---> PRAVIDLA <---
Rozvod OHV: do RV 1995, klasické vidlice, 2 ventily na válec, chlazení vzduch
Vodníci: do RV 1985, nad 600ccm jen dva ventily na válec, klasické vidlice
Vzdušníci a olejníci: do RV 1989, klasické vidlice
stále platí - žádné gsxr, zxr a pod - pokud si nejste svým strojem jisti, pošlete mi PM
na sezonu 2012 bysme rádi dali do kupy bandu 15-25 youngsterů na menší srandacup - motocykly do roku výroby 1995. Ducatky, Guzziny, GPZ, Inazumy, Rexe...
zkrátka motorky který dneska koupíte v bazaru za směšný peníze (do 50.000,- v libovým stavu). Nasadit lamináty a jedem.
koho uvidíme:
Phips - Laverda/Thruxton (vzhledem k roku výroby to vidím na Laverdu
Hansell - ještě neví
Inkvizzitor - Katana
Vlastík - na Plamínkové Guzzi
Darius - Guzzi V65
Dargas - strýčkova CB750
Kuba350 - VF500 '85
Nikotýn - bude to Námaha XS750
Jindra650 - Yamaha XJ650 '84
Gorkin - Honda CB400 '76
Magny Cours - Bol D'or Classics
1 reakcí na tento příspěvek pravidla: youngtimers na okruhu? ANO! Sezona 2012
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pravidla: youngtimers na okruhu? ANO! Sezona 2012
Naposledy editováno 16.11.2011 21:15:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pravidla: youngtimers na okruhu? ANO! Sezona 2012
brb píše: VlastíkPlamínek> jo to pises ale ja si treba myslim ze prvni GSXR 85-87 je vic youngtimer nez treba tva guzzi..Skoda aspon se prijedu podivat. Potom tam teda napis ze nemuzou jet vsechny kapotovane motorky. Protoze treba GPZ 750r, Honda CBX, VF 750 Yamaha FZ...jsou v te dobe konkurenti pro GSXR.
jasný, to už jsme tu taky řešili a já se k tomu nehodlám vracet, chceš li jet, vyhlédni si něco jiného. Motorek k mání je spousta.
2 reakcí na tento příspěvek pravidla: youngtimers na okruhu? ANO! Sezona 2012
na adresu Plamínka:ZAKAZUJEŠ tu jinym GSXR ZXR atd,ale sám jedeš na moto které má 17" kola a plastovy kapoty,chápu že jako pořadatel se chceš svést,ale všem tu nutíš nakup starších moto,tak si myslím že by jsi měl jít příkladem.Navíc tu někdo zminoval že by se cítil trapně kdyby po boku starych gs a podobnych postavilo GSXR nebo ZXR.
Pokud to pojmete jako srandamač tak je to snad tak trochu jedno,myšlenka je pokud se nepletu se svést a sejít se u pivka a debatovat,souhlasím i z pravidly,muj nazor je zde napsat které modely a roky jsou vhodné,předejdete tady těm strkanicím.
Navic bych tu tak trochu začal i klást trochu podmínky o bezpečnosti,není nic horšího než když se kvuli nějakymu upadlymu šroubku nebo matičce neco stane.(možná to tu bude už někdo vnímat jako vysokou zavodní).Ale třeba zadratovat brzdy šrouby oleje aosy kol,si myslím že je nulová investice,vrtat tu snad umí každej,navíc je tu spousta lidí co zavodí i na moderních moto tak to asi budou vědět(chtěl jsem to jen zmínit).
P.S.myslím že je to o domluvě,nevím sice jak je to nakladné pořádat takovy podnik,ale myslím že by se to určitě dalo zahrnout i tak že by se to rozdělilo,pokud by bylo málo jezdcu tak to seskupit,a pokud by bylo lidí více(což bych Vám jen přál)tak tak to udělat do dvou skupin.
myslím že by to bylo i divácky atraktivní,Stary moto čili oldtimer či youngtimer se mi tuze líbí,a vidět je na okruhu na laminátech ja si to mezi sebou rozdávají,bude určitě podívaná,kterou u nás jen tak běžně neuvidím.
Ještě jednou,Pořadatel či zakladatelé,sedněte,myslím že to není zase tak těžky a napište soupis moto co je povoleno(tjn.GS 750 76-79,GS1000 78-82,GSX 1100,750 80-84 atd......)
spíš bych to viděl na kategorii do 85 a nad 85-89.pokud se kapacita nenaplní takto sjednotit.Myslím že by v tom problém byt neměl,navíc se tu budete i znát po chatování a pochybuju že by tam chtěl někdo někoho sestřelit.
Věřím že to zvládnete,nápad je to dobrý jen to chce tomu dát trochu pravidla a směr.
Držim palce Kolda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pravidla: youngtimers na okruhu? ANO! Sezona 2012
KoldaTL píše: Čau "zavodníci" nápad je to super a držím palce.pročetl jsem celou diskuzi.Mám ale na to trochu svuj nazor,což tu asi u některych vyvolá pobouření.
na adresu Plamínka:ZAKAZUJEŠ tu jinym GSXR ZXR atd,ale sám jedeš na moto které má 17" kola a plastovy kapoty,chápu že jako pořadatel se chceš svést,ale všem tu nutíš nakup starších moto,tak si myslím že by jsi měl jít příkladem.Navíc tu někdo zminoval že by se cítil trapně kdyby po boku starych gs a podobnych postavilo GSXR nebo ZXR.
Pokud to pojmete jako srandamač tak je to snad tak trochu jedno,myšlenka je pokud se nepletu se svést a sejít se u pivka a debatovat,souhlasím i z pravidly,muj nazor je zde napsat které modely a roky jsou vhodné,předejdete tady těm strkanicím.
Navic bych tu tak trochu začal i klást trochu podmínky o bezpečnosti,není nic horšího než když se kvuli nějakymu upadlymu šroubku nebo matičce neco stane.(možná to tu bude už někdo vnímat jako vysokou zavodní).Ale třeba zadratovat brzdy šrouby oleje aosy kol,si myslím že je nulová investice,vrtat tu snad umí každej,navíc je tu spousta lidí co zavodí i na moderních moto tak to asi budou vědět(chtěl jsem to jen zmínit).
P.S.myslím že je to o domluvě,nevím sice jak je to nakladné pořádat takovy podnik,ale myslím že by se to určitě dalo zahrnout i tak že by se to rozdělilo,pokud by bylo málo jezdcu tak to seskupit,a pokud by bylo lidí více(což bych Vám jen přál)tak tak to udělat do dvou skupin.
myslím že by to bylo i divácky atraktivní,Stary moto čili oldtimer či youngtimer se mi tuze líbí,a vidět je na okruhu na laminátech ja si to mezi sebou rozdávají,bude určitě podívaná,kterou u nás jen tak běžně neuvidím.
Ještě jednou,Pořadatel či zakladatelé,sedněte,myslím že to není zase tak těžky a napište soupis moto co je povoleno(tjn.GS 750 76-79,GS1000 78-82,GSX 1100,750 80-84 atd......)
spíš bych to viděl na kategorii do 85 a nad 85-89.pokud se kapacita nenaplní takto sjednotit.Myslím že by v tom problém byt neměl,navíc se tu budete i znát po chatování a pochybuju že by tam chtěl někdo někoho sestřelit.
Věřím že to zvládnete,nápad je to dobrý jen to chce tomu dát trochu pravidla a směr.
Držim palce Kolda
Koldo, zarazím tě v začátku, už několikrát jsem psal, že chci stroje jako na odkazu z Magny Cours, z původní podoby 1100 Sport toho moc nezůstane, rám, motor, nádrž Motor je stejný jako v posledních 2 generacích LM čili od let 85 a pod. Samozřejmě na tom bude kulatý lamino a pod. Nebudu tu znova rozebírat proč tam nechci ani gsxr ani cbr, tyhle stroje nepatří do ery ktera se mi libi a o kterou mi jde, budeš li argumentovat že sám mám novější, ano mám, vhodný základ nebyl bohužel za slušné peníze k mání. Jestli znáš trochu koncepci MG tak víš, že od první LM se toho moc nezměnilo, kromě Tontiho rámu a obejmu z 850-1100. Stále je to dvouventil OHV o směšném výkonu. Zkus se na to podívat i z této strany. Čili to o trapnosti a pod ignoruju a nereaguji na to.
Pravidla se tu chtěla vymýšlet sáhodlouhá! Kotouče, bubny, kola 16, 17 a pod. Díky, pravidel a tříd je milion. Tahle verze je jen a pouze srandamač bez ambic, chápu že někdo prostě bude chtít pohárek, ale ekluje se mi přijít, koupit to nejvýkonější co bylo v té době na trhu a jít jezdit mezi malé GUzziny, XJ a pod.
Zkus to pochopit
chtěl bych ,ale jaksi to nejde,ale to je jedno.
koncepci vytrvalostek znám,aspon z části,ale ta tvoje,sic to má motor kterej vychází ze staršího modelu,tak podvozkově je jinde a to se nebavim o brzdách.Mužeš na to dát jakou chceš bublinu dopředu,furt je to moderna,nebo spíš retro styl.
-V mém "proslovu"jsem vubec nepsal o žádnych GSXR ZXR a CBR jsetli sis všiml.
jen sem to porovnal s tovjí koncepcí moto.Třeba jen brzdy co tam máš,srovnáním s brzdamy na GS nebo GSX (píšu to záměrně,protože tyto moto vlastním)je k nesrovnání.Snaž se pochopit to i zdruhé stránky,furt tu něco kážeš a sám to nectíš,jak k tomu přijdou ti co pojedou s těma oldtimerama.
nechci se tu dohadovat,o to mi nejde,jen jaksi nechápu,jestli je to srandamač tak to má byt tak i pojato,samo v rámci nějakych regulí.
-píšeš "vhodny zaklad nebyl bohužel za dobré peníze k mání".a proč si nekoupíš taky něco kolem 40tisíc,sám píšeš že je toho tady plno.
Neber to jako utok na tvoji osobu,stále se to snažím pochopit
P.S. a moto z MG a LM je trochu diametrálně jinde,jak cenou tak vybyvou.(vim že to tu uvádíš jako příklad,ale jen kapoty stojí docela dost peněz,a pochybuju že to někdo bude bastlit na koleni v garáži).
Hou domluvil sem
asi budu za rypalka ale mám rád stejné podmínky pro všechny.
1 reakcí na tento příspěvek pravidla: youngtimers na okruhu? ANO! Sezona 2012
a moto z MG a LM je trochu diametrálně jinde,jak cenou tak vybyvou.(vim že to tu uvádíš jako příklad,ale jen kapoty stojí docela dost peněz,a pochybuju že to někdo bude bastlit na koleni v garáži).
tohle jsem moc nepochopil. Le Mans je typ Moto Guzzi. Poslední ročníky LM IV a V se od motoru 1100 Sport liší minimálně, sportka nemá klasický rozdělovač ale má bezkontakt a to je tak všechno. Karbce jsou stejného typu a pod. Ale o tom se tu hádat nechci.
Pravidly si myslím tak jsou nastavená jsou zdravá, jedná se o pilot, první ročník, pokud to nebude fungovat, tak je změníme.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pravidla: youngtimers na okruhu? ANO! Sezona 2012
To jsem napsal asi špatně,měl jsem na mysli kategorii moto ne typ od Guzzi.
Držím palce at to vyjde,třeba když bude čas tak se dojedu určitě mrknout na LeBrno.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pravidla: youngtimers na okruhu? ANO! Sezona 2012
KoldaTL píše: VlastíkPlamínek>
To jsem napsal asi špatně,měl jsem na mysli kategorii moto ne typ od Guzzi.
Držím palce at to vyjde,třeba když bude čas tak se dojedu určitě mrknout na LeBrno.
budem se těšit! Protože rozumně argumentující "rejpalové" jsou nesmírně žádoucí, bohužel však nesmírně vzácní
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pravidla: youngtimers na okruhu? ANO! Sezona 2012
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pravidla: youngtimers na okruhu? ANO! Sezona 2012
Jindra650 píše: VlastíkPlamínek> jako v tomhle ma ale Kolda dost pravdu ....rozdil v tom, jak se na motorkach z prelomu 70/80. let jezdi neni v zadnym pripade veci motoru, XJ6 ma dneska stejnej vykon ve stejnych otackach jako XJ650, ale prave v podvozkach. jak tuzsi konstrukce, novy reseni ramu, tak jiny brzdy, rozmery kol(zejmena uzovky), prumery viclic(i kdyz klasickyho usporadani) a slo by pokracovat. myslim, ze kdybys opravdu chtel jet na necem starym, nebyl by problem to poridit bez not(treba muj darce organu me vysel na 200E). takhle ta motorka bude proste generacne jinde, to by slo jet treba i s Dukarnou Paul Smart edice a prestoze je to zcela moderni motorka s dratenejma kolama a kdyz jsem ji videl na okruhu, tak se stylem jizdy na vraku 80.let to fakt nema nic moc spolecnyho
tak Paul Smart je uplně mimo, to je ve své podstatě jen obměněný SS1000. To bez debat.
Užovky... 130-160 gumy mi moc jako užovky nepřijdou... 160/18 je docela častý rozměr u téhle kategorie, vidlice jsou klasiky seriovky. Možná to bude znít jako zuřivá obhajoba sama sebe, ale tuhle sportku jsem si nevybral náhodou, ta technika je v podstatě stejná jako LM IV a V, jen to má jińý obaly (tím myslím i vidlice). Podvozek, oboje koncepce, jak kolébka, tak páteřový rám je dneska už dávno pasé na stejné urovni. Guzzu jsem koupil že si z toho postavím okruhovku a upravím ji do doby <90tých. Jak vidím, měl jsem se na myšlenku společného ježdění vyprdnout a jezdit sám. Kdybych měl být upřímný, tak mě to věčné dohadování dost otrávilo...
kdo chce jezdit, přijede a zajezdí si, kdo nechce...
VlastíkPlamínek píše: ...Jak vidím, měl jsem se na myšlenku společného ježdění vyprdnout a jezdit sám. Kdybych měl být upřímný, tak mě to věčné dohadování dost otrávilo...
Tak přesně týhle myšlenky se bojím, něco vymyslíš, organizuješ, řekneš všem, že pravidla jsou tyhle, akorát, že bohužel už máš bajk, který tam úplně nesedí (přitom evidentně nemáš lepší podvozek proto, abys vyhrával) a najedno jsi mimo...
Takhle to je, když chceš jet- pojeď, nelíbí se ti něco, fajn, udělej si svůj seriál těba s Pérákama...
Hlavně se na to nevykašli, nápad je to skvělej
1 reakcí na tento příspěvek pravidla: youngtimers na okruhu? ANO! Sezona 2012
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pravidla: youngtimers na okruhu? ANO! Sezona 2012
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pravidla: youngtimers na okruhu? ANO! Sezona 2012
Jindra650 píše: imoladu> Ja uz bych to nechal byt Protoze jeste nepojedem a byl bych nad vysost nazloben, kdyby mi doma postaval srac do ktereho jsem investoval drahoceny svuj cas a nejake ty financni prostredky ...takze uz pssss, vsichni hybaj do garazi a uz ticho v garazi neni cas na virtualni chatovani
Hele pro jistotu si schovávej ůčty Vlastík s Nikotýnem to proplatí když se to odpíská
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pravidla: youngtimers na okruhu? ANO! Sezona 2012
gorkin píše: Hele pro jistotu si schovávej ůčty Vlastík s Nikotýnem to proplatí když se to odpíská
I za praci, kterou si ohodnotim aspon na 20O,- za hodinu, cista ruka? ....ne ale vazne, hybaj do dilen, prestanme resit kraviny, kazit si naladu, at z toho na jare neco je!1 reakcí na tento příspěvek pravidla: youngtimers na okruhu? ANO! Sezona 2012
1 reakcí na tento příspěvek pravidla: youngtimers na okruhu? ANO! Sezona 2012
1 reakcí na tento příspěvek pravidla: youngtimers na okruhu? ANO! Sezona 2012
takže sháníme jinou převodovku a budu prohazovat zdravý a nemocný...