Co vy na to?
No s 350/640 jsem nezávodil, ale mohu tady prohlásit, že se na dvěpade líp jede, dá se držet tempo kolem stovky...a za polovic!!! Akorát se musí upravit sekundár...
Kdybych měl někam jet (tak 500 km) a měl na výběr mezi posledím typem třipade a mým Travelem 250, šáhnu po dvěpade.
Pro rychlostřelce to motorka není, taky bavit se o maximálce u takového stroje jaksi není to nejdůležitější.
Je to lehká, přiměřeně výkoná, jednoduchá a ovladatelná motorka. Kdo chce slajdrama brousit asfalt, ať si koupí něco jiného.
Jo, když jsem na té třipade jezdil, kupoval jsem si nové boty proto, že jsem je prodral u špičky. Durch, přes fusekle na kožku. Na kvalitních gumách Made in Rudý Říjen Gottwaldov, na podvozku se všestranně seřiditelnýma železnýma šavlama a perfektníma tlumičema vzadu .
To pro ty, že se s tím, v rámci možností, někdy neseru .
2 reakcí na tento příspěvek Jak bych si představoval českou motorku
To už tady zaznělo několikrát, že to co se u nás prodává jako Yuki 350 SPT nabízí v Jižní Argentině pod značkou Jawa Ruta. O kvalitě bych se moc nezmiňoval a 150 taky nejede, je to čtyřtakt 330ccm. Endy> Souhlasím s Tebou.Stačí se podívat na diskusi o Yuki 350 SPT.Dost hrůza,na nové motorce zpuchřelé hadičky,tekoucí nádrže atd. Jawa sice není tou nej... kvalitou,ale proti Yuki má náskok 100 let
Pánové tak já nevím, nevím kdo se tu baví o kvalitě..
Jestli narážíte na mě, tak se podívejte co sem psal v posledním příspěvku v poslední větě...
Zdenalbenal>
To beru, už věřím tomu, že ten motor je kultivovanější.
Díky za recenzi.
Jenže já stále názor neměním a nezměním, třipade má náš motor, se kterým soucítím.
Já si myslím, že kdyby udělali renew třipade, tj kyvka, zadní kotouč a bla bla bla..
Tak by ta motorka byla rázem někde úplně jinde.
Jenže to by už dneska neprošlo, tak já bych zvolil cestu renew třipade, facelift, kyvka, kotouč, fajnový kola, nějaký vymoženosti jako je autozásuvka, musel by bejt novej motor, buhužel.. + novej lehčí, vzhlednjší rám, tak ta motorka by se proměnila v něco úplně jinýho...
Naposledy editováno 30.08.2011 13:02:43
Když si někdo myslí opak, má šanci a s chutí do toho. Držím mu palce.
Rozhodování mezi tím, co bych chtěl a co je rálné je těžké. V tomto případě vlastně ani ne...
Před několika lety stál v Týnci prototyp s motorem z Hondy 250 CB. Motorka podle zkušeností těch, kteří na ní jezdili, fungovala dobře. Problém byl - kde sebrat motor pro sérovou výrobu?
Tak se to udělalo tak, jak to je. Použil se čínský strojek, vyráběný ve velkých sérich. Výsledkem je solidní dvěpade za cenu lepší dvácy.
Je to dobrý výsledek a nebo ne?!
A český člověk furt brble.
Není problé vyrobit motorku podle svých představ, problém je - prodat ji. Se ziskem.
Naposledy editováno 30.08.2011 15:51:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak bych si představoval českou motorku
xBaryk píše: Pánové tak já nevím, nevím kdo se tu baví o kvalitě..
Jestli narážíte na mě, tak se podívejte co sem psal v posledním příspěvku v poslední větě...
Zdenalbenal>
To beru, už věřím tomu, že ten motor je kultivovanější.
Díky za recenzi.
Jenže já stále názor neměním a nezměním, třipade má náš motor, se kterým soucítím.
Já si myslím, že kdyby udělali renew třipade, tj kyvka, zadní kotouč a bla bla bla..
Tak by ta motorka byla rázem někde úplně jinde.
Jenže to by už dneska neprošlo, tak já bych zvolil cestu renew třipade, facelift, kyvka, kotouč, fajnový kola, nějaký vymoženosti jako je autozásuvka, musel by bejt novej motor, buhužel.. + novej lehčí, vzhlednjší rám, tak ta motorka by se proměnila v něco úplně jinýho...
A muzes mi rict jakou by sis predstavoval cenovku?? nejlepe tak 70-80tisic...co!
Za tolik uz neprodavaj ani zlutasove....osobne si myslim ze tripade uz jen jako klasik tak jak je. Jestli ji chces tak si sezen papiry a radi ti ji prodaji.
Pokud nad tim clovek popremejsli,tak si myslim ze at jawa vyrobi cokoli...spousta "motorkaru" v cechach na to zacne kydat hnuj aniz by to vyzkouseli protoze je to jawa a jaksi se to nenosi..a pokud by vyrobili nejakou pecku...tak ty sami pitomci by kriceli jak je to kurva drahy...vzdyt je to jawa...a ta musi byt levnejsi..ne! Maji to holt tezky...ale co me opravdu prekvapuje...kolik lidi by jim dokazalo poradit
Naposledy editováno 30.08.2011 21:30:23
nejtek píše: A muzes mi rict jakou by sis predstavoval cenovku?? nejlepe tak 70-80tisic...co!
Za tolik uz neprodavaj ani zlutasove....osobne si myslim ze tripade uz jen jako klasik tak jak je. Jestli ji chces tak si sezen papiry a radi ti ji prodaji.
Pokud nad tim clovek popremejsli,tak si myslim ze at jawa vyrobi cokoli...spousta "motorkaru" v cechach na to zacne kydat hnuj aniz by to vyzkouseli protoze je to jawa a jaksi se to nenosi..a pokud by vyrobili nejakou pecku...tak ty sami pitomci by kriceli jak je to kurva drahy...vzdyt je to jawa...a ta musi byt levnejsi..ne! Maji to holt tezky...ale co me opravdu prekvapuje...kolik lidi by ji dokazalo poradit
podepisuju, hlavne tu větu, kolik lidí je schopno naší republice "radit"
1 reakcí na tento příspěvek Jak bych si představoval českou motorku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak bych si představoval českou motorku
Trochu odbočím- mám i auto,Š 120. Taky mi mnozí říkají,že je to staré,pomalé,atd.Doveze mně ale všude,spolehlivě,tak proč ne?Maximálka na silnici je dána 90, to Travel 250 v pohodě dosáhne,i udrží a o to jde.
Osobně budu vždy pro Jawu-než ojetého japonce,tak za stejné peníze vždy novou Jawu- i když má "mouchy"...
Někdo potřebuje na motorce lítat až mu hoří lak a někomu stačí důstojný, mírně zrychlený pohyb.
Aby měli lidi čas si tu pěknou motorku prohlídnout...
(Hapka)
Naposledy editováno 31.08.2011 13:44:23
xBaryk> Tak teď Ti vůbec nerozumím. Forqet sem dal fotku číňana a my jsme ho s Milanem komentovali, já navíc s tím, že by tahle motorka navzdory designu Tebou zmiňované požadavky nesplnila - nic víc. Spíš se divím, že se ještě nepohoršuje Teamwhd nad tím, jak jsme odbočili od původního tématu
To se omlouvám, já myslel, že to byla narážka na můj poslední příspěvek, omlouvám se.
A muzes mi rict jakou by sis predstavoval cenovku?? nejlepe tak 70-80tisic...co!
Za tolik uz neprodavaj ani zlutasove....osobne si myslim ze tripade uz jen jako klasik tak jak je. Jestli ji chces tak si sezen papiry a radi ti ji prodaji.
Pokud nad tim clovek popremejsli,tak si myslim ze at jawa vyrobi cokoli...spousta "motorkaru" v cechach na to zacne kydat hnuj aniz by to vyzkouseli protoze je to jawa a jaksi se to nenosi..a pokud by vyrobili nejakou pecku...tak ty sami pitomci by kriceli jak je to kurva drahy...vzdyt je to jawa...a ta musi byt levnejsi..ne! Maji to holt tezky...ale co me opravdu prekvapuje...
Dobrá, s cenou jsem se sekl, tak teď přehodnocuji svůj výrok o ceně, uznávám, že prostě nejde vytvořit stroj v takovéto cenové kategorii a omlouvám se za to.
Teď nevím co myslíš tou třindou klasikem, já jednu doma mám
A beru taky to, že to nemají jednoduché.
Ale trošku je nechápu, všichni říkají, jak je to nemožné, drahé mít svůj vlastní motor.
Přitom jawa měla tolik konceptů, tolik potenciálně dobrých motorek, a všechny skončili jen na papíře. Nebo v pár kusové prototypové výrobě...
/kolik lidi by jim dokazalo poradit/
/Pokud nad tim clovek popremejsli,tak si myslim ze at jawa vyrobi cokoli...spousta
"motorkaru" v cechach na to zacne kydat hnuj aniz by to vyzkouseli protoze je to
jawa a jaksi se to nenosi/
Pánové, myslíte to vážně?
Já myslím, že tu nikdo nikomu neradí, jen se tu snažíme vést diskuzi nad tím zdali je to správně nebo ne! Popřípadě co je dobře, a co by se dalo zlepšit. Takže tyto Vaše příspěvky mi připadají trochu nevmístné!.
Tak a teď trochu zamyšlení:
Jaká je vlastně situace v jawě, když si koupím novou dvěpade travel, pomůžu tím jawě k výrobě nového lepšího modelu? Mladý nezkušený člověk jako já, jakou má možnost dozvědět se jaká je pravdivá situace v jawě, v jejím vedení, ve vývoji nových motocyklů, zkrátka v její organizaci a logistice?!...
Naposledy editováno 31.08.2011 14:55:55
1 reakcí na tento příspěvek Jak bych si představoval českou motorku
1 reakcí na tento příspěvek Jak bych si představoval českou motorku
to, co tu zminil xbaryk je myslim velka pravda...
podle meho je velky rozdil v tom "hezkou retro Jawu bychbych si koupil" a "koupil jsem si tu novou Jawu"
tim chci rict, ze retro se libit muze... ale podle meho fabriku neutahne. retro je chytlavy, ale ne mainstream. a srovnavat Jawu s Triumphem opravdu neni mozne (minimalne co se zakladniho kapitalu tyka)
a ted do me
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak bych si představoval českou motorku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak bych si představoval českou motorku
Creck píše: Uz by mohli zmenit tu znacku, za chvili ani nikdo nebude vedet co ze to ma vlastne do te ulice zakaz ze jo ?
Naposledy editováno 02.09.2011 12:02:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak bych si představoval českou motorku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak bych si představoval českou motorku
Endy píše: Sema, Creck> Jestli by nebylo lepší tuhle značku radši úplně zrušit.
Ona je stejně jen informativní, ne?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak bych si představoval českou motorku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak bych si představoval českou motorku
Na druhé straně si ale myslím, že by se stejně našli kritici a jestli by se Style 660 prodávala víc než Sportard 660 nevím...ale o tom to není, prvotní myšlenka je výše uvedena - Stylka se prostě líbí!!!
1 reakcí na tento příspěvek Jak bych si představoval českou motorku
milan1963 píše: Tak se po čase vracím k tomuto tématu. Ve foru o jiné motorce, tuším taky Jawě jsem četl, že Jawa 650 Style je nejpovedenější ze všech nových Jaw.A to psali nějací majitelé japonců.Tak to mě docela hodně a příjemně překvapilo.Pokud je to vážně myšleno od více lidí, nemusí už továrna nic vymýšlet...( to samozřejmě lehce přeháním).Stačí dát do Style 650 motor z Jawy 660, "vyhnat" ty mouchy, které Stylka 650 z továrny měla a může se vyrábět.
Na druhé straně si ale myslím, že by se stejně našli kritici a jestli by se Style 660 prodávala víc než Sportard 660 nevím...ale o tom to není, prvotní myšlenka je výše uvedena - Stylka se prostě líbí!!!
Přikláním se k tomuhle názoru prakticky bezvýhradně!
Bert-Jawatesty píše: Spousta lidí kritizuje kontroverzní masku modelu Sportard. Možná by byla cesta "nahatého" modelu k zákazníkům snadnější. Dopředu kulatý světlomet, vzadu trochu ponížit a bylo by to.
Mně se Sportard líbí, ale ta maska - pořád si taky nemůžu zvyknout. Kulaté světlo bylo vždy podmínkou proto, abych koupil novou motorku.
Xhuty: ten motor se mi taky moc nezdál, ale je to o zvyku.Dnes už bych asi jiný nechtěl, jednoválec se blíží aspon u 650 Style charakteristikou ke dvoutaktu, musí se točit, nemá rád málo otáček- to mi vyhovuje.f)Faktem je, že jsme ale každý jiný (motorkář).
1 reakcí na tento příspěvek Jak bych si představoval českou motorku
Jinak stylka má opravdu něco do sebe, jen mi přijde vidla opticky dost podkopnutá, ale samozřejmě jsem na tom nikdy nejel. On ale i favorit měl nějaký styl, i když horší zpracování, ale jako celek v té době.. když to mělo být hranatý bylo a s ničím se to nemlátilo. Dizajn nic nekopíroval a stylka mi přijde taky tak. A nevypadá to jako bastard s čočkama ale třeba zas dobře svítí.
Naposledy editováno 23.02.2012 21:50:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak bych si představoval českou motorku
Jak svítí Dakar 650 nebo Sportard 660 nevím.Na Dakaru jsem nejel , na Sportardu ano, ale jen ve dne.
Myslím, že ten Yamahácký reflektor přispěl i k lepšímu vzhledu Stylky.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak bych si představoval českou motorku
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 650 Style Bing 94/40/146 Jawa 650 Style, Jawa 650 Classic, Jawa 650 Dakar, Ja... | Kamioňák_Petr | 4 | 28.8.2022 v 20:24 kratkej01 |
Nová zkušenost [1, 2] Jawa 650 Style | milan1963 | 41 | 1.10.2017 v 07:47 laďa-prášil |
Odvzudušnění se stříkačkou [1, 2] Jawa 650 Style | hrnous | 34 | 4.6.2015 v 10:35 milan1963 |
Lichtenštejnsko, Švýcarsko v červen... Jawa 650 Style | milan1963 | 2 | 23.5.2015 v 17:55 milan1963 |
Pneuservis v Ústí nad Labem Jawa 650 Style | jawaman | 11 | 21.2.2013 v 18:35 milan1963 |