Když si tu najdeš test 634, tak můžeš vidět, že 3 litry spotřeba odpovídá ustálené rychlosti 46 -48. při 70 4,5 a 80/5 Prostě těžko může jet jedna motorka za normálních podmínek za 5 a druhá za tři. Tím nevylučuju, že jedna za pět a druhá za 7
V testu píšou Cestovní spotřeba 5,5. Určitě se dá jezdit za 4,5 možná za 4, 3 je z říše hvězdných válek.
u mojí 634 byl zvětšenej sací otvor tlumiče sání a nebylo možný to seštelovat... když sem ho dopůlky zalepil už to bylo jak to má bejt šroubek povolenej o jeden a půl ot. dřív jen o půl jinak se to dusilo
Myslím, že fór je v tom, že nenechám motor bučet; nikdy třeba neroztahuju čtyřkou z padesáti do nekonečna, ale vždycky si podřadím.
Jo a u motoru 638 mi strašně pomohlo slícování kanálů s vložkama, sací přírubou a jejich vyhlazení. Je to práce na celej výkend, ale motor má pak víc síly a nenutí tak kroutit plynem.
Ároš píše: Krajda> .... ta clonka tam je kvůli změně charakteristiky motoru. se clonkou se dává HT 100 , s tímdle má jawka asi o dva koně nižší výkon ale zvedne se jí výkon a krouťák na spodku. zatímco s Ht 92 má lepší vršek ale dule je na tom hůř, někde sem viděl i grafy ale už nevim kde ale asi bych to našel
Přesně tak Mám to někde napsaný v časáku o Jawách 638-640
Taky jsem s tím kdysi experimentoval.chtěl jsem větší sílu motoru protože výkonově proti motoru 633 jsem byl zklamán.
A tak jsem prořízl tu clonu v sání(fíbrové těsnění uprostřed zužené)a dal HT 92 a výsledek???
Motor o hodně víc vibroval!!!!odspod to jelo hůř.
Tak jsem tam vráti clonu a trysku 100 a max.spokojen.Oni věděli proč to pak upravili
Naposledy editováno 11.02.2011 22:02:18
Ovšem za předpokladu že jsem měl karbec nastavený podle manualu tak jak má být(s clonou a HT 100),žádný hýbaní s jedlou atd.
A s bezkontaktem VAPE.
Když to tak taky budeš mít,nemůže ti to žrát víc než 5litrů!!(pokud jezdíš normálně)
1 reakcí na tento příspěvek Spotřeba paliva
Původní nastavení nepřesvědčilo - jelo to divně (vážím 130kg a většinou jezdím se 70kg baťohem, občas ještě bagáž). Nakonec jsem došel ke kombinaci: dvoukomoráče s otevřenou koncovkou + karbec Pacco P47YT + odstraněná clonka + vydlabanej labyrint ze sání. Hlavní tryska 120. Při převodu o zub do síly to takhle naložený pádí kopec nekopec, při pohodové jízdě kolem 80-90 si to vezme kolem pěti, pokud se jede neco těsně přes kilo, tak se člověk do 7 vleze s přehledem. Vyšší rychlosti jsou při tom přetížění o život, takže je netestuju.
Co mažu Durablendem nebo Valvoline Competition 2T, tak se to přestalo přehřívat. Svíčky cihlový, smrad strašnej (jediná nevýhoda těchhle olejů) a zvuk příjemnej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spotřeba paliva
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spotřeba paliva
Suskin píše: Neni tu tema predni vidlice. Nemate nekdo zkusenosti, praxi jak zmekcit pr.vidlici? Ta moje je hrozne tvrda a uskakana
Zjistit, co je v ní rozbitýho, opravit to a dát jinej olej
Nevím jak na těch novejch, ale já mám opačnej problém - předek je strašně měkkej, takže když jdu naloženej jak autobus na brzdy, tak se to potopí až do dorazů A to mám olej přitvrzenej nemalým podílem motorovýho.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spotřeba paliva
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spotřeba paliva
Suskin píše: Enthropy> nejak si nedovedu predstavit co tam muze byt rozbityho, uz jsi to mnel rozdelany? Ja jeste ne.
Pěkný ztvrdnutí může dělat například lehce křivý táhlo (nebo jak se jmenuje ten hajzl, kterej spojuje střeva tlumiče se spodkem šavle) - vyzkoušeno.
1 reakcí na tento příspěvek Spotřeba paliva
pech. píše: enhropy: to mi dělal smolík, vysoustružil jsem si vložky pod pružíny cca 30mm a narval je do vidlic, čímž jsem pružiny předepnul.
Tohle řešení znám, ale nechce se mi už s těma vidlema nic dělat, když pravděpodobně na jejich místo půjdou v zimě vidle z Yamahy RD 350 To se to pak bude jezdit a brzdit
Trasa cca 250km, cesta tam přes obce (rychlostí 50-70km/h), mimo obec cca 40% trasy (rychlosti 90-110km/h místama). Spotřeba 4l/100km
Trasa zpět vzdálenost stejná, ale trasa 90% po dálnici a za deště. Rychlost 100-110km/h pořád, místama chvilkově 120, když zrovna přestalo pršet. Spotřeba 5,5l/100km.
Na místě jsem s přítelkyní jako batohem najezdil asi 100km výletním tempem se spotřebou 4,5l/100km. Není to úplně na desetinku přesně.
Moje váha cca 105kg
Jawa 350/639
Clonka fuč a tryska 92
A ještě k motoru, je poměrně čerstvě zajetý, v momentě výjezdu na výlet najeto cca 2500km.
Výfuky mám klasické.
Musím uznat že mě to nadchlo, jednak spotřeba a taky to jak mašina po GO parádně táhne odspodu. Nejel jsem nijak extrémně na spotřebu, ale taky nejsem žádný střelec.
Tož tak, jestli už je to neaktuální téma a otravuju tak se omlouvám
K těm velkým spotřebám, taky jsem měl vysokou a nakonec to bylo spolu s dalšími závadami způsobeno špatnáým stavem motoru. Po GO najednou není nejmenší problém nastartovat, jede jak z praku a spotřeba je ukázková.
Spotřeba u 350 prostě srazit jde.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spotřeba paliva
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 | ddhu | 18 | 21.5.2023 v 11:27 papiboy |
Brzdy Jawa 350 639. - 638?? [1, 2] Jawa 350/639 | Kete | 32 | 17.5.2023 v 12:16 Johny_R |
karburátor Jikov - co tam patří A n... Jawa 350/639, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/633, Ja... | Dolin | 5 | 25.12.2022 v 18:34 Zdenalbenal |
Jawa 350/639 - nastavenie hladiny p... Jawa 350/639 | Geofrey | 0 | 28.8.2022 v 22:28 Geofrey |
Aretacni kolik Jawa 350/639 nejde v... Jawa 250/559, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/6... | naked11 | 16 | 23.8.2022 v 12:07 Mimísek |