musí to být uzavřený okruh, aby nevytekla..
Spíše se myslím, že pokud si ji neutopil, tak se ti do motoru dostala voda odvzdušněním převodovky. Většinou hadice, která vede z převodovku do spodní části airboxu. Ale to nevysvětluje to "dření" při startu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Voda v motoru
pokud tam odfukem vlezla jen voda...a ne třeba jemně rozptýlené bahýnko
1 reakcí na tento příspěvek Voda v motoru
Naposledy editováno 11.12.2011 11:51:33
2 reakcí na tento příspěvek Voda v motoru
motorbikesh píše: ta voda tam byla asi tejden, tak tam snad nic hrozného nebude, navíc motor šel tiše jako dřív a hlavně jsem to byl i řádně projet a vše bylo Ok. Takže se nemusim příště bát, zase nějakej ten potok projet
Jsi dost mimo a je dobrý si něco z toho, co tu kluci píšou, vzít. Ne se pořád chlácholit myšlenkou, že se vlastně vůbec nic nestalo. Co mi hlava nebere, je to, žes náplň oleje/vody nevypustil hned. To o pravdu svědčí o tom, že nemáš ani páru .
V každým případě přeju, ať to šlape .
Zrovna včera jsme byli na vyjížďce s kamarádem a taky to utopil v brodu - motorka odtažená domů a hned vypuštění náplně, .... - takhle se to má dělat.