globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bike a země původu.
Zdar bikeři!
Zajímá mne, kde musí být bike vyrobený, abyste o něj ani nezavadili.

Ps:Vulgární a urážlivé příspěvky budou odstraněny.

Uzavřeno 16.07.2011 v 13:04 uživatelem Marex

Naposledy editováno 16.07.2011 13:04:09

Blokovaní uživatelé: rrss
Anketa: Který původ je ŠPATNÝ?
Japonsko
5%
2
Itálie
12%
5
Čína
79%
33
ČR
2%
1
USA
0%
0
Jinde- připište kde
2%
1

Bike a země původu.

11.7.2011 v 20:59 | Nahoru | #1
Čajna rulés!!!!

Bike a země původu.

11.7.2011 v 21:25 | Nahoru | #2

Bike a země původu.

11.7.2011 v 21:29 | Nahoru | #3
čína + itale

Bike a země původu.

11.7.2011 v 22:00 | Nahoru | #4
Asi mě tu ukamenujete, ale čr , už pro to, že jsem na tšch verglech jezdil od mala.

Bike a země původu.

11.7.2011 v 22:10 | Nahoru | #5
Tšajnaaa ...

1 reakcí na tento příspěvek Bike a země původu.

11.7.2011 v 23:10 | Nahoru | #6
Co máte proti těm Čínským kvalitním strojům. Někde na fóru pod SPT jsem četl, že BMW používá čínské motory.

(reakce na) Bike a země původu.

11.7.2011 v 23:22 | Nahoru | #7

Marex píše: Co máte proti těm Čínským kvalitním strojům. Někde na fóru pod SPT jsem četl, že BMW používá čínské motory.


Motor mi z číny nevadí, zbytek už jo. Na těch čínskejch motorkách bejvaj motory jediná neporuchová věc

Bike a země původu.

Skvělá odpověď, děkuji! 12.7.2011 v 06:34 | Nahoru | #8
Osobně jsem čínu jednu měl a souhlasím motor ok, ale vše gumové šlo doprdele po dvou letech a pak jsou strašně křehké plasty a šrouby praskají atd atd (zn Kentoya)

Bike a země původu.

12.7.2011 v 08:07 | Nahoru | #9
Ale jó, když se chce člověk zabavit na dlouhý zimní večery tak je čína dobrá volba, neboť jedou stylem dodělej doma ...

Bike a země původu.

12.7.2011 v 08:16 | Nahoru | #10
mě osobně je jedno odkud motorka je, jde o to jak mi bude vyhovovat. Někomu, kdo chce motorku (skůtra) aby si v létě na chalupě dojel do krámu 2km a zpět pro snídani bude bohatě stačit kentoya zoom za pár kaček a bude nadmíru spokojený. to samé platí o ostatním... každé moto je k něčemu určené (od motokoloběžky přes endura a choppery až po supersporty) - všechny jsou nějaké a proto se prodávají...
Jak jsem napsal je mi jedno kde by byla motorka vyrobená, ale k jakému účelu ji mám. Je asi jasné, že si nekoupím novou čínu za 70.000,- a pojedu s ní na měsíční dovolenou do afriky ve dvou s plnou bagáží...

Bike a země původu.

12.7.2011 v 12:29 | Nahoru | #11
nejlepší motorky vyrábějí jen tady

1 reakcí na tento příspěvek Bike a země původu.

12.7.2011 v 19:41 | Nahoru | #12
Velmi zábavné, když většina lidí, kteří mají nějaké zkušenosti, je mají hlavně s českými jawami/CZ, německými simsony/MZ, slovenskými Babetami/Fichtly. Že druhé dvě možnosti naprosto chybí v anketě, dokazuje omezenost zakladatele :)
- nereaguji na komentáře - jen na anketu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bike a země původu.

12.7.2011 v 23:24 | Nahoru | #13

rrss píše: Velmi zábavné, když většina lidí, kteří mají nějaké zkušenosti, je mají hlavně s českými jawami/CZ, německými simsony/MZ, slovenskými Babetami/Fichtly. Že druhé dvě možnosti naprosto chybí v anketě, dokazuje omezenost zakladatele :)
- nereaguji na komentáře - jen na anketu


Nesmíš to brát osobně,ale platí tady jedno přísloví- Potrefená husa.....
Edit: Mimochodem. Když už jsem tak omezený, tak jsi si zjevně při své neomezenosti nevšimnul, že je tam jedna možnost pokrývající všechny ostatní značky s možností konkretizovat to ve fóru..... jenom jsem tedy netušil, že Simsony a Babetty se ještě vyrábějí!? Hoď sem link na prodejce, sjedu si hned od každého kusu pro jednu.

Naposledy editováno 12.07.2011 23:36:34

Bike a země původu.

Skvělá odpověď, děkuji! 13.7.2011 v 18:12 | Nahoru | #14
Koukám na tohle fórum a už chápu tu nevraživost kluků z fóra o SPT. Ty jsi jim ukázal, že veřejnost stojí za tvými slovy a to se těm - jak píšeš- čajnariderům- líbit ani nemůže.
Na druhou stranu je to tedy satisfakce jako blázen. Čínu si taky nekoupím. Majitelé těchto strojů jsou- zdá se- afektovaní a nechci k nim patřit.

(reakce na) Bike a země původu.

13.7.2011 v 18:32 | Nahoru | #15
Marex> Simsony a babety nevím, ale MZ prej licenčně vyráběli donedávna Turci. A někdy v r. 1994 sem si prohlížel nějakej německej katalog motorek, a tam Číňani údajně vyráběli kopii naší Jawy kejvačky 250, a jmenovalo se to Xing Fu.

Naposledy editováno 13.07.2011 18:33:17

Bike a země původu.

Skvělá odpověď, děkuji! 13.7.2011 v 19:47 | Nahoru | #16
Já se snažím pokud možno nepodporovat našeho ekonomického nepřítele, tak nekupuji čínské/thaiwanské/indické zboží, pokud mám na výběr. A na výběr už dost často bohužel nemám. Náš trh a naše výrobce si narozdíl od nich nechráníme, tak naše evropské firmy těžko konkurují jejich nízkým nákladům na pracovní sílu, ekologii, vývoj atd.
Výsledkem je že pak naše firmy končí a v některých oborech ztrácíme technologie a vývoj. Tím i zkušené lidi, kteří ztrácí kvalifikaci přechodem do odlišných oborů (typicky z vývoje do prodeje). Obnovit tyto obory u nás pak bude velmi obtížné, o generaci později skoro nemožné.
Méně závažná situace je, když to má evropská firma ve svých rukou, odborné záležitosti má zde a v číně pouze manuální výrobu. Ani to ale není moc dobré. Hlavně pak ale hrozí, že firmu prostřednictvím akcií koupí někdo cizí, třeba čína a přesune vše kromě prodeje pryč.

Chcete mít ekonomiku tvořenou jen sítí diskontních prodejen a dopravou zboží do nich? Já ne.

3 reakcí na tento příspěvek Bike a země původu.

14.7.2011 v 06:17 | Nahoru | #17
marex: to není potrefená husa, ale následek toho, že jsi do fora o YUKI SPT, které tě vůbec ale vůbec nezajímá, několikrát vstoupil, vždy naprosto mimo téma, a zaspamoval to tam odkazem sem. Toť vše, do tématu se může každý podívat a porovnat den/hodinu příspěvků.
Ano, jsem potrefený ve smyslu, že jsem strávil mládí na českých, slovenských a německých motorkách, tak to potom jo, a mám zkušenosti, které ty nemáš.

Pokud uděláš anketu, kde chybí 2/3 motocyklového světa, pak se nediv, že ti další nadšení amatéři naklikají, co chceš. S realitou to ovšem nemá nic společného. Na druhém místě za čínou je itálie, jel jsem nedávno na Caponordu a i když bych si tu motorku nekoupil, nebudu ji hanit ani na ni klikat, když ji nemám doma, kapišto? :)

Nějaká janička z tvého okolí s roční registrací nikoho nepřesvědčí :) a nebudu reagovat, není na co, jen duní prázdné sudy. Navíc jedu na dovolenou.

Ty se pořád edituješ, netuším proč, asi chybí sebejistota, kterou potřebuješ dohnat, ale v zakládacím příspěvku máš, kde musí být bike vyrobený, ne že se musí stále prodávat nový z fabriky. Máš daleko větší šanci si dnes koupit fichtla nebo babetu, než jinou motorku, s tím, že ty 40 let staré babety a fichtly budou zaručeně jezdit ještě za dalších 40 let.

Posledním oficiálním dovozcem třeba takových MZ je MotoSP z Rosic, které i nadále vydává povolení přestaveb atd. Yura má pravdu v tom, že původní linky ze Zschopau byly prodány do Turecka a vyrábí se na nich MZ 251 převrtaná na Kanuni 300- To ovšem ty ani nadšení klikači nevíte, takže jste pohodoví... ovšem ignoranti, to není nadávka, ale věcné označení stavu.

Deadman - souhlas, ale prosím konkrétně. PC máš odkud? Monitor odkud? Televizi odkud? MP3 přehrávač odkud? Boty odkud? Já z pracovních potřeb, kdysi české, teď slovenské. Jenže jdeš do krámu, a teď mluvím o prodejně kopaček v Los Angeles před 14 dny, a 20% bot Nike má visačku Made in Vietnam, zbytek je výhradně čína. Adidas? To samé. Bavíme se třeba o kopačkách Mercurial, u nás za 19999 Kč, tam za polovic, země výroby ovšem stejná :)

To není problém číňanů, že se celému světu nechce makat, každý by rád pracoval pondělí-pátek 7-15:30 a kamarádi z odborů k tomu ještě firmy přímo vyhánějí neustálými hrozbami stávek. Tím už Evropa svou bitvu dávno prohrála a nikdo to zpět nevrátí. V Americe je krize, která se nás vůbec ale vůbec neměla dotknout, a jak musí reagovat místní? Mít dvě práce, bavil jsem se s řadou lidí, nejen s těmi, co usínali na letišti (pozemní personál na konci tunelů apod., mám k nim blízko, domluvím se, sám lítám).

No a pokud to někomu připadá emotivní tak sorry za stržení růžových brýlí, jsou to jen holá fakta.

Bike a země původu.

14.7.2011 v 06:45 | Nahoru | #18
Deadman: ostatní plácaly budu ignorovat, ale ty plácal nejsi, tak jsem zvědav, jaké příklady nečínského spotřebního zboží uvedeš. Já je nemusím pracně vyhledávat, chodí mi samy, zrovna teď mi přišel k překladu zkušební protokol izolátorů Sediver, najdi si francouzského výrobce, který si zakládá (jejich web, první věta) na "tradici": The story of Sediver (say \sed·ih·VARE\, it's French) starts in 1665 when the mirror and flat glass works Saint-Gobain was founded as part of the economic revival program of Louis XIV and Minister Colbert.

Realita? Rok 2008, výrobce izolátorů je ve skutečnosti Tianjin Sediver Composite Insulators Co. Ltd (Tianjin, Čína). Za to mohou číňani, že francouzský gigant Saint Gobain sebral práci místním a zadal jí na východ, podobně jako BMW a další? Ne, to není chyba číňanů. To je chyba evropských výrobců ovšem přímo způsobená leností a nespolehlivostí evropských dělníků. Jsem vážně zvědav, jak si chceš vybrat, po jakém vedení 110 kV jde elektřina do PC, z něhož do této diskuse píšeš. Myslím že máš šanci nulovou, bohužel, z Číny se vyplatí dovážet i mramor a jsou to české firmy, které ho objednávají, číňan nám ho rozhodně netlačí, má dost odběratelů po celém světě.

(reakce na) Bike a země původu.

14.7.2011 v 10:27 | Nahoru | #19

rrss píše: marex: to není potrefená husa, ale následek toho, že jsi do fora o YUKI SPT, které tě vůbec ale vůbec nezajímá, několikrát vstoupil, vždy naprosto mimo téma, a zaspamoval to tam odkazem sem. Toť vše, do tématu se může každý podívat a porovnat den/hodinu příspěvků.
Ano, jsem potrefený ve smyslu, že jsem strávil mládí na českých, slovenských a německých motorkách, tak to potom jo, a mám zkušenosti, které ty nemáš.

Pokud uděláš anketu, kde chybí 2/3 motocyklového světa, pak se nediv, že ti další nadšení amatéři naklikají, co chceš. S realitou to ovšem nemá nic společného. Na druhém místě za čínou je itálie, jel jsem nedávno na Caponordu a i když bych si tu motorku nekoupil, nebudu ji hanit ani na ni klikat, když ji nemám doma, kapišto? :)

Nějaká janička z tvého okolí s roční registrací nikoho nepřesvědčí :) a nebudu reagovat, není na co, jen duní prázdné sudy. Navíc jedu na dovolenou.

Ty se pořád edituješ, netuším proč, asi chybí sebejistota, kterou potřebuješ dohnat, ale v zakládacím příspěvku máš, kde musí být bike vyrobený, ne že se musí stále prodávat nový z fabriky. Máš daleko větší šanci si dnes koupit fichtla nebo babetu, než jinou motorku, s tím, že ty 40 let staré babety a fichtly budou zaručeně jezdit ještě za dalších 40 let.

Posledním oficiálním dovozcem třeba takových MZ je MotoSP z Rosic, které i nadále vydává povolení přestaveb atd. Yura má pravdu v tom, že původní linky ze Zschopau byly prodány do Turecka a vyrábí se na nich MZ 251 převrtaná na Kanuni 300- To ovšem ty ani nadšení klikači nevíte, takže jste pohodoví... ovšem ignoranti, to není nadávka, ale věcné označení stavu.

Deadman - souhlas, ale prosím konkrétně. PC máš odkud? Monitor odkud? Televizi odkud? MP3 přehrávač odkud? Boty odkud? Já z pracovních potřeb, kdysi české, teď slovenské. Jenže jdeš do krámu, a teď mluvím o prodejně kopaček v Los Angeles před 14 dny, a 20% bot Nike má visačku Made in Vietnam, zbytek je výhradně čína. Adidas? To samé. Bavíme se třeba o kopačkách Mercurial, u nás za 19999 Kč, tam za polovic, země výroby ovšem stejná :)

To není problém číňanů, že se celému světu nechce makat, každý by rád pracoval pondělí-pátek 7-15:30 a kamarádi z odborů k tomu ještě firmy přímo vyhánějí neustálými hrozbami stávek. Tím už Evropa svou bitvu dávno prohrála a nikdo to zpět nevrátí. V Americe je krize, která se nás vůbec ale vůbec neměla dotknout, a jak musí reagovat místní? Mít dvě práce, bavil jsem se s řadou lidí, nejen s těmi, co usínali na letišti (pozemní personál na konci tunelů apod., mám k nim blízko, domluvím se, sám lítám).

No a pokud to někomu připadá emotivní tak sorry za stržení růžových brýlí, jsou to jen holá fakta.



Tak sice jsi to neadresoval mně,ale týká se to mojí osoby, tak odpovím. Během jednoho příspěvku jsi se navezl do mě, autora vlákna a do všech, kteří "klikají proti tobě".

(reakce na) Bike a země původu.

14.7.2011 v 23:08 | Nahoru | #20

rrss píše: marex: to není potrefená husa, ale následek toho, že jsi do fora o YUKI SPT, které tě vůbec ale vůbec nezajímá, několikrát vstoupil, vždy naprosto mimo téma, a zaspamoval to tam odkazem sem. Toť vše, do tématu se může každý podívat a porovnat den/hodinu příspěvků.
Ano, jsem potrefený ve smyslu, že jsem strávil mládí na českých, slovenských a německých motorkách, tak to potom jo, a mám zkušenosti, které ty nemáš.

Pokud uděláš anketu, kde chybí 2/3 motocyklového světa, pak se nediv, že ti další nadšení amatéři naklikají, co chceš. S realitou to ovšem nemá nic společného. Na druhém místě za čínou je itálie, jel jsem nedávno na Caponordu a i když bych si tu motorku nekoupil, nebudu ji hanit ani na ni klikat, když ji nemám doma, kapišto? :)

Nějaká janička z tvého okolí s roční registrací nikoho nepřesvědčí :) a nebudu reagovat, není na co, jen duní prázdné sudy. Navíc jedu na dovolenou.

Ty se pořád edituješ, netuším proč, asi chybí sebejistota, kterou potřebuješ dohnat, ale v zakládacím příspěvku máš, kde musí být bike vyrobený, ne že se musí stále prodávat nový z fabriky. Máš daleko větší šanci si dnes koupit fichtla nebo babetu, než jinou motorku, s tím, že ty 40 let staré babety a fichtly budou zaručeně jezdit ještě za dalších 40 let.

Posledním oficiálním dovozcem třeba takových MZ je MotoSP z Rosic, které i nadále vydává povolení přestaveb atd. Yura má pravdu v tom, že původní linky ze Zschopau byly prodány do Turecka a vyrábí se na nich MZ 251 převrtaná na Kanuni 300- To ovšem ty ani nadšení klikači nevíte, takže jste pohodoví... ovšem ignoranti, to není nadávka, ale věcné označení stavu.

Deadman - souhlas, ale prosím konkrétně. PC máš odkud? Monitor odkud? Televizi odkud? MP3 přehrávač odkud? Boty odkud? Já z pracovních potřeb, kdysi české, teď slovenské. Jenže jdeš do krámu, a teď mluvím o prodejně kopaček v Los Angeles před 14 dny, a 20% bot Nike má visačku Made in Vietnam, zbytek je výhradně čína. Adidas? To samé. Bavíme se třeba o kopačkách Mercurial, u nás za 19999 Kč, tam za polovic, země výroby ovšem stejná :)

To není problém číňanů, že se celému světu nechce makat, každý by rád pracoval pondělí-pátek 7-15:30 a kamarádi z odborů k tomu ještě firmy přímo vyhánějí neustálými hrozbami stávek. Tím už Evropa svou bitvu dávno prohrála a nikdo to zpět nevrátí. V Americe je krize, která se nás vůbec ale vůbec neměla dotknout, a jak musí reagovat místní? Mít dvě práce, bavil jsem se s řadou lidí, nejen s těmi, co usínali na letišti (pozemní personál na konci tunelů apod., mám k nim blízko, domluvím se, sám lítám).

No a pokud to někomu připadá emotivní tak sorry za stržení růžových brýlí, jsou to jen holá fakta.


Tak nesouhlasím s tebou asi skoro ve všem, krom jedné věci- o té potrefenosti. Vůbec jsi nepochopil podstatu tématu a rozdíl v "původ" a "Made in". A ta tvá reakce je tedy skutečně afektovaná. Opět.
Janička: Lepší je nereagovat. Vozí se po mně a každý, kdo se mne zastane bude přejet také.
Ale dík.

Bike a země původu.

15.7.2011 v 18:22 | Nahoru | #21
s cinou a podobnymi azijcami som ja osobne skoncil.stacila mi 4 rocna skusenost s adams 125.
bola to kopirka Hondy DYLAN.no kua spatna.

taliani su tiez imageove krvavnicky co sa za chvilu rozsypu.

s USA teda urcite nikdy nic.zlozia,kontrola kvality ziadna,zachvilu nieco upadne.

pre mna je volba ista.kontrolovana kvalita za rozumnu cenu z japonska.aj ked uz vela veci vyrabaju inde v azii,ale aspon dbaju na kvalitu...

Bike a země původu.

15.7.2011 v 20:58 | Nahoru | #22
80% z vás demokraticky rozhodlo. Made in China je podle drtivé většiny z vás nálepka, kterou na mašině mít nechcete. Toť vše.
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek


TOPlist