1 reakcí na tento příspěvek Vyvolání koníků GS500E
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvolání koníků GS500E
1 reakcí na tento příspěvek Vyvolání koníků GS500E
Naposledy editováno 29.11.2011 18:02:46
pokud by ses chtěl bavit o poznatelným výkonu :
jsou dvě cesty
... převrtat motor co to de do únosných mezí... (dle síly stěn)
výroba pístů pro převrtaný motor
druhý nechat vyrobit ojnice a jiné písty do stávajcího motoru..
v obou případech je to pak o kompletním přepracování hlavy válců (ventily, vačka, prostě sací a výfukový trakt)
otázka co by snesla klikovka(sehnat předem druhou a nechat ji repasovat)
potom napasovat jiný karbec s daleko větším plněním ....(výroba příruby a mít jiný prostě už vyhlídlí)
změnilo by se časování motoru..takže zapalování
docházíme k výfuku a jeho provedení...svody ,koncovka(4-2-1 = větší krouťák a zátah ve spodním a středním poli otáček... 4-1 výkon v horním poli ot)
u karbecu je to věc lazení... a kor u takové přestavby je to spíš alchimie než jasný výsledek..
hromada brždění... zřejmě by to nechtělo moc fungovat na benzín s 95 Oct(spíš 98+)
životnost motoru? ve hvězdách ... po přiostření by se s tím zřejmě nedalo jezdit v dolním poli otáček do 4tis(uskákaná koza)
a to sme tak u 60tis???
kde je spojka - repas převodovky(asi by dřív nebo pozděj odešla ,když už má něco najeto)
víc jak 20ps bys z toho nedostal a to sem to popsal velice stroze..
pokud pujdeš do laďáku(koncovky) tak to je tak 0ps
filtr KN (i kdyby byl ze zlata) 1ps
přetryskovat karbec? 3ps?
a to by se muselo sladit
KN 1200kč?
koncovka 5000Kč?
dynojet 3000 až 5000tis?
+ nějáká práce
mnohem víc ti přidá když budeš poctivě mazat řetěz a udržovat ho v čistotě , to má u těhle malých výkonů dost podstatné ztráty..
kup normalní filtr novej...
vyměň olej
svíce
seřídit
prostě to není motorka na výkony ...
ja sem na ní jel z Kounova(HK) až do Bruntálu přes ty vrchy a byla na tom sranda..a s malým výkonem se ukáže, jak kdo umí jezdit protože si musíš držet čistou stopu (nemá to výkon na dotažení chyb) Je to jak u těch motokár co maj sekačkovej motor ...uplně stejný
1 reakcí na tento příspěvek Vyvolání koníků GS500E
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvolání koníků GS500E
Udelej si zakladni udrzbu, co tu jiz bylo napovezeno, otevreny filtr a podobne veci, ale na trhani asfaltu GS neni... Ja jsem na GS stravil 3 roky a najel 22tkm... ikdyz samozrejme priznavam, ze na cestovani uz bych si driv rad koupil pohodlnejsi stroj, kdyby byly penize, ale hold jsem se asi spatne narodil.
1 reakcí na tento příspěvek Vyvolání koníků GS500E
pomůže ti to dělat si s motorkou,co budeš chtít.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvolání koníků GS500E
callowsick píše: co se na tunning motoru vyprdnout a místo toho poladit podvozek? pancéřovky na brzdy, nějaký dobrý gumy,třeba progresivní pružiny do předku,možná širší řídítka (to je věc vkusu,ale mě se jezdilo vždycky se širšíma líp - pocitově to je pak mnohem hravější ovládání),třeba nějaký lepší destičky (jestli na GS jsou)...
pomůže ti to dělat si s motorkou,co budeš chtít.
proč? zahučí v tom za 10 tis jen to švihne, motorka má hodnotu 20.000 na trhu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvolání koníků GS500E
VlastíkPlamínek píše: proč? zahučí v tom za 10 tis jen to švihne, motorka má hodnotu 20.000 na trhu.
sem si musel dvakrat precist kdo tohle napsal.. neveril sem svym ocim
G5é0e0s píše: Spíš ta akcelerace s maximálkou prostě aby to bylo živý :D no jako na to že je to 94 tak je to luxusní stroj, ono jde hlavně o to jak se kdo o to stará a má to najeto pod 47.000 což si myslím že to není moc :)
Pokolikaty ?
2stroke píše: Buď rád že to má jenom 50 kobyl, s motorkama co mají menší výkon si člověk užije mnohem více srandy a jízdu si víc užije...když máš 100 koní a výš jezdíš pořád kilo a ta rychlost ti už tak nepřijde, zvášť když máš kapotovanou motorku...
Jinak jak ti radí Plamínek - kup si jinou motorku a na tunění motoru hoď bobek...
jen dalsi podpis, vic to nevyzaduje.
jinak pro inspiraci treba tenhle build thread s GS500 s kompresorem - kde jeden valce slouzi jako kompresor, bezi to na jeden...
www.customfighters.com/forums//showthread.php
Naposledy editováno 02.12.2011 21:55:02
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=74689&fid=5
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=86728&fid=5
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=71145&fid=5
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=55520&fid=18
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=46298&fid=18
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=43311&fid=5
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 3 | Dnes v 17:21 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |