Uzavřeno 31.10.2011 v 21:29 uživatelem rombrc
1 reakcí na tento příspěvek kterou z nich honda CB 600f hornet vs Suzuki SV650
U SV mi vadilo, že se to hrozně tváří jako závodní stroj, ale skutek utek a tak nějak se nic neděje a moc to nejede. Hornet má motor z RRka poladěnej do středních otáček.
Na rovině dá SV 100% to jsme zkoušeli. Do zatáček dost bez problémů taky, u SV se musíš totiž v zatáčkách hodně snažit držet to na silnici, kdežto Hornet se sklápí nádherně sám a polovinu práce řeší motorka za tebe. Nevim proč pořád někde čtu, že SV je motorka pro začátečníky, když to je relativně neovladatelný, ale třeba to někomu nevadí. Mě to celkem vadilo. Je to pěkná +/- levná motorka, za ty peníze hodně kvalitní si myslim, ale to je asi tak celý. Kdybych na ní nejezdil 2 sezóny tak bych to nepsal protože designově se tváří opravdu drsně.
Jsem hrdým majitelem SVčka po 4 sezony,na něm odjeto již takřka 35.000 km.
Nemám nic zásadního,co bych mu vytkl,krom snad jediné ,,lehčí,,záležitosti a to ne-ideální funkce dálkových světel.Jsem s tímhle strojem velmi spokojen a téměř jistotně s ním i zahájím sezonu pátou...
Co se týče rozdílu V2 a R4 motorům,toho se tady na motorkářích napsala stejná porce článků,jako o motorových olejích .Vyzkoušej co ti osobně sedne.
Já jsem projel z R4 motocyklů na GSXR600 K5,GSXR 750 K1,R6 2000 a odvařený jsem z toho tedy nebyl,na rovinu.Obecně-ano konkrétně motocykly výšše mají technicky neoddiskutovatelnou provedenost-brzdy,tlumiče,podvozek...To nikdo nepopírá.Šestka s R4 motorem je do těch 9-10t ot.pro mne,nepoužitelná,ano, pak to letí-ale s tím nic neudéláme,to je vlastnost motoru.A to se mě líbí právě u V2 motoru,že otočíš a jedeš-na nic nečekáš,proto jsem s SV spokojen.Ta 750de jede o poznání lépe než R4 600,hlavně v nízkých+středních otáčkách=objem ničím nenahradíš .
Možná bude můj názor vypadat jako ,,kdybych byl zaujatý dvouválista,, ,ale není to tak,jen mě zatím motocykly s R4 motorem nelákají.I to se ale může změnit....
jinak nesouhlasím s příspěvkem výše a tvrzením že s SV je jízda v některých pasážích ,,hůře ovladatelná ( moje slova ) ,, než konkureční H6.Za celé 4roky mě nepřišlo...
SV je racionální motorka,na nic jiného si nehraje.Ano,na dálniční,či okreskové rychlé silniční průlety nad 200 kmh SV ideální není (tam lépe poslouží 4válec),ano jede až 225 kmh pro rovině,ale za těch 210kmh se to vyloženě....
Obě dvě si projed a pak dej vědět,co ti je sympatičtější.Ani s jednou chybu neuděláš.
Pokud by jsi měl jakýkkoliv dotaz skrz SV,písni.
Ještě jsem zapomněl dodat, že SV byl sice novější hranatý model, ale K4, a H je model 08. Takže by taky mohl být rozdíl v těch 4 letech -na SV 8-10 jsem nikdy nejel.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zápis změny rozměrů pneu Suzuki SV 650 | macumba | 0 | Dnes v 13:43 macumba |
Budiky Suzuki SV 650 | Treable | 6 | 4.5.2024 v 14:43 Mňojo |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet | Radysek79 | 8 | 27.4.2024 v 15:23 lenkochal |
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet | Paťas96 | 5 | 23.4.2024 v 20:43 holl75 |