- objem 800ccm+ - at to tahne odspoda, nerad tocim, takze idealne dvouval
- provozní hmotnost max 220kg - jsem malej a i se Stromem mam problem s manipulaci na miste - toto vyradi prakticky vsechny ctyrvalce
- vykon 70kW az 100kW - prechazim ze 48kW takze at je to znat ale zase ne moc
- dobry dunivy zvuk
- rozumna spolehlivost a cena dilu
- cena do 80000Kc bez kufru nebo do 90000Kc s velkym topcase - na motorku musi existovat drzak plotny
- rozumna tvrdost odpruzeni - nic zavodne ladeneho, jezdim dost casto silnice horsi kvality
Timhle sitem prosly z motorek co sem nasel pouze ctyri, takze poprosim bud o doplneni dalsi nebo pokud mate to stesti a jste majitelem, tak o napsani zkusenosti a doporuceni, nejvice by me zajimalo od nekoho kdo najezdil velke mnozstvi kilaku:
- vase zavady
- kolik vydrzi retezovka
- kolik vydrzi rozvodaky a napinaky
Predem diky.
Naposledy editováno 06.07.2011 14:11:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart
Stev píše: SirIndy> já nevím, řešíš v x příspěvcích regulátor a napínáky u VTR, a potom si vybíráš motorku která je známá tím že odchází celej motor. To se týká TLS, ne TLR. Já osobně bych se teda TLS nebál koupit, ale zjistil bych si co a jak a dával na to pozor.
e: nechci rozjíždět nějakej flame, já bych tohle tele asi bral, jen píšu známé skutečnosti
jestli je tohle 99 tak to ma uz motor hodne podobnej Rkovymu.. co se tyka tech dilu co u TLS odchazely.... takze toho bych se nebal... TLS po GO apod budou vesmes vsechno 97ky....
osobne bych si ale s tima pozadavkama co ma TLS nevybral.. na cestovani je hodne nepohodlny... rozhodne bych vybiral mezi VTR a SV... a bral bych asi SV diky tomu ze je "modernejsi" a ma FI... tvuj storm funguje pekne, ale uz je v nem dost zainvestovano a ty karbce.. no ja radsi FI...
takze pokud V2 na naky sviznejsi cestovani tak za me SV1000 jo a ted me jeste napadlo- futura...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart
SirIndy píše: Jinak tohle SV vypada nejak podezrele za tu cenu co?
http://www.motochose...-1000-s.html [/quote]
Je nádherné
SV, Raptor- Jede to !!!STEJNĚ!!! Raptor má lepší přední tlumiče,ale horší dodávky dílů....ale je překrásnej!!!!
TL- Málem jsem ji (půjčenou!!!)zahodil na výjezdu, když jsem se chtěl držet kámoše na mým Raptíkovi 650. Nejhighsiderovější bike na světě!!!!
Falco- Kočička,ale nemám s ní zkušenosti (chování, spotřeba, podvozek..)
Moc jsem ti nepomohl....
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart
assassin píše: jestli je tohle 99 tak to ma uz motor hodne podobnej Rkovymu.. co se tyka tech dilu co u TLS odchazely.... takze toho bych se nebal... TLS po GO apod budou vesmes vsechno 97ky....
osobne bych si ale s tima pozadavkama co ma TLS nevybral.. na cestovani je hodne nepohodlny... rozhodne bych vybiral mezi VTR a SV... a bral bych asi SV diky tomu ze je "modernejsi" a ma FI... tvuj storm funguje pekne, ale uz je v nem dost zainvestovano a ty karbce.. no ja radsi FI...
takze pokud V2 na naky sviznejsi cestovani tak za me SV1000 jo a ted me jeste napadlo- futura...
Futura sem koukal ze ma velikansky kapoty, ta bude tezka + je pekne hnusna (a to na vzhled skoro nedam)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart
SirIndy píše: Futura sem koukal ze ma velikansky kapoty, ta bude tezka + je pekne hnusna (a to na vzhled skoro nedam)
mel sem moznost vyzkouset a rozhodne se ovlada lip nez TL ..nevim jak je na tom hmotnost ale mozna to ma lip geo.. proste ovlada se pekne. malo zere, pohodlna rychlejsi.. ale tak samo pokud se nelibi tak je to jasny...
v tom pripade asi SV bude nej volba...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart
SirIndy píše: No prave ze az moc za tu cenu
to TL? no 97ky jdou kolem 40-50ti... 99 plus vyfuky a plus ohlins... cena podle me odpovida.. nekterejm muze vadit neorigo lak.. mozna ze se lehce sklouzla...
me se taky libi, ale jak rikam, je tam hodne vahy na rukou... ja ujedu po zime tak 30km nez necejtim ruce, behem sezony se to zlepsuje jak mi sily predlokti:) je fakt ze mam 190.. ale i tak to neni nic pohodlnyho.. kapoty taky nefunguji nijak extra..
SirIndy píše: Tak kdyz se vysere ten napinak a potka se ventil s pistem tak je to taky celej motor pomalu na odpis ne? Z tohohle pohledu se mi zda nejlepsi to SV, tam jsem o zadnych velkych problemech nikde necetl...
Jinak s tim TL me asi ovlivnil jak tu psal ze ma najeto bez problemu pres 100000 + tohle jedno konkretni se mi hrozne zalibilo...
No já měl kliku na dobrej kus a eRko je na tom motorově líp než eSko....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart
SirIndy píše: Futura sem koukal ze ma velikansky kapoty, ta bude tezka + je pekne hnusna (a to na vzhled skoro nedam)
Vidíš a mě se moc líbí. A těžká zase tak moc není. 226 Kg s plnou nádrží je na takovejhle cesťák PECKA!!!!
assassin píše: to TL? no 97ky jdou kolem 40-50ti... 99 plus vyfuky a plus ohlins... cena podle me odpovida.. nekterejm muze vadit neorigo lak.. mozna ze se lehce sklouzla...
me se taky libi, ale jak rikam, je tam hodne vahy na rukou... ja ujedu po zime tak 30km nez necejtim ruce, behem sezony se to zlepsuje jak mi sily predlokti:) je fakt ze mam 190.. ale i tak to neni nic pohodlnyho.. kapoty taky nefunguji nijak extra..
Nene, to SV jak sem hazel ze je az moc vyhodne To TL se mi zda cena odpovidajici. Jinak mam 175cm, myslis ze bych na TL na trase treba 400km trpel?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart
Marex píše: Vidíš a mě se moc líbí. A těžká zase tak moc není. 226 Kg s plnou nádrží je na takovejhle cesťák PECKA!!!!
Nevim, muzu se na ni zajet nekam mrknout a treba se mi nazivo zalibi... Tech 226kg je tak maximum co bych snesl. Motor predpokladam to ma stejnej jako Falco jen jinak naladenej?
assassin píše: mel sem moznost vyzkouset a rozhodne se ovlada lip nez TL ..nevim jak je na tom hmotnost ale mozna to ma lip geo.. proste ovlada se pekne. malo zere, pohodlna rychlejsi.. ale tak samo pokud se nelibi tak je to jasny...
v tom pripade asi SV bude nej volba...
Jo SV je zatim favorit, splnuje pozadavky do puntiku a navic se mi hodne libi, jen nabidka SV neni tak dobra, ale zatim nemam duvod pospichat...
1 reakcí na tento příspěvek Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart
PetrSV píše: Zdar, mám SV1000S 6.sezonu najeto 67tis km, závady žádné, řetězovka mi vydrží cca 20tis km napínáky sem zatím neřešil, spotřeba 6l/100km olej měním po 6tis, svíčky a seřízení po 24tis, destičky mi vydržely cca 30tis zadní 62tis. Denní nájezd jsem měl max 950km a na pohodu, je to cestovně sportovní motorka na lepší silnice a vyšší rychlost (tzn ne na jízdu po městě)
Jakou retezovku davas - 20tis je docela malo kdyz tu nekdo psal ze na TL mu vydrzi 35tis... Jak se to chova na horsich silnicich, nekdo tusim psal ze presel taky z V-Stroma a misto zhorseni pohodlnosti na hrbolech se dockal zlepseni... A mesto ne kvuli cukani v nizkych otackach? Potrebuji vzdy projet jenom Evropskou cestou do skoly, myslis ze budu v kolonach trpet?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart
c.j. píše: VTR ale skutečně žere v průměru o 3l více než SV..
SV 1000 zere 4l jo?
Zvlastni ze jsem dnes dojel na 18l nadrz VTR 256 km. Nebudu to samozrejme protahovat a cestou z prace natankuju. Rano byla zima a nechtelo se mi. Klidne cestovni tempo na 4-5000 ot. (na 6 120-150 km/h).
Tak pocitej
SirIndy píše: Futura sem koukal ze ma velikansky kapoty, ta bude tezka + je pekne hnusna (a to na vzhled skoro nedam)
jj Futura je přímo hnusoidní Já bych vzal to SV1000 s nešlápneš vedle
Naposledy editováno 06.07.2011 09:33:05
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart
petrvtr_new píše: SV 1000 zere 4l jo?
Zvlastni ze jsem dnes dojel na 18l nadrz VTR 256 km. Nebudu to samozrejme protahovat a cestou z prace natankuju. Rano byla zima a nechtelo se mi. Klidne cestovni tempo na 4-5000 ot. (na 6 120-150 km/h).
Tak pocitej
Jo s tou spotrebou VTR je to nejake cudne - nekdo pise ze jezdi za sest, jinej ze se nedostane pod deset - mohlo by to bejt rozhozenejma karbcema nebo otevrenejma vyfukama bez patricne upravy smesi?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart
SirIndy píše: Jo s tou spotrebou VTR je to nejake cudne - nekdo pise ze jezdi za sest, jinej ze se nedostane pod deset - mohlo by to bejt rozhozenejma karbcema nebo otevrenejma vyfukama bez patricne upravy smesi?
Pokud se nekdo nedostane pod 10 tak to ma proste rozbity.
Mam druhy VTR, obe dynojet, ladaky a propustny filtr a obe braly stejne 6,5-7,5 l/100km
1 reakcí na tento příspěvek Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart
SirIndy píše: Jo s tou spotrebou VTR je to nejake cudne - nekdo pise ze jezdi za sest, jinej ze se nedostane pod deset - mohlo by to bejt rozhozenejma karbcema nebo otevrenejma vyfukama bez patricne upravy smesi?
Ti co jezdí na VTR za šest bych jim spřelámal ruce Točit 4tisíce a říkat si to ten motor hezky šetřím a jedu si za 6L tak na to jsou jiné kategorie, třaba choper, ale né silniční litrový dvouválec. A to, že VTR žere je info z oficiálních testů všech možných časopisů napříč celou Evropou. To že nějaký český Honza dovede stáhnout spotřebu je spíš ostuda, protože ten bajk je stavěný na jinou jízdu.
Naposledy editováno 06.07.2011 09:46:32
Nove rozvody, investice 30000 - ze by dusledek toho odesleho napinaku ktereho se tak bojim?
italšrot píše: Ti co jezdí na VTR za šest bych jim spřelámal ruce Točit 4tisíce a říkat si to ten motor hezky šetřím a jedu si za 6L tak na to jsou jiné kategorie, třaba choper, ale né silniční litrový dvouválec. A to, že VTR žere je info z oficiálních testů všech možných časopisů napříč celou Evropou. To že nějaký český Honza dovede stáhnout spotřebu je spíš ostuda, protože ten bajk je stavěný na jinou jízdu.
U mad?
italšrot píše: Ti co jezdí na VTR za šest bych jim spřelámal ruce Točit 4tisíce a říkat si to ten motor hezky šetřím a jedu si za 6L tak na to jsou jiné kategorie, třaba choper, ale né silniční litrový dvouválec. A to, že VTR žere je info z oficiálních testů všech možných časopisů napříč celou Evropou. To že nějaký český Honza dovede stáhnout spotřebu je spíš ostuda, protože ten bajk je stavěný na jinou jízdu.
Zvanis nesmysly.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart
italšrot píše: Ti co jezdí na VTR za šest bych jim spřelámal ruce Točit 4tisíce a říkat si to ten motor hezky šetřím a jedu si za 6L tak na to jsou jiné kategorie, třaba choper, ale né silniční litrový dvouválec. A to, že VTR žere je info z oficiálních testů všech možných časopisů napříč celou Evropou. To že nějaký český Honza dovede stáhnout spotřebu je spíš ostuda, protože ten bajk je stavěný na jinou jízdu.
Btw dalsi co si mysli ze podtacenim klesne spotreba
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 1000ccm cestovně-sportovní bike? - restart
Naposledy editováno 06.07.2011 10:25:40
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... | AlbiVTR | 32 | 6.4.2024 v 08:26 Krovak |
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S | irmscher1000 | 10 | 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000 |
Problém s elektrikou budíky vs čerp... Aprilia SL 1000 Falco | hondacbrko | 11 | 13.3.2024 v 14:56 Gahan37 |
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm | djbell | 75 | 9.1.2024 v 16:55 djbell |
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |