Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Jinak jede dobře, takže z toho nejsem nervózní, bude to nějaká pitomina. Snad
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
sshark píše: To gufero vyzeralo ako keby tieklo zvonku a bolo tam trochu malinko nakrivo to bol asi hlavny problem.
Asi hej Skutečně to tím být mohlo, je to sice olej, ale i tak si skulinky najde... Fajn že už bez problémů létáš
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Dalo by se asi sehnat nějaké neoriginal světlo, viděl jsem i paraboly zvlášť - ale fakt netuším, nakolik jsou ty věci z druhovýroby zaměnitelné medzi sebou Každopádně i nejlevnější světlo z druhovýroby jako celek je tak 1k5 a více českých.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Tak nevim, jestli tam dát Conti Go, tyhle dunlopy, nebo nějakou kombinaci - např Heidenau K68 + GO, nebo Twist SM ? Co vy na to?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Na kombinace se vyser uplně, dej si tam sadu podle své preference a co seženeš. Klidně znovu ty Arrowmax, případně si tu někdo dost pochvaloval nějaké ty cestovní Michelin, pokud nechceš nic drahé tak Hidenau jsou též v klidu, hodně lidi si pochvalovalo i Maxxis... S čímkoliv asi neuděláš chybu, pořád lepší nová jak stará sjetá.
libca> a měnil jsi ten vzducháč už? Dělá takto stále po tom pádu, jo? Jako na jednu stranu chápu, ono je to vždy člověk dá do pucu a něco se vysere, je to nekončící proces. Ale tak o tom to je BTW mě se zase povedlo též - lámu si hlavu s tím, čímto že se mi brutálně rychle sjela přední jedna destička, druhá je v pohodě... Poctivá čína Asi už ale unavené pérko jinak nevím Též je to furt něco, servis na kolečkách
Tak tak, tím servisem na kolečkách si to trefil
Edit: Ještě bych zkusil zkouknout ty svíčky o víkendu až si puřím klíč, ale taky se mi nezdá, že by za studena jely a za tepla ne, takže ty taky vyřazuju z listiny příčin..
Naposledy editováno 13.09.2011 21:45:58
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
[url= conti GO se mi líběj hlavně kvůli ceně
Naposledy editováno 13.09.2011 22:21:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
E: a ještě by mě zajímalo, proč ses rozhodl zrovna pro GS a mezi jakými motorkami jsi vybíral, dík
Naposledy editováno 13.09.2011 23:24:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Jináč rozhodoval sem se mezi endurem a gs 500. Enduro by mělo bejt dr600, dr650, nebo xt 600. Jenže za ty peníze, co sem do toho chtěl dát to byly samý vrány okolo roku 90. nakonec sem se rozhod rovnou pro gs, s tim, že to risknu a koupim. Důvodů bylo mnoho - obava z výdrže starýho jednoválce, horší jízda po silnici, slabý brzdy u endura a spotřeba. Jo a enduro sem ožele taky z důvodu, že mám 4kolku, takže mám furt s čim brázdit pole, louky, lesy. GS sem vzal jakože nástupce třindy tak doufám, že neskončim jako ty zase u třindy. Včera sem ale jel na obou motorkách a gs je prostě lepší.. zatim
Na maxxisy sem taky koukal, myslim, že to bylo M-6102/M-6103 za 2900Kč dohromady
Tys nakonec prodal Gs i jawu?
Naposledy editováno 14.09.2011 10:12:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Ty zase měla jawa, na které se mi jezdilo výborně, co mi ale vadilo po čase bylo to, že jsem trnul, než se něco vysere. A zpravidla se něco vysralo zrovna v momentě, kdy jsem někam spěchal nebo nutně potřeboval jet. Škoda toho příšerného dílenského zpracování, ND byly ještě tragičtější, jinak by to byla supr motorka.
No a jawu jsem před nedávnem taky prodal, letošní léto stálo za prd co se týče jízdy na motorce, pořád pršelo, buď jsem zmokl na cestě nebo kvůli dešti ani nevyjel. Tak jsem se rozhodl, že ji prodám a uvolním si ruce, dám si na chvíli klídek. Navíc, měl jsem už docela strach, co se děje na cestách je doslova příšerné, zvlášť u nás na ostravsku.
Každopádně teď zase po něčem koukám, už mám auto, tak to nebude hlavní stroj, ale něco jen tak na víkendy. Ale uvidíme, jak bude. Každopádně ve hře je i ural/dněpr se sajdou.
Z japonců nevím, to GS byla supr motorka, ale po čase začla být hodně sterilní, něco ji chybělo, co jawa měla, ale co to bylo, nedokážu říct.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 3 | Včera v 17:21 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |