chystám se na rok 2012 koupit novou motorku. Již jsem se rozhodl pro Inazumu .
Sice jsem chtěl s nakupováním začít až na jaře, ale nyní zde vidím (zřejmě) "?výhodnou?" koupi:
Inzerát Inazuma
Radši jsem opatrný a zeptám se vás na názor.
- docela nízká cena
- docela málo najeto
- prý vše původní, ale blinkry se mi nezdají origo (ale to je asi prkotina - ale může něco naznačovat
- koukám, inzerát má již 10-online odpovědí a ještě není prodaná (jestliže čte někdo dotazovaný, prosím, kde se stala chyba?)
- dle (moc né-kvalitních) fotek v dost dobrém stavu
Určitě se na ni pojedu podívat, ale jestli někdo má názor rád si ho poslechnu. Víc hlav, víc ví. Dále plánuji, že si k sobě někoho zkušeného vemzu (nejlépe servisáka)- páč jsem na velké motorce jezdil pouze v motoškole a s těmito zkušenostmi jistě motorku moc neprověřím
Takže? ....
Díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koupě (prověření) motorky
Brácha má pořád tu GPZ 750, no moc už na ni nejezdí...jestli za rok najel tak 1000 km tak je to moc...on teďka hlavně modelaří ...
Svody, vyfuk, zadni pruziny jsou na pohled ve vytecnem stavu dalo by se rici odpovidajicim k uvedenemu poctu najetych km.
Pneu pokud by bylo originalni, tak by za tech 12 let zivotnosti urcite ztuhlo, takze je predpoklad ze bylo meneno.
Fota jsou nekvalitni, ale celkove vypada masina velmi zachovale. Jsou lide, kteri najezdi rocne do 1000 km, at uz maji duvody jakekoliv. Masina je podle puvodu dotazena z D stoceni km je tedy mozne.
Tento typ stroju co se tyka motoru vydrzi znacnou porci km pri pravidelne udrzbe.
Pokud ji pojedes omrknout dej si pozor hlavne na vyreznuti nadrze na dne. Rocniky 98 a 99 byly na tuto skutecnost nachylnejsi.
Retezovka pri spravne udrzbe vydrzi cca 30 tis km. Kazdopadne pro svuj klid pocitej s dodatecnou financni injekci v podobe vymeny naplni, svicek, sestelovani karbcu, podtlaku a brzdovych desek.
Ceny 750 Inazum se pohybuji od cca 30 - 65 tis. Pri dnesni produkci bych cenu za tento segment mastodontich poctivych klasik videl jako vcelku primerenou okolo tech 50 tis. Vice budes chytrejsi samozrejme pri detailnim ohledani.
thor2010 píše: 2stroke> Co je reálnej nájezd. Já mám na poslední motorce 6500km za dva roky. Holt mám rodinu a chodím do práce. Jinak v partě se kterou jezdím, většina neudělá ani tři tisíce za rok a to nás je dvanáct.Reálnej nájezd je něco jako průměrná mzda.
Ja naopak koupil motku ted pred pulkou zari a do pulky rijna najel tolik co ty za rok - 3500km. A to jsem krome toho jeste jezdil na enduru
2 reakcí na tento příspěvek koupě (prověření) motorky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koupě (prověření) motorky
ja1 píše: já letos jen 300km. tam ale koukám na 3 majitele. že by nikdo z nich nejezdil? to asi nebrat nebo ano ale za jiný peníze,
idealne zadarmo ze?
takovehle kupce miluju...
ja1 píše: já letos jen 300km. tam ale koukám na 3 majitele. že by nikdo z nich nejezdil? to asi nebrat nebo ano ale za jiný peníze,
Taky bych řek, že tři majitelé a naježděno 12 tisíc je blbost, ale to ještě neznamená, že je to mrtvola. Já bych se na ní jel podívat a všímal si každýho detajlu a analyzoval každou odpověď majitele.
Srážet cenu? To by bylo fajn, ale ona ta cena už je dost nízko. Jestli to má najeto 50.000 a je to v perfektním stavu, tak je cena furt dobrá (jedna z nejnižších v bazaru). Jestli to v ní ale chrastí a motorka nejede pak ji nechci ani za 10.000,-
koupeno 2009 (na Motorkáři-bazaru) od staršího pána, který jezdil jen v létě za pěkného počasí (klasika , ale proč néé), doloží kupní smlouvou. Letos celou dobu stála. Motor a převody bez problémů. K motocyklu je servisní knížka, faktury od servisu z německa.
Závady (závadky):
-promáčklý výfuk z vnitřní strany (nic vážného)
-malá prasklinka na sedadle od zipu na kalhotách
-Jediná oprava kterou dělal byla prolínající nádrž (díky tomu že motorka stála v zimně a měla prázdnou nádrž). Jedná se o místo cca 2cm nic závažného šlo jen o přecínování.
Neboj novej INAZUMÁK bude, to je otázkou času
Naposledy editováno 17.11.2011 10:23:08
1 reakcí na tento příspěvek koupě (prověření) motorky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koupě (prověření) motorky
Jediná oprava kterou dělal byla prolínající nádrž (díky tomu že motorka stála v zimně a měla prázdnou nádrž). Jedná se o místo cca 2cm nic závažného šlo jen o přecínování.
Na to bych si dal pozor a pořádně to prohlédl, jak už tu někdo poznamenal, prorezlá nádrž může znamenat jenom průser...
1 reakcí na tento příspěvek koupě (prověření) motorky
Tímto všem děkuji za spolupráci.
Ještě jsem zapomněl napsat že INAZUMA je prostě nááááádhernááááá .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koupě (prověření) motorky
Sedlo Inazuma
nebo zde:
DDTuning
Nadrz je lakovana i z vnitrni strany, tudiz nejlepe odstranit rez - ne chemicky, pak bud laknout (vylet lakem) nebo zminenou nejakou dvouslozkovou tekutou hmotou treba na bazi pryskyrice.
Loziska krku rizeni bych nechal preventivne vymenit take + olej v prednich tlumicich. A pokud by se menil olej v prednich tlumicich zvaz i vymenu pruzin za tvrdsi. Ina nema zadne nastaveni tvrdosti prednich tlumicu a to jak 750, tak 1200 a seriove pruziny jsou dosti mekke.
Az ji projedes, uvidis, co ti bude vice vyhovovat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koupě (prověření) motorky
Nádrž jsem uvažoval odreznout kyselinou citronovou. Na netu jsou o tom různé články a fóra. Nebo taky doporučují kyselinu fosforečnou. Prý to krásně rozpustí rez a zůstane jen čistý kov (dobrej nápad, blbej nápad, nebo jakej je to nápad? ). A nebo do toho nasypu matičky a udělám to mechanicky (což doporučuješ). Všechny oleje nechám na jaro. Pružiny vyzkouším a uvidím (taky až na jaře ). Nejsem žádná těžká váha, tak třeba jsou pružiny nastavený na lehkotonážní japonce .
To bude peklo mít doma novou mašinu s tím, že se na tom projedeš až za půl roku
Chtěl jsem si ji dát přes zimu do ložnice k posteli, ale manželka je proti. Prej ji bude líp v garáži. Co ta ví o motorkách ?!?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koupě (prověření) motorky
Co se tyka chemickeho cisteni, popsanymi kyselinami lze rez odstranit take. Firemni chemik mne ale radeji doporucuje mechanicke cisteni, ponevadz co se tyka starsich nadrzi, ktere nemely z vyroby vnitrni lak, tak po case dochazi opet ke korozi (pokud neni stabilne plna paliva). To je zalezitost rekneme veteranu, kdy se v ramci originality nechava vnitrni uprava podle dobovych zvyklosti.
Nadrz novych typu (napr. Ina), ktera je lakovana by mohla byt vycistena mechanicky a podle zkusenosti chemickych cisticu i tedy chemicky. Kazdopadne vycistenou je treba zevnitr lakovat nebo vylit specialnim konzervantem, aby se zamezilo pristupu vzduchu na cisty kov a tim padem dalsi korozi.
Kazdopadne plna nadrzi i pri delsi odstavce je nejlepsi co zle pro cistou nadrz udelat.
Podotykam toto jsou me osobni nazory, samozrejme vic hlav vic vi a clovek se stale uci . Na netu je toho napsano dost, tudiz je z ceho si udelat usudek a rozhodnut se pro ten ktery postup.
Pruziny jsou za jizdy ok, jen rocniky 98 mely predni trosku mekci. Ta mekkost se projevuje spis pri brzdeni a prudcim brzdeni, kdy se predek vice "ponoruje". Hold neni to system BMW
Masinu jedine do loznice
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koupě (prověření) motorky
Plná nádrž přes zimu, sem si myslel, je jasná věc. Tak nechápu kde se stala u předchozího majitele chyba
[img]
Jak vidno plna nadrz pri dlouhodobejsi odstavce je jasna vec jen pro nekoho.
Obrazek z katalogu toho plovakoveho senzoru.
Edit: Dal jsem ti tam presny obrazek GSX750, predtim GSX1200
Naposledy editováno 22.11.2011 12:25:34
Tak nádrž jsem sundal a odrezoval. Je ze spodku (zvenku) natřená nějakým epoxidem a ještě štětkou přetřená na černo. Prodávajíci prý o ničem neví a mlží (no dělá ze mě vola ). Čili usuzuji že nádrž byla durch a řešil to (někdo) takto. Jinak rez jsem vyřešil odrezovačem + matičkama a vypadá to (převážně stěny kam oko dohlédne) dobře. Ale vespod je furt nějakej bordel a vydrolil jsem od tam (otvorem na plovák) nějakou gumu. Jasný důkaz prorezlé nádrže a šompácké opravy. Čili nejlépe nádrž vylít epoxidem (pryskyřicí). Odrazují mě od toho a moc se mě do toho nechce (ať něco nepodělám).
Jinak se jeví moto v dobrém stavu. Ale ta nádrž .
Před odrezením
po odrezení
Jakýsi epoxidový nátěr
Pak má moto trocha popraskaný stříbrný plast na budíkách a stopy po větrným štítku, tak tipuju že s tím někdo trochu buchl (ale nic závažnýho).
Jestli máte někdo na někoho (něco) tip kdo by s nádrží uměl něco udělat, sem s tím.
P.S.No a to sem se ještě ani pořádně neprojel.
1 reakcí na tento příspěvek koupě (prověření) motorky
Nadrz Inazuma
Podle fotek odrezovac odvedl docela slusnou praci v kombinaci se smesi maticek by se mely rezave castecky z velke casti odstranit. Vypada to, ze nekdo, kdo mel Inu pred tebou nechal nadrz pekne "vyhnit". Tomu by odpovidala i ta epoxidova nebo tmelena vrstva z vnitrni vnejsi strany.
Tudiz bych na tvem miste v prvni variante nadrz zevnitr vylil dvouslozkacem a kdyby netekla, tak bych to dale neresil. Pokud by tekla asi bych se poohledl po jine nadrzi.
Pres zimu muzes pokud ji vylijes testovat unik a prosak.
Nakupni cena byla dosti nizka, to uz jsem psal vyse, takze se dal cekat nejaky financni vydaj navic. V pripade, ze by jsi schanel jinou nadrz, tak ber na 750. 1200 je objemove i tvarove stejna, ale je na ni rozdil dole u otvoru pro vyvod paliva.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koupě (prověření) motorky
Mám možnost koupit nádrž z Inazumy 1200 ale dával bych ji na Inazumu 750. Nádrž z 1200 má o jednu díru méně. Myslím, že o proti 750 tam chybí čidlo rezervy. Jak je na 1200 řešena rezerva? Je to součástí plováku? dalo by se to nějak zapojit aby to fungovalo aji na 750?
A bude pasovat podtlakový kohout z 750 na díru z 1200?
Dík
Uvital bych sensor rezervy pres kontrolku jako ma 750, proto je na 12kove nadrzi o otvor min. Hladina rezervy je udavana na analogovem budiku zrejme jen plovakem.
Obavam se, ze zapojit to nepujde, chybi onen zmineny sensor seservy. Tady se nabizi jedine reseni a to vyvrtat otvor na elektronicky sensor do nadrze. Nebo se proste jen ridit podle analogovaho ukazatele jako na 12ce.
Kohout podle katalogoveho cisla GSX1200 se castecne shoduje s GSX750. V tomto pripade ti nejsem schopen poradit. Mohu ti pouze zmerit vnejsi rozmer dosedaci casti k nadrzi.
Jeste prikladam obrazek reseni paliva na 12ce:
[img]
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Gsxr 750 srad karburator Suzuki GSX 750 | Wetra | 2 | 5.5.2024 v 16:59 petr.machy |
Hlučné ložisko Suzuki GSX 750 | Pepansuzuki | 27 | 13.4.2024 v 18:00 krokoš |
Převodní tabulka zapalovacích svíče... Suzuki GSX 750 | Krejcak73 | 17 | 23.1.2024 v 08:47 Krejcak73 |
Inazuma 750, Zephyr 550, nebo Breva 750 Kawasaki Zephyr 550, Suzuki GSX 750, Moto Guzzi Brev... | jincom | 16 | 16.1.2024 v 10:39 hansdorf |
Suzuki Inazuma 750 - boční protekto... Suzuki GSX 750 | Krejcak73 | 14 | 15.1.2024 v 14:45 Krejcak73 |