globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: R1 04 , Problem s plnym plynem na 1-2
10.8.2011 v 20:48
Ahoj,

Mam trosku problem s R1ckou kterou jsem nedavno koupil, kdyz otevru uplne plyn na 1cku nebo 2ku z nizkych otacek tak zhruba 3-4 skytne a az pak jede normalne. Pri pomale-normalni akceleraci se nic takovyho nedeje.

+ maximalka se mi zda nejaka mala - kolem 270 uz se ji nechce nejak tezko rict jestli to muze mit nejakou souvislost.

Je to model 2004 a krom k&n filtru a vence henis vnitrku vejfuku by tam nemelo bejt nic navic.

Kdyby nekdo nahodou vedel co s tim muze byt moc by mi to pomohlo.

Dik, Lukas

R1 04 , Problem s plnym plynem na 1-2

10.8.2011 v 20:56 | Nahoru | #1
a nechavas ji ohřat ? a sitic se ti vypina?

R1 04 , Problem s plnym plynem na 1-2

10.8.2011 v 21:06 | Nahoru | #2
jj dela to treba i po hodine jezdeni :(

Naposledy editováno 10.08.2011 21:18:19

1 reakcí na tento příspěvek R1 04 , Problem s plnym plynem na 1-2

10.8.2011 v 23:09 | Nahoru | #3
Na okruhu ti s tím určitě někdo poradí. V provozu je zbylých 5 rychlostních stupňů navíc.... Jinak 270 ? Tak to je na motorku naprostá tragédie...

R1 04 , Problem s plnym plynem na 1-2

10.8.2011 v 23:18 | Nahoru | #4
Ted nevim jestli to byl sarkasmu nebo ne ale 270 jako maximalka u R1 je docela dost bida bych rekl.

R1 04 , Problem s plnym plynem na 1-2

10.8.2011 v 23:31 | Nahoru | #5
Tak klasika, svíce si měnil? Vzduchovej filtr? Startuje dobře? Nemáš v pytli řetěz?

1 reakcí na tento příspěvek R1 04 , Problem s plnym plynem na 1-2

11.8.2011 v 00:14 | Nahoru | #6
Vzduchovej filtr je jako novej, vycistil jsem ho zmena zadna, retez je v pohode, startovat startuje celkem bez problemu akorat svicky jsem nemenil jeste.

R1 04 , Problem s plnym plynem na 1-2

11.8.2011 v 09:37 | Nahoru | #7
moc ti neporadim, ale normalni to urcite neni.....motor ma chodit naprosto plynule kor u fullgasu. jinak maximalka je uz na petku 299...

neco bude spatne s tim slavnym kn filtrem...., urcite motorka spatne dejcha....

e:koukam, ze pises, ze je fitr ok, tak nevim......osobne si myslim, ze to jen svickama byt nemuze

Naposledy editováno 11.08.2011 09:39:35

R1 04 , Problem s plnym plynem na 1-2

11.8.2011 v 09:55 | Nahoru | #8
Já bych určitě zkusil vyměnit ty svíčky. Dělalo mi to auto taky. Když sem zrychloval pomalu, tak v poho, ale kdyz sem dal vic plynu, tak mi to do 2500ot/min škubalo a pak dobry. vyměnil sem a ok.. tak uvidis no... Max. budes mít náhradní na přístě.. :D

(reakce na) R1 04 , Problem s plnym plynem na 1-2

11.8.2011 v 11:20 | Nahoru | #9
Flisker> Zacni svickama a pokud to bude dal blbnout tak to zkus project bez filtru at vyloucis, ze ti to dusi to KN

(reakce na) R1 04 , Problem s plnym plynem na 1-2

11.8.2011 v 11:59 | Nahoru | #10

Zachy píše: Na okruhu ti s tím určitě někdo poradí. V provozu je zbylých 5 rychlostních stupňů navíc.... Jinak 270 ? Tak to je na motorku naprostá tragédie...



Na tuhle motorku je to rozhodne tragedie a ukazuje to na zavadu, kterou je zahodno odstranit. Tak se tu nemusis ztrapnovat radobyvtipnejma poznamkama.

R1 04 , Problem s plnym plynem na 1-2

11.8.2011 v 12:04 | Nahoru | #11
jinak taky bys mohl mit zasejreny vstrikovani, nechat ho procistit, a da se kalibrovat na diagnostice

ale nejdriv to co tu uz zaznelo - svicky (prip. kabely) a zkusit jinej filtr, mozna je to moc chudy, i kdyz to by cukalo spis v hornich otackach

1 reakcí na tento příspěvek R1 04 , Problem s plnym plynem na 1-2

11.8.2011 v 15:29 | Nahoru | #12
i Knko může mít vliv, svíčky to samý...
ale může bejt ti špatnej vstřik, takhle z poza monitoru se to určuje těžko

maximálka není směrodatná, 270 je málo a 299 na 5ku je taky kravina.
nejprve zkontroluj převod zdali máš origo (ten mě měl být 17-45)

na vyšší kvalty to nedělá?

(reakce na) R1 04 , Problem s plnym plynem na 1-2

11.8.2011 v 15:43 | Nahoru | #13

Corela91 píše: i Knko může mít vliv, svíčky to samý...
ale může bejt ti špatnej vstřik, takhle z poza monitoru se to určuje těžko

maximálka není směrodatná, 270 je málo a 299 na 5ku je taky kravina.
nejprve zkontroluj převod zdali máš origo (ten mě měl být 17-45)

na vyšší kvalty to nedělá?



covece 299 na 5ku jede i ZX10R 04, to je ta R1 tak spatna? samo se bavim o tacho hodnotach

samo muze mit tezsi prevod ze to ukaze min na maximalce, ale na to bych nesazel

R1 04 , Problem s plnym plynem na 1-2

11.8.2011 v 16:54 | Nahoru | #14
Zasraný palivový filtr?

1 reakcí na tento příspěvek R1 04 , Problem s plnym plynem na 1-2

12.8.2011 v 00:44 | Nahoru | #15
jeste s tou maximalkou - byl tu pripad ZX10R co jela jen 280, a bylo to tim ze bylo moc oleje v motoru a velkej odpor tudiz, po odliti uz jela normalne pres 299

(reakce na) R1 04 , Problem s plnym plynem na 1-2

12.8.2011 v 12:38 | Nahoru | #16
Bubrak ZX10R> no bubo... TI zdejsi mastici a ohledne te maximalky a oleje bych tomu moc NEVERIL ja mel prelito asi 0.5L a jelo to uuplne stejne...
Ale to aby jela 290R1 na 5ku take neverim jak psal sef Corela a spesl na spodku je to chciplina.
jo na sve mrdce jsem zaspuntoval KLEEN a odduch z motoru do aerboxu jsem vyvalil ven tak jsem zvedavej jak se to projevy.
Ja myslim ze Tazatel resi zakuckani na spodku kdyz ji uplne otevre..coz uz jsem u par mrdek zazil ale nic hrozneho..kdyz mam podtoceno kcemu davat full gas?

Naposledy editováno 12.08.2011 12:42:52

R1 04 , Problem s plnym plynem na 1-2

9.9.2011 v 12:59 | Nahoru | #17
tak jak to dopadlo?

R1 04 , Problem s plnym plynem na 1-2

31.12.2011 v 23:08 | Nahoru | #18
Dlouho jsem tu nebyl :)

Tak problem byl ve vejfuku, ten kdo mi prodal moto zrejme nemel absolutne paru co dela a znicil vnitrky vejfuku (pravdepodobne snaha o jakejsi tuning) udajne tam chybela i vata v jednom atp.

Ted uz je to jiny kafe 299 a otackomer jede dal ;)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35791 Včera v 22:35 oxygen
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 3 Včera v 21:16 2stroke
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65


TOPlist