Přátelé a kamarádi co mě znají ví, že jsem ho nedávno pořídil a to celkem za pár korun,...a že nevyržím s motorkou jen tak bez nějakého toho tunění .Když jsem ho pořídil tak levně (63 tis.), "ještě do něj nějakou korunu pustím", jsem si říkal.V prvé řadě opravdu nechápu, proč je to FMX v origo tak utažený. Investoval jsem do laďáků od Sharonu (10 000,- i s půlkou svodů+tlumivky), DynoJet Stage 2 (1500,-), KN filtr,...který jsem měl z předešlé motorky SLR 650, a motorka jede jak píchlá svině. Jde krásně za plynem,...plyn reaguje okamžitě a krásně se zberchává z nízkých otáček bez cukání a jde i ochotně vytočit.Teď je na ní radost svezení!Včera jsem zkusil na chvíli maximálku a dala k mé spokojenosti 160 km/H, což je paráda. Na svou FMX jsem ale přidal plexi (nad 130 už je to bez plexi dost hustý) a o zub větší kolečko.Tím, jak výkon celkem znatelně narost, o zub větší kolečko není vůbec problém,...motorka je krásně svižná a 1-2-3 slušně potahá ručičky.Jak jsem psal, to "zavření" z výroby nechápu, páč to myslím dost lidí od této motorky odrazuje. Jak spousta lidí ví,...je to osvětčený motor z XL, XR, Dominátor, SLR, FX,...jen u toho FMX je nejzavřenější. Ale po těchto uprávavách a seřízení-bohatosti směsi, motor teprve ukazuje co v něm je.Sice je to trochu pakec, najít ten správný poměr odporu výfuku-s tlumivkama k poměru více variantám otevřeného sání a ještě pak poladit bohatost směsi, aby motor opravdu šel a reagoval jak má.Ale výsledek,...když je dobře nastaveno a seštelováno opravdu stojí za to!U toho Dynojetu, laďáků a otevření filtru to není o jednom univerzálním nastavení jak je v návodu,..proto moc nechápu, jak to dělají, když si to dá někdo do servisu-namonotvat DynoJet.Páč to chce trochu trpělivosti to správně naladit,...a na to určitě v servise prděj. Musí to být dobře ošéfováno,..ten poměr vzduchu a trysek, laďáků,...atd, jinak je to k prdu.Včera jsem si dal menší výlet tak 300 kilásků a jsem z té motorky teď vyloženě nadšenej. Teď teprve je to nádherný svezení.S DynoJetem, Laďákama s tlumivkama, o zub větším kolečkem a "spešl" molitan.filtrem jsem naměřil spotřebu 90-120 lehčí jízdou 4,7 litru.S rozjezdama plnej a po rovinkách 120-140,...a to jsem jí fakt držel pod krkem, spotřeba vyšla na 5,8 litru na sto. Přidám nějakou z posledních foto pro inspiraci pro FMX-áky.
Naposledy editováno 28.12.2012 11:52:21
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
akmb píše: Vypado to suprově!! Si mi ted nasadil brouka do hlavy.
...tak pro tebe to bude hračka. Kdybys ho tam dával také,...na stajné místo a dělal jsi na něj nějaký rámeček, či mřížku z nerezu, tak dvakrát ano?
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
...takže se nabízí otázka: z čeho jsou ty hadice? nějaká konfekční metráž tlakovek?
callowsick píše: Matess : to fakt už není normální. tys tam dal stejnej chladič, jako jsem kupoval v dubnu na burze s tím, že ho třeba někde využiju...
...takže se nabízí otázka: z čeho jsou ty hadice? nějaká konfekční metráž tlakovek?
Počkej,...co jako "není normální?" Jj,...normální tlakovky,...potřebuješ tak 15 cm,..to stojí nic. Dnes se jedem protáhnout s kamarádem kolem Lipna,...on má Suzuki GSX 1400, takže budu FMX držet dost pod krkem, tak jsem zvědavej, kam s tím chladičem se teplota v tomhle horku dostane.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Matess727x píše: ...tak pro tebe to bude hračka. Kdybys ho tam dával také,...na stajné místo a dělal jsi na něj nějaký rámeček, či mřížku z nerezu, tak dvakrát ano?
určitě ano Spis ted premejslim jak vyrobim i ten chladič
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
akmb píše: určitě ano Spis ted premejslim jak vyrobim i ten chladič
...chladič kup,...stojí těch 600,..to je v pohodě ne?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
mirbub píše: Matess727x> jinak mates jestli sa dobře dívu chladíš olej co jde z motoru nahoru do bandasky s olejem?nebylo by lepší to dat na tu hadicu co jde dolu z ramu do motoru tak mezi to?abych šel hned vychlazeny olej přímo do motoru?co ty na to?
...ano, chladí se olej z motoru co se vrací do nádobky.Je vyzkoušený i způsob, chladit olej přímo než jde do motoru,...ale tam je trošku problém,...spíše nejistota, aby se to někde neucpalo (což asi nehrozí),...ale prostě stavíš něco do cesty, kde jde olej přímo do motoru a na vačice,...a kdyby se to náhodou přicpalo-stačí chvíle a hvízdneš vačky.Pak také,..co jsme zkoušeli,..tak se pak ten olej chladí moc a motor pak nemá teplotu, která je pro správný chod nutná.A hlavně ty nemáš o teplotě oleje takovou kontrolu,...ty máš teploměr v nádobce oleje, takže pak nemáš ani přibližnou hodnotu teploty, pod jakou vlastně jde olej přímo do motoru.Takto je to vyzkoušený a osvětčený.Hlavně je to tak-chladit olej co jde z motoru zpět do nádobky nejlepší.Nemusíš mít vůbec strach, že by to neochladilo.Naopak,...při chladnějším počasí je potřeba ten chladič zastínit,...páč pak se potýkáš s "podchlazenám" motorem.Provozní teplotu potřebuješ nějakých těch 85-95 stupňů.To si pak můžeš krásně kontrolovat a upravovat podle toho teploměru v nádobce.Viděl jsem i,...jak měl kluk to stínění chladiče podle toploty udělané krásně na lanko a páčku na řidítkách.Na SLR jsem měl to stínění taky ošéfovaný. Jinak podle mě,..Dominátor je nejuniverzálnější enduro-motorka,...krom šibeniční výměny oleje (kterou si chladičem ale prodloužíš), je to motorka blbuvzdorná s minimální údržbou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
mirbub píše:
Ma to ten kluk ale podchyceny co?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
mirbub píše: takže chladič umístím jak máš ty,rozřežu tu mosaznu trubičku co jde nahoru do nadobky a připojim ho mezi to.to bude nejlepší na práci a budu potřebovat minimum matroše.díky za info
...přesně tak to mám.
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
SMILEMAN píše: Trosku zbytecne ne.? Nesmite tam lejt srackovej olej xD
je vidět že o tý motorce nic nevíš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Luk8sh píše: je vidět že o tý motorce nic nevíš
xD no ale HONDA urcite vedela lepe co tam ma bejt a co ne xD, jinak motka jede paradne i bez nejakejch serepeticek navic. vetsina toho je jenom placebo efekt .
SMILEMAN píše: xD no ale HONDA urcite vedela lepe co tam ma bejt a co ne xD, jinak motka jede paradne i bez nejakejch serepeticek navic. vetsina toho je jenom placebo efekt .
...Honda hlavně nevěděla, jak přizpůsobit tento "starej"-osvědčenej motor novým ekologickým normám, takže ho zavřela právě těma různýme serepetičkama "navíc".Zkus si nastudovat třebas něco o natryskování "nezavřených" motorů v prvních Dominátorech, kde výrobce ještě netlačily žádné eko.normy a pak popřemýšlej, jestli je třebas DynoJet jen placebo efekt.Tedy jestli vůbec víš, co je a co dělá DynoJet.Nemá cenu ti nějak více osvětlovat tento motor,...jeho přednosti a některé ty neduhy, které se eliminují právě těma různýma úpravama, když o tom sám nic nevíš.Líbí se mi, když do nějaké debaty vstoupí někdo, kdo o dané věci absolutně nic neví a plodí svá moudra. ....bez urážky.
Smileman -> to jestli tam naleješ olej za 3stovky bo za stovku nemá vliv na teplotu hlavně tam musíš nalejt ten co je tam předepsanej na značce až tak nezáleží.
Tak na oleji take zalezi xD ale to by sis zase musel neco precist ty .
jako jedine "teda podle meho nazoru " co te slecne schazi jsou pancerove hadice na brzdy, jak predni tak i zadni a v podlenim hlavne nejake normalni stupacky xD.
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Edit: ...a jestli máš pocit, že vše co sis o FMX na netu přečetl je "jedna bába povídala", tak zklus číst na správných....MÍSTECH
Naposledy editováno 07.07.2011 18:55:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
SMILEMAN píše: uznavam motorku mam tyden xD, a rec je semnou tezka to rika o me kazdej xD... asi hledam vte slecne neco jineho nez ostatni xD aspon ze se shodnem ze je nani paradni pojezdeni
....no a co v ní teda hledáš?...jestli se můžu zeptat?
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motard - šířka zadního ráfku Honda NX 650 Dominator, Honda FMX 650 | kovosrotmorava | 13 | 3.7.2023 v 16:20 Ghost-CBR1000rr |
Přepínač tlumený/dálkový Honda FMX 650 | honzaxrdakar | 22 | 14.12.2022 v 20:47 350_634 |
Vypadený kluzák tlumiče při výměně ... Honda FMX 650 | Pejvlh | 25 | 25.7.2022 v 18:42 docent |
FMX 2006 25kW Honda FMX 650 | Stenly9001 | 1 | 16.9.2021 v 21:12 milonovo |
Blastry Honda FMX 650 | Mufitko | 1 | 14.9.2021 v 15:35 ja1 |