Mám představu motoru cca 150-250 ccm. Stačí to na pohodové ježdění?
Co je lepší pro provoz mimo silnice - manuální řazení, nebo variátor? Na silnici je to asi jedno, v terénu si nějak variátor moc nedovedu představit - nebo se mýlím?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké ATV?
Takže to vypadá na následující - http://www.access-motor.cz/max.htm . Je to taková pracovnější verze, ale je to kvůli možnosti přidělání bagáže, navíc žena se na tom cítí víc "opanceřovaná", bezpečněji. Bude to hlavně pro ní, já radši 2 kola. Má to variátor, redukci, byli jsme se na tom dneska svézt a i do kopců, které připadají v úvahu, to šplhalo solidně. Je to stejně hlavně pro ženu, na cestování necestou, já s ní na endurku. Bavil jsem se s 2 klukama co to mají, bez problémů.
1 reakcí na tento příspěvek Jaké ATV?
1 reakcí na tento příspěvek Jaké ATV?
vypadá to na toho maxe, ženě se líbí, že je to takový malý tank, cítí se na tom bezpečněji, než na sportovních a je na něm dost místa na bagáž (láká nás cestování po Rumunsku a Bulharsku, takže 4kolku a mladýho 125 enduro - abych vykompenzoval rozdíly výkonu - a davaj cestovat po cestách necestách a nemusíme moc řešit kde vézt bagáž, místa na ní je tam dost)
měl jsem trochu obavy z funkce variátoru, ale po svezení se jsou pryč
jinak další argument pro mě je, že dovozce accessů mám prakticky za kopcem