na mé Dandyně se objevil problém s udržením otáček při poklesu otáček se zavřeným plynem. Tento problém nastává při studeném i zahřátém motoru při běhu na volnoběh. Když přidám plyn, zvednou se otáčky, plyn vrátím zpět do původní polohy, otáčky klesají až klesnou na hodnotu, kdy už by motor skoro "chcípnul", ale pak se vrátí na normální hodnotu nastavenou volnoběžným šroubem. Někdy je pokles takový, že motor opravdu chcípne, ale po nastartování si bez problému drží volnoběžné otáčky. V čem by mohl být problém? Dále bych měl otázku ohledně akcelerační pumpy. Pumpa mi "zabírá" až ve 4/4 chodu rukojeti plynu. Kdy má pumpa "zabírat"? Díky za odpovědi.
Tady je video, kde jde slyšet ten problém s poklesem otáček pod normální hodnotu volnoběhu. Nejvíce je to patrné v čase 0:40
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa Dandy 125 správné složení před... Jawa 125 Dandy | Polgy100 | 6 | 20.2.2023 v 23:37 Kohlstein |
Jawa Dandy 125 guferá do prednej vi... Jawa 125 Dandy | armagedon74 | 3 | 24.7.2022 v 20:36 Valve |
Smazano [1, 2] Jawa 125 Dandy | sancho66 | 33 | 27.4.2022 v 21:19 Orebuch |
údržba baterie Jawa 125 Dandy | Fichtlař20 | 28 | 13.2.2022 v 19:54 MotoLukass |
156fmi vůle ventilů Jawa 125 Dandy | dandymen | 5 | 10.2.2022 v 10:39 combust |