paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart
Zdravim, bude mi 21 a chtel bych z V-Stroma 650 prejit na neco sportovnejsiho, ale zaroven nechci SS. Chci na tom dojizdet dvakrat tydne do skoly po poloprazdne dalnici, kratsi projizdky a parkrat do roka nejaky vylet do 500km. Bohuzel mam taky opravdu hodne pozadavku, ktere silene zuzuji vyber:

- objem 800ccm+ - at to tahne odspoda, nerad tocim, takze idealne dvouval
- provozní hmotnost max 220kg - jsem malej a i se Stromem mam problem s manipulaci na miste - toto vyradi prakticky vsechny ctyrvalce
- vykon 70kW az 100kW - prechazim ze 48kW takze at je to znat ale zase ne moc
- dobry dunivy zvuk
- rozumna spolehlivost a cena dilu
- cena do 80000Kc bez kufru nebo do 90000Kc s velkym topcase - na motorku musi existovat drzak plotny
- rozumna tvrdost odpruzeni - nic zavodne ladeneho, jezdim dost casto silnice horsi kvality

Timhle sitem prosly z motorek co sem nasel pouze ctyri, takze poprosim bud o doplneni dalsi nebo pokud mate to stesti a jste majitelem, tak o napsani zkusenosti a doporuceni, nejvice by me zajimalo od nekoho kdo najezdil velke mnozstvi kilaku:

- vase zavady
- kolik vydrzi retezovka
- kolik vydrzi rozvodaky a napinaky

Predem diky.


Naposledy editováno 06.07.2011 14:11:36
Anketa: Kterou?
SL 1000 Falco
19%
23
TL 1000 S
10%
12
SV 1000 S
43%
53
VTR 1000 F
16%
19
Jinou (píši do diskuze)
12%
15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

6.7.2011 v 10:25 | Nahoru | #151
italšrot> já na okruhu nevytáhnul spotřebu přes 11 na sériovém nastavení. A upřímně pro nějakou klidnější ale dostatečně svižnou jízdu jsou otáčky 4-5 tis dostatečný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

6.7.2011 v 10:27 | Nahoru | #152

Stev píše: italšrot> já na okruhu nevytáhnul spotřebu přes 11 na sériovém nastavení. A upřímně pro nějakou klidnější ale dostatečně svižnou jízdu jsou otáčky 4-5 tis dostatečný.


4-5 tisíc na dostatečně svižnou jízdu? No ty wole to mně poser. Tolik točí jawa350

Naposledy editováno 06.07.2011 10:28:25

(reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

6.7.2011 v 10:31 | Nahoru | #153

italšrot píše: SirIndy> Podtáčením snížíš spotřebu? Kurva kde jsem to napsal!!!? Podtáčením dostává motor zabrat víc než vytáčením, když už se ptáš, ale když to netočíš je spotřeba nižší. Na okruhu jezdím běžně za 13litrů protože nenechám otáčky padnou pod 8tisíc, když někdo jede po cestě na 4 tisíce spotřeba bude výrazně nižší! Co jako na tom nechápeš?



Napsal si 4000, podle me ma ten motor idealni otacky vyse, a odchylka od nich, at uz nahoru nebo dolu znamena vetsi spotrebu nez pri jizde v idealnich otackach...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

6.7.2011 v 10:36 | Nahoru | #154
italšrot> já sem mrdal a 90 Nm co to v těhle otáčkách má mi stačí, žvanile

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

6.7.2011 v 10:39 | Nahoru | #155

Stev píše: italšrot> já sem mrdal a 90 Nm co to v těhle otáčkách má mi stačí, žvanile


Hele sklidni se O.K.? To ty píšeš něco o dostatečně svižně jízdě v 4-5 tis. takže jestli se cítíš jako mrdal, je to tvůj boj.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

6.7.2011 v 10:48 | Nahoru | #156
italšrot> já jsem naprosto klidnej, ještě mi prosímtě objasni jak jsi to myslel s tou jawou, člověk by skoro řekl že píšeš nesmysly

(reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

6.7.2011 v 10:58 | Nahoru | #157

Stev píše: italšrot> já jsem naprosto klidnej, ještě mi prosímtě objasni jak jsi to myslel s tou jawou, člověk by skoro řekl že píšeš nesmysly


To, že něco nepochopíš neznamená, že je to nesmysl. Jawa točí tyhle otáčky pří dostatečně svižné jízdě. Měl jsem jí v roce 1990 funglovku.

1 reakcí na tento příspěvek Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

6.7.2011 v 11:31 | Nahoru | #158
Na sv i tls jsem už jel, s tím že tls jsem vlastnil a najel na něm hodně tisíc km.Ty motorky by měly být velice podobné ovšem positově je tls o hodně agresivnější.Je to hodně zábavná motorka, ale spotřeba na ní už tak zábavná není.Předpokládám že budeš řešit i provozní náklady, takže aprilku rovnou vyřaď.Může se stát že do servisu nedáš ani korunu, ale taky se může dost pravděpodobně stát že bude víc v servisu než doma.Zkušenosti z okolí. Firestorm je taky dobrej stroj,řekl bych mírnější než tl, jel jsem na něm jen párkrát, ale nějak mi to nesedlo.Pokud chceš jezdit do školy, semtam delší štreku sportovnejším tempem a nechceš aby tě to zruinovalo, ani jedna z motorek ve výběru není moc ideální.Každopádně, pokud bych měl volit jednu z těchdle 4,nevybral bych. Firestorm nebo tls(tam jde o srdce). Když se tak koukám na bazar, je tam i spousta hezkejch litrovejch SVček za dobrý peníze. Ale pro tvoje účely bych spíš řekl, že by byl ideální fazer v litru, nebo blackbird pokud chceš výkon.Případně bandit. S těmahle strojema zkušenost mám, a musím říct, nemuselo se na to krom spotřebních věcí vůbec sáhnout.Fazer i black jsou neskutečně pohodlný mašiny, jedou víc než pěkně a co se týče manipulace, je to balada.Taky sem prcek, tak vím o čem mluvim.S tls jsem měl s manipulací celkem problém,ovšem jízda to vynahradila.Ale tl, nebo jinej dvouvál už bych si koupil jedině jako druhou motorku.Dvouvál je o zábavě a většinou to je srdcovka.Teda alespoň pro mě.Hawk

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

6.7.2011 v 11:47 | Nahoru | #159

Miky1300 píše: Na sv i tls jsem už jel, s tím že tls jsem vlastnil a najel na něm hodně tisíc km.Ty motorky by měly být velice podobné ovšem positově je tls o hodně agresivnější.Je to hodně zábavná motorka, ale spotřeba na ní už tak zábavná není.Předpokládám že budeš řešit i provozní náklady, takže aprilku rovnou vyřaď.Může se stát že do servisu nedáš ani korunu, ale taky se může dost pravděpodobně stát že bude víc v servisu než doma.Zkušenosti z okolí. Firestorm je taky dobrej stroj,řekl bych mírnější než tl, jel jsem na něm jen párkrát, ale nějak mi to nesedlo.Pokud chceš jezdit do školy, semtam delší štreku sportovnejším tempem a nechceš aby tě to zruinovalo, ani jedna z motorek ve výběru není moc ideální.Každopádně, pokud bych měl volit jednu z těchdle 4,nevybral bych. Firestorm nebo tls(tam jde o srdce). Když se tak koukám na bazar, je tam i spousta hezkejch litrovejch SVček za dobrý peníze. Ale pro tvoje účely bych spíš řekl, že by byl ideální fazer v litru, nebo blackbird pokud chceš výkon.Případně bandit. S těmahle strojema zkušenost mám, a musím říct, nemuselo se na to krom spotřebních věcí vůbec sáhnout.Fazer i black jsou neskutečně pohodlný mašiny, jedou víc než pěkně a co se týče manipulace, je to balada.Taky sem prcek, tak vím o čem mluvim.S tls jsem měl s manipulací celkem problém,ovšem jízda to vynahradila.Ale tl, nebo jinej dvouvál už bych si koupil jedině jako druhou motorku.Dvouvál je o zábavě a většinou to je srdcovka.Teda alespoň pro mě.Hawk



Pro me je manipulace na miste (presneji vytlaceni z garaze pozadu uzkym pruchodem) problem i s V-Stromem, a kdyz vidim ty hmotnosti ctyrvalcu, tak je mi jasny ze by byla kazdou chvili oprena o zed nebo jsem pod ni lezel To tyhle dvouvalce jsou lehci nez V-Strom 650 a maji i nizsi stavbu, tak sem si rikal ze to by mohlo jit... Proc myslis ze SVcko v litru by nebylo pro moje ucely idealni?

1 reakcí na tento příspěvek Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

6.7.2011 v 11:48 | Nahoru | #160
A co třeba VFR 800?? 100koní dostatečný, sedlo měkký na cestování, ale dá se jezdit i ostřejš

www.motoinzerce.cz/motorky/honda/533872-vfr-800-vtec.html

(reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

6.7.2011 v 11:50 | Nahoru | #161

nigga píše: A co třeba VFR 800?? 100koní dostatečný, sedlo měkký na cestování, ale dá se jezdit i ostřejš

www.motoinzerce.cz/motorky/honda/533872-vfr-800-vtec.html



Nejspise moc tezka a nevim jak 800ccm ctyrval pujde odspoda...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

6.7.2011 v 12:17 | Nahoru | #162
SirIndy> Je dost tvrdý.Nebo aspoň já když jsem sedl z tls na sv, měl jsem pocit že sedím na lavici. Můžu ti říct ze zkušeností, že když jsem vyjížděl pozadu z garáže s TLkem, a teď když vyjíždím s busou, tak TL bylo horší, protože má jiný těžiště a celkově je vyšší. Mám 174cm, takže sem měl kolikrát celkem slušněj problém na křižovatce.
Ono nesmíš brát moto jen kvlu manipulaci na místě, ale i z jinejch pohledů.Třeba na TLS jsem jel jednou slovensko, 400 blbejch kilometrů za dva dny a řeknu ti, na dvouhrnku to byl očistec. Zato na čtyřhrnku mi 1000 km nedělalo žádnej problém.Samozřejmě, takový CBR RR nebo R1 taky nejsou na cestování nebo delší přesuny. Asi takhle, zkus dvouvál, a uvidíš.Někomu to sedne, někomu ne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

6.7.2011 v 12:39 | Nahoru | #163
Miky1300> 1000 km na vtr není problém, běžně dělám 500 km vyjížďky

(reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

6.7.2011 v 12:49 | Nahoru | #164
Stev> Je fakt, že vtr má celkem pohodlnej posaz.Teda pokud to není teda SP:D To by byl řešitelnej dvouvál.

(reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

6.7.2011 v 12:51 | Nahoru | #165
SirIndy> To vtr bys mohl zkusit.Kdyžtak to prodáš a koupíš jinou.Není nad vlastní zkušenost. taky mi trvalo než sem se prokousal k typu motorky, kterej mi sedí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

6.7.2011 v 12:55 | Nahoru | #166

Miky1300 píše: SirIndy> Je dost tvrdý.Nebo aspoň já když jsem sedl z tls na sv, měl jsem pocit že sedím na lavici. Můžu ti říct ze zkušeností, že když jsem vyjížděl pozadu z garáže s TLkem, a teď když vyjíždím s busou, tak TL bylo horší, protože má jiný těžiště a celkově je vyšší. Mám 174cm, takže sem měl kolikrát celkem slušněj problém na křižovatce.
Ono nesmíš brát moto jen kvlu manipulaci na místě, ale i z jinejch pohledů.Třeba na TLS jsem jel jednou slovensko, 400 blbejch kilometrů za dva dny a řeknu ti, na dvouhrnku to byl očistec. Zato na čtyřhrnku mi 1000 km nedělalo žádnej problém.Samozřejmě, takový CBR RR nebo R1 taky nejsou na cestování nebo delší přesuny. Asi takhle, zkus dvouvál, a uvidíš.Někomu to sedne, někomu ne.



Mam 175cm a zkusenosti z V-Stroma ktery ma sedlo jeste vys, dokud stojim nebo jedu tak to davam, ve chvili kdy mam motorkou hybat vlastnim telem a jeste treba pres hrbol nebo do kopce tak je problem. Zajimavy ze kazdej ma jinej pohled - jini pisou jak je SV mekke a pred chvili tu bylo ze najede i 1000km...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

6.7.2011 v 13:02 | Nahoru | #167
SirIndy> určitě ti to už někdo psal, ale až to bude aktuální, tak sbal prachy na koupi motorky a jdi si všechny kandidáty projet.. Tahle diskuze je k ničemu, každý má na motorky a jejich použitelnost diametrálně jiné názory. Já chtěl VFR 800Fi nebo Blacka, ale po projetí obou jsem zjistil, že bych si oproti VFR750 moc nepomohl, tak jsem koukal na sporty, 2V se m ivždy lůíbily, ale opět po projížďce na TL-S a RSV se mi už tak moc nelíbily O GSXR jse mnikdy neuvažoval, chtěl jsem vždy něco do cestovna, ale po projížďce na GSXR bylo vymalováno Obzvláště díky pohotovostní hmotnosti pod 200kg, mámn taky problémy s parkováním a musím motorky v garáži prohazovat jako škatule hýbejte se, musím nacouvat pozadu do kopce, s VFR to byl problém, ale GSXR je jako pírko

Tím chci teda jen říct- všechny kandidáty si projeď a uvidíš co ti sedí

(reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

6.7.2011 v 13:04 | Nahoru | #168

c.j. píše: SirIndy> určitě ti to už někdo psal, ale až to bude aktuální, tak sbal prachy na koupi motorky a jdi si všechny kandidáty projet.. Tahle diskuze je k ničemu, každý má na motorky a jejich použitelnost diametrálně jiné názory. Já chtěl VFR 800Fi nebo Blacka, ale po projetí obou jsem zjistil, že bych si oproti VFR750 moc nepomohl, tak jsem koukal na sporty, 2V se m ivždy lůíbily, ale opět po projížďce na TL-S a RSV se mi už tak moc nelíbily O GSXR jse mnikdy neuvažoval, chtěl jsem vždy něco do cestovna, ale po projížďce na GSXR bylo vymalováno Obzvláště díky pohotovostní hmotnosti pod 200kg, mámn taky problémy s parkováním a musím motorky v garáži prohazovat jako škatule hýbejte se, musím nacouvat pozadu do kopce, s VFR to byl problém, ale GSXR je jako pírko

Tím chci teda jen říct- všechny kandidáty si projeď a uvidíš co ti sedí



Jasny, projedu co pujde, ale teprve az budu mit ridicak, ted delam teoretickou pripravu

1 reakcí na tento příspěvek Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

6.7.2011 v 13:07 | Nahoru | #169
ještě mě napadla Yamaha YZF1000 Thunderace, ta by měla mít akorát těch 220kg a bude tahat odspoda, tu bych klidně zkusil projet. Navíc ceny budou dobrý.

e: pravopis

Naposledy editováno 06.07.2011 13:08:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

6.7.2011 v 13:26 | Nahoru | #170

Stev píše: ještě mě napadla Yamaha YZF1000 Thunderace, ta by měla mít akorát těch 220kg a bude tahat odspoda, tu bych klidně zkusil projet. Navíc ceny budou dobrý.

e: pravopis



Dik za tip, vypada zajimave, jen nevim jak to bude s pohodlnosti a spolehlivosti...

Sakra to jste mi nemeli ukazovat, zacina se mi nejak libit, ale to uz se dostavam nekam kam jsem nikdy nechtel (107kW)...

Naposledy editováno 06.07.2011 14:08:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

6.7.2011 v 15:29 | Nahoru | #171
CO treba Suzuki Bandit 1200 ? :P

(reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

6.7.2011 v 15:34 | Nahoru | #172

Vasil.D píše: CO treba Suzuki Bandit 1200 ? :P



Silene tezky

Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

6.7.2011 v 15:39 | Nahoru | #173
http://www.motorkari...sv-1000s-280926.html

Btw co tohle SV, bali byste se tech km (s tim ze chci dalsi desitky tisic najezdit)? Protoze jinak ma naprosto vsechno co chci, jen topcase bych mozna vymenil za vetsi a nevozil sebou ty bocni (krom dovolenych).

1 reakcí na tento příspěvek Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

6.7.2011 v 19:02 | Nahoru | #174
Pročet sem to cely a taky si přihřeju polívčičku co takhle velkýho Fazera (Yamaha FZS 1000)? Váha 208 kg, výkon 105 kW, ale na pohodlny cestování naprosto vklidu. Cenově je to přesně tam, kde to chceš mít. Spolehlivost muzu posoudit jenom subjektivně - neřešil jsem žádnou závadu zatim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

6.7.2011 v 19:12 | Nahoru | #175

Shocker píše: Pročet sem to cely a taky si přihřeju polívčičku co takhle velkýho Fazera (Yamaha FZS 1000)? Váha 208 kg, výkon 105 kW, ale na pohodlny cestování naprosto vklidu. Cenově je to přesně tam, kde to chceš mít. Spolehlivost muzu posoudit jenom subjektivně - neřešil jsem žádnou závadu zatim



Dik, ale od pohledu nebude ochrana proti vetru zrovna nejlepsi - od kolika tak zacne neprijemne foukat na hlavu? Myslim ze v tomhle bude Thunderace lepsi a jinak sou si dost podobne...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

6.7.2011 v 19:31 | Nahoru | #176
SirIndy> to bude záležet i na výšce a na helmě, od kolika to je už nepříjemný. Já měřim 187 cm a 130-140 km/h můžu prohlásit za pohodovou cestovní rychlost

1 reakcí na tento příspěvek Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

6.7.2011 v 19:32 | Nahoru | #177
Thunderace nebrat možná bys narazil na dobrý kus, ale většina lidí co znám a měli nebo mají ho nadávají, že bere strašně oleje.Nevim co je na tom pravdy, nikdy sem na tom nejel, pouze sem slyšel od majitelů stížnosti. Ale fazer je skvělej na cestování to jooo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

6.7.2011 v 19:35 | Nahoru | #178

Miky1300 píše: Thunderace nebrat možná bys narazil na dobrý kus, ale většina lidí co znám a měli nebo mají ho nadávají, že bere strašně oleje.Nevim co je na tom pravdy, nikdy sem na tom nejel, pouze sem slyšel od majitelů stížnosti. Ale fazer je skvělej na cestování to jooo.



A nemaj obe ty motorky stejnej motor? To ze si berou olej je prej u nich normalni, cemu to vadi?

(reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

6.7.2011 v 19:37 | Nahoru | #179

Shocker píše: SirIndy> to bude záležet i na výšce a na helmě, od kolika to je už nepříjemný. Já měřim 187 cm a 130-140 km/h můžu prohlásit za pohodovou cestovní rychlost



Mam 175cm a V-Strom mi na hlavu fouka od 110, chtel bych si v tomto ohledu rozhodne polepsit...

(reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart

6.7.2011 v 19:47 | Nahoru | #180
SirIndy> No mě by třeba vadilo pořád dolívat olej a jestli maj stejný motor netuším.Ohledně Ace krom tohoto nemám moc dalších informací.Každopádně foukání větru při prychlostech se dá vyřešit vyšším plexi.Já bych na buse bez zvýšenýho plexi uletěl už ve dvou kilech.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S irmscher1000 10 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000
Problém s elektrikou budíky vs čerp... Aprilia SL 1000 Falco hondacbrko 11 13.3.2024 v 14:56 Gahan37
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe


TOPlist