Zajímá mne, kde musí být bike vyrobený, abyste o něj ani nezavadili.
Ps:Vulgární a urážlivé příspěvky budou odstraněny.
Uzavřeno 16.07.2011 v 13:04 uživatelem Marex
Naposledy editováno 16.07.2011 13:04:09
1 reakcí na tento příspěvek Bike a země původu.
Jak jsem napsal je mi jedno kde by byla motorka vyrobená, ale k jakému účelu ji mám. Je asi jasné, že si nekoupím novou čínu za 70.000,- a pojedu s ní na měsíční dovolenou do afriky ve dvou s plnou bagáží...
1 reakcí na tento příspěvek Bike a země původu.
- nereaguji na komentáře - jen na anketu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bike a země původu.
rrss píše: Velmi zábavné, když většina lidí, kteří mají nějaké zkušenosti, je mají hlavně s českými jawami/CZ, německými simsony/MZ, slovenskými Babetami/Fichtly. Že druhé dvě možnosti naprosto chybí v anketě, dokazuje omezenost zakladatele :)
- nereaguji na komentáře - jen na anketu
Nesmíš to brát osobně,ale platí tady jedno přísloví- Potrefená husa.....
Edit: Mimochodem. Když už jsem tak omezený, tak jsi si zjevně při své neomezenosti nevšimnul, že je tam jedna možnost pokrývající všechny ostatní značky s možností konkretizovat to ve fóru..... jenom jsem tedy netušil, že Simsony a Babetty se ještě vyrábějí!? Hoď sem link na prodejce, sjedu si hned od každého kusu pro jednu.
Naposledy editováno 12.07.2011 23:36:34
Na druhou stranu je to tedy satisfakce jako blázen. Čínu si taky nekoupím. Majitelé těchto strojů jsou- zdá se- afektovaní a nechci k nim patřit.
Naposledy editováno 13.07.2011 18:33:17
Výsledkem je že pak naše firmy končí a v některých oborech ztrácíme technologie a vývoj. Tím i zkušené lidi, kteří ztrácí kvalifikaci přechodem do odlišných oborů (typicky z vývoje do prodeje). Obnovit tyto obory u nás pak bude velmi obtížné, o generaci později skoro nemožné.
Méně závažná situace je, když to má evropská firma ve svých rukou, odborné záležitosti má zde a v číně pouze manuální výrobu. Ani to ale není moc dobré. Hlavně pak ale hrozí, že firmu prostřednictvím akcií koupí někdo cizí, třeba čína a přesune vše kromě prodeje pryč.
Chcete mít ekonomiku tvořenou jen sítí diskontních prodejen a dopravou zboží do nich? Já ne.
3 reakcí na tento příspěvek Bike a země původu.
Ano, jsem potrefený ve smyslu, že jsem strávil mládí na českých, slovenských a německých motorkách, tak to potom jo, a mám zkušenosti, které ty nemáš.
Pokud uděláš anketu, kde chybí 2/3 motocyklového světa, pak se nediv, že ti další nadšení amatéři naklikají, co chceš. S realitou to ovšem nemá nic společného. Na druhém místě za čínou je itálie, jel jsem nedávno na Caponordu a i když bych si tu motorku nekoupil, nebudu ji hanit ani na ni klikat, když ji nemám doma, kapišto? :)
Nějaká janička z tvého okolí s roční registrací nikoho nepřesvědčí :) a nebudu reagovat, není na co, jen duní prázdné sudy. Navíc jedu na dovolenou.
Ty se pořád edituješ, netuším proč, asi chybí sebejistota, kterou potřebuješ dohnat, ale v zakládacím příspěvku máš, kde musí být bike vyrobený, ne že se musí stále prodávat nový z fabriky. Máš daleko větší šanci si dnes koupit fichtla nebo babetu, než jinou motorku, s tím, že ty 40 let staré babety a fichtly budou zaručeně jezdit ještě za dalších 40 let.
Posledním oficiálním dovozcem třeba takových MZ je MotoSP z Rosic, které i nadále vydává povolení přestaveb atd. Yura má pravdu v tom, že původní linky ze Zschopau byly prodány do Turecka a vyrábí se na nich MZ 251 převrtaná na Kanuni 300- To ovšem ty ani nadšení klikači nevíte, takže jste pohodoví... ovšem ignoranti, to není nadávka, ale věcné označení stavu.
Deadman - souhlas, ale prosím konkrétně. PC máš odkud? Monitor odkud? Televizi odkud? MP3 přehrávač odkud? Boty odkud? Já z pracovních potřeb, kdysi české, teď slovenské. Jenže jdeš do krámu, a teď mluvím o prodejně kopaček v Los Angeles před 14 dny, a 20% bot Nike má visačku Made in Vietnam, zbytek je výhradně čína. Adidas? To samé. Bavíme se třeba o kopačkách Mercurial, u nás za 19999 Kč, tam za polovic, země výroby ovšem stejná :)
To není problém číňanů, že se celému světu nechce makat, každý by rád pracoval pondělí-pátek 7-15:30 a kamarádi z odborů k tomu ještě firmy přímo vyhánějí neustálými hrozbami stávek. Tím už Evropa svou bitvu dávno prohrála a nikdo to zpět nevrátí. V Americe je krize, která se nás vůbec ale vůbec neměla dotknout, a jak musí reagovat místní? Mít dvě práce, bavil jsem se s řadou lidí, nejen s těmi, co usínali na letišti (pozemní personál na konci tunelů apod., mám k nim blízko, domluvím se, sám lítám).
No a pokud to někomu připadá emotivní tak sorry za stržení růžových brýlí, jsou to jen holá fakta.
Realita? Rok 2008, výrobce izolátorů je ve skutečnosti Tianjin Sediver Composite Insulators Co. Ltd (Tianjin, Čína). Za to mohou číňani, že francouzský gigant Saint Gobain sebral práci místním a zadal jí na východ, podobně jako BMW a další? Ne, to není chyba číňanů. To je chyba evropských výrobců ovšem přímo způsobená leností a nespolehlivostí evropských dělníků. Jsem vážně zvědav, jak si chceš vybrat, po jakém vedení 110 kV jde elektřina do PC, z něhož do této diskuse píšeš. Myslím že máš šanci nulovou, bohužel, z Číny se vyplatí dovážet i mramor a jsou to české firmy, které ho objednávají, číňan nám ho rozhodně netlačí, má dost odběratelů po celém světě.
rrss píše: marex: to není potrefená husa, ale následek toho, že jsi do fora o YUKI SPT, které tě vůbec ale vůbec nezajímá, několikrát vstoupil, vždy naprosto mimo téma, a zaspamoval to tam odkazem sem. Toť vše, do tématu se může každý podívat a porovnat den/hodinu příspěvků.
Ano, jsem potrefený ve smyslu, že jsem strávil mládí na českých, slovenských a německých motorkách, tak to potom jo, a mám zkušenosti, které ty nemáš.
Pokud uděláš anketu, kde chybí 2/3 motocyklového světa, pak se nediv, že ti další nadšení amatéři naklikají, co chceš. S realitou to ovšem nemá nic společného. Na druhém místě za čínou je itálie, jel jsem nedávno na Caponordu a i když bych si tu motorku nekoupil, nebudu ji hanit ani na ni klikat, když ji nemám doma, kapišto? :)
Nějaká janička z tvého okolí s roční registrací nikoho nepřesvědčí :) a nebudu reagovat, není na co, jen duní prázdné sudy. Navíc jedu na dovolenou.
Ty se pořád edituješ, netuším proč, asi chybí sebejistota, kterou potřebuješ dohnat, ale v zakládacím příspěvku máš, kde musí být bike vyrobený, ne že se musí stále prodávat nový z fabriky. Máš daleko větší šanci si dnes koupit fichtla nebo babetu, než jinou motorku, s tím, že ty 40 let staré babety a fichtly budou zaručeně jezdit ještě za dalších 40 let.
Posledním oficiálním dovozcem třeba takových MZ je MotoSP z Rosic, které i nadále vydává povolení přestaveb atd. Yura má pravdu v tom, že původní linky ze Zschopau byly prodány do Turecka a vyrábí se na nich MZ 251 převrtaná na Kanuni 300- To ovšem ty ani nadšení klikači nevíte, takže jste pohodoví... ovšem ignoranti, to není nadávka, ale věcné označení stavu.
Deadman - souhlas, ale prosím konkrétně. PC máš odkud? Monitor odkud? Televizi odkud? MP3 přehrávač odkud? Boty odkud? Já z pracovních potřeb, kdysi české, teď slovenské. Jenže jdeš do krámu, a teď mluvím o prodejně kopaček v Los Angeles před 14 dny, a 20% bot Nike má visačku Made in Vietnam, zbytek je výhradně čína. Adidas? To samé. Bavíme se třeba o kopačkách Mercurial, u nás za 19999 Kč, tam za polovic, země výroby ovšem stejná :)
To není problém číňanů, že se celému světu nechce makat, každý by rád pracoval pondělí-pátek 7-15:30 a kamarádi z odborů k tomu ještě firmy přímo vyhánějí neustálými hrozbami stávek. Tím už Evropa svou bitvu dávno prohrála a nikdo to zpět nevrátí. V Americe je krize, která se nás vůbec ale vůbec neměla dotknout, a jak musí reagovat místní? Mít dvě práce, bavil jsem se s řadou lidí, nejen s těmi, co usínali na letišti (pozemní personál na konci tunelů apod., mám k nim blízko, domluvím se, sám lítám).
No a pokud to někomu připadá emotivní tak sorry za stržení růžových brýlí, jsou to jen holá fakta.
Tak sice jsi to neadresoval mně,ale týká se to mojí osoby, tak odpovím. Během jednoho příspěvku jsi se navezl do mě, autora vlákna a do všech, kteří "klikají proti tobě".
rrss píše: marex: to není potrefená husa, ale následek toho, že jsi do fora o YUKI SPT, které tě vůbec ale vůbec nezajímá, několikrát vstoupil, vždy naprosto mimo téma, a zaspamoval to tam odkazem sem. Toť vše, do tématu se může každý podívat a porovnat den/hodinu příspěvků.
Ano, jsem potrefený ve smyslu, že jsem strávil mládí na českých, slovenských a německých motorkách, tak to potom jo, a mám zkušenosti, které ty nemáš.
Pokud uděláš anketu, kde chybí 2/3 motocyklového světa, pak se nediv, že ti další nadšení amatéři naklikají, co chceš. S realitou to ovšem nemá nic společného. Na druhém místě za čínou je itálie, jel jsem nedávno na Caponordu a i když bych si tu motorku nekoupil, nebudu ji hanit ani na ni klikat, když ji nemám doma, kapišto? :)
Nějaká janička z tvého okolí s roční registrací nikoho nepřesvědčí :) a nebudu reagovat, není na co, jen duní prázdné sudy. Navíc jedu na dovolenou.
Ty se pořád edituješ, netuším proč, asi chybí sebejistota, kterou potřebuješ dohnat, ale v zakládacím příspěvku máš, kde musí být bike vyrobený, ne že se musí stále prodávat nový z fabriky. Máš daleko větší šanci si dnes koupit fichtla nebo babetu, než jinou motorku, s tím, že ty 40 let staré babety a fichtly budou zaručeně jezdit ještě za dalších 40 let.
Posledním oficiálním dovozcem třeba takových MZ je MotoSP z Rosic, které i nadále vydává povolení přestaveb atd. Yura má pravdu v tom, že původní linky ze Zschopau byly prodány do Turecka a vyrábí se na nich MZ 251 převrtaná na Kanuni 300- To ovšem ty ani nadšení klikači nevíte, takže jste pohodoví... ovšem ignoranti, to není nadávka, ale věcné označení stavu.
Deadman - souhlas, ale prosím konkrétně. PC máš odkud? Monitor odkud? Televizi odkud? MP3 přehrávač odkud? Boty odkud? Já z pracovních potřeb, kdysi české, teď slovenské. Jenže jdeš do krámu, a teď mluvím o prodejně kopaček v Los Angeles před 14 dny, a 20% bot Nike má visačku Made in Vietnam, zbytek je výhradně čína. Adidas? To samé. Bavíme se třeba o kopačkách Mercurial, u nás za 19999 Kč, tam za polovic, země výroby ovšem stejná :)
To není problém číňanů, že se celému světu nechce makat, každý by rád pracoval pondělí-pátek 7-15:30 a kamarádi z odborů k tomu ještě firmy přímo vyhánějí neustálými hrozbami stávek. Tím už Evropa svou bitvu dávno prohrála a nikdo to zpět nevrátí. V Americe je krize, která se nás vůbec ale vůbec neměla dotknout, a jak musí reagovat místní? Mít dvě práce, bavil jsem se s řadou lidí, nejen s těmi, co usínali na letišti (pozemní personál na konci tunelů apod., mám k nim blízko, domluvím se, sám lítám).
No a pokud to někomu připadá emotivní tak sorry za stržení růžových brýlí, jsou to jen holá fakta.
Tak nesouhlasím s tebou asi skoro ve všem, krom jedné věci- o té potrefenosti. Vůbec jsi nepochopil podstatu tématu a rozdíl v "původ" a "Made in". A ta tvá reakce je tedy skutečně afektovaná. Opět.
Janička: Lepší je nereagovat. Vozí se po mně a každý, kdo se mne zastane bude přejet také.
Ale dík.
bola to kopirka Hondy DYLAN.no kua spatna.
taliani su tiez imageove krvavnicky co sa za chvilu rozsypu.
s USA teda urcite nikdy nic.zlozia,kontrola kvality ziadna,zachvilu nieco upadne.
pre mna je volba ista.kontrolovana kvalita za rozumnu cenu z japonska.aj ked uz vela veci vyrabaju inde v azii,ale aspon dbaju na kvalitu...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|