1 reakcí na tento příspěvek vyběr endura
kosmicka_raketa píše: SirIndy> ted jsi mi to asi rozmluvil ,jo zadna sranda to nebude stim sem pocital..protoze ted jsem premyslel a nak nevim jak bych treba zvedal to tt nebo dr v bahne..
Se svoji postavou se toho neboj, to jen my drobni s tim mame problem - ja tuplem se svymi 174cm a 59kg Ale uz sem 130kg DR-Z E parkrat vytahl z peknejch pasti, sracek a poloh, i kdyz jsem pak byl tak znicenej ze jsem jel s klepajicima se rukama rovnou domu
kosmicka_raketa píše: SirIndy> ted jsi mi to asi rozmluvil ,jo zadna sranda to nebude stim sem pocital..protoze ted jsem premyslel a nak nevim jak bych treba zvedal to tt nebo dr v bahne..
Nechci být moc za chytrýho, ale zvedal bys ho skoro normálně, hlavně pokud máš 2 metry a metrák. Toho se vůbec nemusíš bát.
Taky pokud bych měl možnost volby mezi TT nebo DR, šel bych jednoznačně do TT ve variantě se startérem. Písni si tomuhle chlapíkovi DodoXTZ . Je to takový obřík - odhaduju tak 120 kg a na letošek si TT koupil. Nechal si poladit přední tlumiče na svoji váhu a motorka to zvládá perfektně . Nedávno jsme byli v Bělý na motocrossu pro těžší endura a motorka to nádherně zvládala.
S tím DR bych si to rozmyslel. Bude to myslím ještě o fous horší než KLX C. Další, koho znám, kdo jezdí hodně dobře enduro na TT, je Miyamoto . To je poměrně mladý pohodový kluk, ale je opravdu moc šikovný . Lecos ti o TT třeba řekne.
1 reakcí na tento příspěvek vyběr endura
1 reakcí na tento příspěvek vyběr endura
kosmicka_raketa píše: no tak asi budu setrit na to dr,pokud se nenaskytne naka jina volba..
Nevím, proč si se tak vzhlídl v DR 650, protože jediný model, který tak nějak stojí za to, je DR650SE a i ten bude v porovnání s KLX, TT, 625 Enduro, LC4 horší a to ještě o něm píšou, že mu praská rám.
Z TT nemusíš mít o nic větší respekt než z DR. Jen ta Yamaha má už v základu lépe postavenou motorku než Suzuki. Díky tomu potom ušetříš za nezbytný tunning DR. Ono výměna předních vidlí je potom otázka třeba 10000,- Kč a to nebude žádná sláva.
Jako ideál vidím hybrid TT 600R s 600 E(S), potuněnou KLX 650 C a nejlíp takový etalon ve třídě těžších endur - KTM 625 Enduro. Jasně, dá se jezdit se vším, ale jsou motorky se kterými to jde snáž a je to pak větší radost. Pokud jsi takový, že se dokážeš při sportu (enduru) vyždímat do morku kostí, je jedno, na čem pojedeš. Pokud ti ale vysoká zátěž vadí, jdi radši do co nejlíp postavený motorky.
A pokud jsi víc na Suzuki, tak budíž, ale potom už bych šel jedině do DR 400, jak už tu mnozí psali.
Přeju dobrou volbu .
4 reakcí na tento příspěvek vyběr endura
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyběr endura
kosmicka_raketa píše: http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/ktm/ktm-lc4-640/ktm-lc4-640-288235.html co rikate na tuto?,
Ty vole, to je cifra . Nedávno tu Mates (než to stáhnul) prodával EXC 450 2004 za 63000,- a ta byla opravdu moc pěkná
60000,- za LC4 z inz. - i to je dost. Počítej s tím, že u KTM si musíš nechat tak 40000,- na GO motoru
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyběr endura
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyběr endura
kosmicka_raketa píše: Janek> to go motoru plati i u novjejšich ktm?,lc4 se mi libi tak od rv 2004
To jsem spíš plácnul, než že bych měl najou zkušenost. Je ale pravda, že když kupuješ ojetinu (enduro/cross obvzlášť), je to velká sázka do loterie. Desmo by mohl vyprávět.
Tankovi ta jeho LC4 drží, ale on je na ní moc hodnej . Je pravda, že na to, jaká je to babička, maká . Hold výjimka, která potvrzuje pravidlo .
1 reakcí na tento příspěvek vyběr endura
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyběr endura
kosmicka_raketa píše: to pak jo ,asi ji privezu z nemecka tam vychazi o neco levneji,ale nevim jestli se to i z cestou vyplatí,jinak aswi pudu do vetciho endura,zvazil jsem to ze to bude asi lepsi ze kdyz bude potreba jet po silnici tak to pude i kdyz ja si myslim ze po silnici moc jezdit nebudu,tak uvidime kdyztak to prodam a koupim neco lehciho
Osobne bych v tomhle pripade bral DR 650 SE (kdybych nebyl zakrslej ).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyběr endura
Osobně by sis asi vybral blbě...Proti TTr, LC4, KLX, SXC...
Ale to je tvůj boj.
Naposledy editováno 27.09.2011 20:04:04
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyběr endura
Tank píše: SirIndy>
Osobně by sis asi vybral blbě...Proti TTr, LC4, KLX, SXC...
Ale to je tvůj boj.
Osobne bych totiz vyradil nakopavacky a KTM (KLX se starterem je tusim skoro nemozne sehnat)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyběr endura
SirIndy píše: KLX se starterem je tusim skoro nemozne sehnat)
Právě naopak! Většina KLX starter má!
Nemá ji jen verze R a těch je hodně málo a jsou dost jetý
Jo a pak existuje jedna jednimá motorka verze "RC" ale ta je neprodejná.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyběr endura
To je zbytečné -vyřadí KTM a ty bez starteru
KLX -starter, TT -verze E, nebo RE -starter. A vyřazené KTM LC4 i SXC kick i starter, solidní podvozek. Takže to nemá cenu řešit. Raketa si to už přebere po svém - myslím, že třeba Janek mu dal rozumné argumenty. Výkřiky do tmy nemá cenu komentovat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyběr endura
Tank píše: storeman>
To je zbytečné -vyřadí KTM a ty bez starteru
KLX -starter, TT -verze E, nebo RE -starter. A vyřazené KTM LC4 i SXC kick i starter, solidní podvozek. Takže to nemá cenu řešit. Raketa si to už přebere po svém - myslím, že třeba Janek mu dal rozumné argumenty. Výkřiky do tmy nemá cenu komentovat.
Ono pět lidí, šest názorů
Osobně, kdyby se nejezdily akce pro velký nad 600 cc, tak už KLX dávno doma není a nezabývám se nějakým "tuněním", který bude mít stejně asi zanedbatelný efekt, protože to prostě nemám v ruce a v hlavě a komu není z hůry dáno ..... ten se prostě nadře . Ono to na těch velkých vypdá pěkně, jako že to enduro nic není, když vidíš Matesa, Mikiho, Krtka, Vencu, Hajnýho, Klasiku ..., jak si to na těch mastodontech pěkně dávali/jí, ale když se to má člověk učit na takových motokách a je úplně jedno, jestli DR, KLR, ... to je potom někdy na jednoho až moc. Pokud by to někdo chtěl jen na nějaký čudlání na polní cestě, je to fuk, ale na nějaký to opradovější offroadovější poježdění to už chce mít něco, co toho je bez větších problému schopný.
Když děláš autoškolu, tak taky nejdřív jezdíš osobákem a až potom autobusem. U endura to bude platit taky. Snáž se to naučíš na lehkým stroji k tomu určenýmu než na 160 až +200 kg těžkým mastíku
Proto si myslím, pokud to někoho netáhne vyloženě k nějaký značce, je lepší vybrat to co nejlíp a vyvarovat se tak případnýho prodeje a koupě zas něco jinýho.
A myslíš, že si nějak výrazně odporujeme ? Já bych osobně ( ale doktor kapsa nedovolí) viděl doma rád něco většího - tj LC4, SXC a něco menšího k tomu ( 4T 250 -450ccm, lehká ostrá ). Pokud jen jednu, tak na lehčí se dobře naučíš, a na větší to využiješ. Obráceným směrem to jde, ale musíš mít na to nadání a ruce. Spíš si člověk zafixuje špatné návyky, kterých se pak těžko zbavuje. Takže opět -za mě TT, SXC, LC4. A pokud suzuki, tak DR400.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Husqvarna 410 TE Výměna oleje Husqvarna TE 410 | Tomek1 | 15 | 14.4.2024 v 09:04 assassin |
Husqvarna 410 TE přerušovač blinkrů Husqvarna TE 410 | Tomek1 | 11 | 10.4.2024 v 12:18 Tomek1 |
xr 400 nakopávání-jiskra Honda XR 400 | Petan.vut | 7 | 7.10.2023 v 06:33 krokoš |
Husqvarna TE 350 1992 Husqvarna TE 410, Husqvarna TE 610, Husqvarna TE 350 | AndyEnd5 | 4 | 8.8.2023 v 21:04 Samuel738842 |
Enduro pro začátečníka [1, 2] Husqvarna TE 410, Honda XR 400, Suzuki DR-Z400S | Fenome753 | 39 | 8.8.2023 v 14:03 400xr |