Druhým rokem mám DRZ. Je to novější Éčko, má obyč. podtlakový karburátor, hmotnost vč. plné nádrže 142kg, moje první "lehká".
Já mám 93kg bez výstroje. Občas si dám nějaké cross country, Rumunsko, kamenolom, kratší enduro výlet. Nejezdím rychle, rád si s motorkou hraju, baví mě technický věci (stromy, členitý terén, potoky, výjezdy apod). Taky na tom jsem časově docela špatně, jezdím jen občas.
Chci enduro s papírama, se startérem, peníze cca 100-150tis. Výkon na DRZ mi tak nějak "stačí", neutahá, ale vadí mi váha, podvozek a celkově "charakter" motorky. Ono se na tom prostě jezdí líp v sedě a jsem pak dost pasivní a víc se flákám :).
Zalíbila se mi 250 ve 4T (buď WR-F nebo EXC-F 250), ale v Rumunsku mě od toho všichni odrazovali. Jak jsou na tom v sérii třeba s rychlostí při přesunech? Dá se na tom jet cca 80-90 bez výraznějšího trápení motoru? Co spodek? Keihin na 250 by snad mohl být dravější než podtlakový mikuni na DRZ? Nebo zkusit nějaké 2T?
Horejs píše: prackarr> no pokud se bavime 300 2T, tak myslim, ze i hobik stim muze delat vic veci nez jen hrabat na polnacce, treba prave ve vyjezdech je pro hobika, kterej se boji to tam se 4T "nadelit" a cekat jak to dopadne, vyhoda ty ovladatelnosti, kdy to jde v pohode na 2T vyvrkat i s kosikem hub na riditku (tohle je moje zkusenost)
jinak, urctite souhlas s tim, ze pro 2T musi mit clovek trosku vic citu a taky trosku vic premyslet dopredu, ani 3OO 2T si nenecha v podtoceni libit to co 4T
a co konkretne tobe na 3OO 2T vadi, kdyz 530 se ti libi?
Na ty výjezdy bych právě vsadil u hobíka na 4T,jak na 2T. Na 2T prostě tolik nevyjedeš,ani na tříkile,to je zase moje zkušenost.
Na dvoutaktu mě vadí průběh,takový-jak to nazvat? stak se zemí či co,prostě to bere o zem jinak,jak 4T. Má to větší tendence hrabat a to se mi nelíbí. Prostě mě to pocitově nesedí a co jsme zkoušeli,tak na 2T borci vyjeli nejméně. Výhoda jsou pasáže v kamení a potok. A nakonec ty vibrace. Brrr,to mě na 2T vadí nejvíce...
Pokud jezdím jen závody a občas si zajedu do lesa,tak klidně i 125ku.Proč Ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat - pro hobíka amatéra.
prackarr píše: Já fakt nevím. TO je fakt těžký posuzovat od PC,ale pokud chceš "být hobík amater,",tak je 4T blbuvzdornější,jak ucukana 2T.
Ucukana 2T? Ja mel zato ze ty moderni 250/300 endura maj prave necukavej sametovej spodek, zatimco velka 4T kladiva pri velkem podtoceni cukaj...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat - pro hobíka amatéra.
SirIndy píše: Ucukana 2T? Ja mel zato ze ty moderni 250/300 endura maj prave necukavej sametovej spodek, zatimco velka 4T kladiva pri velkem podtoceni cukaj...
svez se na tom a uvidíš...a taky diky vaze se tim pri zvedani a otaceni ve vyjezdech, roklinkach atd. tolik nenadres
jinak s tema vibracena souhlas, kdyz si na to sednes a mas tam urcity otacky tak se ti normalne rozmlzi zrak
2 reakcí na tento příspěvek Co vybrat - pro hobíka amatéra.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat - pro hobíka amatéra.
LubinWR píše: já bych se ty 300 2T nebál..exc jde nádherně poladit že se výkon úplně ztratí
Lubine,ty jsi zrovna učebnicový přiklad člověka,co by měl zůstat tam,kde je a nevymejšlet píčoviny...
Proč myslíš,že pozik přelezl z tříkila na 450?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat - pro hobíka amatéra.
jeste mozna jeden citat od naseho byvaleho soutezaka(Josefa Císaře), kterej mi 3OO 2T doporucoval:
"hele to jede jako Jawa, das to do smyku a jedes, ty 4T taky das do smyku, ale pak te to rozhodi a to je na nic" dodnes nevim co tim myslel
1 reakcí na tento příspěvek Co vybrat - pro hobíka amatéra.
1 reakcí na tento příspěvek Co vybrat - pro hobíka amatéra.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat - pro hobíka amatéra.
1 reakcí na tento příspěvek Co vybrat - pro hobíka amatéra.
Jen k 250 4T - kamarád jezdí asi jako ty měl 4roky DRZ 400 jako ty a šel do 250WR nová - asi z podobných důvodů. Dost to musel otvírat aby se to vůbec hejbalo - takže bez laďáku ani ránu. On si to chválí ale objektivně vidím že to je udejchaný a na některý náročnější pasáže to prostě nemá. Sice ho to nezabije ale dost se natahá. Jak to drží pod plynem tak to žere docela dost a váhově v tom není skoro rozdíl. Jestli je WR 450 takový heblo nevím ale KTM 450 už je docela good + tady je spousta dalších.
Za mě je lepší zavřená 450 než otevřená 250.
2T naprosto souhlas s Pračkou a je to 100x vyzkoušený. Za další ten režijní náklad 2T je podstatně vyšší a po 2 full sezonách máš v rozdílu na GO 4t motoru - jde si to spočítat k 300 hod - a to dneska vydrží každý 4T Enduro ... slušný enduro .
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat - pro hobíka amatéra.
2 reakcí na tento příspěvek Co vybrat - pro hobíka amatéra.
1 reakcí na tento příspěvek Co vybrat - pro hobíka amatéra.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat - pro hobíka amatéra.
Fanda29 píše: MikiberG> Mě třeba odrazuje to, že se bojim jetej 4t koupit, aby se mi to hned nerozsypalo. Co bys doporučil, když mám 65-70 kg bez výstroje? p.s koloběžku nechci
Tak kup vysypanou a oprav si ji. Pak to vyjde na stejné prachy a víš,co tam máš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat - pro hobíka amatéra.
prackarr píše: Tak kup vysypanou a oprav si ji. Pak to vyjde na stejné prachy a víš,co tam máš.
Ano, to bych nejraději, jenže když mrkneš na net, tak všechny jsou po GO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat - pro hobíka amatéra.
Fanda29 píše: Ano, to bych nejraději, jenže když mrkneš na net, tak všechny jsou po GO
Tak si nějakou vyber a jednoduše dokaž majiteli,že po GO není. Dnes toto není problém,ne?