2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké enduro r.v.2008??
Joraell-TE píše: Autor>no tka kdyz byla v ceniku na netu pres 240 tak teda promin ale me pripada predrazena. Vzhledem k tomu ze KTM je proste v enduru asi cislo jedna a ostatni jmenovane jsou na tom vybavením rozhodně lepe.
momentalne ten cenik nemuzu najit tak bohuzel .,.. vsude vidim jenom crf 08.
CRF450X 2007 stojí 209 000 . Na papíry šla v pohodě a v techničáku mám poměr 0,159. Nevidím tedy,že by byla předražená. 2008 stojí 219.900,a má vstřikování,na každý kvalt jinou palivovou mapu a tlumič řízení! Ani to mi nepřijde drahý. WR450 stojí 233.000.
Rozhodně KTM za čislo 1 v enduru nepovažuju... *no*
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké enduro r.v.2008??
Ohledne KTM ty ji asi nepovazujes ale proste co se offroadu tyce urcite je KTM vetsi pojem jak honda .-)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké enduro r.v.2008??
Joraell-TE píše: Autor>tak pokud stoji opravdu 208 tak to je odpovidajici ja ji videl v ceniku za 240 a pak nejaou 490 za skoro 300 nevim teda co to bylo :)
Ohledne KTM ty ji asi nepovazujes ale proste co se offroadu tyce urcite je KTM vetsi pojem jak honda .-)
hm,pojem a průjem,jak často zaměňované termíny.. *no*
Ty ceny co píšeš jsou od vychcaných Italů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké enduro r.v.2008??
Když byl jeden muj známej v servisu s Huskou, tak se ho mechanik ptal, jestli si nechce místo křovořezu radši koupit motorku - byl to bývalý zaměsnancec Husqvarny. Osobně jsem to neslyšel, ale tomu kámošovi fakt věřim.
Nechci rejpat do značek motorek a někoho naštvat - to jen pro představu kolik různejch názoru, můžeš slyšet na různý motorky
Když byl jeden muj známej v servisu s Huskou, tak se ho mechanik ptal, jestli si nechce místo křovořezu radši koupit motorku - byl to bývalý zaměsnancec Husqvarny. Osobně jsem to neslyšel, ale tomu kámošovi fakt věřim.
Nechci rejpat do značek motorek a někoho naštvat - to jen pro představu kolik různejch názoru, můžeš slyšet na různý motorky [/quote]
Asi tolik,kolik je na světě motorek,aneb- každá liška chválí svůj ocas... :)
2 reakcí na tento příspěvek Jaké enduro r.v.2008??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké enduro r.v.2008??
WR450 je dobrá volba. Nebýt CRF,šel bych do ní...
Akorát nevím,jak přihlásíš USA u nás na papíry. Mám pocit,že je tam nějaká krpa,ale nevím. Radši si to zjisti..
přece jen si myslím že do endura pasuje mnohem víc šestikvalt
aspoň mi to tak přišlo když jsem se svezl s WR
na CRF jsem nejezdil
a z dvoutaktů KTM 250-300, tam považuju jen pět kvaltů za největší slabinu jinak velmi dobrých motorek
HSQ 2008 stojí ted tzn. jestě předsezonou 202 000,- a je to uplně inovovaná motorka oproti 2007 narozdíl od KTM která si za inovaci nechá řádně zaplatit.
No nic tak vybírej vybírej :) *yes*
2 reakcí na tento příspěvek Jaké enduro r.v.2008??
Taky oranzady nemusim, ale ... servis skoro na kazdem rohu, dily ve vetsine pripadu do 3 dnu doma, celkem jednoduche stroje (EXC,SX), absence prepacka, hadry no problem, doplnky od trentyrek pro mechaniky az po dudlik pro kojence. Co jineho by si hobik mohl prat...
Ani u Yamahy to neni ono. Mel jsem aut. servis 15km od baraku a pokud clovek nema R1 ci fazera, tak vse pouze na objednavku a o garancce se radsi ani nebavim, pac mechanik tam WR ocividne videl prvne v zivote...
Kazdej chvali to sve a nema duvod se tu o tom hadat, ale at se ozvou majitele HQV, kde shaneji dily? Kdo se nepaktuje s Horou, Kotrbou ci Gottbrothers, tak ma smolika... Zlom plast a sezen ho do 3 dnu. Hadry??? Co to je?... ;) Leda vse objednat a cekat a cekat, nebo koupit zvenku... Takze ackoliv to muze byt vychytany stroj jak chce, dokud proste nebude mit odpovidajici zazemi, je myslim zbytecne polemizovat, proc tu KTM hraje prim...
Honda tu na enduro se.e uplne, Suza a Kawa prakticky taky, Yamaha je krapet lepsejsi ( ale je to dano spis diky silnicim a celkove taky vydrzi WR), Husaberg se veze s KTM. MOzna trosku svita na lepsi casy u Gase, ale zatim to jde pomalu. TM nehodnotim.
Japonci se soustredi totiz hlavne na MX a tudiz na trh dodavaji prakticky uz jen 250/450 4T "skoro MX" se svetlama.
Mrdky oranzovy maji od malejch jebecek,125,200,250,300 2T, pak 250, 400, 450, 525 EXC, pak prakticky totoznou objemovou novou radu EXC-F dvojvacek...
Pro zavodniky delaji SixDays ci Factory racing s SX podvozkem, tlumicem, rafkama, stredama atd. (ale zas to stoji no...)
Aby se paprdici nenadreli, montujou starter i do dvoutaktu, aby 450 moc netahala, udelaji 400ccm atd. Proste se snazi vyjit vstric hobikum...
Az to pochopi i ostatni vyrobci a daji nam hobikum bez zavodnich ambici vlastne i na vyber, tak se asi radosti janevimco. Zazim to vypada, ze jsou pro ne dulezite pouze tovarni tymy a slavna vitezstvi, ale to je asi tak vse...
Jo a petikvalt u WR neni vubec na skodu. Jednicka je skoro trialova a na 5 letis klidne 120kmh, takze myslim pohudka. Navic neni treba tolik radit a to je myslim vyhoda, pac na to kolikrat nejni cas :lol:
Jinak sorry za ty blitky, kazdej at si koupi na co ma chut a prachy ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké enduro r.v.2008??
aha, takže přece jen bude ten šestý kvalt trochu chybět
na 520 EXC jsem byl zvyklý že po pětce, se kterou jsem mohl v klidu stočtyřicet následovala ještě šestka která letěla stošedesát
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké enduro r.v.2008??
Bohatě stačí a v terénu je to super...
A ted moje popularita ohledně Autore úú´ž?
Asi si o tom štěbetalo půlka republiky,ale chyba nebyla u Hondy,ale u toho,co mě ji měl dohodit. Nevím proč,ale nebyl schopen. Asi na to s.ral. Díky tomu,že se o tom tolik kecalo,se kolega z fóra Roula,jemuž moooc a moooc znova děkuji,zmínil a měl jsem ji okamžitě.Ted je mi to jedno,proč to tak dlouho trvalo,ale od druhého dovozce jsem ji měl do 14 dní od objednání....
Jinak máte recht,Japonci na enduro trochu háží boba,ale přes to všechno jsou pořád na špici. Věnovat se enduru naplno,tak jde KTM a Husqvarna srá.t s kočkama do plev. Maj hold evropáci štěstí,že to Japonce nebere. Ale: není pravda,že je CRF450X Rko se světly!!!
Vypadá tak ale při bližším ohledání je tam spousta rozdílů. Jsou to krom podvozku úplně jiné motorky.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké enduro r.v.2008??
dlouho jezdím na 300EXC, což je sice dvoutakt, ale jemnější odstupňování převodovky s více kvalty by si určitě zasloužila. Ani ne tak pro závodní nasazení, ale hlavně pro vyjížďky do lesa !
A u čtyřtaktů KTM 450 i 520 mi šestikvalt přijde taky jako správná volba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké enduro r.v.2008??
Vana666 píše: RadiXS> dobrý, já se jen ptal protože na tom WR jsem se svezl jen krátce
dlouho jezdím na 300EXC, což je sice dvoutakt, ale jemnější odstupňování převodovky s více kvalty by si určitě zasloužila. Ani ne tak pro závodní nasazení, ale hlavně pro vyjížďky do lesa !
A u čtyřtaktů KTM 450 i 520 mi šestikvalt přijde taky jako správná volba
U 2T možná,ale u 4T 5kvaltů stačí bohatě. A mnohdy i u 2T. Vem si třeba CR250 či YZ,taky 5kvalt a pohoda...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké enduro r.v.2008??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké enduro r.v.2008??
čtyřtakt je pružnější a snad by se mohl bez šestky obejít, ale stejně, motorka která jede v křeči jen stotřicet se bude na asfaltu při cestovních 110-120 zoufale a nepříjemně přetáčet
a moc pomaleji už taky nemůžeš, cestovní stovka nestačí ani na polní cestu
něco jiného jsou krosové motorky, ale ty teď neřešíme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké enduro r.v.2008??
Vana666 píše: Autor> dvoutaktu pro enduro nemůže pět kvaltů nikdy stačit. Pokud má mít motorka krátkou jedničku a dostatečně dlouhou pětku, tak vycházejí rozestupy mezi kvalty neúměrně velké. Anebo nemá rychlou pětku a pomalou jedničku a pak je to jen kompromis
čtyřtakt je pružnější a snad by se mohl bez šestky obejít, ale stejně, motorka která jede v křeči jen stotřicet se bude na asfaltu při cestovních 110-120 zoufale a nepříjemně přetáčet
a moc pomaleji už taky nemůžeš, cestovní stovka nestačí ani na polní cestu
něco jiného jsou krosové motorky, ale ty teď neřešíme
Jasně,beru. Já mám enduro jen do lesa a na louky a tam mě maximálka 125-130 atačí. 70 je tam pohodovka a kilo provoz. Více nejezdím. Na silnici by mě to samozřejmě chybělo. Ale silnici se vyhýbám,jak čert kříži. Na druhou stranu na brodech či extrémních výjezdech je ten převod bomba! Tak asi tak.
1 reakcí na tento příspěvek Jaké enduro r.v.2008??
Doporučuju zajít na výstavu kouknout a koupit na co máš 1)peníze, 2)která se ti líbí 3) podle provozních nákladů 4)kvality, dostupnosti a ceny tebou vyžadovaného externího servisu. Technické parametry jsou totiž víceméně srovnatelné. Motorky se liší jen provedením a zaměřením na určité cíle (výkon, hmotnost, trvanlivost, ovladatelnost, estetika, jednoduchost, .......) + pořadím ve kterém to konstruktéři řešily.
Takže sem prosimtě napiš o co ti jde především, ať ti tu můžeme napsat něco z praxe.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké enduro r.v.2008??
Čau, Tom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké enduro r.v.2008??
Osobne si ale taky myslim, ze 5 kvaltu u 4T bohate na enduro staci... Nez porad zbesile radit, radsi mit trojku na kterou jde jet kadlakadla i strelba...
RadiXS píše: Sakris co jezdite za kudlu? Ja se teda mockrat v terenu pres 100kmh nedostanu, mozna tak po polnacce ...
... si ale taky myslim, ze 5 kvaltu u 4T bohate na enduro staci... Nez porad zbesile radit, radsi mit trojku na kterou jde jet kadlakadla i strelba...
tak zrovna na předposledním českém countrycrossu ve Mšeně jsem měl s EXC300 na několika polních úsecích vytočenou pětku, což je přes stopadesát
a to nemluvím o jedenapůl kilometru dlouhé asfaltce co tam tvořila část okruhu
takových případů je víc, prostě občas se jezdí i trochu rychleji
jinak na trojku můžeš i se šestikvaltem jet kadlakadla i strelbu