paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart
Zdravim, bude mi 21 a chtel bych z V-Stroma 650 prejit na neco sportovnejsiho, ale zaroven nechci SS. Chci na tom dojizdet dvakrat tydne do skoly po poloprazdne dalnici, kratsi projizdky a parkrat do roka nejaky vylet do 500km. Bohuzel mam taky opravdu hodne pozadavku, ktere silene zuzuji vyber:

- objem 800ccm+ - at to tahne odspoda, nerad tocim, takze idealne dvouval
- provozní hmotnost max 220kg - jsem malej a i se Stromem mam problem s manipulaci na miste - toto vyradi prakticky vsechny ctyrvalce
- vykon 70kW az 100kW - prechazim ze 48kW takze at je to znat ale zase ne moc
- dobry dunivy zvuk
- rozumna spolehlivost a cena dilu
- cena do 80000Kc bez kufru nebo do 90000Kc s velkym topcase - na motorku musi existovat drzak plotny
- rozumna tvrdost odpruzeni - nic zavodne ladeneho, jezdim dost casto silnice horsi kvality

Timhle sitem prosly z motorek co sem nasel pouze ctyri, takze poprosim bud o doplneni dalsi nebo pokud mate to stesti a jste majitelem, tak o napsani zkusenosti a doporuceni, nejvice by me zajimalo od nekoho kdo najezdil velke mnozstvi kilaku:

- vase zavady
- kolik vydrzi retezovka
- kolik vydrzi rozvodaky a napinaky

Predem diky.


Naposledy editováno 06.07.2011 14:11:36
Anketa: Kterou?
SL 1000 Falco
19%
23
TL 1000 S
10%
12
SV 1000 S
43%
53
VTR 1000 F
16%
19
Jinou (píši do diskuze)
12%
15

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

7.7.2011 v 19:10 | Nahoru | #211
SirIndy> jen jsem na tom seděl, a bylo to neskutečně pohodlný, tvrdý to určitě taky není.

e: ale zas proti strojům jako je multistrada to má nevýhodu že je to starý, aspoň tlumiče možná budou zralý na repas.

Naposledy editováno 07.07.2011 19:11:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

7.7.2011 v 19:16 | Nahoru | #212

assassin píše: jo je to mozny u toho storma je zda se dost rozdilu v nastaveni co se tyka US a EU verze.. kvuli ruznejm tem emisnim nesmyslum... navic mas preci jen dost atyp vejfuky... a taky hodit tam kit od dynojetu a ono to treba pojede lip .. neznamena ze je to uplne idealni a ze uz by si s tim neslo hrat dal:)
ja to delat na kseft tak tam soupnu kit, udelam grafik z brzdy ze to neni uplne spatne a trada dalsi pan na holeni....

par obrazku z pokusu o ladeni :)



Asi ti šoupnu o dovolený mý TLR říkal jsi 3dny??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

7.7.2011 v 19:19 | Nahoru | #213
dewwil> šoupni mu to, stříkačka je 5x rychlejší

(reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

7.7.2011 v 19:23 | Nahoru | #214

Stev píše: SirIndy> jen jsem na tom seděl, a bylo to neskutečně pohodlný, tvrdý to určitě taky není.

e: ale zas proti strojům jako je multistrada to má nevýhodu že je to starý, aspoň tlumiče možná budou zralý na repas.



Tak muj Strom taky zezacatku pusobi super pohodlnne ale po 200km me zacne bolet pozadi a musim porad poposedat...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

7.7.2011 v 19:23 | Nahoru | #215
Stev> sakra,tak to už to mám 2 dny naladěný Ale je pravda, že s TL už má svý zažitý tak by to mohlo být za chvilku

1 reakcí na tento příspěvek Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

7.7.2011 v 19:25 | Nahoru | #216
Na tu Multisrandu už jsem taky koukal, shodil bych ten hnus vepředu a udělal z toho Hypemotarda

(reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

7.7.2011 v 19:26 | Nahoru | #217
dewwil> to nevim, ale rozhodně to bude dělat radši než furt rozdělávat karbece

(reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

7.7.2011 v 21:30 | Nahoru | #218

dewwil píše: Na tu Multisrandu už jsem taky koukal, shodil bych ten hnus vepředu a udělal z toho Hypemotarda



Mě se tam ten hnus taky nelíbí, ale funguje - jestli jsi teda myslel to druhý plégo a ne celý předek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

7.7.2011 v 21:39 | Nahoru | #219

SirIndy píše: Hele a ma to cenu menit Stroma s 49kW za Multosku 1000 s 62kW? Vim ze kroutak a projev motoru bude uplne nekde jinde, ale myslim ze casem by stejne omrzela a zase bych menil coz uz nechci. Multi 1100 uz by nemusela bejt marna, ale ta cena, no a cenu 1200 ani nebudu komentovat, ta je mojim nesplnitelnym snem (zatim )



Rozdíl mezi MTS 1000 a 1100 je maximálně 5 koní, navýšením na 1100ccm šlo hlavně o posílení krouťáku ve středních otáčkách. Ducati dřív uváděla výkon dle jiné normy, já mám výkon dle staré, těch 62 kW = cca 84 koní, dle současné je tam cca 90k. Proto to jeden rok vypadalo (cca '05-'06), že všem modelům najednou zvedli výkon.

(reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

7.7.2011 v 22:15 | Nahoru | #220
Multoška jede moc pekne, kamos to měl, laděný Termignony a otevřenou spojku a mas o zabavu kolemjdoucich postarano a ani na okruhu se nenechal zahanbit. Nejhorší je na tom fakt ten čumák, to je děs....

1 reakcí na tento příspěvek Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

7.7.2011 v 23:49 | Nahoru | #221
blade je fajn ja mam teda 94 ale 200km se na tom da ve dvou uz to bude horsi a jede to jak britva a zere to krasne okolo 6l zalezi jak jedes ale da se i za 5 ale to je dalnice 150km-h a nuda.a je to 4val zadne kopance a zaludnosti

(reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

7.7.2011 v 23:51 | Nahoru | #222

Stev píše: SirIndy> jen jsem na tom seděl, a bylo to neskutečně pohodlný, tvrdý to určitě taky není.

e: ale zas proti strojům jako je multistrada to má nevýhodu že je to starý, aspoň tlumiče možná budou zralý na repas.



ale nezapomen ze bladea koupi tak za 50tis takze na repas mu zbyde dost penez rekl bych a kufry tam muze naladovat taky

3 reakcí na tento příspěvek Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

8.7.2011 v 08:26 | Nahoru | #223
No tak z toho, co tady čtu je to jednoduchá volba. Protože pokud to má mít ochranu jako Strom 650 a jet jako litr, pramení mi z toho Strom litr.
Vtr: Sežere tě i s bačkorama- nevěř, nikomu, kdo ti tvrdí opak.
SV- Fouká- a to teda dost, pokud nejsi trpaslík.
Falco- Neláká tě.....
TL- Jestli se máš rád.......
Futura- Těžká (ten údaj o hmotnosti jsem opsal z katalogu- s plnou nádrží).....
Multisranda- To by musela být láska na první pohled!
Celkem mne zajímá tvoje konečné rozhodnutí.

Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

8.7.2011 v 08:29 | Nahoru | #224
Jinak jsem viděl začátkem týdne při cestě z práce na Farině- resp. až dole mezi barákama jednoho Stroma čerstvě rozbitého- asi mu nedalo přednost auto z boční ulice. Jenže je to tam dost nepřehledný a motoky tam jedou o poznání rychleji, než jde z tý uličky možný vyjet..... nebezpečný místo. Smůla!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

8.7.2011 v 09:09 | Nahoru | #225

Marex píše: No tak z toho, co tady čtu je to jednoduchá volba. Protože pokud to má mít ochranu jako Strom 650 a jet jako litr, pramení mi z toho Strom litr.
Vtr: Sežere tě i s bačkorama- nevěř, nikomu, kdo ti tvrdí opak.
SV- Fouká- a to teda dost, pokud nejsi trpaslík.
Falco- Neláká tě.....
TL- Jestli se máš rád.......
Futura- Těžká (ten údaj o hmotnosti jsem opsal z katalogu- s plnou nádrží).....
Multisranda- To by musela být láska na první pohled!
Celkem mne zajímá tvoje konečné rozhodnutí.



hele ty asi moc ctes casopisy o motorkach ne? prezentujes tak trochu nazory co se shoduji s tim co se tak ruzne psalo.. ale s praxi to nema moc spolecneho.. oni totiz novinari od motorek o tom zas tolik nevi....

VTR zere +- podobne jako ostatni V2 1000 ... jezdil sem na dvou.
TL neni nic co by ti melo ublizit, proti tomu jak jedou moderni litry je to beranek...atd..atd...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

8.7.2011 v 09:11 | Nahoru | #226

SirIndy píše: Hele a ma to cenu menit Stroma s 49kW za Multosku 1000 s 62kW? Vim ze kroutak a projev motoru bude uplne nekde jinde, ale myslim ze casem by stejne omrzela a zase bych menil coz uz nechci. Multi 1100 uz by nemusela bejt marna, ale ta cena, no a cenu 1200 ani nebudu komentovat, ta je mojim nesplnitelnym snem (zatim )



no rozdil to bude znatelnej..pocitove... jestli ti vadi u stroma ze malo jede tak nevim jestli je vyber mezi dvouvalcema rozumnej, protoze to ti prijde za chvili taky ze to nejede... a je celkem fuk kolik kW bude mit na papire...

(reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

8.7.2011 v 09:58 | Nahoru | #227

assassin píše: no rozdil to bude znatelnej..pocitove... jestli ti vadi u stroma ze malo jede tak nevim jestli je vyber mezi dvouvalcema rozumnej, protoze to ti prijde za chvili taky ze to nejede... a je celkem fuk kolik kW bude mit na papire...



Myslim ze dvakrat silnejsi motka bude az az, kdyz i prechod s 36kW jednovalu na 49kW dvouval byl dost vyraznej.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

8.7.2011 v 10:00 | Nahoru | #228

Marex píše: No tak z toho, co tady čtu je to jednoduchá volba. Protože pokud to má mít ochranu jako Strom 650 a jet jako litr, pramení mi z toho Strom litr.
Vtr: Sežere tě i s bačkorama- nevěř, nikomu, kdo ti tvrdí opak.
SV- Fouká- a to teda dost, pokud nejsi trpaslík.
Falco- Neláká tě.....
TL- Jestli se máš rád.......
Futura- Těžká (ten údaj o hmotnosti jsem opsal z katalogu- s plnou nádrží).....
Multisranda- To by musela být láska na první pohled!
Celkem mne zajímá tvoje konečné rozhodnutí.



Nevěř každýmu co ti kdo nakuká. Svoje VTR jezdím cca 2 roky, jezdil jsem i druhé cca měsíc a ani u jednoho problém se spotřebou.
TL a brutalita?Nedělal bych z toho kovbojku. Jo jede to fajn, ale žádnej extrém.

Ono kdyby se SirIndy zkusil podívat po nějakým velkým 4válu typu Fazer atd. tak by taky možná neprohloupil...Ale je to otázka preferencí, asi má nějakej důvod proč 4V biky nechce.

(reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

8.7.2011 v 10:02 | Nahoru | #229

Marex píše: No tak z toho, co tady čtu je to jednoduchá volba. Protože pokud to má mít ochranu jako Strom 650 a jet jako litr, pramení mi z toho Strom litr.
Vtr: Sežere tě i s bačkorama- nevěř, nikomu, kdo ti tvrdí opak.
SV- Fouká- a to teda dost, pokud nejsi trpaslík.
Falco- Neláká tě.....
TL- Jestli se máš rád.......
Futura- Těžká (ten údaj o hmotnosti jsem opsal z katalogu- s plnou nádrží).....
Multisranda- To by musela být láska na první pohled!
Celkem mne zajímá tvoje konečné rozhodnutí.



Ne, ja chci lepsi ochranu nez ma Strom, ten ma ochranu ve vyssich rychlostech uplne naprd. Takze litrovej by nepomohl (navic hrozne tezkej). Jestli na SV bude taky foukat tak to bude dost zklamani Podle obrazku to vypada ze tele by melo mit perfektni ochranu proti vetru, ale to by byla asi fakt dost riskantni volba. Takze mozna nakonec skoncim opravdu u nejakeho ctyrvalce

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

8.7.2011 v 10:04 | Nahoru | #230

honzaVTR píše: Nevěř každýmu co ti kdo nakuká. Svoje VTR jezdím cca 2 roky, jezdil jsem i druhé cca měsíc a ani u jednoho problém se spotřebou.
TL a brutalita?Nedělal bych z toho kovbojku. Jo jede to fajn, ale žádnej extrém.

Ono kdyby se SirIndy zkusil podívat po nějakým velkým 4válu typu Fazer atd. tak by taky možná neprohloupil...Ale je to otázka preferencí, asi má nějakej důvod proč 4V biky nechce.



No a kolik je ten zadnej extrem? Uz jsem si rekl ze se povinne musim projet na SV, VTR a alespon jednom ctyrvalci, do te doby nic nekoupim.

(reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

8.7.2011 v 10:06 | Nahoru | #231

chimera-RR píše: blade je fajn ja mam teda 94 ale 200km se na tom da ve dvou uz to bude horsi a jede to jak britva a zere to krasne okolo 6l zalezi jak jedes ale da se i za 5 ale to je dalnice 150km-h a nuda.a je to 4val zadne kopance a zaludnosti



U Stroma taky vsichni psali jak se jezdi za 4-5 a jezdim za 6. Ale myslim ze to je prave kvuli te dalnici po ktere sem lital do skoly nekdy i 170km/h, na coz ta motorka neni urcena - jeden z duvodu proc chci menit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

8.7.2011 v 10:07 | Nahoru | #232

SirIndy píše: No a kolik je ten zadnej extrem? Uz jsem si rekl ze se povinne musim projet na SV, VTR a alespon jednom ctyrvalci, do te doby nic nekoupim.



on asi záleží i kterej rok, ta verze s větší nádrží možná žere jinak, ale mě to žralo asi tak o litr víc než jiný motorky.

Svižná jízda 7,5-9, nějakej klidnější přesun 7, a jednou na dálnici kdy jsem jel pořád kolem 120 asi 6.

Běžná spotřeba by mohla bejt těch 7,5.

e: já mám rok 98 ...

Naposledy editováno 08.07.2011 10:08:07

(reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

8.7.2011 v 10:10 | Nahoru | #233

assassin píše: no rozdil to bude znatelnej..pocitove... jestli ti vadi u stroma ze malo jede tak nevim jestli je vyber mezi dvouvalcema rozumnej, protoze to ti prijde za chvili taky ze to nejede... a je celkem fuk kolik kW bude mit na papire...



Co mi hlavne na Stromu vadi je ne nedostatecnej spickovej vykon, ale ze prestoze je to V2, tak to dole nejede, musi se to tocit. Ja chci neco jako sem mel BMW F 650, ze kdyz tomu clovek nalozil v nizkejch otackach tak to temne zadunilo a mocne zatahlo (v nizsich rychlostech dokud stacil vykon, kdyby to delala i ve vyssich tak ji mam dodnes ) - ne jako Strom kde jen bez emoci zacnou rust otacky... Tak sem dospel k tomu ze takovejhle projev bude mit jedine ostrejsi litrova V2.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

8.7.2011 v 10:11 | Nahoru | #234

Stev píše: on asi záleží i kterej rok, ta verze s větší nádrží možná žere jinak, ale mě to žralo asi tak o litr víc než jiný motorky.

Svižná jízda 7,5-9, nějakej klidnější přesun 7, a jednou na dálnici kdy jsem jel pořád kolem 120 asi 6.

Běžná spotřeba by mohla bejt těch 7,5.

e: já mám rok 98 ...



Jo to by bylo v pohode, vadilo by mi kdyby byla pravda co tady nekdo hulakal ze se neda jezdit pod deset...

(reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

8.7.2011 v 10:19 | Nahoru | #235
SirIndy> to určitě ne, když budeš mít motorku v origo stavu tak je nastavená na trochu bohatší směs, ale zas na silnici se prakticky nejde dostat nad 9 a na druhou stranu se hůř dostává pod 8.

Jinak podle toho co píšeš myslím že vtr by mohlo sedět, SV je vyšší a motorově je to skoro stejný.

Ještě jeden testík, i když ten si každej napíše jak chce

SV1000 VTR-F test

Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

8.7.2011 v 10:32 | Nahoru | #236
sirindy: jak rika stev, zere to max cca o litr vic nez konkurence... tzn jestli nekdo na VTR jezdi za 14, jel by na TL minimalne za 12:)
TL moc dobre pred vetrem nechrani, asi dost pomuze vyssi plexi, ale seriovy je v sede naprd, to to dostavam primo na helmu.. ale na stromu sem nejel tak nevim jestli je to tak spatny jak rikas, ja naposled mel pocit ochrany pred vetrem na stary zx9 ninje, novy sporty uz maj vsechny ty kapoty takovy naky maly:)
vykonove bude litr a 650 znat dost.. hlavne tim pocitem ze se neco deje... ta sestka vypada ze se toci naprazdno.. ale rychle umi jet taky, kdyz kouknes na budik... ale proste to tak nevypada no...

hele chce to proste si to zkusit.. ono spousta hodne tezkejch ctyrvalcu jak se rozjedou tak uz se krasne ovladaj... a zas naopak i nektery lehky motorky jsou tezkopadny...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

8.7.2011 v 11:25 | Nahoru | #237

SirIndy píše: No a kolik je ten zadnej extrem? Uz jsem si rekl ze se povinne musim projet na SV, VTR a alespon jednom ctyrvalci, do te doby nic nekoupim.



Nezlob se na mě, ale to je otázka jako by ses mě zeptal která barva se ti víc libí
Ne, vážně...myslel jsem tím tolik, že lidi kolem toho tak kecají že to je brutálně že pak máš strach nato sednout aby tě tě to nezabilo. Ale můj dojem byl po projetí takovej,že to bylo pocitově o kousek silnější než Storm(možná to nebylo jen pocitově.. Ten posez mi ale tolik neseděl, byl spíš takovej sportovnější proti Stormovi.

Spotřeba občas otočí heftem + 140 dálnice a jsem na 6,5-7. Svižněji kolem 180,větší tahání akcelerace tak těch 7,5.

Ale určitě si ty biky zkus projet, každej je jinej. A taky záleží kolik měříš-na mě s origo plexem celkem foukalo tak jsem koupil double plexi a je po problému

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

8.7.2011 v 11:34 | Nahoru | #238

honzaVTR píše: Nezlob se na mě, ale to je otázka jako by ses mě zeptal která barva se ti víc libí
Ne, vážně...myslel jsem tím tolik, že lidi kolem toho tak kecají že to je brutálně že pak máš strach nato sednout aby tě tě to nezabilo. Ale můj dojem byl po projetí takovej,že to bylo pocitově o kousek silnější než Storm(možná to nebylo jen pocitově.. Ten posez mi ale tolik neseděl, byl spíš takovej sportovnější proti Stormovi.

Spotřeba občas otočí heftem + 140 dálnice a jsem na 6,5-7. Svižněji kolem 180,větší tahání akcelerace tak těch 7,5.

Ale určitě si ty biky zkus projet, každej je jinej. A taky záleží kolik měříš-na mě s origo plexem celkem foukalo tak jsem koupil double plexi a je po problému



presne jak rikas, jede to +- stejne, kdyz ho mel kamos kterej jezdil +- jako ja tak sme se vsude drzeli zhruba nastejno.. nikdo nikomu nepoodjizdel.. prestoze mi v te dobe prislo ze TL jede o neco ostreji...

ted co sem se parkrat svezl na stevovo VTR tak mi prijde ze to jede minimalne stejne.. to stevovo s tim full vyfukem asi uz i lip... ale ono podle pocitu se tezko posuzuje, mame rozdilny prevody a hodne dela i ten posez, na VTR je pohodlnej, riditka dost vysoko pred sebou - jako na nahaci.. tzn muze se zdat ze to za ruce taha vic, nez na TL ktere ma sportovnejsi posez s riditkama dole a velkou vahou na rukou... TL ma hodne vahy na rukou i proti sportum, kdyz sem mel gsxr1000 tak to bylo o dost lepsi, pohodlnejsi.. po zime na TL ujedu tak 20-30km a uz necejtim ruce.. behem sezony jak si svaly zvykaj je to lepsi, ale i tak na delsi trase (pokud neni po dalnici) je to fakt peklo ty ruce(dost mozna ze to tak maj jen vyssi jedinci) ... taky VTR v lip zataci, vypada ze lip brzdi vse dela lip.. ale jak se zacne zrychlovat tak spousta tehle pocitu se meni, brzdy uz nejsou tak dobry, podvozek zacne vypadat ze nestiha.. to na TL to skoro vypada ze s vyssim tempem je to lepsi a lepsi... ja bych na VTR chtel toco tam ma ted stev.. potom co jsem to vyzkousel.. tzn jinej central, predelany vidle a brzdy z SP1 ..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

8.7.2011 v 11:38 | Nahoru | #239
assassin> člověče to tele už je asi fakt extrém s řídítkama, i starý vtr je známý tím že je tam poměrně dost váhy na ruce, u novějšího už se změnil aspoň úhel řídítek a je to o něco lepší. Ale i tak spousta lidí dává vyšší.

Já měl taky při prvním nasednutí pocit že mám dost váhy na rukou ale nakonec se to pro mě ukázalo jako ideální, dá se s tím jezdit celej den.

To jak to jede musíme někdy vyzkoušet

e: doplnění

Naposledy editováno 08.07.2011 11:38:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

8.7.2011 v 11:47 | Nahoru | #240

Stev píše: assassin> člověče to tele už je asi fakt extrém s řídítkama, i starý vtr je známý tím že je tam poměrně dost váhy na ruce, u novějšího už se změnil aspoň úhel řídítek a je to o něco lepší. Ale i tak spousta lidí dává vyšší.

Já měl taky při prvním nasednutí pocit že mám dost váhy na rukou ale nakonec se to pro mě ukázalo jako ideální, dá se s tím jezdit celej den.

To jak to jede musíme někdy vyzkoušet

e: doplnění



jo vsechno je relativni.. me po slezeni z TL prijde VTR jak kdyz sedim na chopperu:)
no stalo by to za to, ale myslim ze na silnici stejne nic nezjistime.. chtelo by to na stejnou brzdu obe moto:)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S irmscher1000 10 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000
Problém s elektrikou budíky vs čerp... Aprilia SL 1000 Falco hondacbrko 11 13.3.2024 v 14:56 Gahan37
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe


TOPlist