- větší výkon
- vyšší spotřeba
- nutnost směsi benzín+olej(u oilmasteru neplatí)
- častější údržba
4T
- dvoutaktu stejné kubatury nejde úplně stačit
- menší spotřeba
- jenom benzín
- údržba- menší opotřebení pístu atd. , ale naprosto jiná funkce motoru(údržba ventilů, výměna oleje převodového i motorového...)
Ale je toho víc, doplňte
1 reakcí na tento příspěvek 2T nebo 4T u skůtru 50 ccm
Shlaighter> já bych řekl, že u dvoutaktu ůdržba téměř zcela odpadá, jen liješ benzín, jednou za 1000km doliješ oilmaster a svíčku měníš tak po 3000km.
1 reakcí na tento příspěvek 2T nebo 4T u skůtru 50 ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T nebo 4T u skůtru 50 ccm
prackarr píše: já bych 50ccm nebral ani jeden. Oboje na hovno...
jestli jen po městě nebo prostě chce jen na dojíždění tak je skůtr 50ccm 2T ideální hlavne neber 4T, to je děs na kole jedu rychleji
V Chorvatsku jsem měl pujčenej něákej čínskej skůtr 4T 50ccm a nikdy bych to nechtěl . Přišlo mi je že to na mě takový malý , jak hračka a hlavně to vůbec nejelo , maximálka 55km/h , do kopce ve dvou lidech 25-30km/h na plnej plyn
jetofuk píše: jestli jen po městě nebo prostě chce jen na dojíždění tak je skůtr 50ccm 2T ideální hlavne neber 4T, to je děs na kole jedu rychleji
Ne,ani do města to není ideální. Bud 4T 125ccm,nebo aspon 100ccm 2T. Padesátka je na hovno po všech dstránkách..
1 reakcí na tento příspěvek 2T nebo 4T u skůtru 50 ccm
kosmicka_raketa píše: urcite 2t a nejlip aprilia sr50r poladit a hned jezdis 90,120
a není lepší koupit rovnou něco,co jede těch 120 BEZ LADĚNÍ? KOLIK VYDRŽÍ POLADĚNÝ MOTOR?
K běžnému užívání je rozhodně lepší 4T 125ka,jak uječená padesátka..
1 reakcí na tento příspěvek 2T nebo 4T u skůtru 50 ccm
Ymps píše: Pokud to chceš mít legislativně tak jak to je tak je to jedno, pokud ne, tak co se týče nároku na údržbu a spotřebu je lepší 4T, co se týče rychlosti a sportovna, tak 2T. To jak tady píše kosmická raketa 90-120 tak aby to tak jelo, tak musíš vynaložit asi tolik peněz za cos to koupil a pak je životnost dílů jako spojka, klika, řemen, válec a píst na úrovni sezonní záležitosti. Já mám sice 4T čínu, ale je tam pár úprav, které mě všeho všudy přišly na 3 tisíce a průměrná cestovní rychlost jde udržet na 65 km. Když zalehnu a nevozím kraviny, tak mi nestačí speedometr, takže jsem spokojený. Jednou za rok vyměním olej a filtry a mám spotřebu do 2,5 litru (většinou na tom jezdíme 2)
Naposledy editováno 24.09.2011 21:48:03
1 reakcí na tento příspěvek 2T nebo 4T u skůtru 50 ccm
S.M-A-RT píše: Rozhodně 2T. Sice to má zvuk jako pila, ale aspoň to trochu jede. Když sem viděl skůtr co měl kamarád 4T 50ka a červené pole tachometru začínalo na 40kmh musel jsem se smát .
musel ses smát? A kolik to má jako jet,podle tebe? 150? Když holt někdo chce mermomocí padesátku,nemůže od toho chtít,aby to jelo kilo. A když,tak za cenu tunění. On taky podle zákona musí mít takový vehikl konstrukční speed 45,jinak na tom s Am nesmíš,víš?Takže když někdo má pocit,že "padesátka stačí",tak se pak nesmí smát/divit,že nestačí.
Já pořád nechápu,proč se každý té padiny tak drží,já bych na takovým křapáči na silnici nevyjel..
Každý tě předjíždí a je jen otázkou času,kdy takovému něco vyletí do protisměru a on tě,aby zamezil střetu,pošle do škarpy.
1 reakcí na tento příspěvek 2T nebo 4T u skůtru 50 ccm
1 reakcí na tento příspěvek 2T nebo 4T u skůtru 50 ccm
čeplin píše: tak ne každej skůtr je třeba "tunit" aby to jelo víc jak 50km/h , třeba Piaggio NRG nebo Gilera Runner jede v sérii 80-90km/h , stačí to jen otevřít , ale to umí skoro každej servis
Pokud tomu dáš jen ten odblok jak ty říkáš, tak potřebuješ hoooooooooodně dlouhou rovinku aby jsi dosáhl téhle rychlosti... stejně se časem člověk nevyhne koupi lepšího variátoru a pokud bude chtít aby mu to jelo, tak bude muset odladit přinejmenším alespoň gramáž válečků.
K tomu elektroskutru.... nevím nevím... z těch levnějších moc baterka nevydrží co se týče dojezdu i životnosti a ty dražší se už zas vyrovnají cenám nových skůtrů prestižních značek, kde u moderního čtyřtaktu jsou servisní náklady na rok cca 700 kč.
A ty elektro... taky se připojuju, že to je trochu mimo mísu
Mně se ty skútry prostě líběj, stejně jako elektrokola, není to machrovina, ale je to praktický a svou cílovou skupinu si najdou. Shodou okolností jsem teď elektroskútry řešila v práci a je to opravdu hodně zajímavá alternativa pro ty, kteří dávají přednost prachům před image
Naposledy editováno 29.09.2011 11:18:36