Díky všem za radu a případné zkušenosti ať dobré či špatné.
1 reakcí na tento příspěvek Čtyřkolky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čtyřkolky
1 reakcí na tento příspěvek Čtyřkolky
1 reakcí na tento příspěvek Čtyřkolky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čtyřkolky
...koukal jsem zběžně - moc pěkný. Nevíš jak to s SPZ a jízdou s dvěma pasažérama?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čtyřkolky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čtyřkolky
....moc pěkný :lol: :lol:
...synek bude asi dobrej mechanik,co?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čtyřkolky
...u těhlech čínskejch strojů bych byl opatrnej, ikdyž vyjímka potvrzuje pravidlo. Nevíš náhodou jak je to třeba u access-u tomahawk (cca 300), když píšou že to v poho uveze dva, ale výkon motoru je cca 16 kW, přijde mi to málo.
1 reakcí na tento příspěvek Čtyřkolky
Ve vyšších rychlostech na pětku to bylo hodně nebezpečný a neovladatelný, celkově se mi to zdálo dost neohrabaný. Třeba bych se s tím časem naučil, ale znáte to - jezdit se čtyřmi koly je jako lézt po čtyřech ;) Za sebe říkám: Zlatá motorka!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čtyřkolky
...motorka je sqělá. Auto mám jen na zimu. Ale rád bych něco na vyblbnutí.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čtyřkolky
ktm620 píše: panakocz>
...u těhlech čínskejch strojů bych byl opatrnej, ikdyž vyjímka potvrzuje pravidlo. Nevíš náhodou jak je to třeba u access-u tomahawk (cca 300), když píšou že to v poho uveze dva, ale výkon motoru je cca 16 kW, přijde mi to málo.
Máme maxe (teda má to moje žena, má strach ze dvou kol, tak dostala 4), což je pracovní verze tomahawku. Ve dvou lidech to do kopců kolem Křivoklátu šplhá cca 50-60 km/h, po rovince to dá cestovních 80 (solo jsou ta čísla o něco vyšší), ale na víc už se to dlouho rozhoupává. Je to seriovka, bez laďáku a sportovního CDI.
V terénu se to chová překvapivě stabilně. Tam o maximálce nemá cenu mluvit, vzhledem k tomu, že to máme chvíli toho máme plný brejle i tak. Ono valit se po polňačce proti kopci (ne moc prudkýmu) přes padesát nám bohatě stačí. Zkus nějakého dealera a svez se. Já to zkoušel přímo u dovozce v Žebráku, kluci tam byli velice ochotný, nechají tě se na tom vyřádit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čtyřkolky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čtyřkolky
Sháním řetěz na dětskou čtyřkolku.A všude kde jsem byl i v ve velkoskladu,tak mi řekli,že takový řetěz se nevyrábí.Nevíš náhodou kde ho sehnat?Nedováží se i takové věci??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čtyřkolky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čtyřkolky
Máme Maxe, ne tomahawka. Ve dvou se na tom sedí v pohodě - a to mám 187 cm a žena taky nemá jednotky :P. A vzadu se v pohodě opřeš rukama o nosič. Když jela žena a já seděl vzadu, byla to pohodová kochačka, místa jsem měl dost.
Když jsem se točil ostřeji (dost), dal jsem náklon dovnitř zatáčky, žena tvrdila, že vnitřní kola byla nad zemí, ale já necítil žádný problém, furt byla cítit bohatá rezerva. Jinak i nějakých hodnoceních v časopisech si chválili právě stabilitu, jeden z důvodů, proč jsme kupovali access.
Tomahawk na to bude se stabilitou ještě líp, má níž sedlo a rozchod a rozvor jsou pokud si pamatuju stejné
Záleží asi taky, co od toho očekáváš. Dokážu si představit, že pro někoho to bude slabé, že mu bude vadit, že to nemá náhon na 4, ale jen na zadek, ale takový divoch žena není. Minimálně do začátku případně pro někoho, kdo nemusí jezdit opravdu extrémy podle mě dobrý strojek.
Dají se štělovat přední i zadní tlumiče.
2 reakcí na tento příspěvek Čtyřkolky
1 reakcí na tento příspěvek Čtyřkolky
1 reakcí na tento příspěvek Čtyřkolky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čtyřkolky
.....máš nějaké zkušenosti? Sem s nima.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čtyřkolky
.....máš nějaké zkušenosti? Sem s nima. [/quote]
Taky mne to zajímá :cool:
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čtyřkolky
...jel si na něm? Jak se ta potvůrka chová?