Téma: pravidla: youngtimers na okruhu? ANO! Sezona 2012
 
4.10.2011 v 11:31
opravdu velká škoda... by byla, kdybyste se nepřihlásili...

---> PRAVIDLA <---

Rozvod OHV: do RV 1995, klasické vidlice, 2 ventily na válec, chlazení vzduch

Vodníci: do RV 1985, nad 600ccm jen dva ventily na válec, klasické vidlice

Vzdušníci a olejníci: do RV 1989, klasické vidlice

stále platí - žádné gsxr, zxr a pod - pokud si nejste svým strojem jisti, pošlete mi PM

na sezonu 2012 bysme rádi dali do kupy bandu 15-25 youngsterů na menší srandacup - motocykly do roku výroby 1995. Ducatky, Guzziny, GPZ, Inazumy, Rexe...

zkrátka motorky který dneska koupíte v bazaru za směšný peníze (do 50.000,- v libovým stavu). Nasadit lamináty a jedem.

koho uvidíme:

Phips - Laverda/Thruxton (vzhledem k roku výroby to vidím na Laverdu
Hansell - ještě neví
Inkvizzitor - Katana
Vlastík - na Plamínkové Guzzi
Darius - Guzzi V65
Dargas - strýčkova CB750
Kuba350 - VF500 '85
Nikotýn - bude to Námaha XS750
Jindra650 - Yamaha XJ650 '84
Gorkin - Honda CB400 '76

Magny Cours - Bol D'or Classics








pravidla: youngtimers na okruhu? ANO! Sezona 2012

16.11.2011 v 09:59 | Nahoru | #541
jsou to dvě za cenu jedné

pravidla: youngtimers na okruhu? ANO! Sezona 2012

16.11.2011 v 10:07 | Nahoru | #542
Pro laverdu jsem tenkrát jel jen o malinko dál ... do Catanzara. Cesta autem s károu přes celou Itálii k Sicílii je velmi pestrá Ale za tuhle cenu bych to klidně absolvoval znovu.

1 reakcí na tento příspěvek pravidla: youngtimers na okruhu? ANO! Sezona 2012

16.11.2011 v 10:10 | Nahoru | #543
nemluvě o tom že GTS400 by mohla klidně jezdit aj přírodňáky

(reakce na) pravidla: youngtimers na okruhu? ANO! Sezona 2012

16.11.2011 v 12:21 | Nahoru | #544

VlastíkPlamínek píše: nemluvě o tom že GTS400 by mohla klidně jezdit aj přírodňáky


Ale pouze pro jízdy pravidelnosti
pro Klasiky je možno motocykl do roku vyr. 1972

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pravidla: youngtimers na okruhu? ANO! Sezona 2012

16.11.2011 v 21:10 | Nahoru | #545
VlastíkPlamínek> jo to pises ale ja si treba myslim ze prvni GSXR 85-87 je vic youngtimer nez treba tva guzzi..Skoda aspon se prijedu podivat. Potom tam teda napis ze nemuzou jet vsechny kapotovane motorky. Protoze treba GPZ 750r, Honda CBX, VF 750 Yamaha FZ...jsou v te dobe konkurenti pro GSXR.

Naposledy editováno 16.11.2011 21:15:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pravidla: youngtimers na okruhu? ANO! Sezona 2012

16.11.2011 v 21:28 | Nahoru | #546

brb píše: VlastíkPlamínek> jo to pises ale ja si treba myslim ze prvni GSXR 85-87 je vic youngtimer nez treba tva guzzi..Skoda aspon se prijedu podivat. Potom tam teda napis ze nemuzou jet vsechny kapotovane motorky. Protoze treba GPZ 750r, Honda CBX, VF 750 Yamaha FZ...jsou v te dobe konkurenti pro GSXR.



jasný, to už jsme tu taky řešili a já se k tomu nehodlám vracet, chceš li jet, vyhlédni si něco jiného. Motorek k mání je spousta.

(reakce na) pravidla: youngtimers na okruhu? ANO! Sezona 2012

17.11.2011 v 10:04 | Nahoru | #547
VlastíkPlamínek>

Zdá se, že tvé příspěvky jsou jen prázdná slova Takže:

2 reakcí na tento příspěvek pravidla: youngtimers na okruhu? ANO! Sezona 2012

17.11.2011 v 11:29 | Nahoru | #548
Čau "zavodníci" nápad je to super a držím palce.pročetl jsem celou diskuzi.Mám ale na to trochu svuj nazor,což tu asi u některych vyvolá pobouření.
na adresu Plamínka:ZAKAZUJEŠ tu jinym GSXR ZXR atd,ale sám jedeš na moto které má 17" kola a plastovy kapoty,chápu že jako pořadatel se chceš svést,ale všem tu nutíš nakup starších moto,tak si myslím že by jsi měl jít příkladem.Navíc tu někdo zminoval že by se cítil trapně kdyby po boku starych gs a podobnych postavilo GSXR nebo ZXR.
Pokud to pojmete jako srandamač tak je to snad tak trochu jedno,myšlenka je pokud se nepletu se svést a sejít se u pivka a debatovat,souhlasím i z pravidly,muj nazor je zde napsat které modely a roky jsou vhodné,předejdete tady těm strkanicím.
Navic bych tu tak trochu začal i klást trochu podmínky o bezpečnosti,není nic horšího než když se kvuli nějakymu upadlymu šroubku nebo matičce neco stane.(možná to tu bude už někdo vnímat jako vysokou zavodní).Ale třeba zadratovat brzdy šrouby oleje aosy kol,si myslím že je nulová investice,vrtat tu snad umí každej,navíc je tu spousta lidí co zavodí i na moderních moto tak to asi budou vědět(chtěl jsem to jen zmínit).
P.S.myslím že je to o domluvě,nevím sice jak je to nakladné pořádat takovy podnik,ale myslím že by se to určitě dalo zahrnout i tak že by se to rozdělilo,pokud by bylo málo jezdcu tak to seskupit,a pokud by bylo lidí více(což bych Vám jen přál)tak tak to udělat do dvou skupin.
myslím že by to bylo i divácky atraktivní,Stary moto čili oldtimer či youngtimer se mi tuze líbí,a vidět je na okruhu na laminátech ja si to mezi sebou rozdávají,bude určitě podívaná,kterou u nás jen tak běžně neuvidím.
Ještě jednou,Pořadatel či zakladatelé,sedněte,myslím že to není zase tak těžky a napište soupis moto co je povoleno(tjn.GS 750 76-79,GS1000 78-82,GSX 1100,750 80-84 atd......)
spíš bych to viděl na kategorii do 85 a nad 85-89.pokud se kapacita nenaplní takto sjednotit.Myslím že by v tom problém byt neměl,navíc se tu budete i znát po chatování a pochybuju že by tam chtěl někdo někoho sestřelit.
Věřím že to zvládnete,nápad je to dobrý jen to chce tomu dát trochu pravidla a směr.
Držim palce Kolda

(reakce na) pravidla: youngtimers na okruhu? ANO! Sezona 2012

17.11.2011 v 11:35 | Nahoru | #549
KoldaTL>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pravidla: youngtimers na okruhu? ANO! Sezona 2012

17.11.2011 v 11:40 | Nahoru | #550

KoldaTL píše: Čau "zavodníci" nápad je to super a držím palce.pročetl jsem celou diskuzi.Mám ale na to trochu svuj nazor,což tu asi u některych vyvolá pobouření.
na adresu Plamínka:ZAKAZUJEŠ tu jinym GSXR ZXR atd,ale sám jedeš na moto které má 17" kola a plastovy kapoty,chápu že jako pořadatel se chceš svést,ale všem tu nutíš nakup starších moto,tak si myslím že by jsi měl jít příkladem.Navíc tu někdo zminoval že by se cítil trapně kdyby po boku starych gs a podobnych postavilo GSXR nebo ZXR.
Pokud to pojmete jako srandamač tak je to snad tak trochu jedno,myšlenka je pokud se nepletu se svést a sejít se u pivka a debatovat,souhlasím i z pravidly,muj nazor je zde napsat které modely a roky jsou vhodné,předejdete tady těm strkanicím.
Navic bych tu tak trochu začal i klást trochu podmínky o bezpečnosti,není nic horšího než když se kvuli nějakymu upadlymu šroubku nebo matičce neco stane.(možná to tu bude už někdo vnímat jako vysokou zavodní).Ale třeba zadratovat brzdy šrouby oleje aosy kol,si myslím že je nulová investice,vrtat tu snad umí každej,navíc je tu spousta lidí co zavodí i na moderních moto tak to asi budou vědět(chtěl jsem to jen zmínit).
P.S.myslím že je to o domluvě,nevím sice jak je to nakladné pořádat takovy podnik,ale myslím že by se to určitě dalo zahrnout i tak že by se to rozdělilo,pokud by bylo málo jezdcu tak to seskupit,a pokud by bylo lidí více(což bych Vám jen přál)tak tak to udělat do dvou skupin.
myslím že by to bylo i divácky atraktivní,Stary moto čili oldtimer či youngtimer se mi tuze líbí,a vidět je na okruhu na laminátech ja si to mezi sebou rozdávají,bude určitě podívaná,kterou u nás jen tak běžně neuvidím.
Ještě jednou,Pořadatel či zakladatelé,sedněte,myslím že to není zase tak těžky a napište soupis moto co je povoleno(tjn.GS 750 76-79,GS1000 78-82,GSX 1100,750 80-84 atd......)
spíš bych to viděl na kategorii do 85 a nad 85-89.pokud se kapacita nenaplní takto sjednotit.Myslím že by v tom problém byt neměl,navíc se tu budete i znát po chatování a pochybuju že by tam chtěl někdo někoho sestřelit.
Věřím že to zvládnete,nápad je to dobrý jen to chce tomu dát trochu pravidla a směr.
Držim palce Kolda



Koldo, zarazím tě v začátku, už několikrát jsem psal, že chci stroje jako na odkazu z Magny Cours, z původní podoby 1100 Sport toho moc nezůstane, rám, motor, nádrž Motor je stejný jako v posledních 2 generacích LM čili od let 85 a pod. Samozřejmě na tom bude kulatý lamino a pod. Nebudu tu znova rozebírat proč tam nechci ani gsxr ani cbr, tyhle stroje nepatří do ery ktera se mi libi a o kterou mi jde, budeš li argumentovat že sám mám novější, ano mám, vhodný základ nebyl bohužel za slušné peníze k mání. Jestli znáš trochu koncepci MG tak víš, že od první LM se toho moc nezměnilo, kromě Tontiho rámu a obejmu z 850-1100. Stále je to dvouventil OHV o směšném výkonu. Zkus se na to podívat i z této strany. Čili to o trapnosti a pod ignoruju a nereaguji na to.

Pravidla se tu chtěla vymýšlet sáhodlouhá! Kotouče, bubny, kola 16, 17 a pod. Díky, pravidel a tříd je milion. Tahle verze je jen a pouze srandamač bez ambic, chápu že někdo prostě bude chtít pohárek, ale ekluje se mi přijít, koupit to nejvýkonější co bylo v té době na trhu a jít jezdit mezi malé GUzziny, XJ a pod.

Zkus to pochopit

(reakce na) pravidla: youngtimers na okruhu? ANO! Sezona 2012

17.11.2011 v 13:08 | Nahoru | #551
VlastíkPlamínek>
chtěl bych ,ale jaksi to nejde,ale to je jedno.
koncepci vytrvalostek znám,aspon z části,ale ta tvoje,sic to má motor kterej vychází ze staršího modelu,tak podvozkově je jinde a to se nebavim o brzdách.Mužeš na to dát jakou chceš bublinu dopředu,furt je to moderna,nebo spíš retro styl.
-V mém "proslovu"jsem vubec nepsal o žádnych GSXR ZXR a CBR jsetli sis všiml.
jen sem to porovnal s tovjí koncepcí moto.Třeba jen brzdy co tam máš,srovnáním s brzdamy na GS nebo GSX (píšu to záměrně,protože tyto moto vlastním)je k nesrovnání.Snaž se pochopit to i zdruhé stránky,furt tu něco kážeš a sám to nectíš,jak k tomu přijdou ti co pojedou s těma oldtimerama.
nechci se tu dohadovat,o to mi nejde,jen jaksi nechápu,jestli je to srandamač tak to má byt tak i pojato,samo v rámci nějakych regulí.
-píšeš "vhodny zaklad nebyl bohužel za dobré peníze k mání".a proč si nekoupíš taky něco kolem 40tisíc,sám píšeš že je toho tady plno.
Neber to jako utok na tvoji osobu,stále se to snažím pochopit
P.S. a moto z MG a LM je trochu diametrálně jinde,jak cenou tak vybyvou.(vim že to tu uvádíš jako příklad,ale jen kapoty stojí docela dost peněz,a pochybuju že to někdo bude bastlit na koleni v garáži).
Hou domluvil sem
asi budu za rypalka ale mám rád stejné podmínky pro všechny.

1 reakcí na tento příspěvek pravidla: youngtimers na okruhu? ANO! Sezona 2012

17.11.2011 v 13:18 | Nahoru | #552
v pohodě, už jsem si zvykl. Jediná idea a moje myšlenka byla zajezdit si se stroji z doby kterou uvádím.

a moto z MG a LM je trochu diametrálně jinde,jak cenou tak vybyvou.(vim že to tu uvádíš jako příklad,ale jen kapoty stojí docela dost peněz,a pochybuju že to někdo bude bastlit na koleni v garáži).



tohle jsem moc nepochopil. Le Mans je typ Moto Guzzi. Poslední ročníky LM IV a V se od motoru 1100 Sport liší minimálně, sportka nemá klasický rozdělovač ale má bezkontakt a to je tak všechno. Karbce jsou stejného typu a pod. Ale o tom se tu hádat nechci.

Pravidly si myslím tak jsou nastavená jsou zdravá, jedná se o pilot, první ročník, pokud to nebude fungovat, tak je změníme.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pravidla: youngtimers na okruhu? ANO! Sezona 2012

17.11.2011 v 13:28 | Nahoru | #553
VlastíkPlamínek>
To jsem napsal asi špatně,měl jsem na mysli kategorii moto ne typ od Guzzi.
Držím palce at to vyjde,třeba když bude čas tak se dojedu určitě mrknout na LeBrno.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pravidla: youngtimers na okruhu? ANO! Sezona 2012

17.11.2011 v 13:30 | Nahoru | #554

KoldaTL píše: VlastíkPlamínek>
To jsem napsal asi špatně,měl jsem na mysli kategorii moto ne typ od Guzzi.
Držím palce at to vyjde,třeba když bude čas tak se dojedu určitě mrknout na LeBrno.



budem se těšit! Protože rozumně argumentující "rejpalové" jsou nesmírně žádoucí, bohužel však nesmírně vzácní

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pravidla: youngtimers na okruhu? ANO! Sezona 2012

17.11.2011 v 14:47 | Nahoru | #555
VlastíkPlamínek> jako v tomhle ma ale Kolda dost pravdu ....rozdil v tom, jak se na motorkach z prelomu 70/80. let jezdi neni v zadnym pripade veci motoru, XJ6 ma dneska stejnej vykon ve stejnych otackach jako XJ650, ale prave v podvozkach. jak tuzsi konstrukce, novy reseni ramu, tak jiny brzdy, rozmery kol(zejmena uzovky), prumery viclic(i kdyz klasickyho usporadani) a slo by pokracovat. myslim, ze kdybys opravdu chtel jet na necem starym, nebyl by problem to poridit bez not(treba muj darce organu me vysel na 200E). takhle ta motorka bude proste generacne jinde, to by slo jet treba i s Dukarnou Paul Smart edice a prestoze je to zcela moderni motorka s dratenejma kolama a kdyz jsem ji videl na okruhu, tak se stylem jizdy na vraku 80.let to fakt nema nic moc spolecnyho

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pravidla: youngtimers na okruhu? ANO! Sezona 2012

17.11.2011 v 15:02 | Nahoru | #556

Jindra650 píše: VlastíkPlamínek> jako v tomhle ma ale Kolda dost pravdu ....rozdil v tom, jak se na motorkach z prelomu 70/80. let jezdi neni v zadnym pripade veci motoru, XJ6 ma dneska stejnej vykon ve stejnych otackach jako XJ650, ale prave v podvozkach. jak tuzsi konstrukce, novy reseni ramu, tak jiny brzdy, rozmery kol(zejmena uzovky), prumery viclic(i kdyz klasickyho usporadani) a slo by pokracovat. myslim, ze kdybys opravdu chtel jet na necem starym, nebyl by problem to poridit bez not(treba muj darce organu me vysel na 200E). takhle ta motorka bude proste generacne jinde, to by slo jet treba i s Dukarnou Paul Smart edice a prestoze je to zcela moderni motorka s dratenejma kolama a kdyz jsem ji videl na okruhu, tak se stylem jizdy na vraku 80.let to fakt nema nic moc spolecnyho



tak Paul Smart je uplně mimo, to je ve své podstatě jen obměněný SS1000. To bez debat.

Užovky... 130-160 gumy mi moc jako užovky nepřijdou... 160/18 je docela častý rozměr u téhle kategorie, vidlice jsou klasiky seriovky. Možná to bude znít jako zuřivá obhajoba sama sebe, ale tuhle sportku jsem si nevybral náhodou, ta technika je v podstatě stejná jako LM IV a V, jen to má jińý obaly (tím myslím i vidlice). Podvozek, oboje koncepce, jak kolébka, tak páteřový rám je dneska už dávno pasé na stejné urovni. Guzzu jsem koupil že si z toho postavím okruhovku a upravím ji do doby <90tých. Jak vidím, měl jsem se na myšlenku společného ježdění vyprdnout a jezdit sám. Kdybych měl být upřímný, tak mě to věčné dohadování dost otrávilo...

kdo chce jezdit, přijede a zajezdí si, kdo nechce...

pravidla: youngtimers na okruhu? ANO! Sezona 2012

17.11.2011 v 16:00 | Nahoru | #557
Hoši, chcete si zajezdit na dromu mezi stylovejma motorkama, nebo řešit kdo má větší objem/výkon, lepší brzdy/gumy/podvozek, nižší hmotnost.....?

(reakce na) pravidla: youngtimers na okruhu? ANO! Sezona 2012

17.11.2011 v 16:14 | Nahoru | #558

VlastíkPlamínek píše: tak Paul Smart je uplně mimo, to je ve své podstatě jen obměněný SS1000. To bez debat.



...já to tušil, že to řekneš...

(reakce na) pravidla: youngtimers na okruhu? ANO! Sezona 2012

17.11.2011 v 23:07 | Nahoru | #559

VlastíkPlamínek píše: ...Jak vidím, měl jsem se na myšlenku společného ježdění vyprdnout a jezdit sám. Kdybych měl být upřímný, tak mě to věčné dohadování dost otrávilo...



Tak přesně týhle myšlenky se bojím, něco vymyslíš, organizuješ, řekneš všem, že pravidla jsou tyhle, akorát, že bohužel už máš bajk, který tam úplně nesedí (přitom evidentně nemáš lepší podvozek proto, abys vyhrával) a najedno jsi mimo...

Takhle to je, když chceš jet- pojeď, nelíbí se ti něco, fajn, udělej si svůj seriál těba s Pérákama...

Hlavně se na to nevykašli, nápad je to skvělej

(reakce na) pravidla: youngtimers na okruhu? ANO! Sezona 2012

18.11.2011 v 20:11 | Nahoru | #560
VlastíkPlamínek> Prosimte, neber to tak vazne ...jako jestli se nic konat nebude, tak si me neprej protoze zejtra planuju prvni test funkcnosti motoru a nove natahany elektriky ....nenech se otravit vsetecnyma otazkama a rejpanim, konecne zalez do garaze a vsechno te to prejde

1 reakcí na tento příspěvek pravidla: youngtimers na okruhu? ANO! Sezona 2012

18.11.2011 v 20:48 | Nahoru | #561
Dej sem co nejrychleji pravidla,jak jsem psal již dříve-OHV bez omezení,nejen GUZZI ale i HARLLEY a jiné OHV,ostatní do 89,vzduch,nad 600ccm jen 2 ventily na válec,voda jen do 85,tím se vyřeší témeř vše,samozřejmě konvenční př.vidlice.Všichni čekáme a samozřejmě zveřejni oficiální přihl.formulář,zájem jak vidíš je nad očekávání velký,tak se....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pravidla: youngtimers na okruhu? ANO! Sezona 2012

18.11.2011 v 20:58 | Nahoru | #562
imoladu> Ja uz bych to nechal byt Protoze jeste nepojedem a byl bych nad vysost nazloben, kdyby mi doma postaval srac do ktereho jsem investoval drahoceny svuj cas a nejake ty financni prostredky ...takze uz pssss, vsichni hybaj do garazi a uz ticho v garazi neni cas na virtualni chatovani

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pravidla: youngtimers na okruhu? ANO! Sezona 2012

18.11.2011 v 21:26 | Nahoru | #563

Jindra650 píše: imoladu> Ja uz bych to nechal byt Protoze jeste nepojedem a byl bych nad vysost nazloben, kdyby mi doma postaval srac do ktereho jsem investoval drahoceny svuj cas a nejake ty financni prostredky ...takze uz pssss, vsichni hybaj do garazi a uz ticho v garazi neni cas na virtualni chatovani


Hele pro jistotu si schovávej ůčty Vlastík s Nikotýnem to proplatí když se to odpíská

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pravidla: youngtimers na okruhu? ANO! Sezona 2012

18.11.2011 v 21:50 | Nahoru | #564

gorkin píše: Hele pro jistotu si schovávej ůčty Vlastík s Nikotýnem to proplatí když se to odpíská

I za praci, kterou si ohodnotim aspon na 20O,- za hodinu, cista ruka? ....ne ale vazne, hybaj do dilen, prestanme resit kraviny, kazit si naladu, at z toho na jare neco je!

(reakce na) pravidla: youngtimers na okruhu? ANO! Sezona 2012

18.11.2011 v 22:02 | Nahoru | #565
Jindra650> Já stim problém nemam CB je moje srdcovka

race ale musí být doufám

1 reakcí na tento příspěvek pravidla: youngtimers na okruhu? ANO! Sezona 2012

19.11.2011 v 20:50 | Nahoru | #566
ono ani v té garáži to nepřidá na náladě... takový jsou všechny kolečka...





= nová převodovka = rozpočet v hajzlu

1 reakcí na tento příspěvek pravidla: youngtimers na okruhu? ANO! Sezona 2012

19.11.2011 v 20:55 | Nahoru | #567
Nečtu tedy celou diskuzi, ale trochu se to zvrtnulo. Rozhodnu se tedy, až budou ujasněný a pevně daný tech. předpisy apod......u kámoše se tu už pár let válí GPX600.....

(reakce na) pravidla: youngtimers na okruhu? ANO! Sezona 2012

19.11.2011 v 21:22 | Nahoru | #568
VlastíkPlamínek> Kurna, tak to safra ... kde udelali soudruzi chybu? to je u MG beznej ukaz? Na kolik vyjde Getribe aus Italien? ...ja zase dneska objevil krasne vyhnily dily v kyvce kolem kardanu, hodobóžový lozisko kyvky a hlavne tekouci kardan. Lozisko je za pakatel, gufera taky, ale za takovy spesl tesneni - neco mezi guferem a manzetou prumeru -velikosti gufera na 25mm hridel, ktery tesni vykyvnou hnaci hridel chtej u Yamahy 500,- bez DPH , takze snad nekde v cizine to bude za lepsi peniz

1 reakcí na tento příspěvek pravidla: youngtimers na okruhu? ANO! Sezona 2012

20.11.2011 v 00:35 | Nahoru | #569
jedno kolečko je cca 50-120€... je jich tam 11...

takže sháníme jinou převodovku a budu prohazovat zdravý a nemocný...

(reakce na) pravidla: youngtimers na okruhu? ANO! Sezona 2012

20.11.2011 v 08:04 | Nahoru | #570

Plejba jr. píše: Nečtu tedy celou diskuzi, ale trochu se to zvrtnulo. Rozhodnu se tedy, až budou ujasněný a pevně daný tech. předpisy apod......u kámoše se tu už pár let válí GPX600.....



..to ti neprojde!...je to moc "veliká" závodnička! -...a má to chladič!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist