paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Video: někdy ani čtyři válce nestačí

(reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí

23.11.2011 v 16:12 | Nahoru | #31

SVSkritek píše: Moderni sestky davaj tacho i 290 . Jen to z toho pak leze jak z chlupaty deky.



Čili tím si chtěl říct: reálných 230 km/h

2 reakcí na tento příspěvek Video: někdy ani čtyři válce nestačí

23.11.2011 v 16:16 | Nahoru | #32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí

23.11.2011 v 16:25 | Nahoru | #33

Fogi píše:



no... a teď už dát jen srovnání kolik prachů zahučelo do tý motky a kolik do tý supry... myslím, že tady je jednoznačnej win na straně gsxr

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí

23.11.2011 v 16:34 | Nahoru | #34

FiZzeR píše: no... a teď už dát jen srovnání kolik prachů zahučelo do tý motky a kolik do tý supry... myslím, že tady je jednoznačnej win na straně gsxr



tak to je bez debat... taky je spousta lidi co musi za kazdou cenu pohanit auto, ti si taky radi prihodi ze kdyby se podobnym zpusobem oturbilo GSXR apod je to zas nekde jinde... coz je taky pravda....

me by teda silny auto bavilo taky kdybych na nej mel:) to bych byl na severni smycce pecenej varenej

Video: někdy ani čtyři válce nestačí

23.11.2011 v 16:52 | Nahoru | #35
V Německu často potkávám tyhle vytuněný "popelnice". Oblíbené jsou i Golfy

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí

23.11.2011 v 17:08 | Nahoru | #36
SPIJKER> Krok Punto drzelo na rovine na letisti, z 0 na 270 cca. Jinak jak psal Assassin, v Unu jsem mel trosku prekopano,setrvak, spojka, prevodovka, svody, vacka, vstriky, AFM, o chlup vetsi IC, velke turbo, kompletni podvozek, jemne upravena geometrie, zmerit jsem to nestihl, v lete jsem v nove postavenem aute boural ( selhal omezovac brzdneho tlaku a zadek me hodil do hluboke skarpy ) a zbyl srot za moc moc moc penez. Odhadem to melo 190 - 210 poniku.
Punto ? V te dobe 4 valec, 2.0 16VT, E85, cca 380 a vice koni ( zmereno ). Nyni je v tom 5V turbo a to ma "jen" asi 340 koni.
Supra jen sani, pruchozi vyfuk a prifoukla, Tein podvozek a rozpery. Rovne to 290 real jelo s prstem v nose. Ale uz to hur zatacelo. Co zatecelo dobre, bylo STi, 276 v zatacce za nim a dojel jsem ho jen o par metru. Pak jsou samozrejme ruzne atrapy na auta, jako Passaty, Kokty atd a ty jsou pro smich :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí

23.11.2011 v 17:15 | Nahoru | #37

meerecheck píše: SPIJKER> Krok Punto drzelo na rovine na letisti, z 0 na 270 cca. Jinak jak psal Assassin, v Unu jsem mel trosku prekopano,setrvak, spojka, prevodovka, svody, vacka, vstriky, AFM, o chlup vetsi IC, velke turbo, kompletni podvozek, jemne upravena geometrie, zmerit jsem to nestihl, v lete jsem v nove postavenem aute boural ( selhal omezovac brzdneho tlaku a zadek me hodil do hluboke skarpy ) a zbyl srot za moc moc moc penez. Odhadem to melo 190 - 210 poniku.
Punto ? V te dobe 4 valec, 2.0 16VT, E85, cca 380 a vice koni ( zmereno ). Nyni je v tom 5V turbo a to ma "jen" asi 340 koni.
Supra jen sani, pruchozi vyfuk a prifoukla, Tein podvozek a rozpery. Rovne to 290 real jelo s prstem v nose. Ale uz to hur zatacelo. Co zatecelo dobre, bylo STi, 276 v zatacce za nim a dojel jsem ho jen o par metru. Pak jsou samozrejme ruzne atrapy na auta, jako Passaty, Kokty atd a ty jsou pro smich :)



ty bláho italiancars.org dorazilo
nedělal to punto Thisismartin, nebo phob??

2 reakcí na tento příspěvek Video: někdy ani čtyři válce nestačí

23.11.2011 v 17:22 | Nahoru | #38
skyair: ten golf je mazec, mam slabost pro Mk1 golfy a tohle je uz je proste velkej ulet, tlacit do benzinaku 2bary jeste skoro v 8tis RPM.... nechapu

(reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí

23.11.2011 v 18:00 | Nahoru | #39
Fogi> kdyby lehnul já bych nemoh

(reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí

23.11.2011 v 18:04 | Nahoru | #40
assassin> Vidím, že jsme postižení nejenom jednou stopou Patřím k těm, co můžou oboje - motky i plechovky. Hlavně, když to jede

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí

23.11.2011 v 19:10 | Nahoru | #41

meerecheck píše: SPIJKER> Krok Punto drzelo na rovine na letisti, z 0 na 270 cca. Jinak jak psal Assassin, v Unu jsem mel trosku prekopano,setrvak, spojka, prevodovka, svody, vacka, vstriky, AFM, o chlup vetsi IC, velke turbo, kompletni podvozek, jemne upravena geometrie, zmerit jsem to nestihl, v lete jsem v nove postavenem aute boural ( selhal omezovac brzdneho tlaku a zadek me hodil do hluboke skarpy ) a zbyl srot za moc moc moc penez. Odhadem to melo 190 - 210 poniku.
Punto ? V te dobe 4 valec, 2.0 16VT, E85, cca 380 a vice koni ( zmereno ). Nyni je v tom 5V turbo a to ma "jen" asi 340 koni.
Supra jen sani, pruchozi vyfuk a prifoukla, Tein podvozek a rozpery. Rovne to 290 real jelo s prstem v nose. Ale uz to hur zatacelo. Co zatecelo dobre, bylo STi, 276 v zatacce za nim a dojel jsem ho jen o par metru. Pak jsou samozrejme ruzne atrapy na auta, jako Passaty, Kokty atd a ty jsou pro smich :)



no jo TVL taktodidoprdele s vama nehraju...

ale to je pak uz opravdu zavodni nacini...ten fijati starej ctyrval co prej byl i v Integrale prej je na odolnejsi nez 5V..ale zase ten zvuk.. kazdopadne njsem nikdy nemel koule na porizeni fiatu kupe, to jednak a druhak jsem byl dycky lempl na to abych si do auta daval takovyhle veci.. ja jsem ten typ cloveka co si raci poridi 156 2.5 V6 nebo 330i ktery jedou slusne uz od zakladu, nez se srat do tuningu.. o ovtavkach apod samozrejme nemluvim.. ..nakonec jsem ale zatim dycky zkoncil (v autech) u neceho o hodne horsiho..

..no chtel bych to potkat nekde na zname trati abych videl jak vam to funguje.. kdyby byl prostor na srovnavani.. abych proste videl jak mi s tim ujizdite nebo ne.. nekde v zatCKACH APOD..

Naposledy editováno 23.11.2011 19:17:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí

23.11.2011 v 19:25 | Nahoru | #42

assassin píše: tak to je bez debat... taky je spousta lidi co musi za kazdou cenu pohanit auto, ti si taky radi prihodi ze kdyby se podobnym zpusobem oturbilo GSXR apod je to zas nekde jinde... coz je taky pravda....

me by teda silny auto bavilo taky kdybych na nej mel:) to bych byl na severni smycce pecenej varenej



a doma máš co voe asi

Video: někdy ani čtyři válce nestačí

23.11.2011 v 20:43 | Nahoru | #43
pekny videa

(reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí

23.11.2011 v 22:55 | Nahoru | #44

tomasNJ píše: ty bláho italiancars.org dorazilo
nedělal to punto Thisismartin, nebo phob??



Italiancars to tady monitoruje uz 12 let :D
Phob samozrejme, Totojemartinek ja "jen" 250 ps 1,6 T :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí

23.11.2011 v 23:20 | Nahoru | #45

assassin píše: skyair: ten golf je mazec, mam slabost pro Mk1 golfy a tohle je uz je proste velkej ulet, tlacit do benzinaku 2bary jeste skoro v 8tis RPM.... nechapu


Tam to smrdi penezma
A nedelej zenu a porid tu M3

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí

23.11.2011 v 23:26 | Nahoru | #46
SPIJKER> No, nevim jestli ten motor je zrovna odolnejsi, ale vykon jde z neho dostat snaze a vys co jsem si tak vsiml a cetl.
A tohle neni tuning jako tuning, to jsou stovky hodin prace, cteni, shaneni a nakonec to udela radost, uz jen pro ten pocit, ze tvoje prace funguje bez problemu a jeste to necha za sebou mnoha i na papire silnejsi auta. A Punto bylo na dojizdeni do prace a ja s Unem lital taky porad, pri jizde neco na limitem mi ta 1,3 zrala do 7 Starty po 4 mesicich zimniho spanku ? Na jedno otoceni a jel jsem. Ale uz muzu jen vzpominat, nejakou dobu potrva, nez postavim jine. Hlavne kvuli papirum, original Novitec, to bylo v Cechach oficialne jedno
Punto snad jeste jezdi na Slovensku, Supra je kdesi v Praze asi na dily, pac byla RHD a STi je v jeste lepsi kondici, ale jezdi spise tady po okoli, takze pro tebe asi zadna znama trasa.

Video: někdy ani čtyři válce nestačí

24.11.2011 v 00:00 | Nahoru | #47
Tady je video, jak je snadné dát do auta turbo
ráno:

po obědě:


Chtěl bych do auta dostat T51 a lpg

Video: někdy ani čtyři válce nestačí

24.11.2011 v 08:11 | Nahoru | #48
Holt objem ničím nenahradíš. Motorka je výborná na akceleraci ale ve vysokejch rychlostech je znát, že krou´ták chybí. NA er-5tce jsem do 100/km král českých silnic, ale jakmile se zařadí trojka, začne bejt znát, že odpor vzduchu kurevsdky narůstá, zatímco výkonu se nedostává. Orptoti stejně cenově srovnatelnýmu autu to bejvá hodně muziky za málo peněz, ale člověk nesmí zapomínat na to, že sem tam se nějaká natuněná kára taky najde a natrhne nám prdel. TAky v autě borec riskuje daleko míň. Ldyž se vymeleme my, často nás odnesou nohama napřed. Atd atd.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí

24.11.2011 v 08:33 | Nahoru | #49

meerecheck píše: Tam to smrdi penezma
A nedelej zenu a porid tu M3



ten chlapec ma pravdu assasine

(reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí

24.11.2011 v 10:07 | Nahoru | #50
meerecheck> nojo.. tohle jsou krasny veci, kdyz se venujes tomu podstatnymu a necpes na auto 10" sirokej disk a na jen 8" sirokou gumu protoze to "dobre vypada" kdyz je rafek sirsi nez pneu nebo co prej.. pro me je tohle bohuzel tabu, tady se neda svitit, ja si proste tohle sam neudelam.. Ackoliv.. melo by mi prijet mondeo 1,6 ecoboost.. kdyz se bude darit az bude petilety tak by to mohla bejt zajimava hracka.. ale nakonec ty penize ktery bych do toho musel dat stejne asi rači projedu na motorce a pak se budu kochat..

..hm tam u vas to opravdu neznam.. max hrob moldava, to je kousek ne..? ..tam je to moc pekny..ale doma tam urcite nejsem..

(reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí

24.11.2011 v 10:17 | Nahoru | #51

SPIJKER píše: ten chlapec ma pravdu assasine



hele nejak stale nemuzu zbohatnout... neco delam spatne.. uz vim sem linej :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí

24.11.2011 v 10:17 | Nahoru | #52

FiZzeR píše: a doma máš co voe asi



200PSu neni silny auto

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí

24.11.2011 v 10:45 | Nahoru | #53

assassin píše: 200PSu neni silny auto



Jsou lidi, kterejm to ke štěstí stačí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí

24.11.2011 v 10:46 | Nahoru | #54

FiZzeR píše: Jsou lidi, kterejm to ke štěstí stačí



.. respektive si mysli, ze by jim to stacilo kdyby tolik PSu meli... ale s jidlem roste chut

Video: někdy ani čtyři válce nestačí

24.11.2011 v 11:37 | Nahoru | #55
Nejde srovnávat auta co mají twin turba atd a mají 900 koní a víc s motorkama. Až si dá někdo na motorku taky turbo tak pak srovnávejte, Viděl jsem spoustu videi kdy borec se suprou 900 koní louskal silniční litry po jednom a byl frajer až přijel borec na hayabuse s turbem... Už nebyl frajer.

Naposledy editováno 24.11.2011 11:38:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí

24.11.2011 v 11:38 | Nahoru | #56
assassin> AMEN!!!

btw s rostoucím výkonem už taky roste chuť toho auta takže městské vozítko s 800 HP a spotřebou třicet na sto nebude pro našince zrovna ideální

Naposledy editováno 24.11.2011 11:39:32

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí

24.11.2011 v 12:40 | Nahoru | #57

FiZzeR píše: assassin> AMEN!!!

btw s rostoucím výkonem už taky roste chuť toho auta takže městské vozítko s 800 HP a spotřebou třicet na sto nebude pro našince zrovna ideální


To je jeden z omylu, pokud je to auto opravdu dobre naladene, spotreba pri klidnejsi jizde je i mensi, nez u stejneho serioveho auta

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí

24.11.2011 v 12:51 | Nahoru | #58

meerecheck píše: To je jeden z omylu, pokud je to auto opravdu dobre naladene, spotreba pri klidnejsi jizde je i mensi, nez u stejneho serioveho auta



tady bude háček

btw to je reálný snad jen u malejch a hodně moc nafoukanejch objemů... když máš velkej motor, tak ty válce něčím naplnit musíš... a naděje a sny to nejsou

ale jinak to říkám všade taky, lepší je nehonit velkej motor než honit malej...

(reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí

24.11.2011 v 13:02 | Nahoru | #59

FiZzeR píše: meerecheck píše: To je jeden z omylu, pokud je to auto opravdu dobre naladene, spotreba pri klidnejsi jizde je i mensi, nez u stejneho serioveho auta

tady bude háček

btw to je reálný snad jen u malejch a hodně moc nafoukanejch objemů... když máš velkej motor, tak ty válce něčím naplnit musíš... a naděje a sny to nejsou

ale jinak to říkám všade taky, lepší je nehonit velkej motor než honit malej...



(reakce na) Video: někdy ani čtyři válce nestačí

24.11.2011 v 13:27 | Nahoru | #60

meerecheck píše: To je jeden z omylu, pokud je to auto opravdu dobre naladene, spotreba pri klidnejsi jizde je i mensi, nez u stejneho serioveho auta



Motor co je naladěnej na vršek nikdy nepojede líp jak sériovej při stejnýmk stylu jízdy. Dokázal bych pochopit, že když dáš na sérii kompresor a turbo, spotřeba může jít dolů, jelikož budeš mít téměř plochou křivku krouťáku, tudíž to bude i blbovzdorný a razantně se zvýší "ekonomický" pásmo, tzn otáčky při kterejch má motor největší účinnost. Velkej motor ti možná bude žrát míň jak malej, ale záleží na rychlosti/stylu jízdy. Pokud vezmeme 130 km/h, vezme si HovnoToPojede klidně i víc, jak motor dvojnásobnýho objemu a pčtu válců, ale při 90 km/h nebo ve městě, pokud po tom nechceš třista z místa se ti poměr rychle obrátí, jelikož s sebou netaháš 2x tak těžkej motor a auto, co díky různejm výztuhám, pevnějším nápravám a pod. váží o pěknejch pár desítek kilo navíc. Všechno je něčím vykoupený a perpetu mobile fakt neexistuje. A když už se ti povede díky ohromný kompresi (a't už přeplóváním, nebo jinou úpravou) dosáhnout nižší spotřeby, je to azse na úkor životnosti (minimálně bude víc trpět klika). A pokud se použijou fakt kvalitní materiály a udělá se práce přesně, stojí to zase tolik, co pomalu jiný auto.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Prasklý první válec -Yamaha R6 1999 Yamaha YZF-R6 hanssik19 9 30.5.2024 v 12:06 Filipuč
KDE přídělat klíč NA yamaha R6 V Č.... Yamaha YZF-R6 ki 7 29.5.2024 v 16:44 zetor
Záhada s baterií Yamaha YZF-R6 Hašlik 11 16.5.2024 v 15:27 pavelgl1
Volnobeh Yamaha YZF-R6 sete111 1 27.4.2024 v 09:38 kokoška.
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 Hašlik 4 25.4.2024 v 10:03 Slow


TOPlist