Co od moto chci : rozumný servisní intervaly (10-15 hod olej, 60 hod píst atd.), dobrej podvozek (byl bych rád za dvoukomory) a určitou míru spolehlivosti.
Rád bych na tom odjel cca 6 CC a 2 Hoby motokrosy ročně, motorku bych si rád nechal nějaký 3-4 roky. Cenovku vidim do 110 tis. Spíš uvažuju o 250 ale 300 se zatim taky nebránim.
Nějaký návrhy co zkusit (Gase ani husku sem nikdo nepište )?
Edit: Tak po jízdě na Husaru začínám dost vážně uvažovat o FE 550 E Máte k tejhle motto někdo nějaký postřehy ?
Naposledy editováno 13.06.2011 08:22:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T, husaberg fe 550
MartasCE píše: Joraell> Tobě se tušim nějak rozpadla ojnice ne?To šlo tak rychle nebo jsi těm šponam nepřikládal důležitost?
No stalo se to behem cca 5 mth. Spony byly, ale ne nejake velke mnozstvi. Potom uz jich teda bylo hodne a olej byl spise brusna pasta.
Naposledy editováno 13.06.2011 23:26:51
pist 4200
ventily 800 vyfuk 1200 sani
voditka ventilu - xx
rolny, rozvodak, loziska vacky - 4000
potrebna gufera tesneni a hromada dalsich prkotin co se tam najde cestou :D 3000
tesneni pod hlavu 700
Je tam toho jeste vic, tedka si ale nevzpomenu na ceny celkem 26000 za dily.
1 reakcí na tento příspěvek 300 2T, husaberg fe 550
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T, husaberg fe 550
Lubin9 píše: no údržba 4T je opravdu vyšší ale zase to dýl vydrží, tak si pak vyber...ve výsledku to asi vyjde nastejno, ale nejhorší je když do toho sypeš hned po koupi, to pak lítá
hned bych si vybral 2t
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T, husaberg fe 550
Carlos. píše: Já plánuju na novou sezónu buď 300EXC nebo Husaberga 300 - podle toho co zrovna bude, ale teď mě trochu zarazilo, že ty nový bergy maj prej plasty jak trsátka - strašně se lámou
Nerekl bych, od 09 sou plasty skoro stejny, az na zadni plasty dvoutakta.Nemam s nima problem.
1 reakcí na tento příspěvek 300 2T, husaberg fe 550
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T, husaberg fe 550
Troj11 píše: ložiska v kolech po 80 hod- dány krytky- od té doby bez problému,
Co jsi dával prosím tě za krytky na ložiska? nebo myslíš zakrytý ložiska? nebo jsem to špatně pochopil?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T, husaberg fe 550
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T, husaberg fe 550
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T, husaberg fe 550
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T, husaberg fe 550
Zoppo píše: Troj11> To jsi jen nasadil na ty vymezovací kroužky? Vypadá to zajímavě a na co jsou tam ty dirky na boku? nelete tam skrz ně bordel?
Přesně jak píše Marko, jen doplním, jsou to krytky co se nasadí přes ty stávající špunty, špunty se dají zrepasovat, celkově to vyjde laciněji než nové a následná trvanlivost je několikanásobná..
největším nepřítelem ještě před vapkou je posečená tráva, jakmile se namotá pod gufero nastává velice brzy pro ložiska game over..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T, husaberg fe 550
Repase+ krytky+ adekvátní gufera vychází do 1000 na obě kola
Troj11 píše:
největším nepřítelem ještě před vapkou je posečená tráva, jakmile se namotá pod gufero nastává velice brzy pro ložiska game over..
jeste doplnim, nemusi byt ani posecena trava, staci kdyz se prasis v prikpopu kde je vzdy dost vysoka trava, hned mas namotano na zadnim kole nebo namotane ostruziny, ktere se dostanou pod gufero a pak tam natece bahno, voda a loziska jsou KO
Troj diky za super vychytavku, upnu do soustruhu kus duralu a pokusim se vytocit