globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Čezetka dotazy
11.7.2011 v 15:12
Ahoj lidi potřeboval bych poradit pár věcí ohledně mé ČZ 125 typu 453
1.Moto je pojízdné ale je bez baterie tak bych potřeboval vědět jakou baterku mám koupit 6V ale kolik stačí ampérhodin ? Slyšel sem že na nastartování by se dala použít nabíječka na baterie (6V)na kontakty a po odpojení by to mělo držet a nechcípnout ale pak se ničí dobíjecí relé nebo ne?
2.Jaký tam pasuje větší karburátor jako jestli třeba z Jawy 250 a jestli by to mělo vliv na výkon trochu?Potom jestli by tomu pomohl molitanový sportovní filtr?Ten by tam byl jen dočastně než se pustím do renovace zatím to chci jen na takové to normální ježdění ale aby to trochu líp jelo.
3.Mám něco s předníma tlumičema už se mi to stalo dávno na fichtlovi jakože to kolo tam hrozně kmitá když jen trochu zatočíte a pak zpátky.Myslim že v zatáčkách je to dost nebezpečný a tam dole na těch vydlicích je to hodně od oleje.Chtěl bych to udělat ty tlumiče nechce se mi kupovat nové co všechno mám koupit a jaká gufera?
Díky za rady k české motorce se vracím po delší době tak se do toho potřebuji trochu dostat :D

Čezetka dotazy

12.7.2011 v 17:12 | Nahoru | #1
To je fuk, aký aku tam dáš, ja som kývačku kúpil s 4Ah baterkou a drží to v pohode. A to vraj bývalý majiteľ pol roka nejazdil. Po naštartovaní to na seba bere dynamo (ak funguje ako má).

Čezetka dotazy

13.7.2011 v 20:24 | Nahoru | #2
Takový průměr je 6 nebo 11 aprérhodin, to stačí. Záleží i kolik tam máš místa, myslím že i ta větší (11 Ah) se tam vejde. Každopádně to natočíš (roztlačíš) i bez baterky ale musíš mít dostatečné otáčky kvúli relátku. Na volnoběh ti to určitě chcípne. Neřekl bych že se něco poškozuje.
Bývá to i napsáno v návodu na používání a je to všeobecně známé u těchto motorek.
S tím karburátorem nevím, nejlepší je vždycky to, co je originál z výroby, ti tomu rozumí nejvíc.

Naposledy editováno 13.07.2011 20:28:09

1 reakcí na tento příspěvek Čezetka dotazy

14.7.2011 v 22:34 | Nahoru | #3
Origo zapaľovanie by malo mať polohu, kde to funguje bez svetiel a bez baterky. Na mojej kývačke to funguje, udrží to aj voľnobeh.

(reakce na) Čezetka dotazy

15.7.2011 v 00:10 | Nahoru | #4
jean192> Myslíte asi ve spínací skříňce, já to u Jawy 353 neznám jak tam je to řešené, tam je spínačka v tom "tělese" ampérmetru jestli se nepletu.
Je to možné ale mě vždycky říkali že vyšší otáčky to potřebuje. Snížení - regler přepne na baterku a ta tam není čili to chcípne.
Ale jestli to opravdu jde, tak to je pro mě novinka.

Čezetka dotazy

31.7.2011 v 23:50 | Nahoru | #5
Tak sem koupil Vartu 6V 12Ah , a už sem i jezdil chytá i na našlápnutí ale za chvíli na volnoběh chcípne a jinak se musí držet furt trochu v otáčkách jinak to chcípá nevím co to je karburátor jsem čistil dvakrát i kontakty kladívek jsem vzal jemnýn smirglem.Zkoušel asi 3 svíčky a dělá to na všechny akorát na některé nechytá na našlápnutí

Čezetka dotazy

22.8.2011 v 08:36 | Nahoru | #6
Podle toho, co píšeš nemáš karburátor seštelovaný. Měl bys tam mít 2922 nebo maximálně 2924. Otryskování si najdi tu: http://jawarmaniak....ika/karburatory.html Jinak by motor měl běžet i na volnoběh bez baterie. Pokud po odpojení baterky motor chcípne, tak by to chtělo poštelovat regulátor. Jinak v dnešní době, kdy se má svítit celodenně, by ti to za chvíli mohlo baterku vymlátit.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Cz125 453 nedrží volnobeh ČZ 125/453 Nico_7 19 20.3.2024 v 19:47 Nico_7
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
Clona ve filtrboxu ČZ 125/453 krystofvelecky 1 15.8.2023 v 16:04 cmiral
ČZ se přehřívá ČZ 125/453 krystofvelecky 21 19.4.2023 v 21:10 Kral111
Blinkry na starých jawách a Čz ČZ 125/453 krystofvelecky 9 24.3.2023 v 11:56 Mi3ka


TOPlist