Téma: RSV Amann
8.6.2011 v 20:05
http://www.motoinzerce.cz/motorky/aprilia/530654-rsv-mille-1000.html

na inzerci se objevilo RSV s úpravou od Amanna, 150PS na kole

někde tady na fóru jsem četl že Amann zastavil výrobu a u nás v ČR je už jen jedno funkční

RSV Amann

10.6.2011 v 10:28 | Nahoru | #31
alda: to je peknej kousek, ja mit penize navic tak si ji koupim uz jen kvuli tem doplnkum:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV Amann

10.6.2011 v 21:26 | Nahoru | #32

FiZzeR píše: cože cože? drby sem



no stalo se mu to co dost lidem s TL1000S(klika), snad mu nebude vadit, že to tu nabonzuju

(reakce na) RSV Amann

12.6.2011 v 12:42 | Nahoru | #33
ten motor už je krapet "vydechlej".. zbavil se toho Kolda, pak Nikotýn, pak to měl Odstřelovač, pak zase Nikotýn až po týpka, co to teď prodává.. ale i tak to furt jede líp než RSV 04+, páč teď v Mostě mě s tím na cílovce úplně smazal..

RSV Amann

12.6.2011 v 20:31 | Nahoru | #34
Motorku jsem kupoval minulý rok od Koldy přes mechanika HKT racing, kterej motorku znal a servisoval jí . Motor je původní co tam Kolda měl, před dvěma lety na něm byla závada kterou Amann v rámci reklamace odstranil. Motorka jede jak splašená a svezení je to úžasný, ale chci jezdit šestky a tak jsem koupil Daytonu 675. Cenu jsem dal zhruba za motorku bez úprav to je 65 na laminech nebo 75 s komplet kapotama, ale samozřejmě dá se jednat. Jinak k vidění bude 29.6. v Brně.

1 reakcí na tento příspěvek RSV Amann

16.6.2011 v 10:36 | Nahoru | #35
Dýchla na mě nostalgie...
S pravdou ven... Motorky jsem se určitě nezbavoval, jak tady zaznělo, ale protože jsem pořídil Fároše, tak šla z domu. Když jsem ji prodával Nikotýnovi, tak měla po repasi (Na Lausitzu mi praskl blok motoru. Byl nahrazen blokem z Aprilie 06 (opravdu pasuje) a jezdil jsem bez problémů dál) najeto cca 1000 km.
Po půl roce stání v garáži na ní vyrazil Nikotýn na okruhy a nejela. Nechápal jsem to. Odstřelovač chvilku koketoval s tím, že si ji vezme jako náhradní mokrou motorku, ale po "svezení" se na to vykašlal, protože předek vibroval a dělal všelijaké kusy. Nechápačka podruhé... Nakonec to vyvrcholilo tak, že si motorku vzal náš mechanik, s tím, že ji rozprodá na náhradní díly a bude zameteno. Fuck off Aprilia. Nedalo mu to a mrkl se na ni. Předek byl povolený dole na ose, proto ty vibrace, opraveno za 3 minuty. Motorka jela bez problémů, ale výkon opravdu chyběl. Rozdělal Power Commandr a zjistil, že je celý zoxidovaný. Podařilo se mu jej rozchodit a od té doby motorka jede zase jakozpraku. A jak čtu, tak je stále konkurenceschopná , což jsem rád.
Pravdou je, že nad životností motoru visí otazník... Každopádně jela vždy hustokrutě a moc rád na ni vzpomínám...

Naposledy editováno 16.06.2011 10:38:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV Amann

16.6.2011 v 21:24 | Nahoru | #36
.Kolda.> Děkuji za příspěvek nejpovolanějšího

(reakce na) RSV Amann

16.6.2011 v 22:24 | Nahoru | #37

demon0509 píše: .Kolda.> Děkuji za příspěvek nejpovolanějšího



A zapomněl jsem dodat, že motor je původní. Italjetův jsem nikdy neměl...

1 reakcí na tento příspěvek RSV Amann

5.8.2011 v 14:59 | Nahoru | #38
"Italjetův" jsem opravdu koupil já a byl K.O., což jsme zjistili hned na jaře 2010. Spodek motoru s poškozenými díly leží v mojí garage, část cajků, které byly fajn je přes e-bay ve Španělsku (upravené hlavy), v Itálii (přímá stříkačka) nebo v mojem Tuonu (spojka, altík)

Jinak samozřejmě, ten motor má výhodu, co se týče výkonu, několikrát jsem se potkal na trati se Špagetou a byl schopný mně při stejných časech na kolo kdykoliv předjet i na kratších rovinkách.

Co se týče životnosti, myslím, že nebude úplně nejhorší, ale jsem si jistý, že by bylo příhodné posunout omezovač otáček směrem dolů. Ono těch 10.500 nebo kolik točí v reálu série už tomu motoru asi nedělá moc dobře, šel bych tak o 700/min dolů a myslím, že nebude problém.

Naposledy editováno 05.08.2011 15:08:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV Amann

6.8.2011 v 09:22 | Nahoru | #39
Plejba jr.> jak se dá ten omezovač posunout dolů? sice ten motor zatím "šetřím" a řadím kolem 9000 ot., ale co kdybych se náhodou někdy zapomněl, že?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV Amann

6.8.2011 v 10:28 | Nahoru | #40

Mileek píše: Plejba jr.> jak se dá ten omezovač posunout dolů? sice ten motor zatím "šetřím" a řadím kolem 9000 ot., ale co kdybych se náhodou někdy zapomněl, že?



Nastav si řadící diodu na požadované otáčky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV Amann

6.8.2011 v 10:41 | Nahoru | #41
.Kolda.> tak to s tou diodou vím.. ale zajímá mě jestli to jde udělat i nějak mechanicky nebo elektronicky, tak, že ten omez sepne fakt už v těch 9500 ot. Nebylo by to špatné no..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV Amann

6.8.2011 v 11:28 | Nahoru | #42
Mileek> Nedá se omezovač nastavit v power comanderu? teda podle toho jestly je tam pc3 nebo pc 5, u pc5 ta možnost myslím je...

(reakce na) RSV Amann

6.8.2011 v 13:08 | Nahoru | #43
Davv> je tam PC3.. zkusím pokoukat no

RSV Amann

6.8.2011 v 20:50 | Nahoru | #44
tak u PC3 to nejde.. aspoň jsem to tam teda nenašel

1 reakcí na tento příspěvek RSV Amann

7.8.2011 v 10:03 | Nahoru | #45
Řadicí oko je jedna věc a omezovač otáček jiná. Omezovač otáček dostaneš dolů jen jinou řídící jednotkou (třeba Ignitech). V PowerComu to tam nedostaneš a dát tam na palivo za 9.500 otáček nesmyslný hodnoty je hovadina, to bude ten motor trpět ještě víc (brutálně chudé nebo bohaté)

(reakce na) RSV Amann

7.8.2011 v 10:47 | Nahoru | #46
Plejba jr.> jasný, však říkám, že to v PC3 nejde.. hold budu si víc hlídat to oko

RSV Amann

8.8.2011 v 10:20 | Nahoru | #47
omezovač se dá posunout v eprom, jen najít někoho kdo je umí flashovat.

1 reakcí na tento příspěvek RSV Amann

19.1.2012 v 22:55 | Nahoru | #48
tak trochu švédské konkurence k Amannovi.. SpoonValley
ne, 1100, ale 1127
to jen tak, kdyby měl někdo ze skalních italofilů zájem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV Amann

20.1.2012 v 08:50 | Nahoru | #49
Mileek> někdo objevil ameriku



... voni jsou tam kucí vůbec kujóni...

1 reakcí na tento příspěvek RSV Amann

20.1.2012 v 11:32 | Nahoru | #50
Nesvítí mu tam kontrolka rezervy?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV Amann

20.1.2012 v 11:48 | Nahoru | #51

.Kolda. píše: Nesvítí mu tam kontrolka rezervy?



jo hned asi po 5km od natankovani

(reakce na) RSV Amann

20.1.2012 v 11:50 | Nahoru | #52

assassin píše: jo hned asi po 5km od natankovani



(reakce na) RSV Amann

20.1.2012 v 12:09 | Nahoru | #53

assassin píše: jo hned asi po 5km od natankovani



RSV Amann

20.1.2012 v 12:48 | Nahoru | #54
se smejete, kdybych to neznal ze svoji motorky, smal bych se taky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV Amann

20.1.2012 v 15:30 | Nahoru | #55
FiZzeR> to víš, my vidláci z asie.. u nás je všecko tak trochu pozadu

(reakce na) RSV Amann

20.1.2012 v 15:32 | Nahoru | #56

Mileek píše: FiZzeR> to víš, my vidláci z asie.. u nás je všecko tak trochu pozadu



správně, tumáš piškótek

1 reakcí na tento příspěvek RSV Amann

27.9.2012 v 06:43 | Nahoru | #57
Trošku to tu oživím.
Pánové odborníci nezná někdo z vás historii tohoto RSV?
Mluvil jsem s prodejcem, takže jeho verzi znám ale víme kde žijeme že

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV Amann

27.9.2012 v 07:04 | Nahoru | #58

Jindrej píše: Trošku to tu oživím.
Pánové odborníci nezná někdo z vás historii tohoto RSV?
Mluvil jsem s prodejcem, takže jeho verzi znám ale víme kde žijeme že



Máš štěstí, že jdu náhodou kolem Ano, tuto motorku znám. Je to Amann Jarka Kejduše, který na něm jezdil v roce 2010. Letos i loni motorka stála. Co vím, tak ji jednou položil v Brně, ale nijak dramaticky. To jsou pak ty škrábance od kačírku na kyvce apod. Jinak servisovaná a připravovaná byla v D-motu, protože ji tam kupoval. Má najeto poctivých necelých deset tisíc km, s Amanem maximálně do 1000 km. Pokud pominu kosmetiku, tak ta motorka je absolutně OK... Shoduje se to se slovy prodejce?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV Amann

27.9.2012 v 07:26 | Nahoru | #59
.Kolda.> díky za info, shoduje se to slušně s tím co mi bylo řečeno Kolik ti slíbili provizi?
Chápu že může být tisíc rouzných důvodů, proč jde do světa ale mě trošku vrtá hlavou proč někdo nasype do relativně starýho střepu takovou raketu za úpravy aby to pak postavil dokouta a nakonec prodal. Ale díky

(reakce na) RSV Amann

27.9.2012 v 07:37 | Nahoru | #60
Jindrej> dvouval cup?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie


TOPlist