2 reakcí na tento příspěvek Video: někdy ani čtyři válce nestačí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí
Fogi píše:
no... a teď už dát jen srovnání kolik prachů zahučelo do tý motky a kolik do tý supry... myslím, že tady je jednoznačnej win na straně gsxr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí
FiZzeR píše: no... a teď už dát jen srovnání kolik prachů zahučelo do tý motky a kolik do tý supry... myslím, že tady je jednoznačnej win na straně gsxr
tak to je bez debat... taky je spousta lidi co musi za kazdou cenu pohanit auto, ti si taky radi prihodi ze kdyby se podobnym zpusobem oturbilo GSXR apod je to zas nekde jinde... coz je taky pravda....
me by teda silny auto bavilo taky kdybych na nej mel:) to bych byl na severni smycce pecenej varenej
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí
Punto ? V te dobe 4 valec, 2.0 16VT, E85, cca 380 a vice koni ( zmereno ). Nyni je v tom 5V turbo a to ma "jen" asi 340 koni.
Supra jen sani, pruchozi vyfuk a prifoukla, Tein podvozek a rozpery. Rovne to 290 real jelo s prstem v nose. Ale uz to hur zatacelo. Co zatecelo dobre, bylo STi, 276 v zatacce za nim a dojel jsem ho jen o par metru. Pak jsou samozrejme ruzne atrapy na auta, jako Passaty, Kokty atd a ty jsou pro smich :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí
meerecheck píše: SPIJKER> Krok Punto drzelo na rovine na letisti, z 0 na 270 cca. Jinak jak psal Assassin, v Unu jsem mel trosku prekopano,setrvak, spojka, prevodovka, svody, vacka, vstriky, AFM, o chlup vetsi IC, velke turbo, kompletni podvozek, jemne upravena geometrie, zmerit jsem to nestihl, v lete jsem v nove postavenem aute boural ( selhal omezovac brzdneho tlaku a zadek me hodil do hluboke skarpy ) a zbyl srot za moc moc moc penez. Odhadem to melo 190 - 210 poniku.
Punto ? V te dobe 4 valec, 2.0 16VT, E85, cca 380 a vice koni ( zmereno ). Nyni je v tom 5V turbo a to ma "jen" asi 340 koni.
Supra jen sani, pruchozi vyfuk a prifoukla, Tein podvozek a rozpery. Rovne to 290 real jelo s prstem v nose. Ale uz to hur zatacelo. Co zatecelo dobre, bylo STi, 276 v zatacce za nim a dojel jsem ho jen o par metru. Pak jsou samozrejme ruzne atrapy na auta, jako Passaty, Kokty atd a ty jsou pro smich :)
ty bláho italiancars.org dorazilo
nedělal to punto Thisismartin, nebo phob??
2 reakcí na tento příspěvek Video: někdy ani čtyři válce nestačí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí
meerecheck píše: SPIJKER> Krok Punto drzelo na rovine na letisti, z 0 na 270 cca. Jinak jak psal Assassin, v Unu jsem mel trosku prekopano,setrvak, spojka, prevodovka, svody, vacka, vstriky, AFM, o chlup vetsi IC, velke turbo, kompletni podvozek, jemne upravena geometrie, zmerit jsem to nestihl, v lete jsem v nove postavenem aute boural ( selhal omezovac brzdneho tlaku a zadek me hodil do hluboke skarpy ) a zbyl srot za moc moc moc penez. Odhadem to melo 190 - 210 poniku.
Punto ? V te dobe 4 valec, 2.0 16VT, E85, cca 380 a vice koni ( zmereno ). Nyni je v tom 5V turbo a to ma "jen" asi 340 koni.
Supra jen sani, pruchozi vyfuk a prifoukla, Tein podvozek a rozpery. Rovne to 290 real jelo s prstem v nose. Ale uz to hur zatacelo. Co zatecelo dobre, bylo STi, 276 v zatacce za nim a dojel jsem ho jen o par metru. Pak jsou samozrejme ruzne atrapy na auta, jako Passaty, Kokty atd a ty jsou pro smich :)
no jo TVL taktodidoprdele s vama nehraju...
ale to je pak uz opravdu zavodni nacini...ten fijati starej ctyrval co prej byl i v Integrale prej je na odolnejsi nez 5V..ale zase ten zvuk.. kazdopadne njsem nikdy nemel koule na porizeni fiatu kupe, to jednak a druhak jsem byl dycky lempl na to abych si do auta daval takovyhle veci.. ja jsem ten typ cloveka co si raci poridi 156 2.5 V6 nebo 330i ktery jedou slusne uz od zakladu, nez se srat do tuningu.. o ovtavkach apod samozrejme nemluvim.. ..nakonec jsem ale zatim dycky zkoncil (v autech) u neceho o hodne horsiho..
..no chtel bych to potkat nekde na zname trati abych videl jak vam to funguje.. kdyby byl prostor na srovnavani.. abych proste videl jak mi s tim ujizdite nebo ne.. nekde v zatCKACH APOD..
Naposledy editováno 23.11.2011 19:17:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí
assassin píše: tak to je bez debat... taky je spousta lidi co musi za kazdou cenu pohanit auto, ti si taky radi prihodi ze kdyby se podobnym zpusobem oturbilo GSXR apod je to zas nekde jinde... coz je taky pravda....
me by teda silny auto bavilo taky kdybych na nej mel:) to bych byl na severni smycce pecenej varenej
a doma máš co voe asi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí
assassin píše: skyair: ten golf je mazec, mam slabost pro Mk1 golfy a tohle je uz je proste velkej ulet, tlacit do benzinaku 2bary jeste skoro v 8tis RPM.... nechapu
Tam to smrdi penezma
A nedelej zenu a porid tu M3
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí
A tohle neni tuning jako tuning, to jsou stovky hodin prace, cteni, shaneni a nakonec to udela radost, uz jen pro ten pocit, ze tvoje prace funguje bez problemu a jeste to necha za sebou mnoha i na papire silnejsi auta. A Punto bylo na dojizdeni do prace a ja s Unem lital taky porad, pri jizde neco na limitem mi ta 1,3 zrala do 7 Starty po 4 mesicich zimniho spanku ? Na jedno otoceni a jel jsem. Ale uz muzu jen vzpominat, nejakou dobu potrva, nez postavim jine. Hlavne kvuli papirum, original Novitec, to bylo v Cechach oficialne jedno
Punto snad jeste jezdi na Slovensku, Supra je kdesi v Praze asi na dily, pac byla RHD a STi je v jeste lepsi kondici, ale jezdi spise tady po okoli, takze pro tebe asi zadna znama trasa.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí
meerecheck píše: Tam to smrdi penezma
A nedelej zenu a porid tu M3
ten chlapec ma pravdu assasine
..hm tam u vas to opravdu neznam.. max hrob moldava, to je kousek ne..? ..tam je to moc pekny..ale doma tam urcite nejsem..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí
FiZzeR píše: a doma máš co voe asi
200PSu neni silny auto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí
assassin píše: 200PSu neni silny auto
Jsou lidi, kterejm to ke štěstí stačí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí
FiZzeR píše: Jsou lidi, kterejm to ke štěstí stačí
.. respektive si mysli, ze by jim to stacilo kdyby tolik PSu meli... ale s jidlem roste chut
Naposledy editováno 24.11.2011 11:38:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí
btw s rostoucím výkonem už taky roste chuť toho auta takže městské vozítko s 800 HP a spotřebou třicet na sto nebude pro našince zrovna ideální
Naposledy editováno 24.11.2011 11:39:32
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí
FiZzeR píše: assassin> AMEN!!!
btw s rostoucím výkonem už taky roste chuť toho auta takže městské vozítko s 800 HP a spotřebou třicet na sto nebude pro našince zrovna ideální
To je jeden z omylu, pokud je to auto opravdu dobre naladene, spotreba pri klidnejsi jizde je i mensi, nez u stejneho serioveho auta
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí
meerecheck píše: To je jeden z omylu, pokud je to auto opravdu dobre naladene, spotreba pri klidnejsi jizde je i mensi, nez u stejneho serioveho auta
tady bude háček
btw to je reálný snad jen u malejch a hodně moc nafoukanejch objemů... když máš velkej motor, tak ty válce něčím naplnit musíš... a naděje a sny to nejsou
ale jinak to říkám všade taky, lepší je nehonit velkej motor než honit malej...
FiZzeR píše: meerecheck píše: To je jeden z omylu, pokud je to auto opravdu dobre naladene, spotreba pri klidnejsi jizde je i mensi, nez u stejneho serioveho auta
tady bude háček
btw to je reálný snad jen u malejch a hodně moc nafoukanejch objemů... když máš velkej motor, tak ty válce něčím naplnit musíš... a naděje a sny to nejsou
ale jinak to říkám všade taky, lepší je nehonit velkej motor než honit malej...
meerecheck píše: To je jeden z omylu, pokud je to auto opravdu dobre naladene, spotreba pri klidnejsi jizde je i mensi, nez u stejneho serioveho auta
Motor co je naladěnej na vršek nikdy nepojede líp jak sériovej při stejnýmk stylu jízdy. Dokázal bych pochopit, že když dáš na sérii kompresor a turbo, spotřeba může jít dolů, jelikož budeš mít téměř plochou křivku krouťáku, tudíž to bude i blbovzdorný a razantně se zvýší "ekonomický" pásmo, tzn otáčky při kterejch má motor největší účinnost. Velkej motor ti možná bude žrát míň jak malej, ale záleží na rychlosti/stylu jízdy. Pokud vezmeme 130 km/h, vezme si HovnoToPojede klidně i víc, jak motor dvojnásobnýho objemu a pčtu válců, ale při 90 km/h nebo ve městě, pokud po tom nechceš třista z místa se ti poměr rychle obrátí, jelikož s sebou netaháš 2x tak těžkej motor a auto, co díky různejm výztuhám, pevnějším nápravám a pod. váží o pěknejch pár desítek kilo navíc. Všechno je něčím vykoupený a perpetu mobile fakt neexistuje. A když už se ti povede díky ohromný kompresi (a't už přeplóváním, nebo jinou úpravou) dosáhnout nižší spotřeby, je to azse na úkor životnosti (minimálně bude víc trpět klika). A pokud se použijou fakt kvalitní materiály a udělá se práce přesně, stojí to zase tolik, co pomalu jiný auto.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Prasklý první válec -Yamaha R6 1999 Yamaha YZF-R6 | hanssik19 | 9 | 30.5.2024 v 12:06 Filipuč |
KDE přídělat klíč NA yamaha R6 V Č.... Yamaha YZF-R6 | ki | 7 | 29.5.2024 v 16:44 zetor |
Záhada s baterií Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 11 | 16.5.2024 v 15:27 pavelgl1 |
Volnobeh Yamaha YZF-R6 | sete111 | 1 | 27.4.2024 v 09:38 kokoška. |
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 4 | 25.4.2024 v 10:03 Slow |