globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vyvolání koníků GS500E
Zdarec borci určitě je to stejné u Vás jako u mně, takhle po večerech nuda a v garáži u motorky krásně a rád bych si s ní hrál a do jara vylepšoval a proto bych měl takové téma, které jsem tu zatím neviděl, a určitě by to zajímalo více lidí. Chtěl bych ze svého GSka vytáhnout co nejvyšší výkon, a potřeboval bych poradit jak toho docílit. Nemyslím tím nic extrémního, jen pár rad abych popohnal pár koníků Já osobně mám otevřené GSko mám napsané 37Kw, rok 1994, originální výfuk ale navrtaný. Do budoucna určitě plánuji hodit na něj ladáček nejspíš když našetřím tak nějakýho Yoshimura Tak prosím o radu jestli mi pomůže vzducháč nebo ták... Díky všem za odpoved

1 reakcí na tento příspěvek Vyvolání koníků GS500E

29.11.2011 v 07:10 | Nahoru | #31
Kn skvela volba pro vasi penezenku a zisk 0,1 procenta vykonu navic super ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvolání koníků GS500E

29.11.2011 v 09:09 | Nahoru | #32
Sukin> jak to myslíš? to je IRONIE? :D

Vyvolání koníků GS500E

29.11.2011 v 09:29 | Nahoru | #33
Možná se ti podaří zvednout výkon o 1-3 koníky,ale za cenu velikých výdajů. To budou ale hodně drazí koníci! Pokračuj raději v dobré údržbě,at se ti později GS dobře prodává a šetři na nějakou šestku. Co ušetříš teď na honbě za pár koníkama, o to lepší si budeš moct dovolit koupit další stroj.

1 reakcí na tento příspěvek Vyvolání koníků GS500E

29.11.2011 v 10:11 | Nahoru | #34
Ty woe,když se to GSo roztočí tak mu ani nestíhám na rovinkách.

Vyvolání koníků GS500E

29.11.2011 v 11:27 | Nahoru | #35
nečetl sem to celý, tak soráč jestli to už padlo ... jakákoliv "modifikace" (včetně úprav kompresního poměru-snižování hlavy, sportovní filtr atd.) má přece celkem velkej vliv na životnost motoru... a jestli má letos 6000 najeto, tak asi rád jezdí, a z toho bych usoudil že by bylo lepší se soustředit právě na životnost motoru... takže bych se přiklonil k té kasičce jak psal Vlastík

Vyvolání koníků GS500E

29.11.2011 v 16:46 | Nahoru | #36
Kup si do předu štítek a zhubni.

Peníze doporučuju investovat do benzínu, toho není nikdy dost.

Vyvolání koníků GS500E

29.11.2011 v 16:53 | Nahoru | #37
přesně tak na ladění se vyprdni a kup nejakou šestku : r6. gsxr. cbr .vlastík bude mít radost ducati monster 600

(reakce na) Vyvolání koníků GS500E

29.11.2011 v 17:24 | Nahoru | #38
G5é0e0s> cpát tam KN je uplně k ničemu bez odladění karburace (není to zadarmo pač trysky něco stojí+práce) a stejně poznáš uplný prd... pokud už chceš aby nějaký ten osel pocitově poznat šel musíš k tomuto co jsem ti popsal dokoupit ještě nějaký ten exhaus systém který taky není zadarmo ... takže se přikláním k názoru ostatních koupit vyšší kubatůru

Vyvolání koníků GS500E

29.11.2011 v 18:01 | Nahoru | #39
Ahoj.Já sám mám taky GSo.A když jedu s klukama co mají jakoby lepší,novější a rychlejší motorky - takže kromě těch co mají 125 nebo těch co s.rou na udržbu a leštění.Takže SKORO VŠICHNI mají lepší stroj než já .Tak mě taky podobný věci jako tebe napadnou.Ale věř mi jakékoliv upravy jsou k ničemu.Bude tě to stát fůru peněz a času.Nic moc se nestane a stejně to pořád bude starý dobrý Suzuki GS500.Pro většinu motorkářů motorka pro začátečníky a holky.Jak už psali ostatní radši dej peníze do servisu aby ti jela dobře.A až přijde čas si ji dobře prodal.Jinak na rovinkách umí rozjet motorku kde kdo,ale v technickým useku když to fakt umíš,tak i GS dovede pořádně potrápit kdejakýho ňoumu na silné motorce

Naposledy editováno 29.11.2011 18:02:46

Vyvolání koníků GS500E

29.11.2011 v 18:04 | Nahoru | #40
Kup jinej motor

Vyvolání koníků GS500E

29.11.2011 v 18:40 | Nahoru | #41
Kdyz to tam dobre nakopes, tak i ve dvou to leti jak krava. Na nase silnice az dost sily bych rekl. Mel sem kapotovanou verzi a je to stroj k nezaplaceni, zere "nic" lehka ovladatelna a kdyz se to naucis ovladat tak pojezdis jako jedna nebojacna buchta na dubé i borce se sportama, jen sebou nesmis placnout. Zkus si zajet treba do vysokeho mýta na okruh pro motokary a nauc se jezdit, nebo na jakejkoliv okruh. Motorka je tak dobra, jak dobrej je jeji ridic. Zainvestuj do dobrejch pneu a budes mit "nove" moto + technicky stav, ale to uz papouskuju.

Vyvolání koníků GS500E

29.11.2011 v 18:57 | Nahoru | #42
všeobecně platí co Kůň to 2000 až 3000tis

pokud by ses chtěl bavit o poznatelným výkonu :

jsou dvě cesty
... převrtat motor co to de do únosných mezí... (dle síly stěn)
výroba pístů pro převrtaný motor

druhý nechat vyrobit ojnice a jiné písty do stávajcího motoru..

v obou případech je to pak o kompletním přepracování hlavy válců (ventily, vačka, prostě sací a výfukový trakt)
otázka co by snesla klikovka(sehnat předem druhou a nechat ji repasovat)

potom napasovat jiný karbec s daleko větším plněním ....(výroba příruby a mít jiný prostě už vyhlídlí)
změnilo by se časování motoru..takže zapalování
docházíme k výfuku a jeho provedení...svody ,koncovka(4-2-1 = větší krouťák a zátah ve spodním a středním poli otáček... 4-1 výkon v horním poli ot)

u karbecu je to věc lazení... a kor u takové přestavby je to spíš alchimie než jasný výsledek..

hromada brždění... zřejmě by to nechtělo moc fungovat na benzín s 95 Oct(spíš 98+)

životnost motoru? ve hvězdách ... po přiostření by se s tím zřejmě nedalo jezdit v dolním poli otáček do 4tis(uskákaná koza)

a to sme tak u 60tis???

kde je spojka - repas převodovky(asi by dřív nebo pozděj odešla ,když už má něco najeto)
víc jak 20ps bys z toho nedostal a to sem to popsal velice stroze..

pokud pujdeš do laďáku(koncovky) tak to je tak 0ps
filtr KN (i kdyby byl ze zlata) 1ps
přetryskovat karbec? 3ps?
a to by se muselo sladit

KN 1200kč?
koncovka 5000Kč?
dynojet 3000 až 5000tis?
+ nějáká práce

mnohem víc ti přidá když budeš poctivě mazat řetěz a udržovat ho v čistotě , to má u těhle malých výkonů dost podstatné ztráty..
kup normalní filtr novej...
vyměň olej
svíce
seřídit

prostě to není motorka na výkony ...
ja sem na ní jel z Kounova(HK) až do Bruntálu přes ty vrchy a byla na tom sranda..a s malým výkonem se ukáže, jak kdo umí jezdit protože si musíš držet čistou stopu (nemá to výkon na dotažení chyb) Je to jak u těch motokár co maj sekačkovej motor ...uplně stejný

Vyvolání koníků GS500E

29.11.2011 v 20:19 | Nahoru | #43
hele nech si ju motorove jak je a zapracuj na zevnejsku stejne na nahotine zvysovat maximalku nema smysl a kdyz uz neco na upravu jizdnich vlastnosti tak porid rozetu do sily jak uz tady nekdo psal.

1 reakcí na tento příspěvek Vyvolání koníků GS500E

29.11.2011 v 20:51 | Nahoru | #44
Ta motorka je fakt na naučení, a nevrazil bych do toho ani korunu

(reakce na) Vyvolání koníků GS500E

29.11.2011 v 21:18 | Nahoru | #45
dareckov> a ja bych mu to nebral , kazdymu se libi neco jinyho a kazdej ma takovou motorku na kterou mel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvolání koníků GS500E

30.11.2011 v 13:14 | Nahoru | #46
Dědek.> to proto že Baruš nic neváží

Vyvolání koníků GS500E

30.11.2011 v 13:49 | Nahoru | #47
No jako tak jako najdou se tací, co se do toho pustí...



Ale nestojí to za to, koukni sám, rám a vidlice jsou už dávno z něčeho jinýho. Dopřej jí údržbu a šetři na lepší.

(reakce na) Vyvolání koníků GS500E

30.11.2011 v 18:33 | Nahoru | #48

boban01 píše: Dědek.> to proto že Baruš nic neváží


Vyvolání koníků GS500E

30.11.2011 v 21:36 | Nahoru | #49
Covece ty si v cervenci koupis GSo, zatim jsi na tom moc nenajezdil (tva slova v profilu) a uz bys chtel trhat asfalt v 18ti letech ? Zaprve na to nemas papiry, za druhe se zkus naucit poradne jezdit -jestli myslis, ze mas motorku pod palcem za par mesicu, tak se pletes.
Udelej si zakladni udrzbu, co tu jiz bylo napovezeno, otevreny filtr a podobne veci, ale na trhani asfaltu GS neni... Ja jsem na GS stravil 3 roky a najel 22tkm... ikdyz samozrejme priznavam, ze na cestovani uz bych si driv rad koupil pohodlnejsi stroj, kdyby byly penize, ale hold jsem se asi spatne narodil.

1 reakcí na tento příspěvek Vyvolání koníků GS500E

1.12.2011 v 10:12 | Nahoru | #50
co se na tunning motoru vyprdnout a místo toho poladit podvozek? pancéřovky na brzdy, nějaký dobrý gumy,třeba progresivní pružiny do předku,možná širší řídítka (to je věc vkusu,ale mě se jezdilo vždycky se širšíma líp - pocitově to je pak mnohem hravější ovládání),třeba nějaký lepší destičky (jestli na GS jsou)...
pomůže ti to dělat si s motorkou,co budeš chtít.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvolání koníků GS500E

1.12.2011 v 10:13 | Nahoru | #51

callowsick píše: co se na tunning motoru vyprdnout a místo toho poladit podvozek? pancéřovky na brzdy, nějaký dobrý gumy,třeba progresivní pružiny do předku,možná širší řídítka (to je věc vkusu,ale mě se jezdilo vždycky se širšíma líp - pocitově to je pak mnohem hravější ovládání),třeba nějaký lepší destičky (jestli na GS jsou)...
pomůže ti to dělat si s motorkou,co budeš chtít.



proč? zahučí v tom za 10 tis jen to švihne, motorka má hodnotu 20.000 na trhu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvolání koníků GS500E

1.12.2011 v 10:14 | Nahoru | #52

VlastíkPlamínek píše: proč? zahučí v tom za 10 tis jen to švihne, motorka má hodnotu 20.000 na trhu.



sem si musel dvakrat precist kdo tohle napsal.. neveril sem svym ocim

(reakce na) Vyvolání koníků GS500E

1.12.2011 v 10:16 | Nahoru | #53

assassin píše: sem si musel dvakrat precist kdo tohle napsal.. neveril sem svym ocim



HADE

Vyvolání koníků GS500E

1.12.2011 v 10:44 | Nahoru | #54
no třeba proto, že on chce tunit.
tak ať tuní alespoň to,co mu může něco přinést a co pak pozná

(reakce na) Vyvolání koníků GS500E

1.12.2011 v 10:53 | Nahoru | #55

G5é0e0s píše: Spíš ta akcelerace s maximálkou prostě aby to bylo živý :D no jako na to že je to 94 tak je to luxusní stroj, ono jde hlavně o to jak se kdo o to stará a má to najeto pod 47.000 což si myslím že to není moc :)



Pokolikaty ?

(reakce na) Vyvolání koníků GS500E

1.12.2011 v 10:55 | Nahoru | #56

2stroke píše: Buď rád že to má jenom 50 kobyl, s motorkama co mají menší výkon si člověk užije mnohem více srandy a jízdu si víc užije...když máš 100 koní a výš jezdíš pořád kilo a ta rychlost ti už tak nepřijde, zvášť když máš kapotovanou motorku...

Jinak jak ti radí Plamínek - kup si jinou motorku a na tunění motoru hoď bobek...



jen dalsi podpis, vic to nevyzaduje.

Vyvolání koníků GS500E

1.12.2011 v 11:00 | Nahoru | #57
tak pokud chce tunit tak jde cokoliv, treba tohle:


jinak pro inspiraci treba tenhle build thread s GS500 s kompresorem - kde jeden valce slouzi jako kompresor, bezi to na jeden...
www.customfighters.com/forums//showthread.php

(reakce na) Vyvolání koníků GS500E

1.12.2011 v 11:03 | Nahoru | #58

assassin píše: sem si musel dvakrat precist kdo tohle napsal.. neveril sem svym ocim



Ehm, predbehl jsi me

Vyvolání koníků GS500E

2.12.2011 v 21:53 | Nahoru | #59
Hlavně nechápu, k čemu by byli další konící dobří. Před necelým půl rokem jsem si pořídil V-Stroma 650, který sice má o 20 koníků vice než GS500E, ale taky je o 50 kilo těžší. A koníci mi vůbec, ale vůbec neschází.

Naposledy editováno 02.12.2011 21:55:02
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 3 Dnes v 17:21 Phabbyg
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano


TOPlist