1 reakcí na tento příspěvek originalní tlumič řízení cbr 1000RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) originalní tlumič řízení cbr 1000RR
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) originalní tlumič řízení cbr 1000RR
tomič píše: assassin> jo tak nějak to je.pokud půjde naplno tak aspon něco ta progrese tam nebude no.ja ho tam mám stejně jen přechodně než koupím klasickej hydraulickej proto tomu moc nevěřím..
predpokladam ze to mas na okruh.. tam je ta progrese zbytecna a to plny buzeni je OK. ten tlumic je dobrej a klido bych to tam nechal. uz sem par tehle CBR1000 tlumicu menil za klasiku (za nas trible tlumic) a jeden ten rotacak mam schovanej-predelanej na mechanickou regulaci - dam si ho na enduro az budu mit chvili cas:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) originalní tlumič řízení cbr 1000RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) originalní tlumič řízení cbr 1000RR
gsx goes to cbr píše: assassin> je to teda tak, že když na zvedáku začnu řadit vejš, že by při určitejch otáčkách měl začít tlumič pracovat? Mám taky Ignitech
nemusis s nim delat nic na zvedaku, ten tlumic by mel byt buzeny porad naplno, tzn na zvedaku bys mel poznat rozdil mezi nejnizsim a nejvyssim moznym utlumem - pri vypnutym klicku a pri zapnutym...
jinak v origo setupu-s origo jednotkou tlumic prituhuje s rychlosti a na maximu je nekde kolem 100kmh (uz si nepamatuju presne)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) originalní tlumič řízení cbr 1000RR
tomič píše: assassin> a jak si to předělal spíš teda stli je to složitý?jinak na okruhu to zas tak jedno není on když de naplno tak drží řidítka dost tuhý a motorka spravně nepracuje, navíc je problém v najeszdech atd...prostě mě to nesedělo oproti hyperpro co tam bylo
no nevim, spousta lidi kterym sem na okruhovky daval tlumic rizeni tak chteli tuzsi utlum - hustejsi olej a vzdy to vozili mnohem vic utazene nez je ten origo hondackej na max...
predelani na mechanickej system - no je vytazenej komplet ten dil s jehlou a tryskou co zavira ten elmag ventil a je vysoustruzenej novej kde jehla zajizdi otacenim - zavit. tzn soustruzeni nutnost. Jinak pokud ti vadi to max. buzeni a chces to stelovat tak je mnohem jednodussi reseni tam udelat regulovanej stabilizator napeti a tim ten tlumic budit.. nastavis si potakem utlum jakej chces, to mechanicky reseni je zbytecne slozity a ja to tam dal jen kvuli tomu ze nemam na enduru rozumnej zdroj napeti(neni baterka)