Mam trosku problem s R1ckou kterou jsem nedavno koupil, kdyz otevru uplne plyn na 1cku nebo 2ku z nizkych otacek tak zhruba 3-4 skytne a az pak jede normalne. Pri pomale-normalni akceleraci se nic takovyho nedeje.
+ maximalka se mi zda nejaka mala - kolem 270 uz se ji nechce nejak tezko rict jestli to muze mit nejakou souvislost.
Je to model 2004 a krom k&n filtru a vence henis vnitrku vejfuku by tam nemelo bejt nic navic.
Kdyby nekdo nahodou vedel co s tim muze byt moc by mi to pomohlo.
Dik, Lukas
1 reakcí na tento příspěvek R1 04 , Problem s plnym plynem na 1-2
1 reakcí na tento příspěvek R1 04 , Problem s plnym plynem na 1-2
neco bude spatne s tim slavnym kn filtrem...., urcite motorka spatne dejcha....
e:koukam, ze pises, ze je fitr ok, tak nevim......osobne si myslim, ze to jen svickama byt nemuze
Naposledy editováno 11.08.2011 09:39:35
Zachy píše: Na okruhu ti s tím určitě někdo poradí. V provozu je zbylých 5 rychlostních stupňů navíc.... Jinak 270 ? Tak to je na motorku naprostá tragédie...
Na tuhle motorku je to rozhodne tragedie a ukazuje to na zavadu, kterou je zahodno odstranit. Tak se tu nemusis ztrapnovat radobyvtipnejma poznamkama.
ale nejdriv to co tu uz zaznelo - svicky (prip. kabely) a zkusit jinej filtr, mozna je to moc chudy, i kdyz to by cukalo spis v hornich otackach
1 reakcí na tento příspěvek R1 04 , Problem s plnym plynem na 1-2
ale může bejt ti špatnej vstřik, takhle z poza monitoru se to určuje těžko
maximálka není směrodatná, 270 je málo a 299 na 5ku je taky kravina.
nejprve zkontroluj převod zdali máš origo (ten mě měl být 17-45)
na vyšší kvalty to nedělá?
Corela91 píše: i Knko může mít vliv, svíčky to samý...
ale může bejt ti špatnej vstřik, takhle z poza monitoru se to určuje těžko
maximálka není směrodatná, 270 je málo a 299 na 5ku je taky kravina.
nejprve zkontroluj převod zdali máš origo (ten mě měl být 17-45)
na vyšší kvalty to nedělá?
covece 299 na 5ku jede i ZX10R 04, to je ta R1 tak spatna? samo se bavim o tacho hodnotach
samo muze mit tezsi prevod ze to ukaze min na maximalce, ale na to bych nesazel
1 reakcí na tento příspěvek R1 04 , Problem s plnym plynem na 1-2
Ale to aby jela 290R1 na 5ku take neverim jak psal sef Corela a spesl na spodku je to chciplina.
jo na sve mrdce jsem zaspuntoval KLEEN a odduch z motoru do aerboxu jsem vyvalil ven tak jsem zvedavej jak se to projevy.
Ja myslim ze Tazatel resi zakuckani na spodku kdyz ji uplne otevre..coz uz jsem u par mrdek zazil ale nic hrozneho..kdyz mam podtoceno kcemu davat full gas?
Naposledy editováno 12.08.2011 12:42:52
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35791 | Včera v 22:35 oxygen |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 3 | Včera v 21:16 2stroke |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |