myslím že celkem překvapení - litrovej motor vlastní konstrukce
Naposledy editováno 31.08.2011 22:49:29
nejtek píše: jeste si mi neodpovedel.......
a k tomu motoru..stejnej ma pegaso a dokonce MZ scorpion...tenhle je muj..krasavec..
Odpověděl, ale otázkou ...
Hele mě je to tak jedno, jezdi si na čem chceš. Jak už jsem psal o pár příspěvků výš, mě se Sportard líbí. No ale kdybych těch 170 000 na to měl, tak si ho nekoupím. Ale tak já tíhnu raději ke starým 2T - raději bych si koupil RG 500, a nebo místo 2T nějakou klasiku - Bonevilla, W 650 (W 800) a předělal to na CR
Ten Scorpion vypadá jako GSX 600 F stejné světlo, stejné kapoty, málo medu
Naposledy editováno 02.09.2011 09:08:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonci třeste se
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonci třeste se
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonci třeste se
Na ty MZ jsou kapoty a svetlo five stars sveho casu se davali na GS 500 (limitovana edice sport z nemecka s kapotou, z roku 97)
Jinak to klidne rozved proc Škodu uz nikdy vic.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonci třeste se
2 reakcí na tento příspěvek Japonci třeste se
Koala662 píše: Jawa byla kdysi jednička. Předválečná Jawa je pecka od které se učil celý svět a hlavně kopíroval. Ale kdo si myslí že nový litr bude MADE IN CZ je asi najivní. Motor bude Číňan nebo Rakušák,zbytek Itálie a trubky kolem toho všeho možná CZ. Přál bych si znovuzrození Jawy 500 OHC,350 atd. No uvidíme.....
Jawa byla špička v letech 1945-1969, před válkou se od ní nikdo určitě neučil. Motor z číny ani rakouska nebude.
Naposledy editováno 02.09.2011 09:33:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonci třeste se
a ted k tobe ...vkus sice mas ale rozum ne..jinak bys nesel do guzziny
a jawca (660) je naaaaaadhernaaa holka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonci třeste se
Bert-Jawatesty píše: Retro bude co nevidět. Už jezdí po republice prototyp Californiana 660. Nádrž 634, kastlíky 638, kulatý rozšířený blatník, ...
Sakra a proč se nenajde nějakej paparazzi co by to blejsknul ? Koho zajímaj opilecký excesy Bartošový, povadlý kozy Hanychový, nebo Topolánkovo péro ?
Teda mimochodem, pokud ty v ČMN zveřejněný fotky litru nejsou fake, mohl by to být zajímavej bike Trochu mi to připomíná Guzzi Griso.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonci třeste se
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonci třeste se
motoholik..Koho zajímaj opilecký excesy Bartošový, povadlý kozy Hanychový, nebo Topolánkovo péro ? bartosovou si pamatuju...hanychovou naznam..a topolovi to uz davno nestoji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonci třeste se
Jawa nabídla nadstandartně provedená kola, výfuky, kyvku, osvědčený motor a k tomu dolepila to co má, jak může a umí. Smiř se s tim, že většina nezaslepených to tak vidí a motorka se jim nelíbí. Mě třeba celkem jo, ale spoustu věcí bych nepustil do výroby i jako laik:
-zvednutý přední blatník (už odstranili)
-vzadu čtyřpístek (nelogické)
-vystřihovánky samolepky (hrůza)
-nalepené vyčnívající kusy gumy oddělující kryt nádrže
-hnusný divný tankpad
(všechno viditelné pouze z fotek, našlo by se toho víc)
Kdyby se vyhnuli těmto laciným nesmyslům, je cena za kus adekvátní, možná ještě nízká! Většina se tedy raději poohlídne po konkurenci (např. nové bmw g650), která sice nenabídne "luxusní" detaily jawy, ale za to stroj bez nedodělků a s fungující servisní sítí.
Na svůj názor mám právo i když jsem stroj a fabriku osobně neviděl a nemám povinnost jít s tim něco udělat!
milan1963 píše: MartinED250> Nespletl ses?Na posledním srazu VSJ nebyla ani jedna 660. Ale pravdu máš v tom,že u Jawy 650 Style se rozpadá potah sedla a praskají zadní blatníky... Jenže to jsou už jen drobnosti,které nás majitele nechávají klidnými, protože vedle hořící elektroinstalace,praskajících drátů v zadním kole a rozpadajících se reflektorů-což jsou věci znemožn'ující užívání motorky- jsou tohle opravdu prkotiny...
psal jsem o stylce 650. 660 bude zpracováním možná jiná, ale moc tomu nevěřím. S majiteli 650 jsem se tam bavilo celou noc. Všichni do detailů neměli po koupi bezproblémový a provoz a všichni, které jsem tam potkal nadávali na přístup a servis Jawy... Já s tím zkušenost nemám. Na svých veteránech si dělám vše sám a garančky u Pragovky kdysi dávno proběhly úplně v pořádku a s bezvadným přístupem tehdejší dnes již nefungující Pragy-moto.Koala662 píše: Jawa byla kdysi jednička. Předválečná Jawa je pecka od které se učil celý svět a hlavně kopíroval. Ale kdo si myslí že nový litr bude MADE IN CZ je asi najivní. Motor bude Číňan nebo Rakušák,zbytek Itálie a trubky kolem toho všeho možná CZ. Přál bych si znovuzrození Jawy 500 OHC,350 atd. No uvidíme.....
kde jsi to nafotil? Poznávám tam svou motorku a svou přítelkyni..1 reakcí na tento příspěvek Japonci třeste se
klemat píše: ..aha,tak jsem trochu hledal:
www.jawatesty.cz/mototesty/jawa1000uzvrci.html
http://www.jawatesty...stizena.html [/quote]
......diavel a raptor dohromady
-zvednutý přední blatník (už odstranili) ....tak co resis?
-vzadu čtyřpístek (nelogické).........me tam nevadi
-vystřihovánky samolepky (hrůza)........naprosto v pohode
-nalepené vyčnívající kusy gumy oddělující kryt nádrže......ale dity...cinto bez do baletu
-hnusný divný tankpad......me se zase nelibi tvuj pritel
(všechno viditelné pouze z fotek, našlo by se toho víc).......tohle to uz vubec nekomentuju
A tohle je taky vyplod!... "např. nové bmw g650 stroj bez nedodělků a s fungující servisní sítí".....znam spoustu chlapcu s bmw....kteri nevyhledavaji jejich ser. sit....protoze to nechteji platit! a nahradni dily kupujou na netu z druhe ruky..
Naposledy editováno 02.09.2011 13:55:40
1 reakcí na tento příspěvek Japonci třeste se
Sukin píše: 2stroke> Design je vec subjektivniho nazoru, srovnavat fabii s golfem je hodne zcestne...
Na ty MZ jsou kapoty a svetlo five stars sveho casu se davali na GS 500 (limitovana edice sport z nemecka s kapotou, z roku 97)
Jinak to klidne rozved proc Škodu uz nikdy vic.
Hyundai je taky Český auto. Montuje ho spousta Českých ručiček v továrně v České republice.
Otevřít oči a připravit se na ránu! Bude to bolet. Když vymontuješ z Oktávky, nebo z Fabie převodovku, uvidíš znak VW...motor- VW... podvozek Polo, Golf, Passat. Nevidím na tom nic špatnýho,ale těch stovek Českých vývojářů by jsi se asi nedopočítal....možná pokud by jsi započítal šaliny, lokomotivy.....
Mašiny od Jawky se mi nelíbí...teda ty nové. Pokaždé se na to těším a pak jsem zklamaný. Ty jednoválcové Rotaxové hrůzy.....a to bych jim i ten motor odpustil.... DĚS!!!
Nerozumím, to jako abys poznal že nějakej výrobek stojí za hovno tak se nejdřív musíš nechat zaměstnat u jeho výrobce?(myslím to obecně-nesoudím Jawu,neboť s jejich současnými výrobky nemám osobní zkušenost)
Naposledy editováno 03.09.2011 07:41:40
1 reakcí na tento příspěvek Japonci třeste se
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Starý motor Jawa Nezařazené | Dajdo84 | 5 | 6.4.2021 v 10:48 Dolin |
Babetta BVH-1 - veteránisti a znalc... [1, 2] Jawa Nezařazené | FiZzeR | 58 | 21.9.2020 v 21:58 FiZzeR |
Jawa 175/505 rykša, problém s couvá... Jawa Nezařazené | Johny79 | 23 | 11.11.2019 v 07:42 jawarmaniak |
Jawa 500/824 Boxer - kde je k viděn... Jawa Nezařazené | Bert-Jawatesty | 12 | 1.6.2019 v 12:34 MartinED250 |
Sedadla na veterána Jawa Nezařazené | chmatak1973 | 4 | 25.11.2017 v 08:12 V_i_c_i |